Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

9. rész

2019. február 27. - Hugica23


 

-Fájt a fejem meg hányingerem volt.-válaszoltam sóhajtva.

-De jobban vagy ugye?-kérdezte tőlem Ashley. Láttam a szemében azt, hogy tudja, hogy nem csak ez a bajom és ez ott volt Andy szemében is de nem faggattak. Amiért hálás is vagyok.

-Megyek vissza fekszem.-álltam fel majd el akartam mosni a poharamat de Andy nem engedte.

-Majd én elmosom.-mondta majd megpuszilt én pedig felmentem a szobába és lefeküdtem.

 

*ANDY SZEMSZÖGE*

 

-Valami még bántja.-mondtam sóhajtva és szomorúan a haveromnak.

-Igen ezt észre vettem én is rajta. De miért nem kérdezed meg tőle?

-Már kérdeztem nem is egyszer de nem mondja el.

-Elfogja mondani.

-Nem. Ismerem már.-hajtottam le a fejemet.

-Esetleg nem néztél bele a telefonjába?

-Nem turkálok benne. Még a végén azt hinné, hogy nem bízok meg benne.

-Figyelj haver. Csak véded őt és azért néznél bele. Szerintem valami fenyegetés áll a háttérben és jó lenne ha megnéznéd a telefonját. Tudod te is, hogy milyen. Az ilyet nem mondaná el sose mivel nem akar téged ezzel terhelni.

-De nem terhel az ilyenekkel.-álltam fel és idegesen túrtam a hajamba.

-Haver. Inkább nyugodj meg.

-Talán tényleg meg kéne néznem a telefonját.

-Igen most meg kéne nézned. Na megyek lefekszem.-mondta majd felállt és felment a szobájába. Egyedül maradtam a gondolataimmal.

-Muszáj most az egyszer bele néznem a telefonjába. Az ő érdekében teszem.-gondoltam magamban majd vettem a bátorságot és halkan felmentem a szobánkba. Halkan bementem majd bezártam az ajtót. Megálltam az ágyunk mellett ahol Susan aludt édesen.

-Annyira gyönyörű és annyira imádom. De olyan rossz, hogy nem mondja el ha bántják őt. Meg kell tudnom, hogy mi baja van.-gondoltam magamban majd halkan a kis szekrényhez mentem és elvettem a telefonját majd leültem a fotelba és halkan felnyitottam majd bele léptem a messengerbe és megnyitottam egy üzenetet amit valamilyen Lily Lohannal beszélgetett.

1.jpg

 

Nem beszéltek túl sokat de nekem elég is volt ennyi. 02:00 lehetett amikor a sok gondolkozásba elálmosodtam majd lefeküdtem.

-Ne aggódj kicsim. Mindent meg fogunk oldani ahogy ezt is. Nem fogom hagyni, hogy szét válasszanak minket. Én csakis a tiéd vagyok mivel csakis téged szeretlek.-suttogtam majd megpusziltam mire ő szorosan hozzám bújt amin mosolyogtam.  Óvatosan magamhoz húztam Susant majd így aludtam el én is.

 

*SUSAN SZEMSZÖGE*

 

 Reggel telefon csörgésre keltem fel. Éreztem ahogy Andy elkezd mellettem mocorogni.

-A faszomba már, hogy nem haggyák aludni az embert.-morogta Andy idegesen majd felvette a telefont. Egy férfivel beszélgetett majd elkezdtek veszekedni.

-Érsd meg, hogy k*rvára nem érdekeltek. Miattatok majdnem vége lett a haverjaimmal a barátságom és még ami a legfontosabb a kapcsolatom is majdnem vége lett. Nem kérek belőletek többet. Csá. -nyomta ki a telefont majd idegesen rakta le. Felé fordultam majd hozzá bújtam és elkezdtem puszilgatni, hogy lenyugodjon.

-Susan ez nagyon nem jó ötlet. Ugye tudod? -tolt el hogy a szemembe tudjon nézni.

-Miért?-kérdeztem tőle. Ő csak megfogta a bal kezemet majd a nadrágjára tette ahol a férfiassága dudorodott kifele. Elpirulva kaptam el onnan a kezemet.

-Igen ezt mindig te váltod ki belőlem. Minden egyes alkalommal. Mindig kívánlak téged. És most felkeltetted ezt az alvó oroszlánt.-puszilt meg mosolyogva.

-Tudod az a baj, hogy én is így vagyok ezzel. Mindig akarlak téged. Mindenedet imádom vagyis az egész lényedet...minden hibáddal együtt. És most még jobban kívánlak téged.-néztem végig a szemébe. Mosolyogva magára húzott majd gyengéden kezdett el engem csókolni miközben a kezével vagy simogatta a hátamat vagy a fenekembe markolt amire felnyögtem ami neki tetszett.

-Tudtad, hogy a reggeli szex egészséges?

-Most már tudom.-mosolyogtam rá. Az ajkaimra tapadt és hevesen csókolt. Már majdnem lekerült rólunk az első ruha darab amikor kopogtak.

-Ki vagy?-kérdezte egy kicsit idegesen Andy amikor már mellette voltam.

-Én vagyok az. Bemehetek?-jött a válasz Ashley-től.

-Persze.-mondta Andy amire a haverja bejött. Én telefonoztam amíg ők beszélgettek valami fontos dologról. Egyszer csak azt érzem, hogy bele nyíllal a hasamba. Gyorsan felpattanok majd a fürdőbe rohantam. Megjött a menszeszem. Elrendeztem magam majd kimentem.

-Kicsim baj van?-jött hozzám a szerelmem.

-Öhm nincs de.....istenem ez kínos.-hajtottam le a fejemet. Andy megfogta a kezemet, én pedig a gyönyörű szemeibe néztem.

-Mond csak nyugodtan. Előttem ne legyen semmi se kínos számodra.-puszilt meg mosolyogva.

-El kéne menni pár női dolgot venni.-mondtam neki elpirulva.

-Megjött?-kérdezte tőlem.

-Igen.-hajtottam le a fejemet.

-Nézz rám.-mondta lágy hangon, én pedig azt csináltam amit mondott.

-Ne érezd ezt kínosnak. Ez természetes dolog baba.-ölelt magához szorosan amit én viszonoztam.

-Tudod, hogy mennyire imádlak?-fúrtam a vállába az arcomat.

-Tudom kicsim. Én is nagyon szeretlek téged.-puszilt bele a nyakamba.

-Sosem akarlak elveszíteni.-suttogtam.

-Nem fogsz kicsim. De menjünk akkor a boltba.-engedett el de én nem akartam őt elengedni, amire felkuncogott.

-Kicsim indulni kéne.-mondta kuncogva.

-Jól van menjünk.-néztem fel rá majd az ajkaira tapadtam amit viszonzott utána elváltunk egymástól és lementünk. Felöltöztünk majd beszóltunk a többieknek utána kimentünk és beszálltunk a kocsiba majd elindultunk a boltba. Bementünk a boltba, Andy pedig vett egy kosarat és elkezdtünk nézelődni. Vettem pár csomag női dolgot majd néztünk valami kaját is.

-Baba vegyünk ilyet is.-mutatott egy terhességi tesztre is.

-Miért?-kérdeztem tőle meglepődve.

-Nem lehet tudni, hogy mikor lesz rá szükség.-rakta bele a kosárba.

-Hát jó.-mondtam halkan. Elmentünk fizetni majd már a kocsinál voltunk és pakoltunk befele amikor egy ismerős kényes hang szólt a hátunk mögött.

-Szia Andy.-köszönt neki kényesen. Andy pedig sóhajtott egyet majd az illető fele fordultunk.

-Te meg mit akarsz?-kérdeztem tőle idegesen.

-Nyughass kis csitri. Nem hozzád jöttem hanem az én szerelmemhez.-nézett a páromra az a kis liba.

-Andy.-néztem rá félve, ő pedig ijedten nézett engem.-Miről beszél?-kérdeztem könnyes szemekkel.

-Kicsim nincs hozzá semmi közöm. Csak szét akar minket szedni.-mondta nekem majd idegesen a lányra nézett.-Te pedig most azonnal tűnj innen el. Nem vagyok a szerelmed és nem is voltam. Olyan jó volt amíg nem tűntél fel. Én boldog vagyok Susannel és ezt nem teheti senki sem tönkre. És nem hagyom, hogy szét válasz minket csak azért mert te b@szni akarsz. Tőlem nem kapsz semmit semmilyen értelemben. Ahogy a többiektől sem. És most mi megyünk és szeretném ha többet nem tűnnél fel az életünkben.-csapta le idegesen a kocsi hátulját majd beültünk. Beindította a kocsit majd elhajtottunk. Láttam, hogy ideges ezért nem szólaltam meg mivel azt se tudtam, hogy most mi van. Hamar haza értünk. Kiszálltunk majd a cuccal együtt bementünk, leöltöztünk majd a konyhába lepakoltunk. Andy a nappaliba ment a srácokhoz a csajok pedig a konyhába jöttek hozzám.

-Andy miért ideges? Összevesztetek?-kérdezte Lisa tőlem. 

-És te miért sírsz?-állt meg mellettem Abby.

-Nem vesztünk össze.-mondtam szipogva.

-Akkor mi a baj?-kérdezte Emily. A csajok körém gyűltek én pedig halkan elmondtam nekik mindent.

-Már megint kezdi.-mondta hangosan Ashley.

-Cssss halkabban.-csitította Andy a haverját.

-Ha megint elkezdi akkor én esküszöm, hogy az összes haját kitépem egyenként.-mondta idegesen Stephanie.

-Na mindegy hagyuk az egészet. Inkább főzők.-mondtam majd elkezdtem főzni. A lányok békén hagytak majd a nappaliba mentek a párjukhoz. Pár perc múlva éreztem, hogy valaki hátulról átölel.

-Kicsim.-fordított maga fele de én nem néztem rá.

-Nézz rám kérlek.-kérlelt majd megfogta az egyik kezével a kezemet a másikkal pedig az álam alá nyúlva emelte fel a fejemet, hogy a szemébe nézzek.

-Ugye tudod, hogy nem csaltalak meg?-kérdezte tőlem halkan.

-Tudom.-mondtam szipogva.

-Akkor mi a baj?

-Fáj a hasam.-hazudtam egy kicsit de tényleg fájt a hasam.

-Majd mi megcsináljuk a kaját. Te meg menj pihenni.

-Én akarom megcsinálni.-mondtam szomorúan.

-Ajh de makacs vagy.

-De így szeretsz.-mosolyogtam rá egy kicsit.

-Nem szeretlek. Hanem imádlak.-csókolt meg.

-Én is imádlak.-mondtam majd megöleltem őt amit viszonzott is. Pár perc múlva elengedtük egymást majd én folytattam a vacsora készítését amíg Andy a srácokhoz ment a nappaliba és beszélgettek. Kis idő múlva készen lettem a vacsorával és meg is terítettem majd szóltam a többieknek akik a konyhába jöttek majd elkezdtünk enni. Nem volt étvágyam mert nagyon fájt a hasam ezért csak tologattam az ételt a tányéromon.

-Susan miért nem eszel?-kérdezte tőlem Lisa.

-Mert nem vagyok éhes.-válaszoltam lehajtott fejjel.

-De egy kicsit kéne enned.-mondta Jake.

-Nem kell. Inkább megyek és megfürdök.-álltam fel majd nyomtam egy puszit Andy arcára utána felmentem a szobánkba utána a fürdőbe majd engedtem vizet és bele ültem ami nagyon jól esett.

 

*ANDY SZEMSZÖGE*

 

-Mi van vele?-kérdezte Jinxx tőlem.

-Fáj a hasa.-válaszoltam a kérdésre majd ettem tovább.

-Mitől?-kérdezte CC.

-Női dolog.

-Jah, hogy megjött neki.-mondta Abby.

-Igen.-bólintottam majd felálltam és a mosogatóba tettem a tányéromat.

-Az nagyon rossz.-mondta Emily.

-Bárcsak tudnék neki ilyenkor segíteni.-sóhajtottam fel.

-Sajnos ez ilyen.-mondta Lisa.

-Nem szeretem így látni.-mondtam.

-Mi sem hidd el.-mondta Ashley.

-Menj fel hozzá.-mondta Stephanie.

-Jól van.-mondtam majd felmentem hozzá.

 

*SUSAN SZEMSZÖGE*

 

Hallottam, hogy valaki bejött a szobába majd kinyílt a fürdő ajtaja és bejött rajta Andy, Bezárta majd hozzám jött és leült a kád szélére.

-Jobban vagy?-kérdezte tőlem aggódva.

-Nem.-válaszoltam szomorúan.

-Kipróbálhatok valamit?

-Mit?-kérdeztem ijedten.

-Nyugi csak segíteni szeretnék.-nézett végig a szemembe.

-Jól van. De úgy sem tudsz segíteni.

-De megpróbálok.-mondta majd legugolt és a hasamra tette  kezét majd lassan elkezdte masszírozni ahol fáj. Kis idő múlva már a nappaliban ültünk. Vettem be gyógyszert és a hasam se fájt már.

-Susan kérdezhetek valamit?-szólalt meg Andy.

-Persze.-néztem rá és vártam, hogy feltegye azt a kérdést.

-Azon gondolkoztunk a srácokkal, hogy benne lehetnél az egyik klipünkben. Vagyis az újba.-nézett végig engem ahogy a többiek is.

-De.....de miért én? A lányokat megkérdeztétek?-néztem végig rajtuk.

-Megkérdeztek minket is. De mi nem szeretnénk benne lenni.-válaszolta Abby.

-Miért?-kérdeztem tőlük.

-Tudod, hogy nem szeretünk kamera előtt lenni. Ha képet csinálunk az még oké de, hogy egy filmben vagy egy klipben benne lenni az már inkább nem.-mondta Abby.

-Mi a klip címe?-néztem a szerelmemre.

-In The End.-válaszolta mosolyogva.

-Komolyan szeretnétek, hogy benne legyek?

-Igen szeretnénk.-válaszolta CC.

-Ha ti szeretnétek és a lányok nem akarnak benne lenni akkor én elvállalom.-bújtam a páromhoz.

-Szuper akkor fel kell hívni Jacob-ot.-mondta Ashley. Andy elővette a telefonját majd tárcsázta is.

-Haló.-szólt bele a férfi.

-Szia Jacob. Andy vagyok.

-Szia mond.

-Ugye nincs még egy személy a klipünkbe?

-Nincs még nem találtam. Miért?

-Mert mi találtunk.-mosolygott rám a szerelmem.

-Ki az?-kérdezte.

-Susan.-válaszolta Jake.

-Vagyis Andy barátnője?

-Igen Jacob. És nem a barátnőm hanem a menyasszonyom.-válaszolta Andy. Olyan jó volt ezt tőle hallani.

-Jól van szuper. Akkor majd ma elmegyek hozzátok és megbeszéljük a részleteket. Plusz Susannak alá kell írni pár papírt és jövőhéten forgatás.

-Okés várunk.

-Kb 1 óra múlva ott vagyok.

-Jól van szia.

-Sziasztok.-tették le a telefont.

-Na akkor mindjárt itt van.

-Mire vállalkoztam én.-mondtam sóhajtva amikor megcsörrent a telefonom. A kezembe vettem a készüléket és megnéztem, hogy ki hív engem. Ismeretlen szám.

-Ki az?-kérdezte Andy.

-Nem tudom. Ismeretlen szám.-válaszoltam félve.

-Vedd fel és hangosisd ki.-mondta én pedig azt tettem amit mondott.

-Haló?!-szóltam a telefonba.

-Szia kis k*rvácska. 

-Ki vagy?

-Lily Mayflower vagyok.

-Mit akarsz?-kérdeztem félve tőle.

-Most azonnal kellene a kis barátocskád. Lesz egy koncertünk és nincs énekesünk. És nekünk csak ő kell.

-Nem lesz az énekesetek. Le lehet róla kopni de gyorsan.

-Hoho ne akard, hogy elmenjünk érte.-mondta egy férfi hang.

-Ide biztos, hogy nem fogtok jönni.-szólalt meg Andy idegesen mivel látta és érezte is, hogy már remegek.

-Oh szia Andy. Már pedig jó lenne ha eljönnél. Kellesz nekünk. És a kis barátnőcskédnek lesz baja ha nem állsz be.-mondta egy másik férfi.

-Na azt leshetitek, hogy én befogok állni a bandátokba. És ha csak egy újjal is hozzá mertek nyúlni akkor velem gyűlik meg a bajod. -nyomta ki idegesen a telefonomat.

-Kicsim nem hagyom, hogy bántsanak.-ölelt magához szorosan.

-Félek nagyon.-bújtam hozzá teljesen.

-Nem engedem, hogy bárki is bántson téged.-simogatta a hátamat.

 

Este

 

Az este közepe fele felkeltem mert fájt a hasam. Felültem majd oldalra néztem és nem feküdt mellettem senki. Andynek hűlt helye volt. Kiszálltam az ágyból majd felöltöztem és vettem be gyógyszert majd Andy keresésére indultam. Nem volt a házban amitől megijedtem. Felmentem Ashley szobájába majd hallkan benyitottam és az ágyukhoz sétáltam.

-Ash.-keltettem halkan.

-Hmmm.-morgott egyett majd tovább aludt.

-Ash kelj fel kérlek.-rázogattam amire fel is kellt.

-Susan mi a baj?-kérdezte tőlem halkan.

-Andy elment. Kérlek keressük meg.-kérleltem könyörögve.

-Jól van gyorsan felöltözök.-szállt ki az ágyból majd elkezdett öltözni. Addig én elmentem és felkeltettem a többi fiút is. Majd így öten elmentünk gyalog a keresésére. Elértünk a parkhoz amikor észre vettük Andyt és a zaklatóinkat.

-Most mondom mégegyszer, hogy nem fogok beállni a bandátokba. Keressetek mást és minket pedig haggyatok békén.-kiabált rájuk.

-Ha nem akarod, hogy a kis barátnőcskédnek baja essen akkor megteszed ezt. Választhatsz. Vagy beállsz és leszel az énekesünk vagy megkeressük a barátnődet és baja esik.-mondta az egyik srác. Andy idegesen beletúrt a hajába majd leült a padra és láttam, hogy erősen gondolkozik.

-Menj mi itt leszünk és figyelünk.-súgta Jake a fülembe. Bólintottam majd lassan és félve elindultam feléjük.

-Andy.-szóltam neki mire mindenki felém nézett. Andy ijedten és aggódva nézett engem majd felállt és hozzám jött.

-Te mit keresel itt?-kérdezte tőlem aggódva.

-Te mit keresel itt Andy? Semmi keresni valód sincs köztük. Nem ők az igazi haverjaid hanem Jake, Ashley, CC és Jinxx. Miért jöttél ide?-néztem végig a szemeibe.

-Nem akarlak elveszíteni Susan.-fogta meg a kezeimet.

-Na mit választasz?-kérdezte gúnyosan Lily.

-Andy nem kell ezt csinálnod. Nem eshet semmi bajom. Csak így akarják elérni azt, hogy közéjük állj. Andy nem akarlak emiatt elhagyni téged. De ha közéjük állsz akkor csak a rosszba fognak vinni és én ezt nem fogom tudni elviselni. Remélem ezt te is tudod.

-Igen nagyon jól tudom. És azt is tudom, hogy nem foglak elveszíteni.-kulcsolta össze a kezünket majd a többiekre nézett.

-Nem fogok beállni hozzátok. A kapcsolatom sokkal fontosabb mint az, hogy a ti énekesetek legyek. És ha nem hagytok minket békén vagy ha valami bántódása esik Susannak vagy valamelyik lánynak akkor velem gyűlik meg a bajotok.-mondta idegesen.

-Ezt nagyon megfogod bánni.-mondta a lány. Nekem akart jönni de Andy gyorsan elém állt és ellökte tőlem a csajt. A fiúk is hozzánk rohantak a rejtek helyükről majd védelmezően körém álltak.

-Megölöm azt a r*bancot.-ordította idegesen de az ő barátai lefogták.

-Lily hagyd már. Nem éri meg.-mondta a hosszú hajú srác aki Vic Lakota volt.

-Elvette tőlem az a kis liba. Elvette azt akibe szerelmes vagyok.-mondta és még mindig nekem akart jönni de a többiek alig tudták lefogni.

-Lily neki van más akit szeret. Hagyd őket békén.-mondta Leo Donovan.

-Nem fogom őket békén hagyni. Elfogom tőle venni Andyt.-nézett rám dühösen. A szívembe nyílalt és a zokogás is elkapott majd a földre rogytam.

-Susan.-kapott utánam Ashley és Chris. Andy hátra fordult   majd aggódva gugolt mellém és most ő tartott az ölében.

-Kicsim jól vagy?-simogatta az arcomat.

-Igen azt hiszem.-görnyedtem össze egy kicsit.

-Mid fáj?-kérdezte és a hangjában nagyon lehetett hallani, hogy aggódik.

-Most már semmi.-válaszoltam majd kiegyenesedve felálltam amit a párom is követett.

-Ha miattad valami komolyabb baja lesz akkor a te lelkeden fog száradni azt most megmondom. Én őt szeretem és nem fogom más miatt elhagyni csak mert más azt akarja. Hát már pedig te is fogd fel, hogy én őt szeretem és nem téged. És ha valami baja lesz vagy ha el is tűnik akkor tudni fogom, hogy ti lesztek a háttérben és gondolkozás nélkül hívom a rendőrséget. De én megfogom védeni a menyasszonyomat. És jobban jártok ha távol tartjátok magatokat tőlünk és a többiektől.-mondta idegesen Andy. Éppen megindult feléjük a mondókája közben de Jake és CC a két oldalára állt és nem engedték neki, hogy bármilyen hülyeséget is csinálhasson.

-A menyasszonyod?-kérdezték megdöbbenve.

-Igen képzeljétek el, hogy eljegyeztem. Mivel SZERETEM ŐT.-mutatott rám. 

-Szóval neked semmit sem jelentett azaz este?-kérdezte Lily összetörve.

-Milyen este?-kérdezte Andy a csajt.

-Amikor lefeküdtünk Andy.

-Én sosem feküdtem le veled. Szóval ne állíts olyat ami nem igaz.-idegeskedett tovább. Nem akartam, hogy még ennél is jobban felidegesítse magát ezért óvatosan mellé sétáltam és megfogtam a kezét. Rám kapta a tekintetét majd összekulcsolta a kezünket utána újra rájuk nézett.

-Ajánlom, hogy ne zaklassatok tovább minket. És most mi megyünk szóval nem akarok felőletek hallani semmit és látni se akarlak titeket. De ha megint felbukkantok akkor a rendőrségre fogok menni. Csá.-mondta majd megfordultunk és elindultunk haza. Csendesen sétáltunk haza. Mivel nem volt messze tőlünk a park ezért gyorsan hazaértünk. Mindenki ment vissza feküdni. Mi is így tettünk de én nem tudtam elfele aludni.

-Andy.-suttogtam a nevét.

-Hm.-morgott egyett.

-Alszol?-kérdeztem tőle halkan.

-Nem.-nyitotta ki a szemeit és az enyémekbe nézett.

-Kérdezhetek valamit?

-Persze.

-Amikor választás elé állítottak akkor miért kezdtél el gondolkozni?

-Nem tudom. Talán azért mert téged néztelek. Mivel nem akartam, hogy valami bajod essen. És megakarlak téged védeni.

-De ugye nem akartál az énekesük lenni?

-Nem isten ments. Sosem mennék vissza. Megbántam, hogy közéjük álltam régen és nem is vagyok rá büszke. Ezért sem tudom, hogy mit szeretsz bennem amikor tudsz mindenről.-fordult a hátára majd a plafont kezdte el nézni. Felkönyököltem majd hozzá bújtam és hasra feküdve néztem őt.

-Ami megtörtént az megtörtént. Azon változtatni már nem tudsz. De az régen történt és én ezek ellenére is imádlak téged. Mindennél jobban szeretlek téged Andy.-néztem végig a szemébe. 

-Én is nagyon szeretlek téged Susan.-mosolygott rám én pedig nem bírtam magammal így az ajkaira tapadtam amit ő viszonzott is. Kezdtem beindulni amit észre vett ezért felém mászott de a csókunkat nem szakította meg.

 

*Másnap*

 

11-kor keltem fel. Már a konyhába ültem a csajokkal mivel a fiúk elmentek mire felkeltem.

-Nem megyünk el sétálni?-kérdezte Lisa tőlünk.

-De menjünk.-válaszolta Abby.

-Én most nem megyek. De ti menjetek nyugodtan.-mondtam a lányoknak.

-Biztos, hogy nem akarsz jönni? Nem akarunk egyedül hagyni.-nézett rám Emily.

-Igen biztos. Menjetek csak.-mondtam nekik. Bólintottak majd felálltak és elmentek. Én leültem a nappaliba majd elkezdtem tévézni. 1 óra múlva egy kocsit hallottam megállni a ház előtt majd kulcs csörgést. Andy volt az.

-Szia kicsim.-ült le mellém majd egy csókkal köszönt nekem.

-Szia szerelmem.-mosolyogtam rá.

-Miért vagy itthon egyedül?

-Hát nem volt kedvem sétálni.-válaszoltam majd hozzá bújtam.

-Akkor velem sincs kedved jönni?-kérdezte tőlem.

-Hova?

-Koncertünk lesz nemsokára. A lányok ott vannak az arénába a fiúkkal. Én meg érted jöttem.

-Akkor menjünk.-kapcsoltam ki a tévét majd felálltunk és mi is az arénába mentünk.

-Na  végre. Gyere velem Susan.-fogta meg a kezemet majd elhúzott Andytől a barátnőm. Egy lépcsőn vezetett fel majd egy kis folyosón mentünk végig ahol emberek ültek vagy álltak. A csajok is ott voltak és hozzájuk mentünk. Megálltunk mellettük és a korlátnak dőltünk, hogy jobban lássunk mindent. Pár perc múlva a srácok felmentek a színpadra és el is kezdődött a koncert. Az egyik számnál Andy a színpadon azon az oldalt állt meg ahol mi voltunk majd felnézett rám és mosolyogva énekelt tovább.

 

 

A Perfect Weapon szám előtt még egy kicsit beszélt Andy utána felhörgött kétszer és elkezdett énekelni.

 

 

-Olyan édes a mosolya.-gondoltam magamba majd rá mosolyogtam. A csajokkal végig tomboltuk a koncertet.

-Hogy nem fáj a torka Andynek?-sétáltunk lassan lefele a lépcsőn majd bementünk a csarnokba. A fal mellett volt még egy kis hely így ott eltudtunk menni a sikítozó rajongók mellett majd megálltunk a színpad mellett ahol láttuk a srácokat. 1 óra múlva lement az utolsó számuk is majd elköszöntek a rajongójuktól és lefutottak a színpadról.

-VISSZA! VISSZA! VISSZA!-kántálták a rajongóik. A fiúk vissza mentek még egy utolsó dalt elénekelni. Az In The End számot kezdték el énekelni majd olyan történt amin meglepődtem. Andy felhívott hozzájuk a színpadra én pedig mosolyogva rohantam fel hozzájuk. Adott egy mikrofont amibe én kezdtem el énekelni.

 

 Nem voltam fent sokáig. Bemondta a nevemet majd megcsókolt utána vissza mentem a csajokhoz boldogan. A szám vége fele konfektik kezdtek el hullani amit a színpad oldaláról lőtt ki egy gép. A srácok megköszönték, hogy itt voltak majd végleg lejöttek a színpadról. Mosolyogva mentem hozzá majd megöleltem és megcsókoltam utána mentünk hátra az öltözőjükbe.

-Susan.-szólt nekem Chris.

-Mond.-néztem rá mosolyogva.

-Mondták már, hogy milyen jó hangod van?-kérdezte tőlem mosolyogva.

-Öhm még nem.-válaszoltam a kérdésére.

-Pedig jó a hangod.-vigyorgott tovább.

-Köszönöm.-álltunk meg az ajtó előtt.

-Mindjárt jövünk. Addig kimehettek a kocsihoz ha szeretnétek.-csókolt meg Andy majd bementek. A lányokkal kimentem hátul a kocsihoz majd ott megálltunk. Pár rajongó észre vett minket és megálltak a kapunál és onnan kezdtek el kiabálni nekünk majd egyre többen lettek és csináltak rólunk képeket a telefonjukkal.

-SUSAN! EMILY! ABBY! STEPHANIE! LISA! SUSAN! SUSAN!-kiabálták a nevünket. Mosolyogva integettünk nekik majd tovább beszélgettünk.

-Milyen volt felmenni a színpadra és énekelni?-kérdezte tőlem Emily.

-Hiába csak pár percre mentem fel de nagyon élveztem. És nem azért mert velük énekelhettem. Hanem azért mert Andyvel voltam fent és tudom, hogy nem tagadd le és büszkén felvállal engem és a kapcsolatunkat ahogy a többiek is a barátságunkat. Vagyis remélem, hogy büszke rám.-mondtam mosolyogva.

-Nagyon is büszke rád. És legalább vele normális kapcsolatod van nem úgy mint az előzőkkel.-mondta Abby mosolyogva.

-Igen. Végre egy rendes kapcsolatom van egy olyan fiúval akit imádok és mindent komolyan is gondolok vele.-mondtam boldogan a csajoknak. Pár perc múlva kijöttek a srácok is. Andy egy gombnyomással kinyitotta a kocsit majd bepakolta a cuccait utána vissza lezárta és beültünk majd elindultunk haza.

 

*Otthon*

 

-Tényleg nagyon jó hangod van.-mondta már a szobánkba Andy.

-Köszönöm.-bújtam hozzá mosolyogva.

-Nem gondolkoztál azon, hogy énekes legyél?

-De igen. Szeretnék énekes lenni meg fotós is. De a kettőt nem tudnám csinálni szóval választanom kéne.-mondtam csukott szemekkel.

-Tudnád mind a kettőt csinálni. De majd megbeszéljük holnap.-puszilt meg majd be is aludtam.

 

 

 

8c65bzjgi.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr8714590328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása