Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

5. rész

2018. október 18. - Hugica23

 

Készen lettem és nem ismertem magamra. Teljesen máshogy néztem ki. Megköszöntem a csajnak majd vissza mentem a lányokhoz.

-Susan te nagyon megváltoztál.-mondta mosolyogva Emily.

-Felnőttesebb lettél.-mondta Abby is vigyorogva.

-Vajon Andynek tetszek majd így?-kérdeztem tőlük mosolyogva.

-Kérdezd meg tőle.-mondta Lisa mosolyogva. Megfordultam és pont jöttek felénk amikor megláttak akkor megálltak egy helyen és csak engem néztek.

-Susan. Mi lett veled?-kérdezte tőlem Ashley.

-Te teljesen megváltoztál.-mondta Andy majd végre mosolygott. Hozáám jött majd a derekamnál fogva magához ölelt és megcsókolt. Én viszont többet akartam és ezt észre vette mire bele mosolygott a csókunkba.

-BLACK VEIL BRIDES! BLACK VEIL BRIDES!-kántálta a közönség.

-Titeket akarnak.-mondtam mosolyogva.

-Gyertek fel ti is és álljatok meg oldalt.-mondta Andy majd kézen fogva mentünk fel. Mi megálltunk oldalt ahol mindent láttunk. A fiúk elkezdték a koncertezést és egész idő alatt Andy rám mosolygott.

-Susan gyere ide egy kicsit.-mondta Andy a mikrofonba én pedig bólintottam majd megálltam mellette mire ő magához ölelt. A rajongók sikítottak.

-Szeretnélek megkérni valamire.

-Okés.-mondtam furcsán nézve rá.

-Szóval most jön a kedvenc számod a When They Call My Name és szeretném ha velem énekelnéd el ezt.-mondta végig a szemembe nézve.

-Nincs jó hangom.-kezdtem el ellenkezni.

-Szerintem meg igenis jó hangod van.-kacsintott rám mosolyogva.

-A lányok is beszállnak.-mondta Ashley mire hátra néztem rá és láttam, hogy a csajok is fent vannak.

-Nah? Énekelsz velem?-kérdezte tőlem Andy. Vissza fordultam hozzá és mosolyogva tartott felém egy mikrofont.

-Ha elrontom vagy ha rossz lesz a hangom akkor ne haragudjatok rám.-vettem el tőle mosolyogva.

-Köszöntsétek a csajokat.  Stephanie a dobos; Lisa Millar, Abby Cameron és Emily Steinfeld a három gitárosunk; és az énekes Susan Morgan.-mondta a mikrofonba Andy. Megfogta a kezemet amikor jelzett a többieknek.

-Okés csajok mehet.-mondta Ashley majd elkezdték. Andy megszorította a kezemet mire felnéztem rá és pont akkor kezdett el énekelni.

 

I'm gonna get out
If it's the last thing that I do
And in my heart
My 15 minutes are burned through
 
I won't come back
To fall off track
The way that I survived
It's a violent world,
but today I'm still alive
 
(Andy)
I need you to tell me
Everything will be alright
To chase away
The voices in the night
 
(Andy és Susan; Chorus)
When they call my name
Have I gone insane?
Woah oh! Woah oh oh oh!
Woah oh! Woah oh oh oh!
 
(Verse 2)
These though'll kill me and
Everything that I hold true
And as I grow
I let my fear replace my youth
 
I won't turn back
I won't cross that
Hidden danger line
It's a loud and dark world
But I think I found the light
 
(Andy és Susan; Chorus)
 
I need you to tell me
Everything will be alright
To chase away
The voices in the night
When they call my name
Have I gone insane?
Woah oh! Woah oh oh oh!
Woah oh! Woah oh oh oh!
ZENE
(Andy; kedvenc rész) 
I need you to tell me
Everything will be alright
To chase away
The voices in the night
When they call my name
Have I gone insane?
(Andy és Susan)
 
I need you to tell me
Everything will be alright
To chase away
The voices in the night
When they call my name
Have I gone insane?
Woah oh! Woah oh oh oh!
Woah oh! Woah oh oh oh!
Woah oh! Woah oh oh oh!
Woah oh! Woah oh oh oh!
Végig egymás fele voltunk fordulva és csak egymás szemébe néztünk. A szám végén felkapott majd pördült velem egyett és megcsókolt.
-Csodálatos vagy.-csókolt meg Andy vigyorogva.
-Kurva jók vagytok.-mondta Ashley mosolyogva.
-Csajok üljetek le ide.-mondta Andy majd oldalra mutatott. Mi leültünk és neki dőltünk a falnak.
-Az utolsó szám pedig a Goodbye Agony.-mondta Andy a mikrofonba mire a srácok elkezdtek zenélni. Ezt is végig énekeltem mosolyogva. A szám végén a szinpadra repült egy csipkés bugyi amit Andy felvett.
-Oké. Ez kié?-nézett a közönségre Andy.
-Na Andy van egy titkos hódolód.-mondta kuncogva Jake. Nem tetszett, hogy ezt dobták fel. Andy rám nézett én meg csak meghúztam a két vállam.
-Nem tudom, hogy kié ez de aki még nem tudja akkor annak elmondom, hogy van barátnőm és őt szeretem.-mondta a mikrofonba a szerelmem majd egy biztonsági őrnek adta a fehérneműt aki el is vitte. A csajokkal felálltunk majd lementünk hátra a folyosóra.
-Nem tetszett mi?-kérdezte Abby tőlem.
-Micsoda?-néztem rá.
-Az, hogy egy olyat dobtak fel.-válaszolta.
-Figyelj ezek rajongók. Nem tudok vele mit csinálni. Csak nem tudom, hogy mit gondolt akkor Andy amikor meglátta és a kezében volt.-mondtam a csajoknak.
-Azt, hogy csakis téged szeret.-hallottam meg a hangját majd megölelt hátulról. Én csak elmosolyodtam majd hozzá bújtam.
-Nyugi csajos. Andy téged szeret. Más nem kell neki csakis te.-mondta Ashley mosolyogva. Rá néztem a szerelmemre.
-Srácok mindjárt jövünk.-mondta a szerelmem mire a többiek bólintottak, Andy pedig megfogta a kezemet és egy másik ajtón mentünk be. Az is egy öltöző volt. Megfogta a derekamat majd a kanapéhoz húzott utána leültünk.
-Ugye nem hiszed azt rólam, hogy megcsalnálak?-kérdezte tőlem Andy.
-Mi? Miért hinném ezt?-néztem rá értetlenül
-Ne kapd fel a vizet baba. Én csak kérdeztem.-nézett végig a szemembe.
-Én nem hiszem azt, hogy megcsalsz. Csak félek hiszen híres vagy és nagyon helyes. És mindenhol azt olvasom, hogy bárcsak veled lehetnének. É-én félek, hogy elvesznek tőlem. Hiába azt mondom mindig magamban, hogy te csak az enyém vagy és, hogy nem hagyom azt, hogy elvegyenek tőlem. De fé-félek.-mondtam fel-alá járkálva az öltözőbe miközbe a hajammal babráltam. Andy sóhajtva felállt majd hozzám jött és a falhoz nyomott. Felnéztem a két szép szemébe. 
-Soha nem fogom hagyni, hogy elvegyenek tőled és azt sem, hogy téged vegyenek el tőlem. Nem érdekel más lány. Nekem csakis te leszel a fontos. És az is vagy. Nekem te kellesz. Imádom mindenedet. Teljesen beléd zúgtam Susan. Nagyon szeretlek téged hercegnőm. Te vagy az életem értelme.-suttogta a végét. Minden egyes mondatánál közelebb és közelebb jött az arcával majd a végén megcsókolt szenvedélyesen. Egyre vadabb és vadabb kezdett lenni és én jobban akartam őt. Megfogtam a pólóját majd elkezdtem felfele húzni de megállított.
-Majd a hotelbe baba.-kacsintott rám.
-Jól van.-mondtam mosolyogva majd kimentünk kézen fogva. A többiek kint álltak a folyosón és beszélgettek.
-Sokáig voltatok.-mondta Ashley perverz vigyorral az arcán.
-Nem volt semmi Purdy.-mondta Andy mosolyogva majd bele boxolt a vállába.
-Ahaaaaaaaaa persze.-mondta vigyorogva.
-Hülye vagy Purdy.-mondtam nevetve neki.
-Te is Morgan.-nevetett Ash. 
-Kapd be.-nyújtottam ki rá a nyelvemet.
-Lökd ki.-mondta mire mindenki felnevetett én pedig elkezdtem őt kergetni. Kint világos volt még és egy pár rajongó lézenget még itt. Én megálltam egy helyen és vártam a többieket. Majd amikor kijöttek és meglátták őket akkor hozzájuk rohantak és kértek közös képet.
92c10f66b953d64e998be0f8e3102497_1.jpg

 

 -Köszönjük.-köszönték meg mosolyogva majd elmentek.

-Aludni akarok.-mondta Chris nyavajogva.

-Mindjárt megyünk vissza.-mondta Jinxx.

-Mi elmegyünk sétálni.-mondta Andy mosolyogva majd összekulcsolta a kezünket és elindultunk.

-Hova megyünk?-kérdeztem tőle mosolyogva.

-Csak sétálunk. Majd vissza megyünk a hotelbe úgy sincs messze.-válaszolt mosolyogva. Sokat beszélgettünk séta közben és néha le is ültünk. Viszont volt olyan pillanat amikor a rajongók miatt álltunk meg és csinált velük képet. Majd kezdett sötétedni és mi elindultunk a hotelhez. Oda érve kikérte Andy a kulcsott majd felmentünk a szobájába. Kinyitotta és bementünk. Andy a konyhába ment én pedig csak néztem utána. Pár perc múlva utána mentem és láttam, hogy a pultnak van dőlve és valamit iszik majd amikor megitta akkor lerakta a poharat majd ugyanúgy ott állt. Felső teste ki látszott a kis fekete mellény miatt ami beindított engem. Nagyon akartam őt és amikor rám nézett akkor éreztem, hogy nem birok magammal. Hozzá mentem majd megcsókoltam őt amit viszonzott. Pár perc múlva felkapott és felrakott a pultra és a két lábam közé férkőzött. Majd újra felkapott és felment velem együtt a szobába majd lerakott az ágyra és felém mászott. Kis idő múlva lekerültek a ruháink.

-Szeretlek.-mondta miközben mozgott de végig a szemembe nézett mosolyogva.

-Én mé-még job-jobban.-mondtam lihegve.

-Gyerünk baby. Élvezz el.-mondta ő is lihegve majd szenvedélyesen kezdett el csókolni. Felnéztem és egy angyalt láttam meg majd éreztem ahogy a csúcsra jutottam. Lihegve feküdt mellém majd kidobta az óvszert utána megint helyett foglalt mellettem. Hozzá bújtam mire ő magához ölelt.

-Holnap lesz koncertetek?-kérdeztem tőle miközben a hasán lévő tetkóját rajzoltam át az ujjammal.

-Igen lesz. Miért kérdezed?-simogatta a karomat.

-Baj lenne ha felmennék hozzátok a szinpadra és csinálnék rólatok képet?-kérdeztem félénken tőle.

-Nem lenne baj. Majd elintézem holnap neked.-puszilta meg a fejemet.

-De nem leszek nektek útban?

-Nem leszel baba nyugodj meg.

-Rendben. Köszönöm.-mondtam mosolyogva majd becsuktam a szememet.

-Jóéjt hercegnőm.

-Jóéjt hercegem.-mondtam majd bealudtam.

 

**MÁSNAP**

 

-Persze mehetünk. Csak írtam egy levelet Susannak.-hallottam meg Andy hangját.-

-Jól van haver.-hallottam meg Ashley hangját is.

-Nem keltjük fel?-kérdezte Jinxx.

-Meg ne merjétek.-szólt a srácokra Andy.

-Hé de múltkor nem sikerült felkeltenem.-mondta Ash durcis hangon.

-Nem baj.-mondta Andy. Elkezdtem mocorogni majd felkelltem és kómásan néztem a srácokra majd Andyre.

-Felkellt.-mondta Jake. Andy leült mellém és rám mosolygott.

-Aludj nyugodtan.-puszilt meg édesen.

-Nem akarok már aludni.-ültem fel lassan.

-Miért nem?-kérdezte Andy.

-Hova mentek?-néztem a szemébe.

-Próbánk lesz.

-Mikor?

-1 óra múlva. Szeretnél jönni?-kérdezte mosolyogva.

-Szabad?

-Persze. Na akkor öltözz gyorsan.-puszilt meg majd felállt és kiment. Gyorsan kimásztam az ágyból majd felöltöztem , kifésültem a hajamat majd kihúztam a szememet és készen is voltam. Lementem és a nappaliban a srácok az ajtónál álltak.

-Kész vagy?-kérdezte Andy tőlem.

-Igen.-mentem hozzájuk majd kimentünk. Andy bezárta az ajtót majd elindultunk. A liftbe sokan voltak ezért lépcsőztünk. Hamar leértünk majd a fiúk leadták a kulcsokat és kimentünk a kis buszba. Az elvitt minket a koncert helyszínére.

-Fiúk nemsokára megyünk. Csak veszünk valamit.-mondta Abby mosolyogva nekik.

-Jól van. Csak ne legyetek sokáig.-mondta a párja majd megcsókolta.

-Ti kértek valamit?-kérdezte Emily.

-Nem köszönjük.-csókolta meg mindenki a párját majd a srácok elmentek a lányokkal pedig a bolthoz mentünk.

-Jónapot mit adhatok?-kérdezte egy nő tőlünk.

-Én egy kávét kérek.-kértem ki majd a csajok is. Amikor megkaptuk amit kikértünk akkor kifizettük utána lassan sétáltunk a szinpad fele közben beszélgettünk. Egyszer csak érzek valami furcsát.

-Csajok. Baj van.-álltam meg egy helyen.

-Mi az?-kérdezték megijedve.

-Van valakinél betét?-kérdeztem tőlük.

-Nálam van.-mondta Abby és Lisa.

-Nálam is.-mondta Emily és Stephanie.

-Ki tudnátok segíteni?-kérdeztem tőlük.

-Persze.-mondták mosolyogva.

-Siessünk.-mondtam majd elkezdtünk futni. A folyosón kint álltak a srácok mi pedig elrohantunk mellettük.

-Csajok hova rohantok?-kiabálltak utánunk.

-Mindjárt jövünk. Sürgős eset.-kiabállta Lisa. Gyorsan berohantunk a női mosdóba majda csajok adtak betétet. Épp, hogy megúsztam.

-Nah megúsztad?-kérdezték mosolyogva.

-Meg. Köszönöm nektek.-öleltem meg őket.

-Van nálunk gyógyszer is ha kellesz.-mondta Lisa.

-Rendben. Szerintem majd kellesz.-engedtem el őket. Megmostam a kezemet majd fertőtlenítettem utána kimentünk. A fiúk már elkezdték a próbát. Mi a nézőtérre mentünk majd láttuk, hogy van ott kanapé ezért leültünk oda és néztük őket. Kis idő múlva éreztem, hogy kezd fájni a hasam. Lisa adott egy erős gyógyszert amit be is vettem vízzel majd vártam, hogy szűnjön.

-Lisa gyere egy kicsit.-hívta magához Andy a barátnőmet. A szinpad szélén gugolt. Lisa hozzá ment majd valamit beszéltek.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Éppen próbáltunk amikor a csajok leültek a nézőtéren található kanapéra. Végig Susant néztem mivel láttam rajta, hogy valami nem stimmel vele. 5 szám után tartottunk egy kis szünetet

-Lisa gyere egy kicsit.-hívtam magamhoz a lányt. Felállt majd hozzám jött.

-Mi van Susannal?-kérdeztem tőle.

-Megjött neki és most görcsöl. De adtam neki gyógyszert nyugi. Nemsokára jobban lesz.-mondta Lisa. 

-Mindjárt megyek oda.-mondtam majd felálltam a lány pedig vissza ment hozzájuk. A szinpadon volt egy zsugor ásványvíz. Kivettem egyett majd lementem a szinpadról egyenesen Susanhez mentem. A csajok felálltak majd a fiúkhoz mentek. Legugoltam elé majd leraktam a vizet és elvettem a kezeit az arca elől. Kicsit ki volt sírva a szeme de nem annyira.

-Ennyire görcsölsz?-kérdeztem tőle aggódva.

-Már nem annyira. Csak néha-néha bele nyíllal.-válaszolta majd kifujta a levegőt és kiegyenesedett de nem volt neki úgy jó ezért vissza görnyedt.

-Ilyenkor mit lehet csinálni?-kérdeztem tőle.

-Semmit. Hagyom, hogy a gyógyszer hasson. Habár ilyenkor szeretek egy jó meleg kád vízbe ülni, vagy az is segít valamennyire, hogyha masszírozom de nekem az nem jó ha én csinálom. De most a gyógyszer kiszünteti.-mondta és rám nézett.

-Andy gyere folytassuk. Nemsokára koncert.-szóltak nekem a srácok.

-Megyek.-kiabálltam vissza.

-Menj csak nyugodtan. Már csak egy kicsit fáj.-mondta nekem majd rám mosolygott.

-Biztos?-kérdeztem aggódva.

-Igen biztos. Úgy is itt leszek a szemed előtt.-puszilt meg.

-Rendben.-mondtam majd én is megpusziltam utána vissza mentem a szinpadra a csajok meg leültek Susan mellé. Folytattuk a próbát és én is nyugodtabb voltam, hogy Susan nevetett. Elmosolyodtam ahogy láttam, hogy jobban érzi magát. Rám nézett én pedig rá kacsintottam amire ő elpirult. Olyan édes ilyenkor...mondjuk mindig az. Pár perc múlva az öltözőbe voltunk. Én elintéztem, hogy Susan fent legyen a szinpadon plusz van számára egy ajándékom is a srácokkal együtt.

-Susan mondanom kell valamit.-álltam fel majd felhúztam őt is.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem.

-Nyugi nincs semmi baj. Elintéztem neked, hogy fent lehes velünk a szinpadon.-mondtam neki mosolyogva.

-Komolyan?-kérdezte meglepődve.

-Komolyan.-mondtam mosolyogva. Susan a szájához kapott majd a nyakamba ugrott.

-Köszönöm köszönöm köszönöm.-mondta boldogan. 

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

-De még van valami.-mondta Andy vigyorogva amikor elengedtük egymást.

-Mi lehetne ennél jobb?-kérdeztem izgatottabban. A srácok felálltak majd Andy mellett álltak meg.

-Ezt tőlünk kapod. Vagyis a bandától.-mondta Jake is mosolyogva. Andy a kezében tartott egy dobozt amit átnyújtott nekem én pedig lassan elvettem tőle.

-Ez mi?-kérdeztem tőlük.

-Nyisd ki.-mondta Ashley vigyorogva. Izgatottan a kanapéhoz mentem majd leültem és a dobozt is leraktam majd elkezdtem kibontani a csomagolást. A dobozon a legeslegujjabb fényképezőgép képe volt. A szemembe könnyek szöktek. Elkezdtem sírni örömömbe.

-Uramisten.-kaptam a számhoz.

-Tetszik?-kérdezte Jinxx tőlem vigyorogva. Felálltam majd mindenkit megöleltem.

-Köszönöm.-köszöntem meg boldogan.

-Nagy öleléééééésss.-kiabállták a csajok majd a fiúkkal együtt megöleltek engem miközben én Andyt öleltem.

-Köszönöm mindenkinek.-köszöntem meg sírva.

-Nagyon szivesen. De otthon még vár rád valami.-mondta CC is vigyorogva.

-De miért kapom ezeket?-kérdeztem tőlük. Andy közben leült és kivette a dobozból a gépet majd elkezdte tanulmányozni.

-Mert megérdemled.-mondta Ashley mosolyogva.

-Nagyon aranyosak vagytok.-mondtam szipogva. Andy megállt mellettem majd a kezembe adta a gépet.

-Tetszik legalább?-kérdezte Jake.

-Imádom.-mondtam mosolyogva.

-Kezdünk.-mondta Jinxx.

-Gyere baba.-ölelt át a derekamnál fogva majd elindultunk.

-BLACK VEIL BRIDES! BLACK VEIL BRIDES! BLACK VEIL BRIDES!-kántálták a rajongók. Andy a kezébe fogott egy mikrofont majd megfogta a kezemet.

-Kimegyünk és utánunk 1 perc múlva jöhetsz te is.-mondta Andy mosolyogva majd megcsókolt. A srácok kirohantak de én arról is csináltam képet oldalról.

 

giphy_4.gif

 

 

Kimentek én pedig vártam 1 percet. Ahogy kiértek már el is kezdték a koncertet. Félénken kimentem és megálltam elől az álványnál majd csináltam róluk képet. Majd próbáltam olyan helyekre állni ahol nem vagyok az utjukba. Andy sokat járkált a szinpadon és sokszor nézett rám majd mosolyogva rám kacsintott. Leültem az álvány szélére és onnan csináltam képeket. Csináltam a rajongókról is egy párat. Rengetegen voltak. Éppen elkezdtem nézni a gépen, hogy milyen képeket csináltam amikor jött a kedvenc számom.  Felnéztem Andyre aki pont akkor nézett rám és kacsintott egyett. Rá mosolyogtam majd több képet csináltam róluk de közben énekeltem én is magamban. Vége lett a számnak majd én is elindultam le a szinpadról amikor valaki elkapta a kezemet. Hátra néztem és Andy volt az. Magához húzott majd megcsókolt amit én viszonoztam majd pár perc múlva elválttunk egymástól és végre lemehettem a szinpadról. A csajokkal elkezdtük nézni a képeket.

-Susan ezek kurva jók lettek.-mondták tátott szájjal a csajok.

-Köszönöm.-köszöntem meg boldogan.

-Uramisten de helyes ezen Ashley.-áradozott a szerelméről Lisa. Mindegyik csaj áradozott a barátjáról úgy mint ahogy én is tettem.

-Köszönjük San Francisco! Sziasztoooook.-köszöntek el tőlük a srácok majd lejöttek.

-Jól vagy?-jött hozzám Andy ahogy a többi srác is a barátnőjükhöz.

-Persze jól vagyok.-mondtam mosolyogva. A derekamnál fogva ölelt engem majd megcsókolt.

-Biersack.-hallottuk meg oldalról egy férfi hangot. A hang irányába néztünk és egy másik banda volt ott.

-Motionless.-mondta Andy majd oda ment hozzá. Féltem, hogy verekedni akarnak majd de verekedés helyett lepacsiztak majd elkezdtek beszélgetni.

-Bemutatod a hölgyet?-nézett rám az énekes. Andy is hátra fordult majd rám nézett. Kinyújtotta mosolyogva a kezét én pedig félénken hozzá mentem és megfogtam a kezét majd megálltam mellette. A derekamnál fogva ölelt magához.

-Susan hagy mutassam be neked a Motionless In White bandát. Ő itt az énekes Chriss Cerulli.-mutatta be először a dalospacsírtát. Kezet fogtunk mosolyogva majd folytatta a bemutatást.-A két basszusgitáros Ricky Olson és Devin Sola, a zongorista Joshua Balz és a dobos Vinny Mauro.-mindenkivel kezet fogtam mosolyogva.

-Srácok ő itt a barátnőm Susan Morgan.-mutatott be engem is nekik.

-Nagyon örülünk Susan, hogy megismerhetünk téged.-mondta Chris mosolyogva.

-Köszönöm én is örülük, hogy titeket megismerhetlek.-mondtam nekik kedvesen.

-Hogy őszinte legyek? Egy kicsit ijesztő az énekesük. És igen félek is tőle de nem mutatom ki.-gondoltam magamban. A többiek is bemutatták a csajokat és mindenki elkezdett velük beszélgetni.

-Nem megyünk el így együtt bulizni?-kérdezte Joshua.

-Hát végülis mehetünk.-mondta Jinxx mosolyogva.

-Csajok?-néztek ránk a srácok.

-Mi szerintem nem megyünk. De ti nyugodtan menjetek.-mondta Emily a srácoknak.

-Biztos?-kérdezte Andy tőlünk.

-Igen biztos.-mondtam mosolyogva.

-Jól van. John haza visz titeket.-mondta Jake. 

-Akkor indulhatunk?-kérdezte Devin. Én megöleltem Andyt a nyakánál fogva.

-Ugye ők a barátaitok?-kérdeztem tőle suttogva.

-Igen. Miért?-suttogott ő is.

-Féltelek. Remélem nem keveredtek bajba.-öleltem egy kicsit szorosabban.

-Nyugodj meg kicsim. Ők a barátaink és nem fogok bajba keveredni.-puszilt meg. Elengedtük egymást majd adott egy csókot utána elindultunk ki az épület elé.

-Ne igyatok sokat.-mondta Abby a srácoknak.

-Nem fogunk.-mondta Jinxx. A fiúk gyalog mentek a buliba. Végig néztem ahogy a szerelmem alakja egyre csak távolodik majd egyszer csak eltünik.

-Mehetünk csajok?-jött hozzánk John.

-Igen.-válaszoltuk sóhajtva majd beültünk a kocsiba és vissza mentünk a hotelhez.

 

*************

 

-Remélem, hogy nem részegen jönnek haza.-mondta Lisa.

-Mi is.-mondtuk egyszerre a lányokkal. Nagyon féltem Andyt és egyszerűen nem tudok aludni úgy, hogy nincs mellettem. Felálltam majd a wc-re mentem és elrendeztem magamat majd vissza mentem de nem tudtam leülni. Csak járkáltam fel-alá a csajok pedig ültek és néztek ki a fejükből.

-Csajok nekem valami rossz érzésem van.-mondtam remegő hangon.

-Mi a baj?-kérdezték tőlem. Hirtelen elkapott a sírás és nem bírtam abba hagyni.

-Susan mi van veled?-kérdezte Emily tőlem.

-Muszáj elmennünk a fiúkhoz.-mondtam sírva a lányoknak.

-Jól van elmegyünk csak nyugodj meg.-mondta Lisa. Felálltunk majd elindultunk oda ahol a srácok vannak. Beérve megcsapott azaz alkohol szag de nem érdekelt. Elkezdtük keresni a srácokat és meg is találtuk. És ahogy jobban megnéztem őket láttam, hogy Andy mellett ül egy csaj. Nem messze álltunk tőlük és Jake észre is vett minket. Bennem viszont egy világ omlott össze.

-Uramisten.-mondta Emily.

-Susan.-nézett rám Lisa. A srácok is ránk néztek és Andy is aki nem hitt a szemének úgy nézett engem.

-Haza megyek.-mondtam a lányoknak majd kirohantam és John-hoz mentem.

-John haza tudsz vinni?-kérdeztem tőle zokogva.

-Mármint a hotelbe?-kérdezte.

-Nem.-válaszoltam mire leesett neki.

-Gyere.-mondta majd beültünk és beindította a kocsit. Dobtam Lisának egy üzenetett, hogy hozzák majd haza a cuccomat.

-Mi történt?-kérdezte John. Sírva elmondtam neki aki együtt érezve kezdett el nyugtatgatni. Andy többször is hivott és amikor meguntam akkor felvettem.

 

Telefonbeszélgetés

 

-Susan hol vagy?

-Éppen megyek haza.-mondtam sírva.

-Susan kérlek. Hagy magyarázzam el. Vissza megyek a hotelbe hozzád.

-Nem ott vagyok Andy.

-Akkor hol vagy?

-Andy láttam amit láttam.-kezdtem el zokogni.

-Nem volt semmi sem köztünk.

-Szia Andy.

-Ne Susan ne ragd le.

-Majd beszélünk.-raktam le a telefonomat majd kikapcsoltam.

 

Telefonbeszélgetés vége.

 

 

-Nyugodj meg. Lehet, hogy csak félre értettél valamit.-mondta John.

-Nem tudom. Ott ült mellette egy csaj és őt ölelte. Mi van ha megcsókolta? Mi van ha máris elveszítettem őt?-húztam fel a térdemet majd ráhajtottam a fejemet és zokogtam. Az út további része csendben telt el. Hamar haza is értünk.

-John itt maradsz velem?-kérdeztem tőle.

-Persze.-mosolygott rám. Kiszálltunk majd bementünk. Fáradtan felmentem a szobába majd letusoltam és vissza lementem hozzá.

-Nem vagy éhes?-kérdeztem tőle.

-Egy kicsit.

-Mit kérsz?

-Majd én csinálok valami kaját. Te csak ülj le nyugodtan.-mondta mosolyogva én meg csak bólintottam egyett. John eltünt a konyhában én pedig leültem a kanapéra. Hallottam ahogy megcsörrent a telefonja majd felvette.

-Mond haver.

-.....!

-Igen én hoztam haza.

-.....!

-Ne aggódj itt leszek vele addig míg haza nem értek.

-......!

-Jól van ne idegeskedj. Pihenj le te is.

-....!

-Okés szia.-rakta le a telefont.

-Susan gyere kész a vacsi.-szólt ki nekem. Letörve mentem be a konyhába majd leültem és elkezdtünk enni.

-Ugye tudod, hogy aggódik érted?-kérdezte tőlem John.

-Gondolom.-mondtam sóhajtva. Ettem egy kicsit majd a nappaliba mentem és leültem.

-Susan.-ült le mellettem John.

-Mi az?-kérdeztem tőle és rá néztem.

-Andy verekedett.

-Hol?

-Ma az esti koncertjükön.

-Miért?-kérdeztem tőle. Azért igenis aggódok érte.

-Alapból ideges magára és még a koncerten egy srác beszólt neki. De nézd meg.-mondta majd átadta a laptopját és lejátszotta a videót. Először a teljes felvételt mutatta meg John amin minden látszik és hallatszik. Andy a vége fele pedig a közönség közé ugrott és elkezdett verekedni a sráccal. A biztonságiak alig bírták elvinni őt és Andy se tudott leállni. 

 

 

 John mutatott egy másik videót erről a koncertről amit oldalról vettek fel. A végén elkezdtem sírni.

 

 

Leraktam a laptopot majd felrohantam a szobába és kifeküdtem sírva.

-Minden miattam van. Az én hibám, hogy Andy verekedett. Mindent én baszok el és semmit sem tudok helyre hozni.-mondtam sírva. Pár perc múlva álomba sírtam magamat.

 

**MÁSNAP**

 

Hangzavarra kelltem fel ami lentről jött. Nehezen felültem mivel majd szét ment a fejem.

-Susan?-hallottam meg Andy hangját.

-Alszik még. Mi volt tegnap a koncerten?-kérdezte John.

-Oh ne is kérdezd. Egy féreg kurvára felidegesített.-válaszolta Andy. Elmentem wc-re és elrendeztem a reggeli teendőimet majd pizsomába karba tett kezekkel mentem le. A lépcsőn leültem és hallgatóztam.

-Mivel?-kérdezte John.

-Elkezd nekem papolni, hogy szar a zenénk, én is szar vagyok a banda is szar. Én meg mondtam neki, hogy jöjjön fel a szinpadra és mutassa meg, hogy hogyan kell énekelni. Meg Susanra is mondott rosszakat. Amúgy baszott feljönni de csak mondta a magáét na nálam meg elborult az agyam és neki mentem.-mesélte Andy sóhajtva.-De az is bánt, hogy Susan eljött és az a féreg is rakott rá egy lapáttal.-tette hozzá szomorúan.

-Alig lehetett leszedni róla Andyt.-mondta Ashley Johnnak.

-Ha nem szedtek volna le akkor tuti, hogy szétverem a fejét is.-mondta idegesen Andy.

-Susan látta a videót tegnap.-mondta John.

-Oh bassza meg.-mondta Andy sóhajtva.

-Mit csinált?-kérdezte Jinxx.

-Sírva felrohant. Utána mentem és hallottam ahogy azt mondja, hogy minden az ő hibája.-mesélte el John. Basszus hallotta. A faszomba.

-Magát okolja.-mondta Jake. Majd síri csend lett. Hallkan felálltam majd a nappaliba mentem. Minden szempár rám szegeződött. Andy állt de ő is látott engem. Újra eszembe jutott a tegnapi verekedése és megint magamat kezdtem el okolni. Lehajtott fejjel a konyhába mentem és vettem be fájdalomcsillapítótt. A pulton ültem és láttam, hogy Andy is bejött a konyhába majd lassan hozzám jött és megállt előttem.

-Susan beszéljük meg kérlek. Én nem csaltalak meg téged.-mondta hallkan.

-Minden az én hibám.-suttogtam mivel nem akartam hangosan beszélni.

-Nem Susan. Te nem vagy hibás.-fogta meg a kezemet mire felnéztem rá.

-De igen. Ha nem jöttem volna el akkor nem lettél volna ideges és akkor nem verekedtél volna.-mondtam neki majd leszálltam a pultról és felmentem a szobába. A fiúk csak néztek.

-Kurva életbe.-ordított egy nagyott Andy. Hallottam ahogy a haverjai kérdezgették majd nyugtatgatták őt kevés sikerrel. Felöltözve ültem az ablakpárkányon és néztem kifele majd valaki kopogott.

-Gyere.-mondtam az illetőnek. Az ajtón Ashley, Jake és CC jött be.

-Hogy vagy?-kérdezte Ashley tőlem.

-Szarul.-válaszoltam.

-Figyelj a klubban nem volt semmi sem Andy és a csaj közt. A csaj nagyon nyomult Anyre de ő lerázta.-kezdte el Jake.

-Tudom, hogy én értettem félre. Csak tudjátok, hogy mennyire szeretem őt.-néztem rájuk sírva.

-Tudjuk.-mondta CC.

-És mi volt az a verekedés?-kérdeztem tőlük. A fiúk leültek hozzám közel a földre és elmeséltek mindent.

-Ne hibáztasd magad.-mondta Ash.

-De ha én nem jöttem volna el ak......

-Akkor is verekedett volna. Az a srác nagyon csúnyákat mondott és nagyon provokálta Andyt. Mi is neki akartunk volna menni de kapott eleget Andytől.-mondta Jake.

-Hol van most?-kérdeztem tőlük sóhajtva.

-Lent ül.-válaszolták.

-Ideges?-kérdeztem.

-Igen de nem bántana. Menj nyugtasd meg.-mondta CC.

-Biztos nem bántana?-kérdeztem félve. A srácok rám mosolyogtak.

-Egészen biztos.-válaszolták. Bólintottam majd hallkan és lassan lementem a nappaliba ahol csak Andy ült. Valamit csinált a telefonján de ahogy láttam nem add be neki valamit.

-A faszomba már, hogy ez se csinálja azt amit kéne.-dobta el a telefont. Lassan a kanapéhoz mentem amire felkapta a fejét és rám nézett. A szemében láttam a bánatott, a sajnálatott és egy kis düht. Félve bár de leültem mellé amit ő végig követett a szemével.

-Sa-sajnálom.-kértem tőle bocsánatott.

-Mit sajnálsz?-kérdezte tőlem.

-Azt, hogy félre értettem a klubban történteket és, hogy haza jöttem. Meg kellett volna téged hallgatnom először.-mondtam lehajtott fejjel és visszatartottam a sírást.

-Én nem haragszom. Én is így reagáltam volna.-mondta kedvesen de hallani lehetettt a hangjában a haragott.

-Kérlek nyugodj meg.-kértem tőle hallkan. Megfogta a kezemet én pedig felnéztem rá és találkozott a tekintetünk. Közel hajoltam hozzá majd megcsókoltam amit viszonzott is. Éreztem ahogy egyre jobban megnyugszik majd pár perc múlva elválltunk egymástól.

-Szeretlek Susan.-mondta végig a szemembe nézve.

-Én is szeretlek téged Andy. Mindennél jobban.-pusziltam meg mosolyogva. Ő is mosolygott végre amit jó volt látni. Hátra dőltünk a kanapén egymáshoz bújva és elkezdtük nézni a tévét. Kis idő múlva a többiek is lejöttek majd csatlakoztak hozzánk.

-Szent a béke?-kérdezte Ash vigyorogva tőlünk.

-Igen.-válaszolta Andy mosolyogva. Pár perc múlva megint elkezdett fájni a hasam. Felálltam majd elindultam a konyhába és vettem be  egy gyógyszert majd elindultam fel a szobába.

-Susan hova mész?-kérdezte tőlem Andy.

-Fürdeni.-válaszoltam majd lassan felmentem. Éreztem magamon, hogy sápadt vagyok. Andy is bejött a szobába.

-Hé jól vagy?-állt meg előttem. Én csak megráztam a fejemet.

-Mi a baj?-kérdezgetett tovább.

-A hasam.-nyögtem ki végül.

-Fáj?-kérdezte tőlem amire én csak bólintottam. Magához ölelt ami megnyugtató volt.

-Engedjek vizet?-kérdezte miközben a hátamat simogatta.

-Igen.-válaszoltam hallkan.

-Jól van.-mondta majd megpuszilt és a fürdőbe ment. Éreztem, hogy mindjárt kidobom a taccsot ezért be rohantam és a wc felé hajoltam majd kijött minden belőlem. Nem akartam Andy előtt hányni de nem tudtam vissza tartani. Hozzám jött majd össze fogta a hajamat és a másik kezével pedig a hátamat simogatta. Sírtam olyan rossz volt.

-Nincs semmi baj.-mondta Andy amikor leültem a wc mellé a földre. Elzárta a vizet majd vissza jött hozzám és legugolt elém.

-Nem akartam előtted hányni.-mondtam sírva.

-Jaj baba. Semmi baj én akkor is szeretlek. Ne legyen ez neked kínos.-simogatta meg az arcomat.

-Rendben.-mondtam hallkan.

-Jobban vagy?-kérdezte tőlem aggódva.

-Igen. De azt hiszem, hogy a gyógyszer is kijött.-válaszoltam.

-Az a lényeg, hogy jobban vagy. Gyere ülj bele a kádba.-állt fel majd felém nyújtotta a kezét amit én megfogtam és lassan felálltam.

-Kérhetek egy szivességet?-néztem rá kiskutya szemekkel.

-Persze.-mosolygott rám.

-Csinálsz majd nekem teát?

-Igen csinálok.-puszilt meg.

-El fordulsz?

-Miért? Már láttalak úgy.

-Tudom de ez most más.

-Jól van elfordulok.-mosolygott majd az ajtó fele fordult. Gyorsan leöltöztem majd bele ültem a kádba.

-Haver.-jött a szobába Jake mire Andy kiment.

-Mond.-hallottam meg a hercegem hangját.

-Minden rendben van?-kérdezte Jake.

-Persze csak Susan hányt.

-Jaj az nem jó. De jobban van?

-Azt mondja, hogy igen.-mondta Andy majd beszéltek még valamit de nem figyeltem, hogy mit. Pár perc múlva ajtó nyílásra lettem figyelmes.

-Bealudtál?-kérdezte mosolyogva Andy és legugolt a kád mellé.

-Egy kicsit igen.-válaszoltam ásítva. 

-Megcsináltam az ágyat és hoztam be teát neked.-mondta majd láttam, hogy végig nézz rajtam és sóhajt egyett.

-Fáj még a hasad?-kérdezte tőlem.

-Picit.-válaszoltam elpirulva.

-Masszírozzam meg?

-Jó lenne.-mondtam mosolyogva egy kicsit. Andy rám kacsintott majd az egyik kezével elkezdte masszírozni a hasamat ami nagyon jól esett.

-Jól esik?-kérdezte mosolyogva.

-Igen.-válaszoltam csukott szemmel. Pár perc múlva kiszálltam mert már kezdett hideg lenni a víz. Felöltöztem majd a szobába mentem és lefeküdtem. A tea még jó meleg volt. Andy valakivel nagyon telefonált ezért nem is zavartam őt. A gyógyszer gyorsan hatott így semmim sem fájt már. Lementem az üres poharammal a konyhába ahol a többiek tartózkodtak.

-Hé csajos. Jobban vagy?-kérdezte Jake tőlem.

-Sokkal jobban vagyok.-mondtam mosolyogva. Elmostam a poharamat majd leültem hozzájuk.

-Szuper.-mondták mosolyogva.

-Mit csináltok?-kérdeztem tőlük.

-Csak beszélgetünk.-válaszolta Jinxx.

-Az jóóóó.-néztem végig rajtuk.

-Andy?-kérdezte Ashley.

-Valakivel telefonál. Ha keres akkor boltba leszek.-mondtam majd kimentem és elkezdtem készülődni.

-Öhm nem kéne egyedül menned.-jött ki Chris (CC).

-Nem lesz semmi bajom.-nyugtattam meg mosolyogva. Éppen, hogy kiléptem a házból, meghallottam Andy hangját.

-Susan?-kérdezett engem.

-Éppen ebben a pillanatban ment el.-válaszolta CC. Ennyit hallottam majd elhagytam a házat. Lassan sétáltam és még nem voltam messze amikor meghallottam egy ajtó csapódást majd azt, hogy valaki utánam fut.

-Susan. Miért nem szóltál, hogy vigyelek el?-állt meg előttem ezzel elállva az utamat.

-Azért mert eltudok menni én is egyedül a boltba.-néztem a két gyönyörű szép szemébe.

-De nem szeretem ha egyedül mész.-fogta meg a kezemet.

-Andy nem tudsz mindig mellettem lenni. Ha turnétok lesz és mi nem tudunk menni akkor, hogy fogsz velem lenni?

-Itt vannak a csajok is.

-Jól van ne haragudj. Jössz velem a boltba?-kérdeztem tőle.

-Igen de miért nem megyünk kocsival? Hoznunk kell valami kaját mert semmi nincs itthon.

-Rendben menjünk.-mondtam mosolyogva. Vissza fordultunk majd Andy kihozta a kocsikulcsot majd beültünk és elindultunk a boltba. Andy tolta a bevásárló kocsit én pedig belepakoltam mindent ami kellett. Kifizettük majd kimentünk a kocsihoz és a csomagtartóba pakoltunk mindent.

-Andy?-hallottunk meg a hátunk mögött egy lány hangott. Megfordultunk és számomra egy ismeretlen csaj állt velünk szembe. Hosszú barna haja volt és tőlem fiatalabb.

-Rose.-lepődött meg Andy. A csaj a barátom nyakába ugrott ami nekem ne tetszett. De ahogy láttam akkor Andynek sem tetszett. Eltolta magától a lányt aki értetlenül nézett rá.

-Mi a baj Andy? Nem is örülsz nekem?-kérdezte tőle mintha én ott se lennék.

-Eltaláltad. Nem örülök neked.-mondta gúnyosan majd az utolsó csomagokat is berakta a kocsi hátuljába.

-De hiszen szerettél.

-Igen ezt jól mondod. Szerettelek de az nagyon régen volt.-kezdett ideges lenni. A csaj rám se hederített és elkezdett Andyre mászni és puszilgatni, nálam pedig betelt a pohár. Oda mentem és a hajánál fogva húztam el tőle.

-Neked meg mi bajod van?-kérdezte gyilkos tekintettel tőlem.

-Talán az a bajom, hogy a pasimra másztál.

-A pasid? Pff neked lenne a barátod?-nézett végig rajtam lenézően.

-Képzeld el, hogy Andy az én barátom. Szóval ajánlom neked, hogy ne menj a közelébe mert bajok lesznek. És ne akard megtudni, hogy milyen vagyok ha felhúznak.-mondtam neki idegesen.

-Ugyan már. Haggyuk ezt. Tuti, hogy nem pasid.-legyintett egyett.

-De igen. A pasija vagyok.-állt meg mellettem Andy.

-Mit eszel ezen? Egy nagy k@rva ez a csaj. Engem jobban szeretnél mint ezt.-mondta nekem meg nem kellett több és neki mentem. Elkezdtem a haját cibálni és ütöttem őt. Pár perc múlva két kezet éreztem meg amint szét szed minket. Az idegtől már sírtam de nagyon.

-Rose takarodj innen.-parancsolt rá a lányra aki el is ment kócos hajjal.

-Miért szedtél szét minket?-kérdeztem tőle mérgesen majd beletúrtam a hajamba és a kocsinak dőltem. Hozzám jött majd magához ölelt és elkezdte simogatni a hátamat.

-Kicsim nem éri meg verekedni. Nem szabad lesüllyedni az ő szintjére.-mondta nyugtatóan.

-Kicsinálom ha mégegyszer meglátom a közeledben.-mondtam majd kiszabadultam az öleléséből és beültem a kocsiba. Andy is beült majd sóhajtva beindította a kocsit és elindultunk haza. Haza érve Andy bevitte a két szatyrott. Én mentem be utoljára majd idegembe becsaptam az ajtót. Ledobtam a cuccomat és a cipőt is majd a nappaliba mentem ahol a csajok ültek.

-Hé mi történt veled?-kérdezte tőlem Abby.

-És miért vagy ideges?-tette fel a második kérdést Emily.

-Majd elmondom.-válaszoltam majd felmentem a szobába amit egy ajtó csapódással jeleztem.

-Fhuuu ha még egyszer meglátom azt a kis libát akkor tuti, hogy nem lesz jó vége. Ennél többet fog kapni mivel nem lesz ott senki aki leszedne róla. De akkor nagyon fog kapni.-gondoltam magamba majd leültem az ágyra. Pár perc múlva Andy jött be majd zárta vissza az ajtót és leült mellém.

-Kicsim mi volt ez?-kérdezte tőlem.

-Nem tudom, hogy mi ütött belém. Csak annyira felidegesített, hogy ezt hozta ki belőlem.-mondtam neki szipogva.

-Nyugodj meg.-ölelt magához.

-Ne haragudj.-kértem tőle bocsánatot.

-Nem haragszom baba. Meglepett, hogy neki mentél.-mondta mosolyogva.

-Én is meglepődtem magamon.-mosolyodtam el.

-Nem is csodálom.-kacsintott rám.

-Szeretsz még?-kérdeztem félénken tőle.

-Persze, hogy szeretlek. Ezek után még jobban beléd szerettem.-csókolt meg mosolyogva.

-Én is szeretlek.-mondtam mosolyogva.

-Megyek csinálni vacsorát.-álltam fel és elindultam a konyhába. Andy is követett csak ő leült a többiekhez a nappaliban. Egyedül voltam a konyhában ezért nyugodtan elkezdtem csinálni a vacsorát. 

-Hm de jó illata van itt valaminek.-jöttek be a srácok majd leültek Andy kivételével mivel ő hozzám jött.

-Mi lesz a vacsi?-kérdezte és magához ölelt.

-Lasagne.-válaszoltam mosolyogva.

-Uhhhh az fiiiiiinooooooooom.-mondta Ashley amire felnevettünk. A csajok is leültek az asztalhoz. Még jó, hogy 10 személyes az asztal. Andy megpuszilt majd ő is leült a többiekhez és elkezdtek beszélgetni én pedig csináltam tovább a kaját.

-Megterítenétek?-kérdeztem tőlük kedvesen.

-Persze.-válaszolták a csajok majd felálltak és elkezdtek teríteni.. Kivettem a sütőből a kaját majd az asztal közepére tettem.

-Azta...ez nagyon jól nézz.-mondta Jinxx vigyorogva.

-És milyen jó az illata.-mondta Chris is vigyorogva.

-Remélem, hogy finom is lesz.-ültem le Ashley és Andy közé.

-Biztos az lesz.-mondta mosolyogva a barátom majd megpuszilt. Mindenki szedett ki magának egy kicsit majd amíg vártunk, hogy hüljön addig beszélgettünk. Majd pár perc múlva elkezdtünk enni.

-Hm ez isteni.-mondták a srácok és a csajok is.

-Örülök neki, hogy ízlik.-mosolyogtam rájuk. Én nem ettem sokat mert nem kellett a kaja. Felálltam majd a mosogatóba tettem a tányéromat.

-Majd szóljatok ha megettétek és jövök mosogatni.-mondtam a többieknek majd megpusziltam Andyt és felmentem a szobánkba. Leültem a fotelbe és  elkezdtem olvasni a kedvenc könyvemet. Hála a jó istennek a menszeszem elmúlt. Sokat szenvedtem ebben az öt napban. Pár perc múlva Andy jött be a szobába majd bekulcsolta az ajtót.

-Megettétek?-kérdeztem tőle.

-Igen.-válaszolta Andy és lassan elkezdett felém közeledni miközben vigyorgott.

-Akkor megyek és elmosogatok.-raktam le a könyvet majd felálltam de Andy elállta az utamat.

-Már elmosogattunk.-suttogta a nyakamba miközben a derekamnál fogva magához ölelt. Elkezdte csókolgatni a nyakamat amire sóhajjal válaszoltam.

-Még ren-rendet kell rak-raknom.-mondtam szagatottan.

-Hm más dolgunk van.-morgott a nyakamba. Áttért a számra és szenvedélyesen kezdett el csókolni. A keze lecsúszott a fenekemre amit megmarkolt én pedig belenyögtem a csókunkba amire elmosolyodott. Pár perc múlva megzavartak minket.

-Andy el kell mennünk 1 órára.-szólt Jinxx az ajtó másik oldaláról.

-Rendben megyek.-mondta majd hallottuk ahogy elment.

-Pont most?-kérdeztem tőle letörve.

-Én sem örülök neki baba. Pedig nagyon akarlak már.-csókolt meg mosolyogva.

-Én is téged.-mondtam sóhajtva.

-Hamar vissza jövök és folytatjuk.-szállt le rólam majd felöltözött és a haját is megigazította.

-Siess vissza.-kiabálltam utána mivel már nem volt bent.

-Sietek.-kiabállta ő is majd hallottam ahogy kimentek a házból.

-A faszomba.-mondtam hallkan. Felálltam majd megigazítottam a ruhámat és sóhajtva lementem a csajokhoz. Valamilyen filmet néztek.

-Susan gyere csatlakozz hozzánk.-hívtak magukhoz a csajok. 

-Van kávé?-kérdeztem tőlük.

-Itt van.-adott a kezembe Lisa egy bögre kávét. Elvettem tőle majd leültem hozzájuk és elkezdtem velük nézni. Eltelt 1 óra de a fiúk még mindig sehol. Majd eltelt 2 óra de még mindig sehol sincsenek.

-Csajok. Hol a fenébe vannak a fiúk?-kérdezte Stephanie tőlünk.

-Nem tudjuk. De szerintem mindjárt jönnek.-mondta Abby majd ennyibe maradt. 3 óra múlva meghallottuk Andy kocsiját majd ajtó csapkodásokat.

-Hát ez kurva jó volt.-jöttek be nevetve a srácok. Andy volt az utolsó aki bezárta az ajtót majd megállt a srácok mellett akik csak minket néztek. A csajokkal összenéztünk majd elkezdtünk nevetni rajtuk mivel úgy álltak ott és néztek minket mintha nem is láttak volna minket. De amikor rájöttünk, hogy miért néznek minket akkor elkezdtünk félni. Pizsomába ültünk ott de a pizsink egy felső volt és bugyi.

-Kínoznak minket.-mondta Ashley komoly arckifejezéssel.

-De nagyon is.-mondta ugyanúgy Jinxx is.

-Srácok én nem birok magammal.-mondta CC.

-Egy csoportos?-kérdezte Jake.

-Nem. Mindenki a saját szobájában lesz.-mondta Andy.

-Csajok én félek tőlük.-mondtam nekik miközben a srácokat néztük akik ha tudnának akkor a szemükkel levetkőztettek volna.

-Szerintem én menekülök.-mondta Emily majd lassan felállt. Én is követtem a cselekedetét amit Andy végig figyelt.

-5.-kezdte el Jake.

-4.-folytatta Jinxx.

-3.-majd CC.

-2.-mondta vigyorogva Ashley.

-1.-kacsintott rám Andy.

-TÁÁÁÁÁMAAAAADÁÁÁÁÁS!-ordították mind az 5-en majd elkezdtek felénk rohanni mi pedig menekültünk előlük. A csajok felsikítottak amint a párjuk elkapta őket és bevonszolta a szobájukba majd bezárkóztak. A szoba ajtónk előtt sikerült Andynek is elkapnia. Bekulcsolta az ajtót majd nekem esett újra. Felkapott majd az ágyhoz vitt és lerakott utána rám mászott. Szenvedélyesen csókólt miközben a keze felfedező útra indult.

-Andy ne kínozz. Kérlek.-suttogtam neki. Elmosolyodott majd levette a pólómat. Én is így tettem és levettem róla a felsőjét és végre megláthattam a testét.

-Tetszik?-kérdezte tőlem kaján vigyorral az arcán.

-De még mennyire.-vigyorogtam rá perverzen.

-Csak a tiéd bébi.-kacsintott rám majd újra megcsókolt de most vad volt. Fordítottam a helyzetünkön így én voltam felül.

-Hmm ez tetszik-vigyorgott továbbra is. Elkezdtem mosolyogva puszilgatni a hasát majd haladtam lefele. Minden egyes tettemet vagy egy kisebb nyögés hagyta el az ajkait vagy egy hangos sóhaj.

-Na jó.-fordított hirtelen rajtunk így megint én voltam alul.-Elég volt a kínzásból és a játékból.-mondta és a szemében a vágyat láttam. Levette rólam a fehérneműmet majd magáról is levette a gatyát. Fogott egy óvszert és felgörgette majd újra felém került.

-Szeretlek.-mondtam neki mosolyogva.

-Én is szeretlek téged.  Ez lesz életed legjobb estéje.-mondta majd belém vezette magát.

 

*******************************

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr4214294483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása