Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

1. rész

2018. szeptember 28. - Hugica23

Susan Morgan vagyok és 20 éves egyetemista lány. Nemrég költöztem ide az USA-ba és itt kezdtem el az iskolát is. 2 hete járok már ide és kezdenek lenni barátaim is. A suliba van egy banda amelyikbe csak egy csaj van a többsége fiú és van egy fővezér akit Andy Biersack-nek hívnak. Minden lány vele akar lenni és azaz igazság, hogy igenis nagyon jó pasi. Szóval tőlük fél az egész iskola mivel ők a menők ami igaz is. Nem tudom, hogy mi a banda neve pedig érdekel nagyon is.Na de ennyit rólam.

 

Hosszú szünet volt és mindenki az étkezőben volt. Én is a barátnőimmel ültem és beszélgettünk közben végig a menőket figyeltem akik szintén beszélgettek. Egyszer úgy elbambultam, hogy nem vettem észre azt, hogy Andy engem nézz. Majd amikor észre vettem, hogy a többiek is felém fordulnak gyorsan elkaptam a tekintetemet róla.

-Mi a banda neve?-kérdeztem a lányoktól.

-Black Veil Brides de miért kérdezed?-nézett engem Abby.

-Csak kiváncsi vagyok rájuk. Mit tudtok még róluk?

-Csak azt, hogy nagyon rosszak. Buliznak, isznak, néha még verekednek is. De viszont híresek.-válaszolta Emily.

-Értem.-mondtam mosolyogva. A szemem sarkából láttam ahogy Andy engem nézz és néha a többiek is rám néztek és nagyon beszéltek valamit.

-Menjünk.-állt fel Abby.

-Van még óránk?-kérdeztem tőlük.

-Nincs hála istennek.-mondta Emily sóhajtva. Pont mellettük mentünk el és én nem bírtam ki, hogy ne nézzek Andyre de hiba volt mivel találkozott a tekintetünk így gyorsan elkaptam a fejemet és elsiettem mellettük de még hallottam ahogy kuncogott.

-Susan.-kiabállt utánam Oliver. Én pedig megfordultam és láttam, hogy a menők felém néztek.

-Mond.-néztem rá.

-Mentek haza?-kérdezte tőlem.

-Igen.

-Öhm szeretnék valamit csinálni.

-Mit?-kérdeztem tőle. Oliver hirtelen megcsókolt. Nem csókoltam vissza így ellöktem és felpofoztam.

-Mégis mi a fenét képzelsz te magadról?-háborodtam fel.

-Tetszel nekem Susan.

-Nem birod megérteni, hogy nem vagy az esetem?-kezdtem el sírni majd mégegyszer megpofoztam és elrohantam tőle. Tudtam, hogy ezt a banda végig látta de nem számított most. A lányokkal beültünk a kávézónkba és kikértük az italunkat közbe én elmeséltem nekik, hogy mi történt.

-Uramisten de egy érthetetlen azaz Oliver.-mondta Emily.

-Az nagyon is.-mondtam.

-Nem baj szard le. Este meg elmegyünk bulizni.-mondta Abby. 

 

*ESTE*

Átvágtunk az izzadt és részeg tömegen majd leültünk a pulthoz és kértünk ki szeszes italt. Sokat ittunk de mégsem annyit, hogy teljesen részegek legyünk. Majd felálltunk és mentünk táncolni. Éjfélkor indultam haza de előtte elmentem sétálni a városba. Megálltam egy kirakatnál és elkezdtem nézni a ruhákat amik nagyon tetszettek majd megint elindultam lassan. Lépteket hallottam magam előtt amire felkaptam a fejemet és őket láttam meg. Andy jött az élen és cigizet.

 

tumblr_p30x1mszlm1tj4272o1_500.gif

 

 Féltem tőlük hiszen tényleg menők és van tetkójuk is. Gyorsan megfordultam a másik irányba majd haza siettem. Éreztem, hogy egy kocsi lelassít mellettem amitől mégjobban megijedtem majd lehúzta az ablakot és Olivert láttam meg.

-Hé haza vigyelek?

-Nem köszi.

-Na gyere már.

-Nem megyek. Én is haza találok.

-Ahogy gondolod.-hajtott el mellettem. Gyorsan szedtem a lábamat és hamar haza is értem majd úgy ahogy voltam befeküdtem az ágyba és már el is aludtam. 

 

*Reggel*

A telefonom csörgésére kelltem fel. Kómásan vettem fel meg sem nézve, hogy ki hívott.

-Igen tessék.-szóltam bele álmosan.

-Szia Susan. Abby vagyok.

-Szia Abby.

-Ma este mit csinálsz?

-Semmit. Miért?-ültem fel az ágyamon majd felálltam és az ablakhoz mentem majd oda ültem le a párkányra és néztem kifele.

-Van 3 jegyem egy koncertre ls gondoltam jöhetnél velem te is.

-Ki a másik személy?

-Emily.

-Ő megy?

-Igen vele már megbeszéltem.

-Akkor benne vagyok. És milyen koncert lesz?

-Rock szóval úgy öltözz.

-Okés akkor majd talizunk este.

-Rendike szia.

-Szia.-köszönt el ő is tőlem majd leraktuk a telefont. Én még az ablakba ültem egy kicsit amikor megláttam egy alakot aki engem nézz. Kihúztam a függönyt és azaz alak pedig Andy Biersack volt. Elmentem az ablakból lihegve mivel nem tudom, hogy mit akar tőlem. Lassan vissza mentem és kinéztem de már nem láttam ott. Pár perc múlva úgy ahogy sikerült megnyugodnom. Facebookon is jött egy üzenetem amit Emily rakott ki és meg is jelölt benne.

fb_20180927_1914.jpg

 

Ahogy jobban megnéztem láttam, hogy Andy Biersack is lájkolta. Meglepődtem és gondolkoztam, hogy jelöljem e be vagy ne. Félve de rá mentem az "ismerősnek jelölés" gombra és már csak vártam majd leraktam a telefonomat és lementem a konyhába enni valamit. Kajálás után felöltöztem és az estére is tettem ki ruhát majd kapcsoltam zenét és elkezdtem takarítani. Takarítás közben kétszer meg kellett állnom mert a lányok rám írtak.

screenshot_20180927-193159.png

screenshot_20180927-193516.png

 

 Az egésznapom takarítással ment el majd 5 óra fele elkezdtem készülődni ami egy kis időbe bele tellett.

Ruhám: (napszemüveget ne figyeld)

 

 18:10-re lettem kész. Mivel fél7-re vagy 7-re ott kell lennem ezért hamar el is indultam. Nagyon gyorsan mentem. Már közel voltam a stadionhoz amikor Emily hivott engem.

-Mindjárt ott vagyok.

-Rendben siess-raktuk le a telefont. Pár perc múlva már előttük álltam. 

-Szuper akkor mehetünk is.-tapsikolt Abby boldogan. Megálltunk az ajtó előtt és Abby megmutatta a 3 jegyet és bementünk majd beálltunk az első sorba. 

-Istenem de sokan vannak itt.-mondtam a csajoknak.

-Igen de nem érdekel mert tök jó lesz.-mondta Abby. Nagy sikításra lettünk figyelmesek majd felnéztünk a szinpadra és láttuk őket. 

-Andy Biersack?-kérdeztem magamban meglepődve. Majd elkezdődött a koncert is.

 

 Egész koncert alatt csak Andy-t tudtam nézni. Ahogy mozog a szinpadon és az a hang. Beleszerettem a hangjába...vagyis nemcsak a hangjába hanem az egész lényébe. A szinpad közepére jött ahol én álltam majd lenézett rám és meglepődött, hogy ott talált engem. A szám végén találkozott a tekintetünk majd rám kacsintott mosolyogva. Sok dalt eljátszottak majd lementek a szinpadról. A csajokkal persze végig tomboltuk az egészet.

-Atya ég ez király volt.-mondta Abby boldogan.

-Tényleg szuper volt. -mondta Emily.

-Az volt igen.-mondtam mosolyogva

-Na mi a baj?-kérdezték tőlem.

-Semmi csak...

-Csak mi?-Abby.

-Olyan helyes.

-Ki?-Emily.

-Andy.

-Ajaj te szerelmes vagy.-mondták vigyorogva.

-Nem dehogyis.-ültem le a kőre.

-De igen.-ültek le mellém ők is.

-Nem igaz.

-Akkor miért pirultál el?-kérdezte Emily.

-Nem pirultam el.-álltam fel majd a bejárat fele néztem és megláttam Andy-t és a bandát ahogy kijöttek. Andy persze egyből kiszúrt engem.

-Inkább megyek haza.-indultam el a másik irányba.

-Ne vigyünk haza?-kiabállt Emily.

-Nem köszi. Majd talizunk holnap.-kiabálltam vissza.

-Okés Szia.-köszöntek el tőlem.

-Sziasztok.-köszöntem el én is tőlük majd csendben mentem tovább.

-Andy Biersack. Miért vagy ilyen jó pasi? Miért olyan szép a tengerkék szemed és a mosolyod? És miért érzem azt, hogy nincs nálad esélyem? De a legfontosabb az, hogy miért gondolok ilyenekre és, hogy miért sirok ha rád gondolok?-gondoltam magamban majd elkezdtem sírni. Haza érve csendes volt a ház mint mindig mivel egyedül lakok. Holnap iskola szóval hamar el kell aludnom. Elrendeztem esti teendőimet majd le feküdtem és már be is aludtam.

 

*REGGEL*

 

 Az ébresztőm csipogására kelltem fel. Nehezen kimásztam az ágyból majd elrendeztem a reggeli teendőimet majd felöltözve és a táskámmal együtt mentem le. Hamar megreggeliztem majd elindultam a suliba. A sulitól nem messze van egy kis bolt ahova mindig bemegyek kaját venni magamnak. Ez most sem volt másként de viszont meglepődtem ami ott fogadott engem. Andy Biersack és a bandája ott volt a bolt előtt és cigiztek. Félve bár de elmentem mellettük be a  boltba. A telefonom elkezdett rezegni. Emily hivott amit fel is vettem.

 

Telefonbeszélgetés:

 

-Szia Em. 

-Szia Susan. Fel bírtál kellni? 

 -Nagy nehezen igen. És te?

-Szintúgy. Hol vagy?

-A kisboltba. De mindjárt megyek.

-Okés a suli előtt megvárunk.

-Rendben.-bontottuk a kapcsolatott. Már kifizettem amit megvettem és a táskámba pakoltam a kaját meg az innivalót. Kinéztem és láttam, hogy még mindig itt vannak. Felvettem a táskámat ami egy vállas volt majd sóhajtottam egy nagyott és kimentem. Elhaladva Andy mellett megéreztem az illatát amitől majdnem összeestem.

-Csinos csaj.-hallottam meg a hátamnál egy férfi hangot de nem az Andyé volt.

-Az bizony.-mondta mostmár Andy. Elpirulva indultam el a suliba de hallottam ahogy jönnek utánam. 

 

*ISKOLÁBA*

 

Mint kiderült össze vagyunk vona Andyékkel egésznap. Hamar elment ez a nap és már az utolsó óra volt amin azt csinálhattunk amit akartunk. Emily és én Lisához ültünk. Mondanom se kell, hogy Lisa háta mögött ültek Andyék.

-Ma menjünk bulizni.-dobta be az ötletét Emily.

-Benne vagyok.-mondtam Lisával egyszerre.

-Am neked tetszik Andy?-kérdezte kicsit hangosan Lisa amire felénk fordultak. 

-Megyek haza.-mondtam majd gyorsan felpattantam és elkéreszkedtem a tanártól aki el is engedett. Kiérve a suliból elkezdtem sírni. Lassan sétáltam haza fele és végig gondolkoztam.

-Miért ilyen helyes Andy? Miért érzem azt, hogy nincs nála esélyem? Miért is lenne? Kicsi vagyok, kövér és csúnya. Én pedig azt hiszem, hogy........beleszerettem Andybe.-haza érve bementem és ledobtam a cuccomat majd jobban elkezdtem sírni. Kint hangokat hallottam ezért az ablakhoz mentem és láttam,hogy Andy és a haverjai vannak itt a szembe szomszédba. Mivel az egyik itt lakik velem szemben. Láttam, hogy Andy felém nézett és észre is vett én meg gyorsan elmentem az ablaktól. Majd hallottam, hogy valaki az ajtómhoz jött.

-Andy mit csinálsz?-hallottam meg kint egy hangot.

-Majd nemsokára megyek én is utánatok.-kiabállta az ajtóm előtt.

-Mi van? Az ajtómnál van?-kérdeztem magamtól. Pár perc múlva valaki kopogott.

-Megyek.-töröltem meg a szememet majd az ajtóhoz csoszogtam és kinyitottam. És az ajtómban pedig........

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr9514267667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása