Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

8. rész

2019. január 26. - Hugica23

 

Hozzám jött majd megállt és a szemembe nézett szomorúan.

-Ugye te is megbocsátasz nekem?-kérdezte tőlem.

-Nem tudom Andy. Félek, hogy megint elkezdesz majd velük barátkozni.-néztem végig a szemeibe.

-Nem lesz még egy ilyen. Esküszöm.-fogta meg mind két kezemet.

-Andy ezt már kétszer megígérted nekem.

-De most be is tartom.

-Nem fogod.-néztem rá könnyesen.

-Kérlek Susan. Hidd el nekem.-térdelt le elém.

-Állj fel Andy.-mondtam amikor éreztem, hogy a könnyeim útnak eredtek.

-Nem. Addig nem amíg el nem hiszed.-nézett fel rám és láttam, hogy már ő is a sírás határán van. Idegesen a hajamba túrtam majd felnéztem a többiekre akik szótlanul álltak egy helyben és minket néztek majd hozzánk jöttek.

-Szerintem menjünk haza és majd ott megbeszélitek nyugodtabb környezetben.-mondta Jake. Andy felállt majd a kocsihoz ment.

-Szeretnék veled menni.-fordultam Ashley felé. Ő csak bólintott majd elindultunk. Andynek nem tetszett, hogy nem vele tartok de nem szólt semmit sem.

-Szereted még?-kérdezte a srác aki az utat figyelte végig.

-Igen még mindig teljes szívemből szeretem őt.-válaszoltam a kérdésére.

-Akkor miért nem bocsátasz meg neki?

-Félek, hogy megint nem fogja betartani. Kétszer megígérte és nem tartotta be és egyszer azt mondta nekem, hogy ne szóljak bele az ő dolgába. Te ezek után megbocsátanál a másiknak?

-Igazad van nem bocsátanék meg neki. De lehet, hogy hibázott de imád téged. És most befogja tartani mivel tudja, hogy ezzel elveszíthet téged. És ez ma tudatosult benne.

-Szerinted betartaná?

-Persze hiszen nem akar elveszíteni téged.

-De én nagyon félek ettől Ashley.

-Elhiszem de ő komolyan szeret téged. Igen most hibázott ezzel de nagyon megbánta. Ha láttad volna, hogy mennyire sírt amikor elolvasta a leveled és tudatosult benne, hogy el is veszíthet téged.

-Nekem is nagyon rossz amit tett. Nem is akarom őt elveszíteni de viszont ha lesz még egy ilyen akkor nem fogom sokáig tűrni.

-A srácokkal nem akarjuk, hogy szét menjetek. Annyira megszerettünk téged Susan és Andy is imád téged. Kérlek beszéljétek meg rendesen és béküljetek ki.

-Hidd el Ashley, hogy én sem akarom azt, hogy szakítsunk. Mindennél jobban szeretem őt és igenis rendesen megakarom vele beszélni a dolgokat. Én hajlandó vagyok leülni és megbeszélni ezt.

-Ezt örömmel hallom.-mondta Ashley majd haza is értünk. Kiszálltunk és bementünk a házba a többiekkel együtt.

-Susan adj egy esélyt hogy megbeszéljük ezt.-kezdett el könyörögni Andy.

-Menjünk a szobába és ott megbeszéljük.-mondtam majd elindultam a szobánkba nyomomban Andyvel.

-Susan én annyira sajnálom. Olyan hülye voltam, hogy nem tartottam be az ígéretemet. De most befogom tartani és nem foglalkozok velük.-nézett végig a szemembe Andy.

-Andy nem akarlak elveszíteni. De remélem, hogy komolyan be fogod tartani.

-Be fogom tartani. Érted bármit kicsim.-ölelt magához.

-Nem fogok bele szólni a dolgaidba.-suttogtam.

-Jaj kicsim nem szólsz bele. Tudom, hogy csak foglalkozol velem.

-Nem baj akkor sem szólók bele.-mondtam sóhajtva

 

*Lisa szemszöge*

 

Ashley nem volt itthon és egyedül voltam így unatkoztam nagyon. De nem tartott ez sokáig mivel rám írt egy csaj akiről kiderült hogy Ashley volt csaja az. Nem örültem neki mert flegmáskodott velem.

 

received_346599029255209.jpeg

 

 Zokogva írtam Ashleynek aki vissza is írt majd felhivott mivel vezetett.

-Kicsim nyugodj meg. 2 perc és otthon vagyok.-mondta kedvesen.

-Félek Ashley nagyon.-mondtam sírva a telefonba.

-Ne kicsim kérlek ne sírj. Lerakom mert most értem haza.

-Jól van.-mondtam majd leraktuk. Hallottam ahogy Ashley bekanyarodott a garázs elé majd az ajtó csapódást és bejött a házba. Sírva hozzá rohantam majd a nyakába borultam ő pedig magához ölelt szorosan.

-Cssss nyugodj meg.

-Elakar venni tőlem.-mondtam már bőgve az ölelésében.

-De nem fog.-simogatta a hátamat. Pár perc múlva megnyugodtam majd leültünk a nappaliba.-Mutasd mit írt neked.-mondta édesen én pedig megmutattam neki. Ahogy elolvasta egyből csörgött is a telefonja.

 screenshot_20190101-150701.png

 

 Ashley rám nézett majd felvette a telefont és kihangosította hogy én is halljam a hívóját.

-Haló.-szólt bele.

-Ashley drágám. De jó hallani a hangodat.

-Kina mi a szart akarsz?

-A kis csajod rám írt és nem volt valami kedves velem.

-Igen?! És mégis mit írt neked?-kérdezte tőle mintha nem tudna róla.

-Azt hogy egy r*banc vagyok és elhordott mindennek.-mondta letőrt hangon.

-Nem fordítva volt ez?

-Nem. Ashy tudod hogy nem olyan vagyok. Én megadtam neked mindent és most is megadnám a legjobbakat ha velem lennél.

-Hát Kina bocsi de nekem Lisa mindent megad amit csak szeretnék.

-És az ágyban is?

-Na most fejezd be. Te a múlt vagy és tudok mindenről mivel megmutatta a beszélgetést. Most állj le és hagy minket békén.-mondta dühösen Ashley majd kinyomta.

-Mondtam, hogy azt akarja.-álltam fel majd lementem sírva a nappaliba és leültem oda majd a kezembe temettem az arcomat. Hallottam, hogy lejött Ashley is majd leült hozzám és az ölébe rakott majd magához ölelt szorosan.

-Lisa kicsim nyugodj meg.-puszilt meg majd elkezdte a hátamat simogatni nyugtatásképpen.

-Félek nagyon Ashley. Szeretlek téged és nem akarlak elveszíteni.-bújtam a mellkasába teljesen.

-Ne gondolj ilyenekre. Sosem fogsz elveszíteni baba mivel én is csak téged szeretlek.-emelte fel a fejemet az államnál fogva és a szemembe nézett.

-Én komolyan nagyon szeretlek téged Ash.-néztem végig a szemeibe.

-Tudom kicsim és én is nagyon szeretlek téged mindennél jobban.-mondta és megsimogatta az arcomat.

-Nem akarlak elve......-tapadt rá az ajkaimra majd szenvedélyesen kezdett el csókolni. Pár perc múlva kinyílt a bejárati ajtó és a többiek léptek be rajta.

-Sziasztok.-köszöntek nekünk a többiek mosolyogva.

-Sziasztok.-köszöntünk vissza nekik.

-Ugye nem lesz még kis Ashley?-kérdezte Jake majd leültek hozzánk csak Susan és Andy ment a konyhába.

 -Nem lesz.-mondta Ashley és engem ölelt.  A srácok elkezdtek beszélgetni majd Andy és Susan is csatlakoztak hozzánk. Egy darabig még a fiúkkal voltam majd rá néztem Susanre  és bólintottam neki, hogy beszélni szeretnék vele.

-Szívem megyek fel a szobába Lisával.-nézett a párjára.

-Jól van menjetek csak.-csókolta meg mosolyogva. Ashley is megcsókolt engem majd felmentünk a szobánkba.

-Na mi a baj?-kérdezte tőlem Susan amikor lefeküdt az ágyukra.

-Hát ma írt nekem Kina Tavarozi.-mondtam sóhajtva.

-Hogy ki?-kérdezte meglepődve majd felült.

-Jól hallottad.-hajtottam le a fejemet.

-És mit akart?-kérdezte én pedig elmondtam neki mindent és meg mutattam a beszélgetést is.

-Atya világ. És Ashley mit szólt ehhez?

-Kiosztotta mivel ismeretlen számon hívta a csaj. Félek is egy kicsit.

-Mitől?

-Attól, hogy elveszítem őt.

-Lisa sose fogod őt elveszíteni. Szeret téged és ez látszik is rajta.

-Biztos?-néztem rá könnyes szemekkel.

-Igen.-mosolygott rám. Az ajtón Andy lépett be majd vissza bezárta és leült hozzánk.

-Ugye nem zavarok?-kérdezte tőlünk.

-Nem.-válaszolta Susan mosolyogva.

-Jól vagy csajos?-kérdezte tőlem Andy mosolyogva.

-Igen megvagyok.-mosolyogtam rá fájdalmasan.

-Ashley mindent elmondott. Nem lesz semmi baj nyugi. Megoldjuk ezt is ahogy minden más dolgot is megoldottunk eddig.-biztatott engem Andy mosolyogva.

-Köszönöm Andy. 

-MIndig melletted leszünk.-mondta Susan.

-Köszönök tényleg mindent. De megyek mert nem akarlak zavarni titeket.-álltam fel majd kimentem. Az ajtó előtt Ashley állt meg. Mosolyogva hozzá mentem majd a nyakánál öleltem magamhoz.

-Imádlak téged Ashley. Nagyon is mindennél jobban.-öleltem szorosabban magamhoz.

-Én is édesem.-kezdte el puszilgatni a nyakamat amitől bennem elkezdett felépülni azaz ismerős érzés.

-Ashley.-mondtam ki a nevét sóhajtva amire felkuncogott. Bementünk a szobába majd leültünk. Ashley a gép elé ült mert valamit meg kell csinálni én pedig a fotelbe és őt néztem. Pár perc múlva felém fordult és elkezdett mutogatni valamit amire én teljesen elpirultam.

 

 

 Majd bejöttek a srácok és hozzá ment de még előtte rám kacsintott majd mind az öten a gép köré gyűltek és ahogy hallottam akkor az új albumról volt szó. Nem akartam őket zavarni így elkezdtem olvasni egy nagyon jó történetet telefonon.

 

*Susan szemszöge*(+18)

 

Andy a többi sráccal átment Ashley szobájába ahol az új albumukat fogják megbeszélni és talán még dalt is írnak rá. 1 óra múlva elkezdtem unatkozni ezért én is átmentem hozzájuk és láttam, hogy Lisa a fotelben ül és a telefonján csinál valamit a fiúk pedig a gép köré ültek és beszélgettek az új albumról. Andy állt és én pedig hozzá mentem majd hátulról megöleltem mire ő ijedten nézett rám és amikor látta, hogy én vagyok akkor mosolyogva magához ölelt. Pár perc múlva viszont végeztek is így szabad volt Andy.

-Unatkozok.-mondtam már a szobánkban az ágyon fekve.

-Hm nekem lenne egy ötletem, hogy mit csináljunk.-mondta majd felkönyökölt és perverzen rám mosolygott.

-És mi lenne az?-kérdeztem én is mosolyogva tőle.

-Mondjam vagy mutassam?

-Mutasd.-vigyorogtam rá amire ő is elkezdett vigyorogni majd felém mászott.

-Ezer örömmel.-mondta vigyorogva majd elkezdte a nyakamat csókokkal behinteni. Majd megtalálta az érzékeny területet ahol egy kicsit megszívta amire én halkan felnyögtem.

-Halk legyél kicsim. Nehogy meghallják a többiek.-suttogta miközben folytatta a cselekedetét.

-Nem ígérek semmit sem.-válaszoltam két sóhajtás között.

-Akkor majd én teszek róla, hogy csendbe legyél.-mondta majd a számra tapadt és szenvedélyesen kezdett el csókolni míg az egyik kezével elkezdett lefele menni majd megállt a két lábam közt és elkezdte simogatni mire én a csókunkba nyögtem, Andy pedig elmosolyodott. Észre sem vettem, hogy már se rajta, se rajtam nem volt ruha. Felhúzta az óvszert majd újra a lábam közé férkőzött.

-Hm de nedves itt valaki.-mondta mosolyogva miközben lent simogatott. Én csak elpirultam amin még jobban szórakozott.

-Andy...kérlek.-sóhajtottam fel csukott szemmel.

-Mond ki. Mit szeretnél?-kérdezte suttogva miközben a merevedését nekem nyomta.

-Téged akarlak. Kérlek ne kínoz.-öleltem magamhoz a nyakánál fogva.

-Mond ki még egyszer.-nézett a szemembe mosolyogva.

-Akarlak.

-Mennyire?

-Nagyon de nagyon.

-Akkor megkapod amit szeretnél.-vigyorgott rám majd belém vezette magát. Lassú tempót vett fel ami most jól esett és kisebb nyögésekkel jutalmaztam a cselekedetét. 

-Gyorsabban.-mondtam pár perc múlva. Mosolyogva gyorsított így a nyögéseim is kezdtek hangosabbak lenni. Néha megállt majd kivette a férfiasságát utána durván belém vezette magát háromszor majd folytatta a mozgását.

-Cssss halkan.-suttogta lihegve.

-Andy......mindjárt....-mondtam lihegve. Rá tapadt a számra, hogy tompítsa a nyögéseimet ami sikerült is. Pár perc múlva a hátamat ívbe emelve jutottam a csúcsra és Andy is követett. Lihegve kidobta az óvszert majd lefeküdt mellém én pedig hozzá bújtam mire ő magához ölelt. A mellkasán feküdtem és simogattam a hasát.

-Imádlak Andy.-mondtam suttogva amit ő meg is hallott.

-Én is nagyon szeretlek Susan.-puszilta meg a fejem bubját.

-Nem adlak oda senkinek sem.-öleltem szorosabban magamhoz amire felkuncogott.

-Nem is akarok a másé lenni. Csakis a tiéd vagyok és te is az enyém.

 -Kérdezhetek valamit?

-Persze.

-Mikor mentek legközelebb turnézni?

-Majd az ünnepek után.

-Akkor már érzem, hogy hamar elfog menni.-mondtam sóhajtva majd felültem és az ágy háttámlájának dőltem.

-Hé mi a baj?-ült fel a barátom is mellém majd felém fordult.

-Csak az, hogy sokáig leszel távol tőlem.-néztem a szemeibe szomorúan.

-Hé kicsim. Addig még  nagyon sokat együtt leszünk. És lehet, hogy te is tudsz velünk jönni.

-Csak lehet. Megyek zuhanyozni.-sóhajtottam fel majd felálltam és a tiszta ruhámmal együtt bementem a fürdőbe majd elkezdtem magamra folyatni a vizet. Pár perc múlva végeztem és már fel is voltam öltözve majd a szobába mentem és Andy is pont akkor lépet be a helységbe. Gyorsan magára kapkodta a tiszta ruháit.

-Andy hova sietsz?-kérdeztem tőle mire ő hozzám jött.

-Koncertünk lesz.

-Most?-lepődtem meg.

-Igen szóval sietnünk kell.

-Vagyis mehetek én is?

-Haver indulnunk kéne.-kiáltott fel Ashley.

-Igen jöhetsz ha szeretnél.-mosolygott rám.

-Akkor menjünk.-mosolyogtam én is rá majd lesiettünk a többiekhez. Elkészültünk majd kimentünk a kocsikhoz és beültünk. 2 kocsival mentünk. Gyorsan az épülethez értünk majd hátra állva kiszálltunk és bementünk. A fiúkat elvitték az öltözőbe, hogy elkészüljenek. Én addig elmentem a színpad mellé a lépcsőhöz és vártam a srácokat. Kis idő múlva Andy elkészülve állt meg mellettem és kicsit arrébb pedig a többiek várakoztak.

-Susan szeretném ha valamit vissza fogadnál.-mondta a szemembe nézve végig.

-Mit?-kérdeztem tőle kíváncsian. Andy a jobb zsebébe nyúlt majd valamit felém tartott. Kinyitotta a kezét és a gyűrű volt benne. Könnyezve a szemeibe néztem.

-Szeretném ha ezt hordanád.-fogta meg a kezemet.

-Még mindig ezt szeretnéd?-kérdeztem tőle.

-Mindennél jobban azt szeretném, hogy a menyasszonyom legyél és utána a feleségem.

-Elfogadom.-mosolyogtam rá. Meglepődött majd boldogan húzta fel az ujjamra a gyűrűt.

-Szeretlek.-csókolt meg boldogan.

-Én is szeretlek.-mondtam én is boldogan a csókunk után.

-Haver kezdünk.-mondta CC mosolyogva a páromnak. Bólintott majd még utoljára megcsókolt utána felment a többiekkel a színpadra. A rajongók hangos sikításba kezdtek ahogy a fiúk elkezdték a koncertet. Szokás szerint nálam volt a fényképezőgépem amit a srácoktól kaptam. A színpad előtt álltam meg ahol jól lehetett őket látni majd elkezdtem megint képet csinálni róluk. Ahányszor rám néztek mindig mosolyogtak amit én viszonoztam is.

 

76ec250b5245405db76462bfec7a0122--hands-on-fallen-angels.jpg

black-veil-brides.jpg

55aead2b-black-veil-brides-alive-and-burning-dvd-blu-ray-hits-1-on-music-dvd-soundscan-chart-image.jpg

black-veil-brides-11.jpg

black-veil-brides-12.jpg

blackveilbrides-justinetrickett-8867s.jpg

blackveilbrides-justinetrickett-8924s.jpg

 

Volt olyan kép amit lent csináltam és volt olyan is amikor felmentem a színpadra és ott készítettem róluk képet.

 

79585041-optimized_55f62d80016cd.jpg


images_5.jpg

555c28eb-black-veil-brides-tracklist-of-alive-and-burning-dvd-revealed-failthless-live-clip-posted-image.png

black_veil_brides_photo.jpg

rvrzaposjynpsrvubrqa2l.jpg

giphy_1.gif

 

Elkezdtem nézegetni oldalt a képeket amikor éreztem, hogy valamit nekem dobtak. Galacsin volt majd elnéztem a rajongók fele és láttam, hogy egy pár lány elkezd engem dobálni. Egy biztonsági őr egyből hozzám sietett és elém állt. A barátomra néztem aki szintén engem nézett és láttam a szemében a düht.

-Hé ti ott! Elég legyen! Álljatok le. Be telt a pohár nálam. Miért kell őt dobálni és bántani? Ő bele vagyok szerelmes nem másba. Aki nem tudja ezt elfogadni akkor az nem igazi rajongónk. Csak kíváncsiságból tegye fel az a kezét aki szereti Susant és elfogadta, hogy ő az a lány akit imádok.-mondta Andy a mikrofonba majd a srácokkal együtt a rajongóikat nézte ahogy én is. Ahogy láttam akkor a többsége elfogadott engem.

-Látjátok utálók ők az igazi rajongóink mivel nem okoznak nekünk fájdalmat semmivel sem főleg nem azzal, hogy a szerelmét bántják. Nektek milyen lenne ha azt a személyt bántanák akit ti mindennél jobban szerettek? Szerintem nektek is ugyan olyan rosszul esne.-mondta a szerelmem. Imádom őt nagyon.

-Haver nem kell velük foglalkozni. Inkább azokkal foglalkozz akik szeretnek minket és a barátnőinket.-állt mellé Jake. CC is eljött a dob mögül majd megállt a párom mellett ahogy Jinxx meg Ashley is. Hatalmas volt a csend így lehetett hallani, hogy mit mond Andy mikrofon nélkül is.

-Velük foglalkozok de olyan rossz ez.-mondta szomorúan. Én is elszomorodtam, hogy így látom. Nem bírtam ki, hogy ne öleljem magamhoz ezért felmentem hozzájuk majd Jake arrébb ment én pedig megálltam köztük és Andy nyakába borultam aki szorosan magához ölelt.

-Ne foglalkozz velük. Én sem foglalkozok az ilyenekkel és minden jó lesz. Még ha rosszul is esik nekem megpróbálom az ilyeneket figyelmen kívül hagyni.-suttogtam a fülébe.

-Jól van kicsim. Szeretlek nagyon.-puszilta meg az arcomat.

-Én is nagyon szeretlek téged.-néztem a szemébe majd megcsókoltuk egymást amire a rajongók elkezdtek sikítani. Mosolyogva feléjük néztünk és meglepődve láttam, hogy sokan tartottak táblákat amire az volt írva, hogy: <3 IMÁDUNK SRÁCOK ÉS SUSAN <3. Ez nagyon jól esett de voltak olyanok is ahol a többi lány neve is rá volt írva vagy olyan mint például: <3 BVB SRÁCOK <3 BVB CSAJOK <3.

 

*1 óra múlva*

Mindenki a saját szobájába volt a szerelmével és aludtak csak én nem. Nem tudtam aludni míg a barátom húzta mellettem a lóbőrt. Én csak forgolódtam majd amikor meguntam akkor felültem amire a barátom is felkelt.

-Miért nem alszol?-kérdezte rekedtes hangon majd ő is felült mellém.

-Nem tudok aludni.-mondtam sóhajtva majd a vállára hajtottam a fejemet.

-Rosszul vagy? Vagy valami baj van?-kérdezte tőlem aggódva.

-Talán egy kicsit rosszul vagyok.

-Fáj valamid?

-A fejem. De amikor lefekszek akkor nagyon fáj és akkor hányingerem is van.

-Gyere csinálok neked teát.-puszilta meg a fejem bubját majd kiszálltunk az ágyból. Én felvettem a köntösömet majd kézen fogva mentünk le. Leültem és néztem Andyt amint teát csinál. Majd amikor készen lett akkor leült mellém és elém rakta a bögrémet miközben magának is csinált. 

-Miért nem alszotok?-jött be Ashley álmosan a konyhába majd a hűtőhöz ment és ki vette belőle a tejet.

-Susan rosszul érzi magát és csináltam neki teát.-válaszolta a szerelmem.

-Mi a baj?-ült le velünk szembe.

-Fájt a fejem meg hányingerem volt.-válaszoltam sóhajtva.

-De jobban vagy ugye?-kérdezte tőlem Ashley. Láttam a szemében azt, hogy tudja, hogy nem csak ez a bajom és ez ott volt Andy szemében is de nem faggattak. Amiért hálás is vagyok.

-Megyek vissza fekszem.-álltam fel majd el akartam mosni a poharamat de Andy nem engedte.

-Majd én elmosom.-mondta majd megpuszilt én pedig felmentem a szobába és lefeküdtem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr6714513860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása