Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

6. rész

2018. november 01. - Hugica23

 

*MÁSNAP*

 

Már 8 órakkor fent voltam mivel valaki hívta Andyt. És az a valaki Jacob volt a menendzserük. A fiúknak megint elkellett menniük valahova de nem tudom, hogy hova. A csajok is fent voltak és unatkoztak ahogy én is.

-Menjünk el vásárolni.-vetette fel az ötletét Lisa.

-Menjünk.-mondtuk egyszerre. Elkészültünk majd én írtam a fiúknak, hogy hol vagyunk és elindultunk. Lisa kocsijával mentünk. Megálltunk a plázánál majd bementünk és ott minden boltban bent voltunk. Majd elmentünk egy stadion előtt ahol zene szólt ki. Furdalt minket a kiváncsiság, hogy mi ez a zene ezért bementünk. Bújkálva mentünk beljebb majd egy ajtónál megálltunk ami nyitva volt. Bekukucskáltunk és egy nagy csarnok volt ahol voltak székek mint a moziban és egy színpad ahol a.....fiúk voltak fent?!

-Mi a fenét csinálnak itt a fiúk?-kérdezte suttogva Abby.

-Nem tudjuk. Biztos próbálnak.-mondta Lisa.

-Hé ti. Hogy jötetek be?-hallottunk meg egy férfi hangot a hátunknál.

-Basszus futás.-mondta Stephanie. Elkezdtünk rohanni a nézőtéren a nagy darab férfi pedig utánunk eredt. A fiúk éppen próbáltak de amikor megláttak minket akkor leálltak.

-Csajok. Ti mit kerestek itt?-kérdezte Ashley tőlünk. Felrohantunk hozzájuk a szinpadra és mindenki a saját barátjához bújt.

-Hé ti. Gyertek el a fiúktól.-szólt ránk a férfi.

-Nyugi Harry. Ők itt lehetnek.-mondta neki mosolyogva Andy.

-Kik ők?-kérdezte tőlük.

-A barátnőink.-válaszolta Jake.

-Jól van.-mondta Harry majd elment. A csajokkal kifujtuk a levegőt majd leültünk.

-Mit kerestek itt?-kérdezte Chris tőlünk.

-Mi csak vásároltunk utána sétáltunk és pont itt jártunk amikor zenéthallottunk. Kivácsiak voltunk, hogy mi van itt vagy kik és bejöttünk. Benéztünk és láttuk, hogy ti vagytok itt majd jött az a férfi és mi meg menekültünk tőle és innentől már tudjátok.-mesélte el Abby.

-De miért nem írtatok nekünk?-kérdezte Jinxx.

-Mert nem akartunk zavarni titeket mivel nem tudtuk, hogy mit csináltok.-válaszolta Abby.

-Elfáradtam.-mondtam sóhajtva.

-Üljetek le a nézőtérre.-mondta Ashley.

-Okés.-mondtuk mosolyogva. Megpusziltuk a párunkat majd lementünk a nézőtérre és leültünk. A fiúk folytatták a próbát mi meg beszélgettünk, hülyéskedtünk és képeket csináltunk. A fiúk végig néztek minket és mosolyogtak is ránk de azért a próbával is foglalkoztak.

-Hé hozzunk piát.-mondta Lisa vigyorogva.

-Menjünk.-mondtam mosolyogva majd felpattantunk és szétválltunk. Találtunk a folyosón egy kis boltot ami nyitva volt. Oda mentünk és vettünk alkoholt majd vissza mentünk a nézőtérre ahol ott volt Emily és Stephanie.

-Uuuuu de szuper.-mondták a csajok. Leültünk és elkezdtük inni amit a fiúk nem néztek jó szemmel. Kicsit sokat ihattunk mivel én már kezdtem érezni az alkohol hatását. Éppen felbontottunk egy újabb sört amikor a fiúk megálltak mellettünk és kivették a kezünkből.

-Héééé adjad vissza.-mondta Abby részegen.

-Szerintem eleget ittatok.-mondta Ashley nekünk.

 -Nem is ittunk olyan sokat.-mondta Emily.

-Igen OLYAN sokat.-mondta Jinxx.

-Mikor lesz koncertetek?-kérdezte Lisa.

-Majd este.-válaszolta CC.

-Akkor itt a helyünk. Kurva jó bulit csináltok mindig.-mondtam amikor felálltam. Próbáltam tenni pár lépést de megbotlottam és elkezdtem zuhanni majd éreztem, hogy valaki elkap még mielőtt teljesen földet érnék. Felállított és akkor láttam meg, hogy Andy az.

-Ha jönni akartok akkor haza megyünk és kijózanodtok.-mondta Andy szigorúan.

-Jól van apuci.-mondtam majd megöleltem őt.

-Na indulás haza.-mondták nekünk a fiúk. Kimentünk nagy nehezen majd megálltunk a kocsiknál.

-Hé Lisa. Te mit csinálsz?-kérdezte Ashley a barátnőjét.

-Vezetek.-mondta egy kicsit dülöngélve.

-Biztos, hogy nem. Majd én vezetek.-vette el tőle a kocsi kulcsot. 

-Majd otthon találkozunk.-mondta Andy és kinyitotta nekem az ajtót én pedig beültem majd becsatolta az övemet is. CC és Stephanie is velünk tartottak de ők hátra ültek. Andy is beült a volán mögé majd beindította a kocsit és elindultunk haza.

 

**OTTHON**

 

-Ezt igyátok meg.-mondta nekünk Jinxx majd egy tálcán hozott nekünk egy pohár vizet. Lerakta a dohányzó asztalra majd a tévé előtt állt és nézett minket. Mi nem akartuk meginni. A többiek is lent voltak és a nappaliba jöttek hozzánk.

-Ez meg mi?-kérdezte Lisa a pohárra mutatva.

-Ezt a folyadékot víznek nevezik. Na gyorsan igyátok megfele.-parancsolt ránk Jake.

-Nekünk nem kell ez.-mondta Abby.

-Csajok jobban jártok ha ti isszátok meg. Mert ha mi itatunk meg titeket akkor abban nem lesz köszönet.-mondta Ashley nagyon szigoruan.

-De én nem akarom ezt meginni.-nyavajogtam a csajokkal együtt. Andy megállt Jinxx mellett a tévé előtt.

-Na figyeljetek. Ha jönni akartok a koncertünkre akkor igyátok meg.-mondta Andy majd rám nézett.-Kössünk egy alkut. Ha azt csináljátok amit mondunk akkor a nap végére a koncertre kijózanodtok és cserébe jöhettek velünk. De ha nem csináljátok azt amit mondunk hiába a jót akarjuk akkor itthon kellesz ülnötök és nem jöhettek velünk.-mondta Andy az alkut amit kötne velünk. Mi lányok összenéztünk és én tuti, hogy menni akarok a koncertre mivel videót akarok csinálni.-Na áll az alku?-kérdezte tőlünk.

-Ez nem igazság.-durcizott be Stephanie.

-Valamit valamiért.-mondta CC.

-Na jó feladom.-mondtam majd elvettem a poharat és elkezdtem inni. Andy rám mosolygott majd a többieket kezdte el nézni.

-Csajok?-nézett rájuk. Én már a felét megittam amikor éreztem, hogy mindjárt hányok ezért leraktam majd CC és Ashley közt elrohantam és felsiettem a szobába majd bementem a fürdőbe és a wc felé hajoltam majd kiengedtem a róka családott.

-Mi a faszért mentem bele?-kérdeztem magamtól majd megmostam az arcomat. Mikor jobban voltam akkor lassan lementem. A fiúk próbálják a lányokat megitatni. Csak Andy állt a tévé előtt és nézte őket.

-Igyátok meg ha jönni akartok velünk.-mondta CC. Lassan Andy mellé mentem mire ő magához ölelt és felvette a poharamat amibe még volt víz majd felém nyújtotta.

-Legalább te idd meg. Nem akarok ilyenhez folyamodni.-mondta kérlelően majd a többiek fele biccentett. Láttam, hogy a srácok komolyan gondolták azt amit mondtak és meg is csinálják. Lassan a lányok feladták és maguktól kezdtek el inni.

-Jó nyertetek.-mondta Lisa majd itta a vizét.

-Susan.-szólt nekem Andy. Rá néztem és láttam, hogy nem akar erőszakhoz folyamodni ezért elvettem tőle és lassan kortyonként ittam. Megpuszilt és magához ölelt.

-De makacsok vagytok.-mondta Jinxx miközben őrizte a barátnőjét, hogy megigya a vizet. És ahogy elnéztem mindegyik srác ott állt a barátnője mellett és figyelték őket, hogy a poharuk üres legyen. Én megittam a vizemet majd leraktam az asztalra.

-Ügyes vagy.-csókolt meg Andy mosolyogva.

-Menni akarok veletek csak azért ittam meg.-mondtam suttogva a csókunk után.

-Tudom. Gyere menjünk fürdeni.-suttogott a fülembe. Elpirultam majd elválltunk egymástól és elindultunk az emeletre. Még egy kicsit dülöngélve mentem amit Andy észre vett és segített nekem. A szobánkba érve bezárkóztunk majd a szerelmem ment engedni vizet a kádba, én pedig addig az ágyon ültem. Pár perc múlva elzárta majd kijött hozzám.

-Gyere hercegnőm.-nyújtotta felém a kezét amit megfogtam és az ő segítségével felálltam majd bementünk a fürdőbe. Andy leöltöztetett majd ő is leöltözött és beültünk a kádba. A hátamnál ült így hozzá tudtam bújni.

-De jó így. Bárcsak sose lenne ennek vége.-mondtam csukott szemmel.

-Nyugi többször is lesz ilyen.-puszilt meg mosolyogva.

-Tudod mit szeretnék?-néztem fel rá.

-Na mit?-nézett a szemembe.

-El szeretnék menni veled valahova pár napra. Csak te és én lennénk. Vagy a többiekel is elmehetnénk valahova. Ti is kikapcsolódnátok és mi is.

-Ez nem rossz ötlet. Azaz igazság, hogy a fiúkkal beszéltük pont ezt, hogy elfogunk menni valamelyik nap egy remek helyre.-vigyorgott rám.

-Hova?-kérdeztem tőle kíváncsian.

-Nem mondom el. Titok.-puszilt meg.

-Fenébe.-mondtam durcisan majd gyorsan megfürödtünk mivel lassan kellett készülődni. Felöltöztünk majd volt még 2 óránk ezért lefeküdtünk pihenni. Andy a telefonján csinált valamit én pedig olvastam. Kis idő múlva.

-Haver lassan indulni kéne.-szólt fel Ashley a barátomnak.

-Megyünk.-kiabállt vissza le. Felálltunk majd lementünk kézen fogva ahol a többiek készülődtek. Mi is felöltöztünk majd Andy felkapta a kocsikulcsát majd biccentett a fejével, hogy menjünk ki. Bólintottam és kimentem vele együtt majd a kocsinál megálltunk és rá gyújtott. A fényképezőgépem persze nálam volt amit a srácoktól kaptam. Estére kezdett lehülni a levegő és én elkezdtem fázni. Lassacskán a többiek is kijöttek és ugyanúgy CC meg Stephanie jött velünk a többiek pedig Jake-kel tartottak. Beültünk a kocsiba és bekötöttük magunkat majd Andy bekapcsolta a fűtést és elindultunk a stadionba. A fiúk beszélgettek út közben és néha énekeltek is amin Steph és én jót nevettünk mivel versenyeztek, hogy ki tudd hangosabban énekelni.

-Oké oké. Döntetlen az állás.-mondta kacagva Stephanie.

-Mi az, hogy döntetlen?-nézett rá CC vigyorogva.

-Mindketten jók vagytok.-mondta még mindig nevetve.

-De én nem csak ebben vagyok jó.-húzta magához a lányt majd elkezdte szenvedélyesen csókolni.

-Hé ne az én kocsimba dugjatok.-szólt rájuk Andy.

-Szerintem te is dugnál itt hátul Biersack.-mondta vigyorogva CC amikor elváltak egymástól.

-Majd egyszer fogunk is ott dugni de annak nem most jött el az ideje.-mondta Andy amire én elpirultam. Felkuncogtak a fiúk majd pár perc múlva meg is érkeztünk. Elől nagyon hosszú sor állt és egy pár rajongó felismerte a kocsikat és elkezdtek sikítani. Hátul mentünk volna be de a rajongóktól nem nagyon tudtunk bemenni.

-Hogy a faszomba menjünk be?-kezdett el idegeskedni Andy. Rájuk dudált így elálltak az útból majd behajtott és megállt egy helyen. Jake is leparkolt a hátunknál majd ők is kiszálltak.

-Itt képtelenség bejönni.-mondta Jake amikor lezárta a kocsit.

-Ne is mond.-mondta Andy. Összekulcsolta a kezünket ahogy a többiek is tették a barátnőjükkel majd bementünk hátul. A srácokat egyből elvitték tőlünk egy öltözőbe mi meg megálltunk a színpadnál és beszélgettünk.

-Black Veil Brides! Black Veil Brides!-kezdték el kiabállni a rajongóik a banda nevét.

-Na én azt hiszem, hogy csinálok majd egy videót.-mondtam a csajoknak.

-Sok sikert.-mondták mosolyogva. A fiúk is a színpadhoz jöttek és vártak. Én addig Andyhez mentem aki mint mindig szexin nézett ki.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem amikor átöleltem őt.

-Felmehetek majd én is?-kérdeztem tőle kiskutya szemekkel.

-Nem kell bevetned a kiskutya szemeidet.-csókolt meg édesen.

-Szóval?-kérdeztem tőle reménykedve.

-Persze, hogy feljöhetsz.-mondta mosolyogva.

-Mehettek.-mondta egy nő. A fiúk felmentek a színpadra én pedig lent kezdtem a videózást. Andy még tartott egy kis beszédett majd elkezdődött az "In The End" daluk.

 

 

A színpadra is felmentem és ott is csináltam videót. Imádok velük lenni főleg Andyvel és nagyon szeretek a koncertjükre eljönni mert olyan jó bulit csinálnak mindig. A színpadnál megálltam és megnéztem a telefonomat, hogy hanyadika van és nem hittem a szememnek.

-Bassza meg holnap leszünk 2 hónapja együtt. Igen ilyen gyorsan elrepült az idő. Vajon Andy tudja, hogy milyen nap van ma?-mondtam magamba majd rá néztem. Pár perc múlva vissza mentem a csajokhoz és elkezdtünk ugrálva énekelni. Minden egyes koncertjük felér egy jó kis bulival.

-Köszönjük London.-ordította Andy a mikrofonba. Csináltak egy képet majd lejöttek.

-Huh ez szuper volt.-mondták a srácok vigyorogva. Hozzájuk mentünk majd velük együtt mentünk végig a folyosón. 

-Mindjárt jövünk.-mondták mosolyogva majd megcsókoltak minket és az öltözőbe mentek.

-Csajok.-pár perc múlva ki kiabáltak nekünk mi pedig bementünk és megálltunk egy helyen. Már át voltak öltözve. Andyre néztem és le se tudtam venni a szememet róla. Olyan gyönyörű és olyan kibaszottul jól nézz ki. A fekete csík még mindig ott volt az arcán. Elővettem a fényképezőgépemet és gyorsan csináltam róla egy képet.

-Olyan gyönyörű ez a pasi. És kibaszott helyes de az a hang nála. Minden egyes alkalommal amikor meghallom a hangját vagy meglátom akkor úgy érzem, hogy a szívem ki akar ugrani a helyéről, IMÁDOM ŐT.-gondoltam magamba miközben őt néztem.

 

 

Majd elraktam a gépet és hozzá mentem ő pedig mosolyogva húzott magához. Pár perc múlva egy kis helységbe vitték a fiúkat ahova mi is követtük őket majd megálltunk a falnál és hallkan beszélgettünk a csajokkal. A srácok is beszélgettek amikor hozzájuk ment egy csaj.

-Sziasztok. Édes istenem a Black Veil Brides. Csinálhatok veletek képet?-kérdezte tőlük a csaj.

-Persze.-válaszolta Andy majd beálltak és a csaj Andy és Ashley közé állt majd átölelte a derekát és a barátom is így tett csak ő a vállára tette a kezét.

 

4.jpg

 

 -Uramisten nagyon szépen köszönöm. Imádlak titeket.-mondta a csaj amikor vissza kapta a telefonját.

-Köszönjük szépen.-mondta mosolyogva Ashley.

-Olyan jól nézel ki Andy.-kezdett el vele flörtölni amire én felkaptam a fejemet és egyáltalán nem néztem jó szemmel.

-Oh köszi.-köszönte meg udvariasan.

-Van barátnőd?-kérdezte tőle.

-Igen van.-válaszolta egyből a hercegem. 

-Az a csaj nagyon flörtöl a pasiddal.-mondta Lisa nekem.

-Igen látom.-mondtam de le se vettem a szememet róla.

-Bocsi de nem flörtölök másokkal.-lépet egyett hátra amikor a csaj megakarta csókolni. 

-Hm én megtudnék neked adni mindent.-nem adta fel a kis csaj és kezdtem ideges lenni.

-Köszi de tőled nem kell semmi sem. A barátnőmtől mindent megkapok amit csak szeretnék. Ő sokkal jobban ismer engem mint bárki más.-ellenkezet Andy.

-De én jobb vagyok.-simult hozzá és nálam a gyógyszer is elgurult. Betelt a pohár és el kiabáltam magam.

-Na jó. Elég volt. Most azonnal húzz el a pasimtól de nagyon gyorsan vagy különben felgyújtalak. És nem viccelek.-mindenki rám kapta a tekintetét a csaj pedig amikor meglátta, hogy ott vagyok akkor elrohant.

-Én is így gondoltam.-mondtam majd elindultam arra amerre a csaj rohant. Nem akartam verekedni csak szarul voltam.

-Kicsim. Hova mész?-hallottam meg a barátom hangját és a lépteit ahogy utánam jön. De nem csak az övét hallottam hanem a többiekét is. Elkezdtem rohanni és mást nem akartam csak egyedül lenni. Ideges voltam nagyon.

-Srácok kapjátok el.-kiabállta Abby nekik. Hallottam ahogy utánam kezdtek el futni. Átkozom azt, hogy nem futok sokat mert akkor jobban bírnám de most hamar kifáradtam de akkor is futottam viszont valaki utol ért és magához ölelt és az a valaki pedig Andy volt.

-Engedj el kérlek.-próbáltam eltolni magamtól de ő erősebb volt és nem engedett el.

-Hé cssss. Nyugodj meg kicsim.-mondta kedvesen. Kezdtem feladni és az illata is elkábított ezért vissza öleltem őt.

-Sajnálom.-kértem tőle bocsánatot. A srácok is hozzánk értek és lihegve ültek le a folyosón.

-Mit sajnálsz?-kérdezte tőlem Andy de még mindig ölelt.

-Azt, hogy elrohantam.-mondtam sírva.

-Semmi baj.-puszilt bele a hajamba. Pár perc múlva leültem a földre a többiekhez. A barátom is leült mellém és magához ölelt mivel látta rajtam, hogy még mindig nem vagyok teljesen nyugodt. A csajok is szó nélkül ültek le velünk szembe.

-Utálom az ilyeneket.-törtem meg a csendet.

-Nem kell velük foglalkozni csajos.-mondta Jinxx amit a többiek bólogatással helyeseltek.

-Nem akartam.-kezdtem el megint sírni.

-Hé nyugodj meg.-ölelt szorosabban magához Andy.

-Csajos ez egy természetes reakció volt.-mondta Jake aki Andy másik oldalán ült.

-Sose voltam még ilyen.-mondtam és elkezdtem tépkedni egy papírzsebkendőt.

-Tudod aki szerelmes az ilyeneket csinál.-mondta Ashley.

-Múltkor én sokkal rosszabb voltam mivel én meg is téptem a csajt.-mondta Lisa.

-Én is veszekedtem egy lánnyal és ha nincs mellettem Ashley meg CC, hogy lefogjanak akkor tuti neki mentem volna a csajnak.-mondta Stephanie.

-Az ilyen viselkedés azt jelenti, hogy szereted Andyt és nem hagynád, hogy bárki is elvegye tőled.-mondta Emily.

-Kicsim ez normális viselkedés ilyen helyzetben. A te helyedben én is ezt tettem volna csak annyi különbséggel, hogy én le is vertem volna a srácot.-mondta Andy miközben a karomat simogatta. A vállára hajtottam a fejemet miközben ők nyugtatgattak. Felálltunk mivel nem akartunk felfázni.

-Köszönöm, hogy vagytok nekem.-mosolyogtam a srácokra és a lányokra is.

-Ez csak természetes.-mondta CC. 

-Családi ölelés.-kiabállta el magát Ashley és a csajokkal együtt egy hatalmas kört alkottunk és megöleltük egymást.

-Soha a büdös életbe nem akarlak elveszíteni titeket.-mondtam mosolyogva amikor elengedtük egymást.

-Mi sem titeket.-mondta Jinxx vigyorogva.

-Olyan jó, hogy megismertünk titeket.-mondta Jake is vigyorogva.

-Ennél jobb barátokat nem kívánhatnék.-öleltem meg Andyt.

-Mi sem kívánhatnánk tőletek jobb barátnőt.-mosolygott rám Andy majd lehajolt hozzám és megcsókolt.

-Srácok el kell nekik mondanunk.-mondta CC elég komolyan.

-Mit?-kérdezte Stephanie a barátjára nézve.

-Holnap után elutazunk együtt.-kezdte el Jinxx.

-Hova?-kérdezte Emily.

-És miért?-kérdezte Abby is.

-Elmegyünk nyaralni.-mondta Jake.

-Ááááááá-kezdtünk el ugrálni és a barátunk ölébe ugrottunk mire ők elkezdtek rajtunk nevetni. A hír után mindenkinek jó volt a kedve és boldogan aludtunk el.

 

**2 nap múlva**

 

Nem tudjuk, hogy hova megyünk hiába faggatuk a srácokat de egyik sem árulta el. 3 kocsival mentünk az elsőben Andy (sofőr), én, Ashley és Lisa. A másikban pedig Jake (sofőr), Emily, CC és Stephanie ült. És a harmadik kocsiban pedig Jinxx és Abby volt. Már lassan 2 órája kocsikáztunk amikor egy vásorba értünk. Tátott szájjal néztük a sok embert de még akkor sem jöttünk rá, hogy hol vagyunk.

-Hol vagyunk?-kérdeztem a srácoktól.

-Nem ismerős a hely?-kérdezte Andy vigyorogva miközben az utat figyelte végig.

-Nem.-válaszoltam egyszerre Lisával.

-Csajok Floridában vagyunk.-mondta Ashley mosolyogva.

-Aztaaaa.-ámultam a várost. Nagyon szép hely és forgalmas. Pár perc múlva egy hatalmas épület előtt álltunk meg amire az volt írva, hogy Hotel.

-Ezaz a hotel?-kérdezte Ashley.

-Igen.-válaszolta Andy majd leállította a kocsit és kivette a kulcsott majd kiszálltunk.

-Ez hatalmas.-mondtam mosolyogva. Emily mellém állt és ő is bámulta az épületet.

-Istenem Floridában vagyunk.-rohantak hozzánk a csajok. Elkezdtünk ugrálni mint az 5 évesek.

-Gyertek csajok szedjük ki a cuccainkat.-mondta Ashley a csajoknak.

-Mi meg megyünk és kikérjük a kulcsot.-jött mellém Andy a táskánkkal. Elakartam tőle venni az enyémet de nem engedte ezért megfogta a kezemet és bementünk majd megálltunk a recepciónál.

-Jónapot. Miben segíthetek?-jött hozzánk egy fiatal lány.

-Foglaltam egy szobát 10 személyre Andy Biersack néven.-mondta a barátom. A csaj úgy nézett rá mint aki leakarná vetkőztetni. Valamit nézett a gépen majd vissza nézett ránk.

-Igen meg is van. Itt van a kulcs.-nyújtott át a szoba kulcsot. 

-Köszi.-köszöntem meg Andy helyében majd megfogtam a kezét és elhúztam onnan.

-Nyugi.-ölelt magához mivel tudta, hogy mi van velem.  Felmentünk a harmadik emeletre majd bementünk a kiadott lakosztályunkba. 5 szoba volt benne ezért a párok egyedül lehettek a saját szobájukba. Megnéztük a kis lakosztályunkat majd a csajokkal eldöntöttük, hogy elmegyünk sétálni mivel a fiúknak nem volt kedvük velünk tartani.

-De szép ez a város.-mondta Abby mosolyogva. Kis idő múlva Lisát felhívta Ashley és azt mondta, hogy menjünk vissza a hotelbe mert hiányolnak minket. El is indultunk de útközben betértünk egy élelmiszer boltba. Elkezdtem nézelődni amikor neki mentem valakinek és felestem.

-Jaj ne haragudj. Nem figyeltem.-kért tőlem bocsánatott majd segített felállni.

-Semmi baj én bambultam el.-mosolyogtam rá a srácra.

-Hé te nagyon ismerős vagy nekem.-mondta mosolyogva. Tőlem magasabb volt és barnás volt a haja.

-Komolyan?-kérdeztem mosolyogva.

-Igen. Te egy énekesnek vagy a barátnője. Nem?

-De igen.

-Uh meg van. A Black Veil Brides énekesének vagy a barátnője. 

-Igen Andy Biersack az énekes.

-Basszus tényleg.-csapott a fejére egy kicsit.

-És te ki vagy?-kérdeztem tőle kedvesen.

-Oh de bunkó vagyok. Jared Kay vagyok. Kezdő vagyok a bandámmal együtt.

-Susan Morgan vagyok. És mi a banda neve?-kérdeztem tőle miközben kezett fogtunk.

-Mount Kintsugi.-válaszolta mosolyogva.

-Oh és van esetleg valahol online videóklippetek?-kérdeztem tőle.

-Persze a youtube-on van kint az egyik videóklippünk.

-Mi a címe?

-Replace Me.

-Oh szuper akkor majd meghallgatom. Van kedvenc bandád?

-Igen a Black Veil Brides.

-Na ennek örülök.

-Susan menjünk.-szólt nekem Lisa.

-Ne haragudj de mennem kell. Nézd pénteken lesz a srácoknak koncertjük. Itt van 4 jegy majd gyertek el ha akartok.

-Oh nagyon szépen köszönjük.

-Akkor majd remélem talizunk.

-Én is. Szia.

-Szia.-köszöntem el én is tőle majd a csajokhoz mentem. Kifizettük amit vettünk majd kimentünk és meglepődtünk mivel egy csapat lány fogadott minket a bolt előtt.

-Uramisten. A BVB barátnők.-kiabállta el az egyik majd letámadtak minket. Mi valahogy kiszabadultunk és elkezdtünk rohanni a hotelig de közben kacagtunk. Majd beérve felrohantunk és berohantunk a nappaliba majd kacagva leültünk a fiúk pedig csak néztek minket.

-Hát veletek meg mi történt?-kérdezték tőlünk a fiúk.

-Semmi. Cs-csa-csak....-kezdte el Lisa de a nevetéstől nem tudta végig mondani. Pár perc múlva lenyugodtunk és kifujtuk magunkat.

-Szóval min nevettetek annyira?-kérdezte CC tőlünk.

-Csak a rajongóitok a hotelig kergettek minket.-válaszolta egyszerűen Emily amire megint elkezdtünk nevetni de most hamar leálltunk. Andy a kanapé hátához jött majd lehajolt hozzám és úgy ölelt át.

-Nem akarsz huncutkodni velem?-kérdezte mosolyogva de nagyon hallkan úgy, hogy csak én halljam.

-Veled bármikor.-suttogtam vissza vigyorogva mire megpuszilt.

-Na mi elvonulunk a szobánkba.-mondta Ashley vigyorogva majd össze kulcsolt kezekkel ment fel a barátnőjével.

 

**Lisa szemszöge** (+18)

 

Bementünk a szobánkba és Ashley kulcsra zárta az ajtót. Nagyon kívántam őt ami tőlem ez szokatlan mivel én még szűz vagyok és igen ezt tudja Ashley nagyon jól. Félve ültem le az ágyra amit a barátom is követett.

-Kicsim biztos szeretnéd? Én tudok még várni.-fogta meg a kezemet.

-Igen szeretném nagyon.-válaszoltam félénken.

-De nem muszáj.-ölelt magához.

-Ash én akarom. Kívánlak nagyon.-néztem a szemébe. Rám mosolygott majd óvatosan megcsókolt. Szenvedélyes de mégis gyengéd volt velem. Felállt majd ledöntött az ágyra és úgy folytatta tovább a cselekedetét majd kis idő múlva elkezdte a nyakamat csókolgatni amire egyre jobban beindultam. A lábam közé férkőzött és nekem nyomta az erekcióját amit nadrágon keresztül is éreztem. Belenyögtem a csókunkba amire elmosolyodott. Pár perc múlva lekerültek rólunk a ruhák. Védekezésképpen gumit használtunk.

-Félek.-mondtam nagyon hallkan amikor megint a lábam közé került.

-Óvatos leszek kicsim.-kezdte el csókolgatni a nyakamat.

-Szeretlek.-mondtam két sóhajtás közt.

-Én is téged.-csókolt meg és a csókkal egy időben már bennem is volt. Hirtelen volt számomra ez a cselekedete és nagyon fájt is. Kigördült pár könnycsepp a szememből amit aggódva le is törölt.

-El fog múlni. Ígérem, hogy jobb lesz nemsokára.-mondta végig a szemembe nézve. Én csak bólintottam majd éreztem, hogy elkezdett lassan mozogni. Az elején még fájt de utána lassan az élvezet vette át. Kis idő múlva közelítettem a csúcsra amit a barátom is észre vett.

-Gyerünk bébi.-lihegte a fülembe majd újra megcsókolt szenvedélyesen ami rátett egy lapáttal és a csúcsra jutottam. Ashley is követte a példámat majd fáradtan megcsókolt és lefeküdt mellém. Kidobta a gumit majd vissza dőlt mellém.

-Na milyen volt?-kérdezte mosolyogva tőlem.

-Pont olyan volt amilyennek elképzeltem.-válaszoltam mosolyogva majd hozzá bújtam.

-Ugye nem fájt annyira?

-Csak az elején.

-Sajnálom.

-Semmi baj.-pusziltam meg mosolyogva majd a mellkasára tettem a fejemet és el is aludtam.

 

*Susan szemszöge*

 

A srácok a nappaliba voltak és valamilyen meccset néztek ami engem nem érdekelt. A többi csaj a szobába vannak és valamit csinálnak. Én a konyhában ülök és telefonozok egy kicsit.

-GYERÜÜÜÜNNNKKK!!-ordított fel CC amitől megijedtem mivel hirtelen jött.

-CC megijesztettél.-hallottam meg Emily hangját. Ezek szerint nem csak én ijedtem meg.

-Bocsika csajszi.-kért tőle bocsánatott majd a lány bejött a konyhába majd csinált magának kaját és leült mellém. A telefonomban Andy képét néztem amit az öltözőben csináltam róla.

-Miért nézed a képét amikor a nappaliban van?-kérdezte tőlem a barátnőm.

-Nem tudom Emily. Tudom, hogy egy fiúra senki nem mond ilyet de Andy olyan gyönyörű. Lehet, hogy gáz, hogy ezt mondom de nekem gyönyörű és írtó helyes. Nekem ő az angyalom.-kezdtem el áradozni a fiúról.

-Ejha te nagyon szerelmes vagy.-mondta boldogan a barátnőm.

-Túlságosan is. Nemsokára itt lesz a szülinapja és nem tudom, hogy mit vegyek neki.-mondtam sóhajtva.

-Kitalálunk valamit. Nézd mutatok egy klippet.-mondta majd a telefonján ügyködött valamit majd amikor megtalálta akkor a kezembe adta a telefont. Elolvastam a címet és az előadót és elmosolyodtam ezen majd elindítottam azt.

 

 

 Elkezdtük hallgatni és olyan jó volt, hogy elkezdtünk táncolni rá miközben énekeltünk is.

-Hát ez kurva jó volt.-mondtam fáradtan és boldogan.

-És milyen jól táncoltok.-hallottuk meg az ajtó felől a srácok hangját. Ijedten néztünk feléjük miközben ők a konyhában állnak karba tett kezekkel és ránk vigyorognak.

-Mióta álltok itt?-kérdezte Emily a srácokat.

-Hát elég régóta.-válaszolta Jake is vigyorogva.

-Jól mozogtok.-vigyorgott Ashley.

-Köszi.-kacagtunk fel.

-Tudjátok most mit érzek?-kérdeztem a többiektől mosolyogva.

-Azt, hogy dugni akarsz Andyvel?-kérdezte Lisa és a többi csaj is a konyhába jött.

-Hát azt is.-mondtam hallkan de valószínüleg meghallották mivel Andy elkezdett vigyorogni rám a többiek pedig elkezdtek kötekedni.-De azt érzem, hogy bulizni akarok. De nagyon.-mondtam a többieknek.

-Azt mi is szeretnénk.-mondták a többiek is.

-Akkor megyünk ma este bulizni?-kérdezte Emily.

-Még szép.-ordítottak fel a srácok.

-Hülyék.-mondtam nevetve.

-De arra a helyre megyünk ahol megismerkedtünk a csajokkal.-mondta Andy és rám kacsintott.

-Benne vagyunk.-mondták a többiek majd elmentek készülődni mivel már 18:00 volt. Andyhez mentem aki mosolyogva magához húzott majd megcsókolt amit én egyből viszonoztam is.

-Tényleg gyönyörű vagyok?-kérdezte vigyorogva a csókunk után.

-Mi? Te hallottad?-kérdeztem megijedve tőle amire ő felkuncogott.

-Igen mindent hallottam.-kacsintott rám.

-A francba. Menjünk készülődni.-mondtam majd felrohantam a szobánkba. Elkezdtem a szekrényben keresgélni majd kivettem egy számomra szimpatikus szettet. Andy is a szobában volt és készülődött miközben beszélgettünk is.

-Miért akarsz arra a helyre menni ahol megismerkedtünk?-kérdeztem tőle amikor elkezdtem öltözni.

-Mert az a nap volt számomra a legjobb.-puszilt meg amikor már felöltöztem. A tükörhöz mentem és elkezdtem sminket csinálni magamnak. Nem csináltam nagyon erőset.

-Be kell vallanom neked valamit.-fordultam meg sóhajtva majd a földet kezdtem el pásztázni.

-Mond.-állt meg előttem és a két kezét a derekamra tette.

-Azaz igazság, hogy én féltem tőled akkor nagyon és talán még most is egy kicsit. Folyamatosan rád gondoltam és arra, hogy nem lenne szabad rád gondolnom mivel úgysem lenne esélyem nálad. Marcangoltam magam belülről és még most is egy kicsit. De amikor felhívtál a színpadra és a rajongóid előtt megkérted, hogy legyek a barátnőd akkor döbbentem rá, hogy még jobban beléd szerettem. De még mai napig sem tudom felfogni, hogy a barátnőd vagyok. És minden napomat boldoggá teszed ahogy az életemet is. Nagyon szeretlek Andy.-suttogtam a végét a szemébe nézve.

-Susan, kicsim. Soha a büdös életbe nem bántanálak téged se szavakkal se tettekkel. Nem kell félned tőlem baba. Mindig is volt esélyed nálam. Azért is mentem el hozzád aznap és azért csókoltalak meg téged, hogy a tudtodra adjam azt, hogy tetszel nekem. És örültem, hogy eljöttetek a koncertünkre akkor. Te vagy az életem. És én is nagyon szeretlek téged.-nézett végig a szemembe. 

-Imádlak.-tapadtam az ajkaira amit nem utasított vissza. Pár perc múlva valaki kopogott ezért elválltunk egymástól.

-Remélem nem dugtok mert indulni szeretnénk.-mondta CC az ajtó túloldaláról.

-Megyünk már.-forgattam meg a szememet majd boldogan és kézen fogva mentünk le a többiekhez. Felhúztuk a cipőnket majd elindultunk. A srácok megbeszélték, hogy Jake és Andy nem fognak inni mivel kocsival mentünk.

 

**Buliba**

 

A csajokkal ittunk pár pohár whiskyt ami megártott nekünk de nem érdekelt minket. A táncparketten voltunk és táncoltunk a fiúk pedig egy sarokban ültek ahol láttak minket és le sem vették a szemüket. A többi srác is ivott de nem olyan sokat, hogy részegek legyenek. Ez a pillanat arra emlékeztet amikor nem voltunk még a srácokkal és ugyan ott ültek ahol most is. Csak most annyi a különbség, hogy mi vagyunk a barátnőjük. Pár perc múlva két kart érzek a derekamon összefonódni de a sarokban viszont ott ültek a fiúk. Megijedtem és egyből eltávolodtam tőle majd hátra néztem és egy idegen srác volt az. 

-Helló cica. Emlékszel rám?-kezdett el közeledni felém. Egyből kijózanodtam amint a közelemben volt.

-Mi a faszt akarsz?-kérdeztem tőle dühösen majd ellöktem magamtól. Nem láttam a fiúkat mivel távolabb kerültem tőlük. Féltem, hogy a rémálmom megvalósul. A falnak ütköztem és nem tudtam sehova se menni mivel elállta az utamat. Próbáltam ellökni magamtól de ő erősebb volt.

-Semmi esélyed elmenekülni. Az enyém vagy most.-suttogta a fülembe amitől a hányinger is elkapott. Elkezdtem sírni amikor elkezdte  a nyakamat csókolgatni.

-Hagy békén.-vágtam pofán amire ő dühös lett.

-Te kis ribanc.-ütött meg majd folytatta a cselekedetét.

-Andy kérlek segíts.-gondoltam magamba és elkezdtem zokogni. Mint ha meghallotta volna a segítség kérésemet és megláttam őt. Dühös lett és egyből hozzánk jött és egy hatalmasat behúzott a srácnak aki a földre került.

-Andy.-bújtam hozzá zokogva aki magához ölelt védelmezően.

-Itt vagyok kicsim. Nem hagyom, hogy bántson.-suttogta a fülembe. Láttam, hogy felkellt a srác majd ökölbe szorult a keze. Andy elengedett és elém állt majd kivédte az ütést amit a srác akart mérni Andyre de nem sikerült neki. Helyette ő kapott még egyet. Majd annyit láttam, hogy a barátom ráül és elkezdi őt verni. A többiek is hozzánk rohantak majd srácok leszedték a fiúról a barátomat a lányok pedig ijedten kivittek a szórakozó hely elé. Zokogva ültem le egy asztalhoz a lányok pedig mellém és elkezdtek vígasztalni. Pár perc múlva a fiúk is kijöttek és Andyn még mindig látszott, hogy mérges.

-Kurva nagy szerencséd van haver.-köpte a srácnak oda majd újra neki akart menni de CC és Ashley lefogták őt.

-Mit vagánykodsz? Attól, hogy egy kibaszott énekes vagy attól még nem vagy vagány.-provokálta a pasimat amitől nekem is betelt a pohár és felálltam majd közéjük álltam.

-Mi a szart akarsz tőlem?-kérdeztem a sráctól.

-Megdugni.-válaszolta mosolyogva. Csábosan elkezdtem felé közeledni.

-Dugni akarsz?-kérdeztem tőle majd elkezdtem a mellkasát simogatni mosolyogva.

-Igen.-válaszolta vigyorogva.

-Akkor...dugd meg magad.-mondtam dühösen majd tökön rugtam amilyen erősen csak tudtam a srác pedig a földre esett össze görnyedve.

-Ezaz én csajom.-hallottam meg Andy hangját a hátam mögött.

-Te kis ribanc. Ezt még megkeserülöd.-mondta ki nagy nehezen de én lehajoltam hozzá és még én is bevertem neki egyet.

-Rohadj meg.-mondtam neki majd elmentem tőle a barátomhoz akihez hozzá bújtam.

-Ügyes voltál baba.-ölelt magához mosolyogva Andy.

-Köszönöm. Utálom az ilyen férgeket. És az ilyenek csak ezt érdemlik meg.-motyogtam a mellkasába de megint elkezdtem sírni.

-Nyugodj meg csajos.-mondták a többiek.

-Elbaszta az esténket.-mondtam sírva.

-Nem baszta el. Vissza megyünk és jól fogjuk magunkat érezni.-mondta Andy.

-De velünk kellesz, hogy táncoljatok.-mondta Jinxx mosolyogva.

-Veletek bármikor.-mondta Stephanie mosolyogva. Vissza mentünk az épületbe és elkezdtünk a fiúkkal táncolni. Remekül éreztük magunkat a srácokkal akik egy percre sem mozdultak el mellőlünk. Így sokkal jobb volt bulizni. Andy végig szorosan mellettem táncolt.

 

**Másnap**

 

Nem tudom, hogy hogyan keveredtünk haza de nem is érdekel mivel mindenki jól van. Andy mellettem feküdt és aludt még. Nem akartam kiszállni mellőle ezért elkezdtem nézni a kezét ami be volt kötve. Óvatosan megfogtam és végig húztam rajta az ujjamat gyengén.

-Miért nem tudtam megvédeni magam? Miért vagyok ilyen gyenge és miért hagytam, hogy annak a személynek akit mindennél jobban szeretek bántódása essen? Sose fogom ezt magamnak megbocsátani. Miattam van ez is.-gondoltam magamba majd éreztem hogy elkezdtem sírni.

-Ne marcangold magad.-mondta a reggeli rekedtes hangján.

-Nem tudok másra gondolni Andy.-suttogtam a mellkasába.

-Nem a te hibád baba.-ölelt magához édesen.

-Mégis saját magamat hibáztatom.-mondtam szipogva. Hallottam, hogy Andy felsóhajtott majd elkezdett mocorogni. Felült és engem is magához ölelt.

-Ne hibáztasd magad kicsim. Az a szarházi a hibás mivel nem tanulta meg, hogy ne nyúljon hozzád. Megérdemelte amit kapott tőlem még ha az én kezem bántani is de nem érdekel. Nem tudod, hogy milyen düh volt bennem amikor megláttam, hogy mit csinál veled. De viszont amikor megláttam a szemedben a félelmet na akkor elborult az agyam. Szóval verd ki a fejedből, hogy te vagy a hibás.-mondta végig engem ölelve majd megpuszilt.

-Rendben.-mondtam sóhajtva, hogy ne sírjak többet.

-Nyugodj meg. Semmi baja a kezemnek csak néhány karcolás és annyi. De nem vészes.-suttogta a nyakamba majd elkezdte puszilgatni. Jólesően sóhajtottam fel amikor lent kiabálásra lettünk figyelmesek.

-Ne Ashley. Rakj le.-hallottam meg a barátnőm hangját.

-Nem raklak.-mondta Ash.

-Ashley kérlek.-kérlelte Lisa a barátját nevetve.

-Nem, nem. Ki kell engesztelned.-nevetett fel a srác is.

-Hülyék.-mondta Andy mosolyogva.

-Inkább ilyenek legyenek a barátaink. Így szeretem őket.-mondtam most már én is mosolyogva.

-Hát igen. Na de lassan készülődjünk.-mondta Andy majd megcsókolt.

-Mentek valahova?-kérdeztem tőle amikor kiszálltunk az ágyból és elkezdtünk öltözni.

-Majd meglátod.-kacsintott rám. Megforgattam a szememet majd kifésültem a hajamat és egy enyhe sminket is csináltam magamnak. 

Ruhám:

inspired-by-andy-biersack-of-black-veil-brides.jpg

 -Nagyon jól nézel ki.-állt meg a hátamnál majd megölelt majd megpuszilt.

-Köszönöm szerelmem.-mosolyogtam rá majd megcsókoltam.

-Adok valamit.-suttogta majd valamit elővett a zsebéből és egy láncot rakott a nyakamba majd bekapcsolta azt. Lenéztem a nyakamban lévő láncra majd a kezembe vettem a medált ami rajta lógót. A banda logója volt rajta ami nagyon tetszett.

b885441fcce7e090a581fe1bf04016de.jpg

 

 -Ez...ez gyönyörű. Köszönöm Andy.-öleltem magamhoz könnyezve.

-Nagyon szívesen kicsim.-ölelt szorosan magához kuncogva.

-Istenem annyira szeretlek téged.-öleltem erősebben.

-Én is nagyon szeretlek kicsim. De azért ne fojts meg.-nevetett fel hallkan.

-Ne haragudj.-engedtem el majd a szemeibe néztem.

-Nem haragszom én.-mosolygott rám majd megpuszilt és kézen fogva mentünk le a többiekhez.

-Elkészültetek?-kérdezte Andy a többieket.

-Persze.-válaszolta Jinxx is mosolyogva.

-Hány kocsival megyünk akkor?-kérdezte Ashley.

-3 mivel mi elmegyünk anyáékhoz utána.-válaszolta Jake mosolyogva.

-Akkor induljunk lassan.-mondta CC  majd mindenki felállt és kimentünk. Én természetesen Andyvel mentem a kocsijával és Ashley meg Lisa is velünk tartott. Jake és Emily megint külön mentek. A többiek meg a harmadik kocsival. Elindultunk és út közben zenét hallgattunk és a srácok pedig kötekedtek egymással amin én és Lisa jót nevettünk. 

-Susan szólj a pasidra.-mondta Ashley nevetve. Nem bírtam megszólalni annyira nevettem és már a könnyem is kicsordult. 

-Meg ne fúlj itt nekem.-kacagott Lisa is. 

-Itt megállunk egy kicsit.-mondta Andy majd egy parkolóba álltunk meg. Lisa és én szó szerint kiestünk a kocsiból amin a fiúk is felnevettek.

-Hát veletek meg mi történt?-jöttek hozzánk a többiek.

-Ezek ketten nagyon hülyék.-mondta Lisa amikor lassan megnyugodtunk.

-Ajh nagyon fáj a hasam.-mondtam miközben a könnyeimet letöröltem.

-Tessék igyál.-adott a kezembe Andy egy üveg vizet. Belekortyoltam amitől jobban lettem. Pár perc múlva újra úton voltunk. Most végig énekeltük az utat majd bekanyarodtunk valahova. Megint egy parkolóba voltunk ahol rengeteg kocsi állt majd mi is leparkoltunk egymás mellé. Kiszálltunk majd szemügyre vettem a helyett és egy vadaspark előtt álltunk.

-Na menjünk.-fogta meg Andy a kezemet majd mind a 10-en elindultunk. A fiúk vették meg nekünk is a jegyet majd bementünk.

-Zsiráf!!-ordított fel Ashley mint egy kis gyerek.

-Menj oda hagy csináljak képet.-mondtam neki mosolyogva. Meg is tette én pedig csináltam róla egy képet. Nagyon jól éreztük magunkat.

-Gyere menjünk sétálni.-fogta meg Andy a kezemet mosolyogva majd elindultunk sétálni. A parkba voltunk már csak Jake és a csaja lépett le.

-Andy mi van veled?-néztem rá de ő csak a földre nézett.

-Mi lenne?-kérdezte hallkan. Megálltam amit ő is követett.

-Nem szeretem amikor ilyen vagy. Én csináltam valamit? Vagy esetleg már nem szeretsz?-kérdeztem tőle könnyezve. Felkapta rám a tekintetét majd hozzám jött és magához ölelt.

-De szeretlek kicsim. De egy meglepetéssel készülök neked ami még nincs kész és csak ezen gondolkozom.-mondta miközben a hátamat simogatta.

-Milyen meglepetés?-kérdeztem tőle.

-Majd meglátod.-kacsintott rám mosolyogva.

-Jól van.-mondtam mosolyogva.

-Andy menjünk lassan.-kiabállt CC nekünk. Lassan elindultunk hozzájuk majd beültünk a kocsiba és haza indultunk.

-Vajon Andy milyen meglepetést csinálni nekem? Vagy mire készül? Csak abban reménykedem, hogy nem hagy el és nem csal meg.

 

**EMILY SZEMSZÖGE** 

 

-Na mit kell Andynek segíteni?-kérdezte Jake a haverjától CC-től.

-Susannak csinál egy meglepetést.-mondta CC.

-Milyen meglepetést?-kérdeztem tőlük.

-Holnap után vacsorázni akarja elvinni és mivel elég régóta vannak együtt meg akarja kérni a kezét.-válaszolta Chris.

-De ezt nem mondhatjátok el neki.-mondta Jake szigorúan.

-Ez nagyon édes tőle.-mondta Stephanie boldogan.

-De szerintem ez még korai lenne nem?-kérdeztem tőlük.

-Figyelj Andy sosem gondolt ennyire semmit sem komolyan mint ezt.-mondta CC nagyon komolyan.

-Nagyon szereti Susant. Ennyire még lányt sosem szeretett.-mondta Jake.

-Akkor megérdemlik a boldogságot.-mondtam mosolyogva.

-Meg bizony.-mondták mosolyogva a srácok is.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Hamar haza értünk. A házba érve Susan felment a szobánkba ezért gyorsan beavattuk a csajokat és ők megígérték, hogy nem mondják el neki. Felmentek ők is én meg leültem a srácokkal és készítettem egy tervet.

-Köszönöm, hogy segítettek.-köszöntem meg mosolyogva amikor a konyhába voltunk és csináltuk a kaját.

-Ez csak természetes. Hiszen a legjobb haverok vagyunk és meg is érdemlitek egymást.-mondta mosolyogva Jinxx.

-NEM IGAZ!-halottunk kiabálást fentről majd csak azt vettük észre, hogy a csajok a konyhába rontottak.

-Megölöm.-mondta idegesen Lisa majd a csajok elkezdtek készülődni.

-Hé mi van veletek?-kérdezte Jake a csajokat.

-Semmi dolgunk akadt.-mondta idegesen Susan.

-Hova mentek?-kérdeztem tőlük.

-Kinyírunk egy r*bancot.-mondta Emily.

-Na álljatok meg. Üljetek le és mondjátok el, hogy miért vagytok idegesek.-álltuk el az útjukat majd megfogtuk a csajokat és a nappaliba leültettük őket.

-Szóval miért vagytok idegesek?-kérdezte Jinxx tőlük.

-És kit akartok ti megölni?-kérdezte Ashley. Ránéztem a barátnőmre és láttam ahogy a sírás határán van már. Lassan hozzá mentem és legugoltam elé.

-Mi a baj?-kérdeztem tőle és a két combjára tettem a kezemet. A szemembe nézett majd elkezdett sírni.

-Csajok?-kérdezte Jake tőlük. Magamhoz öleltem Susant aki a nyakamba borulva zokogott.

-Jól van elmondjuk.-sóhajtott fel Lisa.

-Deborah írt Susannak és mindegyikünknek.-mondta Emily.

-És mit?-kérdezte CC. Felállítottam Susant majd én ültem le a fotelbe és az ölembe húztam őt is majd magamhoz öleltem őt. Figyeltem a többieket is.

-Azt, hogy valamit mondott a sajtónak rólunk és, hogy ezzel el tudd minket tőletek szakítani.-mondta Lisa aki szintén elkezdett sírni. Ashley oda ment hozzá és magához ölelte.

-És hogy sok terve van még. Azt akarja, hogy ti szakítsatok velünk de Susannak még mást is írt.-mondta Stephanie. Mindegyik csaj elkezdett sírni amit nagyon rossz volt nekünk látni.

-Nyugodjatok meg kérlek.-mondtam nekik de legfőképpen Susannak. Csináltunk nekik teát amitől egy kicsit megnyugodtak majd a kaja is készen lett és leültünk enni. A lányok nem nagyon ettek és én ennek nagyon nem örülök és ahogy látom a többiek sem.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

-Nem birom -szálltam ki Andy öléből majd felrohantam a szobába. Pár perc múlva valaki bejött majd bezárta az ajtót és leült mellém utána megfogott és az ölébe tett majd magához ölelt.

-Ne foglalkozz vele.-suttogta Andy miközben simogatta a karomat.

-Hogy ne foglalkozzak vele? Én megpróbáltam Andy de átlépet nálam egy határt. Nem tudom ezeket figyelmen kívül hagyni. El akar venni tőlem és a csajoktól is a srácokat.-mondtam sírva majd hozzá bújtam.

-Susan. Nem fog neki sikerülni. De te és a lányok ne foglalkozzatok vele. A srácokkal majd elintézzük. Nyugodj meg.-mondta kedvesen majd megpuszilt és tovább simogatta a karomat. Hirtelen rám tört a rosszullét és elkezdtem remegni.

-Susan jól vagy?-kérdezte tőlem aggódva.

-Nem. Nagyon rosszul vagyok.-válaszoltam sóhajtva. 

-Elmegyünk az orvoshoz.-állt fel velem együtt majd sietett le a nappaliba.

-Mi a baj?-kérdezték a többiek tőlünk. Andy lerakott a kanapéra majd gyorsan felöltözött és engem is felöltöztetett.

-Susan rosszul van és viszem az orvoshoz.-válaszolta Andy majd újra felkapott és kisietett velem a kocsihoz.

-Megyünk mi is.-jöttek ki a többiek is. Andy becsatolt majd beült ő is és gyorsan el is hajtott. Nagyon remegtem és szédültem is meg hányingerem is volt nagyon. A kórházhoz érve hamar fogadtak engem.

-Nincs komolyabb baja de viszont nyugtatót kellett neki adnom mert valami nagyon felzaklatta. Írok ki neki egy nyugtatót és ha még egy ilyen lesz akkor majd adni kellesz neki.-mondta az orvos Andynek.

-Rendben köszönjük.-köszönte meg Andy. Én aludtam elfele a nyugtató hatása miatt amit a barátom észre is vett.

-Gyere kicsim.-vett fel mennyasszonyi stílusba majd a többiekkel együtt újra a kocsihoz mentünk. Andy közben elmondta nekik, hogy mit mondott az orvos és innentől kezdve nem hallottam semmit sem. Elaludtam.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr7114309247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása