Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

7. rész

Igen!

2018. december 25. - Hugica23

  

Az órára néztem és 3:00-át mutatott. Andy nem feküdt mellettem ezért lassan felültem. Kinéztem az erkélyre és ott állt és cigizett. Lassan kimentem hozzá majd hátulról megöleltem őt.

-Miért nem alszol?-nézett rám ijedten majd magához húzott, hogy ne fázzak miközben tovább szívta a mérgét.

-Nem tudok aludni. És te miért nem alszol?-válaszoltam a kérdésére.

-Én sem tudok.-puszilt meg édesen. Elkezdtem remegni egy kicsit de most azért mert fáztam.

-Fázol?-kérdezte tőlem.

-Igen.-bújtam egyre jobban hozzá. Hamar elszívta a cigijét majd bementünk.

-Kérsz teát?-kérdezte a szerelmem.

-Igen.-válaszoltam. Megcsókolt majd lementünk a konyhába. Én leültem az asztalhoz miközben a barátom elkezdte csinálni a teát.

-Kérdezhetek valamit?-ült le mellém Andy és elém rakta a bögre teámat és maga előtt is ott volt az övé.

-Igen.-néztem a szemeibe.

-De őszintén válaszolj.-mondta nagyon komolyan.

-Rendben.

-Deborah szokott neked írni? Vagyis szokott zaklatni?-kérdezte. Sóhajtva lehajtottam a fejemet majd elkezdtem könnyezni.

-Azaz igazság, hogy egyszer-kétszer írt de az nem volt olyan mint a tegnapi. Az....az nagyon rosszul esett és nagyon félek.-mondtam szinte suttogva. Andy közelebb húzta a széket hozzám majd magához ölelt.

-Nem lesz semmi baj kicsim.-simogatta a fejemet nyugtatóan.

-Remélem.-mondtam szipogva. Lassan megittuk a teánkat majd vissza mentünk a szobába és lefeküdtünk. Andy teljesen magához ölelt és úgy aludtunk el. 

 

Pont haza értem amikor hangokat hallottam az emeletről. Hallkan felmentem és a hang irányába mentem. A szobánkból jött ki. Résnyire nyitva volt az ajtó amit jobban kinyitottam és az ágyon Andy és egy csaj volt amint AZT csinálják.

-Andy.-szóltam neki aki egyből rám kapta a tekintetét majd vigyorogva leszállt a csajról aki Deborah volt.

-Szia nyuszi.-vigyorgott Deborah is.

-Miért?-néztem rá sírva Andyre.

-Jaj baby. Azt hitted, hogy téged szeretlek? Nagyon bele élted magad. Csak azért voltam veled, hogy Deboraht jobban megismerjem és össze jöjjek vele. Sajnálom ha mást hittél.-mondta gúnyosan és vigyorogva Andy.

-Én megmondtam, hogy enyém lesz Andy előbb vagy utóbb. De te nem hittél nekem. Hát sajnálom akkor.-mondta Deborah.

-Andy hogy tehetted ezt velem? Én teljes szívemből szerettelek. Te meg csak játszottál velem. Egy ilyen kis r*banc kell neked? Szerettél engem Andy. Boldogok voltunk. És a faszomba is én még mindig imádlam téged. Térj már magadhoz könyörgöm.-kezdtem el zokogva ordibállni rá. Majd annyit éreztem, hogy elsötétült minden és a földre estem. Andy hozzám rohant és legugolt mellém majd a fejemet az ölébe tette és az arcomat kezdte el simogatni.

-Susan....Susan....Susan itt vagyok.... Kicsim térj magadhoz.-kezdett el szólógatni majd valami vizeset megéreztem a homlokom amire kipattantak a szemeim. 

 

Az ágyban feküdtem és mellettem Andy ült felöltözve és aggódó tekintettel nézett engem. Éreztem, hogy a hátam tiszta vizes és a szemeim is fájtak egy kicsit.

-Csss nyugodj meg. Itt vagyok.-simogatta meg az arcomat gyengéden.

-Olyan rosszat álmodtam.-mondtam szipogva neki.

-És mi volt az?-kérdezte tőlem.

-Azt álmodtam, hogy te lefeküdtél Deborah-val és te azt mondtad, hogy nem is szerettél engem meg, hogy csak azért voltál velem, hogy Deboraht megismerd és össze jöttél vele. Deborah meg mondta, hogy elérte a célját és elkezdtem rád ordibállni, hogy hogyan tehetted ezt vele...boldogok voltunk és, hogy én még mindig szeretlek és elájultam. Te hozzám rohantál és legugoltál mellém és elkezdted a nevemet mondogatni és most fent vagyok.-meséltem el neki az álmomat.

-Jaj baba. Ez soha sem fog megtörténni abban biztos vagyok. Én csakis egy lányt szeretek mindennél jobban és az is te vagy. Soha nem hagynálak el és nem is csalnálak meg. Te vagy a mindenem Susan.-mondta végig a szemembe nézve.

 

*1 óra elteltével*

 

-De Andy én teljesen jól vagyok már.-kezdtem el győzködni a barátomat.

-Susan reggel még lázas voltál. Nem akarom, hogy valami bajod legyen.-fogta meg a kezemet Andy.

-Szerelmem nézz rám. Jól vagyok.-fogtam meg a kezét. Láttam, hogy gondolkodott majd beleegyezett, hogy a csajokkal mehessek. A fiúknak hamarabb le kellett lépni ezért mi is hamar elkészültünk.

-Szóval a fiúknak interjút kell most adniuk ezért hozzájuk megyünk és onnan indulunk majd el.-mondta Lisa amikor indulásra készen álltunk. Kimentünk majd elmentünk gyalog a városba és ott egy épületbe mentünk be. Egy kis útba igazítást kértünk majd egy folyosón mentünk végig és egy ajtón nyitottunk be hallkan ahol a fiúk ültek. Andy és Ashley kicsit arrébb álltak és egy interjút adtak egy nőnek.  Ashley amikor észre vett akkor  mutatott egy béke jelet kinyújtott nyelvvel, Andy mosolyogva integetett nekem.

 

giphy_1.gif

 

 A többiekhez mentem majd leültünk és hallkan beszélgettünk.

-Hova akartok amúgy menni?-kérdeztem a többiektől mosolyogva.

-Majd este fele megtudod.-kacsintott rám CC.

-Megint titkolóztok?-kérdeztem durcásan.

-Muszáj.-kuncogtak fel.

-Rendben akkor most a többiekkel is lenne egy interjú.-mondta a nő majd elindultak felénk. A lányokkal felálltunk majd arrébb mentünk, hogy mi véletlenül se legyünk benne. Andy pont mellettem ment el és a kezembe adta a bőrdzsekijét majd megcsókolt és leült. Még egy pár kérdést tett fel nekik a nő és voltak olyanok amik velünk kapcsolatosak is. Egy kérdésnél a fiúk elkezdtek nevetni Andy válaszán mire ő 1 másodpercre rám nézett.

-bvb-bvb-legion-of-the-black-33546716-500-250.gif

 

 -Bepipilek.-mondtam a csajoknak majd halkan kimentem a kis szoba szerűségből majd elrohantam a mosdóba. Kis végeztem majd jól kezet mostam és a táskámból visszafele menet kivettem a kézfertőtlenítőmet majd bekentem a kezemet azzal. Mire vissza értem addigra vége volt az interjúnak. Andy és CC nem voltak bent.

-Andy?-kérdeztem tőlük.

-Kimentek már.-válaszolta Jake.

-Rendi.-mondtam mosolyogva majd én is elindultam Lisával együtt ki utánunk pedig a többiek jöttek. Kint az ajtónál megálltunk és elkezdtünk kacagni. Előkaptam a telefonomat és felvettem a két srácot. Andy az ő kocsijának az elején feküdt féloldalasan CC pedig a másik kocsival jött befele a parkolóba és elkezdett dudálni (erről lehet, hogy lesz egy videó is ha megtalálom). 

gif_1.gif

 

 -Ti meg mit csináltok?-kérdezte Jinxx tőlük nevetve amikor hozzájuk mentünk.

-Vártunk titeket.-mondta Andy mosolyogva. Hozzá mentem majd megöleltem őt és egy kicsit felpipiskedve megcsókoltam amit viszonzott amibe bele is mosolygott.

-Na jól van galambocskáim. Indulni kéne.-állt meg mellettünk Ashley vigyorogva. Felkuncogtunk majd beültünk a kocsiba és már indultunk is. Kis idő múlva egy vidámparknál álltunk meg. A csajokkal olyanok voltunk mint a kisgyerekek amit a fiúk persze, hogy élveztek. Megfogtam Andy kezét majd elkezdtem őt húzni mire ő elkezdett nevetni.

beautiful-boys-couples-girls-favim_com-3361507.jpg

-Nekem kell wattacukor.-kezdtem el kislány hangon. Láttam egy villanást amire megfordultam és Andy pont akkor rakta el a telefonját.

 -Mit csináltál?-kérdeztem tőle mosolyogva amikor megálltunk egy wattacukros bódé előtt.

-Semmit.-válaszolta mosolyogva majd a derekamnál fogva magához húzott és nyomott az arcomra egy puszit. Kikértük az édességünket majd mentünk tovább a többiekkel együtt. Felültünk az óriás kerékre ami nagyon jó volt és a tetején látszott az egész vidámpark és a város fényei. Nagyon szép volt a látvány. Mindent kipróbáltunk ami csak létezett és rettenetesen jól éreztük magunkat. Néhány pohár szesz is lement a torkunkon kivéve Andy, Jake és Jinxx mivel ők vezetnek. A srácok is nagyon jól érezték magukat.

-Andy.-suttogtam a fülébe már a vidámpark előtt várva a többiekre, hogy haza mehessünk.

-Mond kicsim.-fújta ki a cigi füstöt majd rám nézett mosolyogva miközben engem ölelt.

-Akarlak.-suttogtam majd elkezdtem a nyakát puszilgatni amire megfeszült a karja.

-Kicsim sokat ittál.-nyomta el a cigijét majd ölelt át a másik kezével is.

-Én nem-kezdtem el ellenkezni.

-De igen ittál. De majd meglátjuk otthon.-csókolt meg amitől még jobban akartam őt.

-Mehetünk.-mondta Jinxx amikor megjöttek. Újra a kocsiban ültünk és elindultunk most már haza. Útközben bealudtam és már csak arra keltem fel, hogy valami puhán fekszem. Felültem majd megdörzsöltem a szemeimet és körül néztem.

 

*MÁSNAP*(+18)

 

Reggel 8 óra volt és Andy nem feküdt mellettem. A fejem fájt egy kicsit de nem volt vészes.

-Utálok így kelni.-morogtam magamban majd kiszálltam az ágyból és a fürdőbe mentem majd elkezdtem zuhanyozni amire felkeltem.

-Susan.-hallottam meg a szerelmem hangját a szobában.

-Itt vagyok.-szóltam ki neki miközben még mindig zuhanyoztam. Kinyílt a fürdő ajtaja majd bejött és vissza is zárta. Nem nagyon figyeltem arra, hogy mit csinál ami hiba volt mivel két kezet éreztem a derekamon. Ijedten fordultam meg és Andy vigyorgó fejével találtam szembe magam.

-Te mit csinálsz?-kérdeztem tőle elpirulva.

-A barátnőmmel fürdök.-mondta mosolyogva majd a meleg falnak nyomott és a két kezemet a fejem fölött tartotta egy kézzel miközben ő a nyakamat kezdte el csókolgatni és a másik kezével pedig felfedező útra indult a testemen. A nyakamon haladva felfele rátapadt az ajkaimra amitől nagyon beindultam. A szabad kezével elkezdte simogatni a nőiességemet mire a csókunkba nyögtem, ő pedig elkezdett mosolyogni.

-Szeretlek.-suttogta a fülembe majd befejezte a cselekedeteit ami nekem nagyon nem tetszett.

-Miért álltál le?-kérdeztem tőle durcásan.

-Nyugi.-puszilt meg. Mérgesen kiszálltam majd gyorsan megtörülköztem majd magam köré tekertem egy másikat és kimentem a szobába. Nagyon felizgatott és befejezte és azt akarja, hogy egész nap ilyen legyek. Dühösen dobáltam ki a tiszta ruhákat az ágyra amikor Andy kijött a fürdőből és az ő dereka köré is volt tekerve egy törülköző.

-Baby.-állt meg előttem mosolyogva.

-Haggyál.-próbáltam kikerülni de nem ment. Elkezdett hátra fele tolni mire én az ágyba ütközve rá estem, Andy pedig rám mászott.

-Ne durcizz már.-folytatta amit a fürdőben elkezdett. A törülközőt kibontotta rajtam mintha egy ajándék lennék majd magáról is levette és ledobta a földre utána a két lábam közé férkőzött.

-Biztos akarod?-kérdezte suttogva miközben a fülem mögött kezdte el puszilgatni.

-Igen.-válaszoltam nehezen majd Andy a szemembe nézett mosolyogva majd megcsókolt azzal egy időben megéreztem magamban. A többiek nem voltak itthon ezért nyugodtan lehettünk hangosak. Nem is fogtuk vissza magunkat. A hajába túrtam a vad csókunk közbe.

-Andy...mindjárt.-suttogtam az ajkaira nyögve.

-Élvezz el kicsim. Mond a nevemet.-nyögdécselt Andy is.

-ANDY!-kiáltottam a nevét a csúcsra érve.

-Bassza meg.-szitkozódott miközben ő is elérte a csúcsot. Lihegve kihúzta magát belőlem majd kidobta az óvszert majd lefeküdt mellém és magához húzott.

-Imádlak.-pusziltam meg a mellkasát mosolyogva.

-Én is szeretlek téged kicsim.-puszilt bele a hajamba. Egy kicsit pihentünk majd felöltöztünk és lementünk kávézni. Andy telefonja megcsörrent amit ki is vett a zsebéből majd mosolyogva vette fel.

-Szia anya.-köszönt vigyorogva a telefonba. Amíg  Andy beszélt az édesanyjával telefonon addig én a kedvenc könyvemet kezdtem el olvasni. A nappaliba ültünk mindketten. A két lábam Andy ölébe volt aki elkezdte hol simogatni, hol masszírozni ami jól esett. Pár perc múlva lerakta a telefont de utána újra a füléhez emelte a készüléket mivel megint elkezdett csörögni.

-Igen majd 2 óra múlva. Köszi haver. Szia.-köszönt el az illetőtől is majd végre lerakta az asztalra a telefonját majd elkezdte a tévét nézni. Pár perc múlva a srácok és a csajok léptek be a nappaliba.

-Sziasztok fiatalok.-köszönt nekünk Jake vigyorogva.

-Sziasztok.-köszöntünk vissza mosolyogva. A fiúk leültek én pedig a konyhába mentem a csajokhoz.

-Hol voltatok?-kérdeztem tőlük mosolyogva.

-Sétáltunk meg vásároltunk kaját.-válaszolta vigyorogva Lisa. Elkezdtek kipakolni amiben én is segítettem majd elkezdtünk főzni. A csajokkal jól szórakoztunk ahogy a fiúk is a nappaliban. Néha felnevettek de a legtöbbet összebújva beszélgettek, hogy mi még véletlenül se halljunk semmit. Pár perc múlva csengettek.

-Majd én megyek.-kiabáltam el magamat majd elindultam az ajtó fele. Kinyitottam és a postás állt előttem aki átnyújtott egy levelet majd tovább ment. Vissza bezártam az ajtót majd a nappaliba mentem. Az én nevem állt a borítékon amit furcsáltam nagyon de kinyitottam azt és elkezdtem olvasni. Kikerekedett szemekkel  olvastam végig amit az iskolától kaptam.

 

Tisztelt Susan Morgan!

Szomorúan értesítjük Önt, hogy sok a hiányzása ami túllépte a megadott százalékokat. Ezért arra szeretném megkérni, hogy pótolja be a tananyagok hiányzásait és kezdjen el újra iskolába járni. Ha a figyelmeztetés esetén sem áll szándékában iskolába járni akkor ki kell rugnom Önt, vagy meg kell, hogy kérjem arra, hogy iratkozzon ki.

Tisztelettel: Murphy igazgató

 

-A faszomba.-kezdtem el idegeskedni ami elérte azt, hogy sírjak is.

-Kicsim mi a baj?-jött hozzám Andy a srácokkal együtt. A kezébe adtam a levelet amit hangosan fel is olvasott.

-Susan akarsz iskolába járni?-kérdezte Jake tőlem.

-Nem de biztos most butának fogtok hinni, hogy nem lesz meg a végzettségem.-mondtam majd elrohantam tőlük szégyenembe. A szobában az ágynak dőlve ültem le a földre és felhúztam a lábamat majd ráhajtottam a fejemet is.

-Idióta vagy Susan Morgan. Nem jársz iskolába és ott is akarod hagyni. Mit fognak rólad gondolni a többiek? Kerülni fognak és lenézően fognak majd rád nézni. De én fotósként akarok dolgozni. A fotósuk akarok lenni. Bassza meg, hogy minden szar össze jön nekem.-gondoltam magamba és a földbe ütöttem egyet ami nem volt jó ötlet mivel nagyon elkezdett fájni a kezem. Pár perc múlva éreztem, hogy leül mellém valaki majd magához ölelt. Felnéztem és Andy volt az a többi srác pedig körém ült.

-Hülyének és butának néztek. Tudom és nem kell mondanotok.-mondtam halkan de hallották.

-Nem nézünk mi se hülyének, se butának. Ezt felejtsd el.-mondta Jinxx komoly arc kifejezéssel.

-Te igenis egy okos lány vagy.-mondta CC.

-Akit nagyon szeretünk.-folytatta Ashley.

-És akiért bármit megtennénk, hogy jól érezze magát.-mondta Jake aki mellettem ült.

-És akit persze megvédünk ahogy a többi csajt is. Te hozzánk tartozol Susan és mindent megoldunk együtt. Ahogy ezt is megfogjuk oldani.-puszilt meg Andy.

-Mégis hogyan?-kérdeztem tőle és felnéztem rá.

-Nem kell iskolába járnod ha nem akarsz.-mondta Ashley.

-De akkor kirúgnak.-mondtam kétségbeesetten.

-Ki is iratkozhatsz.-mosolygott rám CC.

-Ti meg a rosszat fogjátok rólam gondolni, hogy ott akarom hagyni az iskolát.-hajtottam le a fejemet szomorúan.

-Nem fogunk rosszat gondolni rólad.-mondták szinte egyszerre a fiúk.

-Figyelj ez nem fog semmin sem változtatni. Én ugyanúgy szeretni foglak sőt napról napra jobban vagyok beléd szerelmes és ugyanúgy veled leszek. A fiúk és a csajok is a barátaid lesznek ahogy eddig is. Minden ugyanúgy fog maradni.-kulcsolta össze az ujjainkat Andy mire én elmosolyodtam és hozzá bújtam.

-Andynek igaza van. Mi ugyanúgy egy hatalmas család leszünk ahogy eddig is azok voltunk.-mondta Jake is mosolyogva amire a többiek szintén mosolyogva bólogattak.

-Tudjátok, hogy mennyire szeretlek én titeket?-kérdeztem tőlük vigyorogva.

-Minket csak szeretni lehet.-húzta ki magát CC vigyorogva amire felnevettünk.

-Köszönök mindent nektek.-néztem végig rajtuk.

-Ez alap csajszi.-mondta mosolyogva Ashley.

-Holnap reggel korán kelünk.-mondta Andy.

-Miért?-kérdezte Jinxx.

-Mert elmegyünk az iskolába és kiíratjuk Susant és a többi lányt.-válaszolt a szerelmem amire a fiúk bólogattak.

-Menjünk vissza le.-állt fel Jake majd lement a többiekkel együtt.

-Nem akarlak elveszíteni téged.-suttogtam miközben a kéz fejét kezdtem el simogatni.

-Nézz rám. Nem fogsz elveszíteni ne félj.-mondta miközben végig a szemembe nézett majd a mondata után megcsókolt. Pár perc múlva levegő hiány miatt váltunk el.

-Menjünk enni.-mondtam nyugodtabban. Felálltunk majd lementünk és csatlakoztunk a többiekhez mi is. A srácok evés közben sokat beszélgettek a holnapi napról és néha a csajok is fűztek hozzá mondani valót csak én nem. Én a tányéromon az ételt csak taszigáltam majd nem bírtam ott ülni és felálltam utána a nappaliban ültem le.

-Mi a baj?-ültek le mellém a csajok.

-Semmi.-válaszoltam sóhajtva.

-Susan. Ismerünk téged és látjuk, hogy valami baj van.-mondta Lisa.

-Amit írt nekem Deborah. Félek.-mondtam hallkan.

-Susan a srácok nem olyanok. Nem fognak egy kis csitrinek hinni.-mondta Emily aki mellettem ült.

-De ti is tudjátok, hogy mindent elér. Én bízok a fiúkban és főleg Andyben de akkor is félek. Andy a mindenem és a srácok meg a legjobb barátaim. És nagyon is érzem azt, hogy mi egy család vagyunk. És nem akarom elveszíteni ezt a családot. Túl fontosak nekem ahogy ti is.-sírtam el magamat. Pár perc múlva éreztem ahogy valaki leül mellém és magához ölelt szorosan. 

-Kicsim véget fogunk ennek vetni. Esküszöm.-puszilt meg majd elkezdte simogatni a karomat nyugtatásképpen.

-És mi csak nektek hiszünk.-mondta Jake is.

-Miért akarja tönkre tenni a kapcsolatomat és a boldogságomat veletek? Én miért nem lehetek boldog? Miért ér el mindent és miért érzem azt, hogy elfoglak titeket veszíteni.-kezdtem el zokogni Andy ölelésében aki persze megfogott és az ölébe ültetett.

-Haver ez így nem lesz jó.-mondta Jinxx a barátomnak.

-Tönkre fogja tenni.-mondta Abby.

-Ez a célja.-mondta Stephanie.

-Nem fogja elérni a célját. Ma elmegyünk az iskolába és kiíratunk titeket. Összepakolunk és holnap elutazunk vidékre pár hétre.-mondta Andy akinek a hangjában hallani lehetett az idegességet és az aggódást.

-Akkor menjünk.-mondta CC.

-Én addig foglalok jegyet holnapra.-mondta Lisa majd hallottam, hogy mindenki felállt és elkezdtek készülődni. Én is felálltam Andyvel együtt majd elkészültem és indultunk is az iskolába. Még csak fél11 volt így most volt szünet amikor oda értünk. Kiszálltunk majd elindultunk be. Andy össze kulcsolta a kezemet és úgy léptünk be az épületbe. A diákok nagyon elkezdtek minket nézni majd éreztem, hogy valaki megállt előttünk ezért megálltunk.

-Édesem.-hallottam meg Deborah kényes hangját amire a szívem is összeszorult.

-Te engem ne merj így hívni. Tönkre teszed a barátnőmet. Most is miattad ilyen. Hányszor kell neked elmondanom, hogy szállj le rólunk?-kezdett el ordibálni Andy.

-De Andy én szeretlek téged.-kezdte a lány.

-Engem meg kurvára nem érdekel, hogy szeretsz. Fáj neked az ha elutasítanak? Akkor most szokj hozzá mert nem kellesz nekem. Se a haverjaimnak. Mi megtaláltuk a szerelmünket akivel boldogok vagyunk és nem fogom hagyni, hogy tönkre tedd a kapcsolatunkat és a lányokat. Nem fogom hagyni, hogy Susant is tönkre tedd. Őt szeretem és nem téged. És örülj neki, hogy nem ütök meg lányokat.-kiabált továbbra is a lányra. Éreztem, hogy egyre mérgesebb ezért megszorítottam egy kicsit a kezét.

-Haver inkább menjünk.-állt meg mellette CC és Stephanie.

-Szerintem is.-mondta idegesen Andy majd elindultunk az igazgatói iroda fele. 1 óra elteltével a fiúk ki írattak minket. Az iskola előtt álltunk meg a kocsiknál. Andy cigizet én pedig mellette álltam csendben lehajtott fejjel amíg a többiek beszélgettek vele.

-Nemsokára megyünk mi is. Ti addig pakoljatok be.-mondta a többieknek Andy akik elmentek. A barátom elém állt és óvatosan az államnál fogva felemelte a fejemet, hogy egymás szemébe tudjunk nézni.

-Kicsim bízz bennem. Nem fogsz elveszíteni. Minden jóra fog fordulni hidd el.-nézett végig a szemembe és a másik kezével letörölte a könnyeimet.

-Tudod, hogy mennyire szeretlek téged Andy?-kérdeztem tőle remegő hangon.

-Tudom baba. De ne félj. Mindig itt leszek melletted. Imádlak téged Susan.-mondta majd gyengéden megcsókolt. Ebben a csókban benne volt minden érzése. Szeretet, féltés, aggódás, idegesség és egy kis vágy is.

-Menjünk haza és egésznap lustálkodunk.-mondta a csókunk után mosolyogva.

-Az jó lesz.-suttogtam az ajkaira majd nyomtam egy puszit a szájára és beültünk a kocsiba utána elindultunk haza. Haza érve felmentünk a szobánkba és bezárkóztunk oda. Leültünk egymás mellé az ágyra majd elkezdtünk filmezni összebújva. De előtte bepakoltunk. Egy párszor bealudtam ami jól esett. Egyszer arra keltem fel, hogy Andy mocorog majd azt érzem, hogy nem fekszik mellettem.

-Andy.-mondtam nyöszörögve majd lassan felültem. Az ajtónál volt majd vissza jött és leült mellém.

-Aludj nyugodtan. Hozok be inni meg valami ételt is.-puszilt meg mosolyogva.

-Rendben.-mondtam ásítva. Andy felállt majd kiment.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Lementem, hogy készítsek valami kaját magunknak. A többiek lent ültek a nappaliban és beszélgettek.

-Hogy vagy Susan?-kérdezte Emily amikor észre vett engem.

-Jobban van.-válaszoltam mosolyogva már a konyhába. A többiek is bejöttek a konyhába.

-Minden el van intézve amit kértél.-mondta Jake mikor megállt mellettem.

-Köszönöm srácok.-köszöntem meg mosolyogva.

-Ugye nem sejt semmit sem?-kérdezte Abby.

-Remélem, hogy nem.-mondtam sóhajtva.

-És akkor ott vidéken akarod megtenni?-kérdezte Ashley.

-Igen mivel szerintem vidék szép hely és nyugodt. Nincs egy lesifotós sem úgyhogy nem lesz velünk tele a címlap.-válaszoltam mosolyogva.

-De mi van ha észre veszik a gyűrűt?-kérdezte CC.

-Akkor azt mondjuk, hogy az csak meglepetés volt. Vagy valamit majd kitalálok.

 -És a gy....-kezdte volna el Jake a mondatát amikor belépett Susan és inkább csendbe maradt. Mindenki rá kapta a tekintetét amit furcsán nézett majd rám emelte a gyönyörű szemeit amiben azt vettem észre, hogy fél.

-Miért nézz így mindenki?-kérdezte halkan és láttam, hogy megremegett a szája ami azt jelenti, hogy a sírás határán van.

-Csak a koncertekről beszéltünk.-mondta Abby mosolyogva.

-Persze. Azért hallgatott el mindenki amikor beléptem. Csak nyugodtan folytassátok a kibeszélést rólam.-mondta majd eltűnt. Felrohant a szobába.

-Mindjárt jövök.-mondtam a többieknek akik csak értetlenül bólintottak. Felmentem a szobába ahol megtaláltam a síró szerelmemet aki az ágyon ült. Bezártam az ajtót majd leültem mellé és magamhoz öleltem őt szorosan.

-Tudtam, hogy kifogtok beszélni engem az iskola miatt.-mondta sírva.

-Kicsim nem beszéltünk ki. Ne gondolj ilyenre kérlek. Senki sem fog téged kibeszélni mivel nem olyanok vagyunk. Tényleg a koncertekről beszéltünk.-muszáj voltam neki hazudni mivel nem akartam elárulni, hogy mire készülök.

-Akkor miért lett mindenki csendben amikor beléptem.-nézett fel rám. Ilyenkor mindig megszakad a szívem amikor sírva látom vagy ha szomorú. Megsimogattam az arcát majd megcsókoltam szenvedélyesen, hogy lenyugodjon ami sikerült is valamennyire. Legalább annyira, hogy ne sírjon.

-Kicsim bízz bennem. Senki nem beszélt ki téged. Szeretnek nagyon is.-suttogtam az ajkaira amitől kirázta a hideg én pedig rá mosolyogtam.

-Hát jó.-mondta sóhajtva amikor a kezem a két lába közé csúszott és elkezdtem simogatni őt.

-Menjünk enni és utána folytatjuk.-csókoltam meg még egyszer utána felálltunk és lementünk.

-Jól vagy Susan?-kérdezte tőlem Jake.

-Igen. Ne haragudjatok az előbbiért.-kért tőlük bocsánatot amikor leültünk hozzájuk enni.

-Semmi baj.-mondta mosolyogva Stephanie.

-Susan mi szeretünk téged. És sosem bántanánk meg.-mondta Jinxx.

-Rendben csak még mindig bennem van a délelőtt történtek.-mondtam halkan.

-Majd segítünk elfelejtetni.-mondták mosolyogva a többiek.

-Az jó lesz.-mosolygott Susan is majd elkezdett enni. A többiekre mosolyogtam majd mi is elkezdtünk enni.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

 -Nagyon aranyosak a többiek, hogy segíteni akarnak mindenben. Legyen az jó vagy rossz mindig mellettem állnak. És ezért is imádom őket nagyon. Ők az én családom.-gondoltam magam és észre sem vettem, hogy mosolygok.

-Min mosolyogsz?-kérdezte tőlem a szerelmem.

-Semmi csak elgondolkoztam.-válaszoltam mosolyogva. A szobánkba voltunk és az ágyon lustálkodtunk. Én feküdtem Andy pedig ült. Felém mászott majd rám mosolygott és az ajkaimra tapadt szenvedélyesen. Lekerültek a ruhák rólunk és megtörtént az is. Vissza öltöztünk és tovább lustálkodtunk egymáshoz bújva.

 

*MÁSNAP*

 

-Baby ébredj.-ébresztett a barátom édesen. A másik oldalamra fordultam és magamra húztam a takarót és aludtam tovább.

-Hagy aludni.-morogtam álmosan.

-Kicsim nemsokára indulunk.-mondta majd éreztem ahogy besüpped az ágy mellettem ahogy leül mellém.

-Nem akarok felkelni.-nyitottam ki a szememet majd rá néztem.

-Tudom de hidd el, hogy érdemes volt felkelned.-mosolygott rám majd megpuszilt.

-Hova megyünk?-ültem fel nehezen.

-Egy nyugodt helyre ami tetszeni fog neked.-mondta mosolyogva majd eltűrt a fülem mögé egy kósza tincset.

-Jól van.-szálltam ki az ágyból majd nyújtóztam egy nagyot amikor kinyílt az ajtó és a srácok léptek be.

-Azt hittük, hogy nekünk kell felkelteni.-vigyorgott CC rám.

-Hát ezt megint benézted.-mondtam kuncogva majd elindultam a fürdő. Gyorsan lezuhanyoztam majd felvettem a kikészített ruhámat és vissza mentem a szobába ahol a srácok még mindig bent voltak és Andyvel beszélgettek.

-Szuper.-pacsiztak le  barátommal majd vigyorogva rám néztek és kimentek. Andy hozzám jött majd megállt előttem mosolyogva és a derekamnál fogva magához ölelt én meg átöleltem a nyakát.

-Ez meg mi volt?-céloztam a pacsizásra.

-Semmi.-válaszolta egyszerűen majd megcsókolt.

-Andy mit titkoltok előttem?-kérdeztem tőle félve.

-Kicsim majd ma megtudod.-válaszolta egy féloldalas mosollyal nekem.

-De mindig előttem titkoltok mindent. Mindent én tudok meg utoljára.-mondtam letörve.

-Baby annyit elárulok, hogy ez most meglepetés lesz csak neked.-nézett végig a szemembe.

-Jól van.-mosolyogtam rá. Megpuszilt majd mi is lementünk. Felöltöztünk majd kimentünk és elindultunk valahova. Most kivételesen Jake és Emily jött velünk amit furcsáltam egy kicsit. 2 óra kocsikázás után egy benzinkútnál álltunk meg. Andy szállt ki majd tankolt és bement a boltba meg fizetni. A tükörből láttam, hogy Jake és Emily képet csinálnak.

 

maxresdefault.jpg

 

 -Ti sem mondjátok el, hogy hova megyünk?-kérdeztem tőlük kifele nézve az ablakon.

-Nyugi már jó lesz.-mondta Emily mosolyogva.

-Jól van.-mosolyogtam rá majd kikapcsoltam a biztonsági övemet és kiszálltam. Elkezdtem sétálni majd egy kicsit távolabb megálltam.

-Susan!-kiabált utánam Andy. Megfordultam majd ránéztem. A kocsinál állt pár csomaggal a kezében és engem nézett. Beadta az ablakon a cuccot a pénztárcáját pedig a zsebébe tette és elindult felém.

-Jól vagy?-kérdezte tőlem amikor megállt előttem és megfogta a kezemet.

-Persze.-válaszoltam mosolyogva de szerintem látta, hogy nem őszinte a mosolyom.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem.

-Semmi.-bújtam hozzá.

-Haver! Valami baj van?-kiabált felénk CC a másik kocsiból.

-Nem mindjárt megyünk tovább.-kiabált vissza a haverjának.

-Tudom, hogy van valami baj.-mondta a barátom miközben ölelt engem.

-Nincs semmi.-mosolyogtam rá.

-Hát jól van.-puszilt sóhajtva majd vissza mentünk a kocsihoz és beültünk majd tovább mentünk. Már egy pár órája kocsikáztunk. Már a nap is ment lefele mire letértünk egy kis út féleségre. Nagyon szép volt ez a hely. Még mentünk pár percet amikor megálltunk egy ház előtt. Kiszálltunk és én körül néztem. Nagy zöld puszta, a távolban erdő található és fakarámok a másik oldalt pedig egy hatalmas tó van. Andy megölelt hátulról majd a többiek megálltak mellettünk.

-Tetszik?-kérdezte Andy tőlem mosolyogva.

-Csodaszép és olyan megnyugtató ez a hely.-válaszoltam majd megpusziltam mosolyogva.

-Most amúgy is nyugalomra van szükséged. Meg nekünk sem árt egy kis kikapcsolódás.-mondta Ashley vigyorogva.

-Ez igaz.-mosolyogtam rá.

-Pakoljunk be szerintem.-mondta Lisa. Bólintottunk majd kiszedtük a cuccunkat és bementünk az épületbe. Lepakoltunk a szobánkba majd elindultunk szétnézni egy kicsit. Jó volt végre friss levegőt szívni és nagyon jó volt az is, hogy itt nem volt se internet se térerő ezért nem tudtak minket zaklatni.

-Megtudnám szokni ezt a helyet.-mondtam és egy mélyet szívtam a levegőből.

-Mi is.-mondták egyszerre a többiek. Még sétáltunk egy kicsit majd vissza mentünk mert leszállt az est. Andy és a srácok elmentek valahova bár nem tudom, hogy itt hova tudnak elmenni.

-Susan ezt vedd fel.-rontottak be a csajok. A szemem megakadt egy csodaszép ruhán amit Emily tartott felém.

-De mégis miért?-kérdeztem tőlük értetlenül.

-Csak vedd fel. Mi is elkészülünk utána megcsináljuk a sminked.-mondták majd kimentek. Nem tudom, hogy mi folyik itt  de elkezdtem készülődni. Felvettem a ruhát ami tökéletesen illett rám majd a csajok is elkészültek és megcsinálták a hajamat meg a sminkemet. 

-Csajok? Andyvel valami nem stimmel. És nagyon félek, hogy megcsal engem.-mondtam nekik amire ők elkezdtek mosolyogni.

-Nem csal meg nyugodj meg.-mondta Stephanie.

-Induljunk lassan.-állt fel Abby amit mi is követtünk.  Felvettem a cipőmet ami egy kicsit magasított volt majd elindultunk.

-Susan be kell kötnünk a szemedet.-álltak meg a lányok.

-Miért?-kérdeztem tőlük miközben egy kendővel bekötötték a szememet.

-Majd megtudod.-mondták egyszerre. Végig mondták, hogy hova lépjek majd megálltunk. Kezdtem izgulni nagyon és szerettem volna tudni, hogy mi folyik itt. Egyszer csak megéreztem Andy parfümjét majd két kezet amint megfogja az enyémeket.

-Nyugodj meg nincs semmi baj.-suttogta a dörmögő hangján a fülembe majd megpuszilt. Éreztem ahogy kiköti a kendőt majd leveszi.

-Kinyithatod a szemedet.-mondta majd én azt csináltam amit mondott. A tónál nem messze álltunk és mindenhol gyertya volt. A karámtól nem messze asztal volt kint megterítve és körülötte 10 szék helyezkedett el. A srácok és Andy is csinosan ki voltak öltözve. A csajok a párjuk mellett álltak és végig minket figyeltek vigyorogva. Rá néztem Andyre aki mint mindig írtó helyes volt és az a mosoly amibe én mindig beleszeretek.

-Andy mi folyik itt?-kérdeztem tőle nehezen.

-Tudod mondtam neked, hogy készülök valamilyen meglepetéssel neked....-nézett végig a szemembe amire én persze bólintottam majd folytatta tovább.-....nos tudod azt is, hogy teljes szívemből szeretlek téged. Nehéz nekem most ez mert félek a válaszodtól de remélem, hogy az lesz a válaszod amit én szeretnék hallani majd szóval szeretném megkérdezni tőled, hogy....-itt  elkezdett a zsebében kutatni majd egy kis vörös dobozkát vett ki belőle utána lassan térdre ereszkedett előttem majd megfogta az egyik kezemet és kinyitotta a dobozkát és egy gyönyörű gyűrű volt benne.....-Susan Morgan megtisztelnél engem azzal, hogy a feleségem leszel?-tette fel a nagy kérdést. A szívem hevesen kezdett el verni és a szememből pedig csoportosan elkezdtek hullani a könnyeim. A számhoz emeltem a kezemet és elkezdtem sírni. Boldog voltam nagyon.

-Mondj igent.-kezdék el kiabálni a többiek. Andy szemében az izgatottságot és a félelmet láttam.

-Igen, igen, igen.-mondtam ki boldogan. Andy megkönnyebbült majd vigyorogva vette ki a gyűrűt és húzta fel az ujjamra majd felállt és én pedig a nyakába borultam.

-Szeretlek.-ölelt szorosan ami nagyon jól esett.

-Én is nagyon szeretlek.-mondtam szipogva.

-Gratulálunk.-jöttek hozzánk a többiek majd mindenki megölelt minket. Mindenki boldog volt de én boldogabb. Az a fiú kérte meg a kezemet akit mindennél jobban szeretek.

-És mikor lesz az esküvő?-kérdezte Chris vigyorogva miközben az asztalnál ültünk és ettünk vagyis pontosabban ünnepeltünk.

-Chris, még csak most kérte meg a kezét.-boxolt bele a vállába Steph. Nagyon jól éreztük magunkat. Olyan éjfél körül feküdtünk le.

 

*Másnap*

 

Andy ölelésében keltem fel. Néztem őt ahogy mellettem alszik és eközben a tegnapra gondoltam.

-El sem tudom hinni, hogy most már a vőlegényem. Furcsa ez nekem és új dolog de megfogom szokni. Andy Biersack a híres Black Veil Brides énekese a vőlegényem. Olyan jó kimondani ezt a szót, hogy vőlegény. Imádom őt nagyon de nagyon.-gondoltam magamba. Lassan a hasamra fordultam majd felkönyököltem és elkezdtem őt puszilgatni amire morgott egyet majd mosolyogva rám nézett és jobban magához ölelt.

-Többször is kelthetnél így.-mondta a reggeli cuki rekedtes hangján.

-Neked is jó reggelt.-kuncogtam majd nyomtam egy puszit a szájára de puszi helyett csók lett.

-Hogy aludt az én kis menyasszonyom?-ült fel mosolyogva amit én is követtem.

-Ha te velem vagy akkor mindig jól alszok.-bújtam hozzá.

 

***************

Reggeli után újra elmentünk sétálni és most egy kicsit messzebb mentünk mint tegnap. 

-Elfáradtam.-mondtam majd megálltam. Andy is megállt majd egy hirtelen mozdulattal felkapott menyasszonyi stílusba. 

 

 A többiek elkezdtek nevetni mire én felsikítottam ijedtemben.

-Ne nevessetek.-mondtam de én sem bírtam vissza tartani a nevetésemet ahogy Andy sem.

-Rossz a lelki-ismereted?-kérdezte Jinxx amikor leültünk egy szép helyen.

-Neeeem.-nyújtottam ki rá a nyelvemet.

-Vagy kitudja.-mondta Andy mire rá kaptam a tekintetemet és csak néztem őt. Vigyorogva nézett a szemembe majd kacsintott egyet.

-Dili.-böktem meg egy kicsit vigyorogva.

 

*2 hét elteltével*

 

Sajnos hamar haza kellett jönnünk mivel a srácoknak koncertet kellett adniuk. Egyedül voltam itthon mivel a csajok elmentek vásárolni. A nappaliban ültem és gépeztem. Majd kis idő múlva meguntam és elmentem sétálni.  Éppen egy kis utcából fordultam volna ki amikor megláttam Andyt a régi haverjaival és egy öreg emberrel. Vissza húzódtam úgy, hogy meg ne lásson. Hallottam ahogy a férfi provokálja a barátomat de ő nem haggya magát.

-A csajod nem az akit te megismertél.-mondta amire Andy vissza fordult és mérgesen nézett rá. 

 

Éreztem, hogy ebből baj is lehet ezért elindultam felé amikor ő is a férfi fele kezdett el menni.

-Hogy meré....-kezdett ideges lenni ezért a nevét kiabáltam felé.

-Andy.-szóltam neki mire felém kapta a fejét a régi haverjaival együtt. 

-Susan te mit csinálsz itt?-kérdezte tőlem meglepődve.

-Vajon mit? A srácok elmentek a csajokkal együtt. Te sem vagy otthon és unatkoztam. De te mit csinálsz itt?-válaszoltam majd kérdeztem tőle.

-Csak találkoztam a régi haverjaimmal.-válaszolta majd teljesen felém fordult.

-Aha értem. Én meg hülye vagyok.-mondtam majd sarkon fordultam és elmentem tőlük. Mire haza értem addigra a többiek is otthon voltak.

-Hol voltál?-kérdezte tőlem Jake.

-Sétáltam.-válaszoltam egyszerűen.

-És Andy?-kérdezte Ashley.

-A régi haverjaival van.-mondtam majd leültem hozzájuk. A srácok össze néztek majd aggódva tekintettek rám.

-Kikkel?-tette fel a kérdést Jinxx.

-Nem tudom, hogy kik ők.-válaszoltam.

-De emlékszel az arcukra?-Ashley.

-Igen.-mondtam. Jake elővette a telefonját majd kereset egy képet utána megmutatta.

cxu_-8nxeaej17g.jpg

 

 -Ők azok?-kérdezte CC.

-Igen ők. De miért kérdezitek ezt?-néztem végig rajtuk.

-Nem lenne szabad velük lógnia. Rossz hatással vannak rá.-kezdte Ashley.

-Na jó. Valaki elmondaná, hogy kik ezek és...úgy mindent?-kérdeztem egy kicsit idegesen. A srácok mindent elmeséltek.

-Szóval nem jött el a próbákra, koncertekre, dedikálásokra meg szinte semmire sem jött. Sokszor volt részeg mivel mindig elment bulizni velük és a sárga földig leitta magát. Velünk agresszív volt és volt, hogy éjfélkor jött haza mindig de egyszer majdnem rávették, hogy drogozzon. Mindig amikor próbáltunk vele beszélni akkor felkapta a vizet és elment.-mondta Ashley. Megijedtem, hogy régen ilyen volt és a sírás is rajtam volt. Majd arra lettünk figyelmesek, hogy haza jött Andy. Megtorpant a nappali ajtajában mivel én könnyes szemekkel néztem rá. Aggódtam érte és nagyon féltem, hogy megint olyan lesz.

-Baj van?-kérdezte tőlünk.

-Nem semmi.-válaszolta Jake majd tovább nézték a tévét. Én felálltam és felsiettem a szobánkba.

-Susan várj.-jött utánam Andy de én nem vártam meg.

-Susan várj már.-kapta el a kezemet az ajtó előtt.

-Mire várjak?-fordultam felé sírva.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem majd letörölte a kigördült könnyeimet.

-Féltelek csak az. Nem akarom, hogy azokkal a srácokkal foglalkozz.-néztem végig a szemeibe.

-Szóval elmondták neked.-sóhajtott fel Andy.

-Igen elmondták mert te egy szót sem mondtál róluk se arról, hogy mit csináltál.-mondtam kicsit mérgesen. 

-Kicsim ne haragudj rám.-fogta meg a két kezével az arcomat.

-Félek, hogy megint olyan leszel mint régen.-bújtam hozzá sírva mire ő magához ölelt.

-Nem leszek olyan kicsim. Ne félj.-simogatta a hátamat.

-Ígérd meg kérlek szépen.-néztem a szemeibe sírva.

-Meg ígérem neked baba.-nézett végig a szemembe majd megcsókolt.

 

*3 hét elteltével*

Andy az ígéretét nem tartotta be. Kezdett megint olyan lenni mint régen és ez nekem nagyon nem tetszett.

-Susan jól vagy?-ült le mellém Jake a nappaliban.

-Nem. Aggódom Andy miatt. Megígérte nekem, hogy nem lesz olyan mint régen.-mondtam neki szipogva.

-Mi is aggódunk érte.-mondta együtt érzően.

-Ma az a banda add egy kisebb koncertet. Menjünk el rá.-jöttek be a többiek.

-Srácok. Susan nem bírja valami jól ezt. Nem kéne oda vinnünk őt.-mondta Jake.

-De én menni akarok.-álltam fel majd elkezdtem készülődni.

-Biztos vagy te ebben?-néztek végig engem.

-Igen és amúgy is valahogy észhez kell térítenem.-mondtam amikor készen voltam. A többiek csak sóhajtottak majd elkészültek és elmentünk. Vettünk jegyet majd beálltunk a helyünkre.

-Hátra kell jutnom.-mondtam a srácoknak.

-Az nem fog menni. Mindenhol vannak őrök.-mondta Jinxx.

-Akkor is hátra megyek.-indultam el majd beosontam. Egy hosszú folyosón mentem halkan. Kicsit messzebb meghallottam Andy hangját és abba az irányba kezdtem el menni.

-Te meg ki vagy? És hogy kerültél ide?-jött utánam egy biztonsági őr. Elkezdtem futni majd pont hátra néztem amikor bele futottam valakibe aki elkapott, hogy nehogy hátra essek.

-Susan. Te mit keresel itt?-lepődött meg Andy.

-Hozzád jöttem.-válaszoltam a kérdésére.

-Neked tilos itt lenned.-állt meg mellette egy hosszabb hajú 21 év körüli srác.

-Andy kérlek gyere velem haza. Féltelek és hiányzol nagyon. Hiányzik azaz Andy akit én megismertem és akinek igent mondtam. Könyörgöm ne csináld ezt velem.-néztem végig a szemébe.

-Susan tudod, hogy szeretlek. Nem akarok neked fájdalmat okozni.-fogta meg a két kezemet. A karjára néztem és láttam, hogy össze van szurkálva.

-Andy ugye nem drogozol?-néztem ijedten a szemeibe. Nem válaszolt csak lehajtotta a fejét és eltakarta a szúrások helyét.

-Hé kis csaj. Neked semmi keresni valód sincs itt.-állt meg egy másik srác.

-Biztos ezt akarod csinálni Andy?-kérdeztem tőle sírva

-5 perc.-kiabálta egy nő.

-Indulnunk kell.-mentek el a haverjai.

-Majd otthon beszélünk.-puszilta meg a homlokomat majd elment mellettem.

tumblr_ovnkqrmz761v2td3jo1_500.gif

 

 Sírva vissza mentem a többiekhez majd megálltam mellettük. 

-Nem tudtál vele beszélni igaz?-kérdezte tőlem Ashley amikor magához ölelt.

-Vissza akarom őt kapni.-mondtam zokogva. Elkezdődött a koncert és a rajongók felsikítottak.

-Menjünk innen.-mondta CC majd még utoljára Andyre néztem majd elindultunk a kijárat fele. Kimentünk majd beültünk a kocsiba és elindultunk haza. Haza érve felmentem a szobába majd leültem az ágyra és csak zokogtam.

-Elveszítettem őt. Sose fogom őt vissza kapni akármit is csinálnék. El kell innen mennem. Írok neki egy levelet és elmegyek.-gondoltam magamba majd levettem a gyűrűt és azt kezdtem el nézni és végig Andyre gondoltam.  Felálltam majd leraktam az ő oldalán lévő kis szekrényre a gyűrűt majd elkezdtem neki írni egy levelet. Majd amikor azzal készen lettem akkor bepakoltam a bőröndömbe. Halkan lementem majd felöltöztem és a bőröndömmel együtt elmentem és végleg ott hagytam mindent.

 

*Abby szemszöge*

Bementem Susan és Andy közös szobájába ahol nem találtam a barátnőmet.  A bőröndjét sem találtam amitől megijedtem és lerohantam a többiekhez.

-Srácok Susan elment.-kezdtem el bepánikolni.

-Mi az, hogy elment?-kérdezte Jake tőlem.

-Az, hogy nincs a szobában és a bőröndjét sem látom sehol.-válaszoltam rá. A többiek felpattantak majd felmentek és találtak egy levelet amit Andynek írt és mellette pedig ott volt a gyűrűje. Pár perc múlva hallottuk, hogy valaki bejött.

-Susan.-kiabált Andy a lánynak. Lementem de pont találkoztam vele a lépcsőn.

-Nincs itt Susan.-mondtam neki aki ijedten nézett rám.

-Hogy nincs itt?-kérdezte tőlem mozdulatlanul.

-Úgy nincs itt, hogy elment.  A gyűrű ott van a szekrényeden és a bőröndje sincs itt.-mondtam el neki az igazat.

-Hova ment?-kérdezte tőlem könnyezve.

-Nem tudom Andy.-válaszoltam a kérdésére. A többiek is a folyosón álltak. Andy pedig elkezdett sírni.

 

1.gif

2.gif

 

 -Sajnálom haver.-mondta Jinxx.

-Elbasztam mindent. Elveszítettem őt.-mondta Andy majd leült a legutolsó lépcső fokra és elkezdett sírni. Megsajnáltam ezért oda mentem hozzá és elkezdtem őt nyugtatgatni.

-Nem veszítetted el őt. Csak így akar észhez téríteni téged szerintem.-mondtam neki aki fel se nézett.

-Haver ha igazán szereted akkor hanyagolod azokat a srácokat.-mondta Emily neki.

-Hova ment?-nézett fel ránk.

-Nem tudjuk.-válaszolta CC.

-Meg kell keresnem.-állt fel majd felrohant először a szobájába. Utána mentem de az ajtónál megálltam. Láttam, hogy a kezébe veszi a gyűrűt majd az ágyra ülve elkezdett zokogni. 

 

tumblr_p2plk8l1da1r1hz6jo9_250.gif

 

 Sajnáltam de nem tehettem semmit sem ezért lementem a többiekhez majd leültem hozzájuk.

-Mit csinál?-kérdezte a szerelmem.

-Sír.-válaszoltam sóhajtva. Ennyibe maradt ez az egész beszélgetés. 1 óra múlva lejött kisírt szemekkel majd egy szó nélkül felöltözött és elment.

 

*Susan szemszöge*

 

 Sírva sétáltam a parkban a bőröndömet magam után húzva majd egy padnál megálltam és leültem rá.

-Miért csinálja ezt velem? Hiányzik Andy. Azaz Andy Biersack akit én megismertem. A kedves, megértő, humoros és helyes énje. Aki nem drogozik és aki nem hanyagolja el az igazi rendes haverjait és azt aki szereti őt. Remélem, hogy észhez fog kapni.-gondoltam magamba. Nagyon fáztam és kezdtem éhes is lenni. Pár perc múlva a telefonom elkezdett rezegni. Előkaptam és Andy nevét írta ki de nem vettem fel hanem kinyomtam. Többször is hívott de egyszer sem vettem fel. Majd egy kocsit hallottam, hogy megáll és a fényszórója pedig engem világít meg.

-Susan.-hallottam meg Andy hangját. Felálltam majd elkezdtem hátrálni a bőröndömmel együtt.

-Mit akarsz?-kérdeztem tőle sírva. Láttam, hogy a szemei pirosak így gondolom ő is sírt.

-Kérlek kicsim. Ne menj el.-közeledett felém lassan.

-Mondj egy okot, hogy miért ne menjek el.-néztem végig őt.

-Szeretlek téged Susan.-mondta szomorúan.

-Szerinted ez elég nekem? Én azt akarom hogy ne foglalkozz azokkal az akár kikkel. Andy én csak a jót akarom neked.-néztem végig a szemébe sírva.

-Tudom kicsim. Sajnálom, hogy hanyagoltalak téged. De kérlek ne menj el. Maradj velem.-jött lassan hozzám majd megfogta a kezemet.

-Andy ígéretett tettél nekem amit nem tartottál be. És elkezdtél drogozni is amit tudod nagyon jól, hogy nem szeretek és ellenzek nagyon.

-Igen tudom de leszokok róla. Hülye voltam, hogy bele mentem ebbe.-ölelt magához.

-Hogy fogsz leszokni erről? A szervezeted már megszokta.-mondtam zokogva.

-Nem tudom de megoldom. Lefogok szokni róla az is biztos. Mindent meg fogok azért tenni.-puszilta meg a homlokomat.

-Andy.-szólt valaki neki. A hang irányába néztünk és a nem kívánt személyek voltak. Mellettem állt és magához ölelt.

-Már megint itt vagy?-néztek rám lenézően.

-Ezt ne.-mondta Andy erőteljesen a srácnak.

-Haver. Te most komolyan szereted ezt a lányt?-kérdezte a  hosszú hajú.

-Igen képzeld el, hogy szeretem.-állt elém védelmezően.

-Ő csak kihasznál. Meg amúgy sem kell neked kapcsolat. Ha szexelni akarsz akkor szerzünk csajokat és már meg is van a kielégítés.-mondta az egyik rövid hajú Josh.

-De nem kell megmaradnod egynél. Főleg nem egy ilyennél.-mondta a csaj.

-Fejezzétek be. Tudjátok nekem vannak érzéseim nem úgy mint nektek. És én úgy döntöttem hogy nem akarok a bandátokba lenni és nem is akarok haverkodni veletek.-mondta mérgesen Andy.

-Ez a kis ribanc  beszél le rólunk igaz?-kezdett el felém közeledni a csaj.

-Egy tappotat se.-állta el az útját Andy.

-Rossz hatással van rád ez a csaj.-mondta a hosszú hajú srác. 

-Ti vagytok rá rossz hatással. Nézzetek már magatokra. Vagánykodtok a semmiért. Ti csak a rosszat ismeritek.-mondtam nekik idegesen.

-Hát kis anyám mi pont , hogy a jót ismerjük. Mi elfeledtetjük Andyvel a rosszat. Nem úgy mint te.-nézett rám szúrós szemekkel a csaj.

-Elfeledtitek vele mi? A droggal csak tönkre teszitek. Azt leszarom, hogy ti magatokat tönkre vágjátok de nem kellene másokat is ebbe bele rángatni. Vedd észre magad meg nézz végig magadon inkább.-láttam, hogy a csaj felidegesítette magát és már elindult felém, hogy bevágjon nekem egyett amikor Andy teljesen elém állt és nem engedte hozzám közel.

-Elég legyen!-hallottam meg Jake hangját. Ashley és Chris megálltak mellettem ahogy a többiek is.

-Itt vannak a kutyáid is?-kérdezte Josh.

-Ők nem a kutyáim. Ők a bandatársaim és a legjobb a haverjaim. Miattatok majdnem tönkre ment minden. De észhez térítettek amit meg is fogok nekik hálálni. De legfőképpen a szerelmemnek aki egyben a mennyasszonyom is. Nem akarok veletek többet foglalkozni. Kész haggyatok békén és ne keressetek.-mondta a rossz akaróinak.

-Ezt még meg fogod bánni. Főleg a kis csajod.-néztek rám idegesen majd elmentek. Andy felénk fordult majd bocsánat kérően nézett ránk.

-Kérlek ne haragudjatok rám.-hajtotta le a fejét. A fiúk hozzá mentek majd csoportosan megölelték. Jó volt ezt látni és muszáj voltam mosolyogni rajta.

-Nem haragszunk. De több ilyen ne legyen  Andy.-mondta Ashley amikor elengedték.

-Meg lesz.-mondta mosolyogva majd rám nézett ahogyan a többiek is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr4814338341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása