Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

12. rész

Nászút!

2019. december 16. - Hugica23

-Miért?-kérdeztem tőle.

-Majd meglátod.-kacsintott egyett. Felöltöztem gyorsan majd elmentünk. Már sötét volt kint és egy tengerparton voltunk kint. A naplemente csodaszép volt és kedvem támadt csinál képet. Elővettem a telefonomat majd bele léptem a fényképezőbe.

-Csinálhatok rólad képet?-kérdeztem Andytől mosolyogva.

-Persze.-mosolygott rám majd beállt mintha egy klipet forgatnék. Még egy kicsit kint voltunk és beszélgettünk majd vissza mentünk a hotelbe és lefeküdtünk aludni.

 

 

*Másnap*

 

-Kicsim.-keltett reggel Andy.

-Jóreggelt.-mondtam morogva.

-Jóreggelt.-puszilt meg mosolyogva. 

-Mi a mai program?-kérdeztem már a konyhában.

-Város nézés, filmezés itthon meg kitalálunk valamit.-mosolygott rám Andy. Reggeli után kéz a kézben mentünk sétálni és felfedezni a várost. Egy parknál megálltunk majd leültünk egy padra és elkezdtünk beszélgetni.

-Boldog vagy?-kérdezte Andy tőlem.

-Nem lehet szavakba önteni, hogy mennyire.-mosolyogtam rá majd hozzá bújtam.

-Oh de romantikus.-hallottunk meg egy kényes hangot.

-Ti mit kerestek itt?-kérdeztem idegesen majd felálltam és elindultam feléjük mire Andy elkapta a kezemet és vissza húzott maga mellé.

-Ne csinálj jelenetet kicsim. Nem szabad az ő szintjükre lesüllyedni.-ölelt át a derekamnál fogva.

-Hm Andy. Te egyre szexibb és helyesebb vagy.-jött hozzánk Deborah.

-Ne merj hozzá nyúlni.-mondtam mérgesen.

-Te nekünk nem fogsz parancsolni.-lökött el Andy mellől Chelsey. Elkezdték simogatni én meg elkezdtem sírni.

-Hagyatok békén.-lökte el őket Andy majd hozzá jött és magához ölelt.

-Oh baby tudjuk, hogy tetszett.-mondta Chelsey.

-Nem tetszett. Le lehet rólunk kopni. Mi már férj és feleség vagyunk és ezt nem hagyom, hogy tönkre tegyétek.-mondta idegesen a szerelmem.

-Vele akarod leélni az életed?-kérdezte Deborah.

-Igen vele akarom és fogom is. Nekem nem kellenek ilyen kis r*bancok. Kopjatok le rólunk.-köpte oda nekik majd rám nézett.

-Menjünk vissza és ott majd élvezzük a nászutunkat.-mondta majd megcsókolt és elmentünk tőlük.

-Utálom őket.-mondtam már a szállásunkon a szobába. 

-Kicsim ne hagyd , hogy elrontsák a nászutunkat.-fogta a kezemet miközben végig a szemembe nézett.

-Jó hallani ezt a szót.-mosolyodtam el.

-Jó ki mondani.-csókolt meg Andy. A nap további részét a hotelbe tőltöttük és élveztük  a nászutunkat.

 

*Lisa szemszöge*

 

Ashley elment valahova mert dolga akadt, én pedig a szobában ültem és tévéztem. Unatkoztam így elkezdtem rendet rakni. Az egyik fiókban egy albumot találtam. Leültem az ágyra és kinyitottam. Régi képek voltak Ashleyről és több lányról. Sokat bulizott régen és most meg sehova sem megy. Nem boldog ami nekem rosszul esik. Elkezdtem sírni. Pont megjött Ashley is.

-Kicsim haza jöttem.-kiabált fel majd hallottam, hogy lepakolt és elindult fel a szobába. Belépve amikor meglátott hogy sirok akkor hozzám sietett majd leült velem szembe. Furcsán nézte a kinyitott fényképes albumot majd arrébb rakta és rám nézett.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem majd megfogta a kezemet.

-Régen olyan boldog voltál. Eljártál bulizni, jól szórakoztál, csajoztál meg ittál. És most....

-És most még boldogabb vagyok.-nézett a szemembe.

-De nem tudsz elmenni sehova. Nem tudsz bulizni se inni.

-Kicsim. Nem is akarok bulizni. Főleg inni. Itt vagy nekem te és veled jobban elvagyok mint régen. Nem vagyok a régi énemre büszke. De amióta te az életembe felbukkantál azóta boldogabb vagyok.-mosolygott rám édesen.

-Biztos?-néztem a gyönyörű szemeibe.

-Igen biztos.-mosolygott szexin ami engem beindított.

-Imádlak.-ugrottam rá majd szenvedélyesen csókoltam amit viszonzott. Kulcsra be volt zárva az ajtó így bármit megtehettünk anélkül, hogy lássák. Rajtam már csak egy bugyi volt, Ashley-n pedig egy gatya amikor megszakította a csókunkat.

-Biztos akarod?-nézett a szemembe lihegve.

-Mindennél jobban akarlak.-mondtam én is lihegve. Ashley nem tétovázott. Levette rólam a bugyit és magáról a gatyát majd egy kis kényeztetés után belém hatolt. Ha nem fogja be a számat akkor biztos, hogy a szomszéd is meghall minket. Csókkal folytotta vissza a nyögéseimet ami ki kivánkozott.

-Nagyon szeretlek Ashley.-mondtam a szemeibe és egy kicsit be is könnyeztem. Megállt egy kicsit és csak meglepődötten nézett engem.

-Te tényleg nagyon szeretsz.-mondta mosolyogva.

-Igen.

-Ez annyira édes. Mostmár tudom, hogy te vagy az igazi számomra.-simított végig az arcomon.

-Én is tudom, hogy nekem meg TE vagy az igazi.-mondtam szipogva.

-Eljutatlak a csúcsra. Jó lesz.-kacsintott rám majd újra elkezdett bennem mozogni. Úgy lett ahogy ő mondta. Most voltam vele másodjára úgy együtt és mind a két alkalomkor jó érzés volt és mindig elmentem. Kihúzta magát belőlem majd lefeküdt mellém.

-Jössz velem tusolni?-kérdeztem tőle halkan.

-Igen menjünk.-puszilt meg majd felálltunk és a fürdőbe mentünk tusolni.

 

 *Susan szemszöge*

 

Egy kicsit sétáltam míg Andy a szállásunkon tevékenykedett valamit. Pár percig voltam kint mivel Andy küldött egy üzenetet hogy vissza mehetek. Belépve a lakosztályunkra elállt a szavam. A rózsaszirmok egyenesen a szobáig vezettek. Mikor beértem akkor az ágy előtt Andy állt csinosba öltözve és egy csokor rózsát tartott a kezében. Elsírtam magam a boldogságtól ő pedig hozzám jött mosolyogva.A nyakába ugrottam amit viszonzott is.

-Annyira szeretlek Andy.-mondtam szipogva.

-Én is nagyon szeretlek Susan.-tolt el egy kicsit magától hogy megtudjon csókolni.

-Ez gyönyörű.-néztem körbe a szobában. Gyertya fény töltötte be a szobát ami olyan meghitt volt.

-Örülök, hogy tetszik.-mosolygott rám.-Ezt neked vettem.-tartotta felém a csokrot.

-Csodaszép.-vettem el tőle mosolyogva majd egy vázába tettem. Andy öntött ki pezsgőt két pohárba majd az egyiket nekem adta.

-Minek köszönhetem ezt?-kérdeztem tőle az ágyon ülve. 

-Ez az utolsó esténk itt és szerettem volna ha emlékezetes lenne.

-Ez aranyos tőled.-mosolyogtam rá. Pár pohár pezsgő és 2 pohár pálinka után már kezdtem érezni a hatást ami jó érzés volt.

-Akarlak.-mondta Andy suttogva. Idő közben lefeküdtem Andy pedig felém mászott.

-Én is akarlak téged.-mondtam mosolyogva. Nem habozott tovább egyből lecsapott az ajkaimra. Vadul faltuk egymást majd lekerültek rólunk a ruhák és megtörtént. Majd egymáshoz bújva aludtunk el.

 

*Másnap*

 

Reggel 5-kor keltünk fel, hogy elérjük a repülőnket. Ez sikerült is és már a levegőben vagyunk.

-Hogy érezted magad?-kérdezte mosolyogva tőlem.

-Nagyon jól.-mosolyogtam én is rá.

-Boldog vagyok veled Susan.

-Én is veled szerelmem.-mondtam kicsit ásítva.

-Aludj nyugodtan.-puszilt meg majd magához húzott és úgy aludtam el. Rosszat álmodtam nagyon.

 

 

Andyvel sétáltam a parton amikor megláttam, hogy velünk szembe jön Chelsey és Deborah. Andy is meglátta őket és egyből elengedte a kezemet majd kitárta a kezeit mire a két lány a nyakába ugrott.

-Szerelmem.-mondta Deb.

-Sziasztok lányok.-köszönt nekik mosolyogva. Én csak álltam ott és sírva néztem őket és nem tudtam felfogni, hogy most mi is van.

-Andy.-szólaltam meg nagy nehezen.Rám nézett vigyorogva a két lánnyal együtt.

-Oh Susan.-nézett rám szánakozva Chelsey.

-Susan sajnálom de.....nem tudom ezt folytatni. Szeretlek meg minden de nekem ez nem megy.-nézett végig a szemembe Andy.

-Inkább őket választod? A két kurvát? Andy összeházasodtunk és a nászutunkon vagyunk. Ha nem szeretsz akkor miért vettél el? Miért csinálod már megint ezt velem? Miért érdemeltem én ezt ki? Örülsz, hogy tönkre tehetsz igaz? Na innentől kezdve ezt el lehet felejteni.-ordibáltam vele.

-Tényleg sajnálom.-mondta de nem láttam semmi megbánást a szemében.

-Sajnálod persze. Tudod én meg azt sajnálom, hogy hozzád mentem.-dobtam elé a gyűrűt.

-Jaj cica ne legyél már ilyen. Tudtuk, hogy úgy is ez lesz. Mi jobbak vagyunk nálad ezt fogadd el.-vigyorgott Deborah.

-Semmiben sem vagytok jobbak nálam. Nem szeretitek Andyt csak a pénze kell nektek.-mondtam idegesen.

-Higgy amit akarsz.-mondta Chelsey.

-Kurvák vagytok.-mondtam majd elindultam a másik irányba zokogva. Éreztem, hogy valaki elkapja a hajamat majd a földre húzz. Deborah volt.

-Most megmutatom neked, hogy milyenek is a kurvák.-mondta idegesen majd elkezdett rugdosni a magassarkújával Chelseyvel együtt. Sírva néztem Andyre aki meg se mozdult. Egyszer csak sötétség lett és.....

 

 

-Kicsim ébredj.-keltegetett Andy. Hirtelen felültem és Andyre néztem sírva. Láttam, hogy egy kocsiba vagyunk és haza fele tartunk.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem aggódva.

-Semmi.-válaszoltam rá egyből.

-Kicsim.-szorította meg egy kicsit a kezemet mire én ránéztem.

-Mit álmodtál?-kérdezte tőlem végig a szemembe nézve. Sóhajtottam egyett majd elmondtam neki mindent.

-Baby. Ilyet nem csinálok. A feleségem vagy és téged szeretlek senki mást. Te vagy az életem.-csókolt meg.

-Szeretlek.-mondtam szipogva. Végre haza értünk. Andy felállt a garázs elé majd kiszálltunk. Meleg volt nagyon és a kertből zene szólt. Mosolyogva mentünk be a cuccainkkal együtt majd leraktuk a bőröndöt a nappaliba utána kézen fogva mentünk a kertbe. Ott voltak a srácok akik grilleztek. Senki nem vett észre minket mert elvoltak foglalva a másikkal. Andy szülei is itt voltak.

-Minket meg se hívtok?-kérdezte Andy hangosan mire mindenki felénk kapta a fejét és boldogan jöttek üdvözölni.

-De jó hogy itthon vagytok.-mondta Amy.

-Mi is örülünk.-mondtam mosolyogva.

-Sziasztok fiúk.-öleltem meg egyenként a srácokat. CC még fel is emelt amin kacagnom kellett. A lányok elhúztak engem a fiúktól külön és ahogy látom a srácok is ezt tették Andyvel majd gondolom őt is elkezdték faggatni úgy mint engem.

-Na milyen volt? Lefeküdtetek?-jöttek a kérdések.

-Nagyon jó volt és igen lefeküdtünk. Bár az egyik nap rossz volt.-mondtam sóhajtva.

-Miért?-kérdezték. Elmondtam nekik mindent és ők sem örültek a hírnek.

-Ők mindenhol ott vannak?-kérdezte mérgesen Emily.

-Látod.-sóhajtottam fel.

-Egyszer megfojtom őket.-mondta Abby.

-Nem érdekel egyik sem. De Andy az enyém és nem fogom hagyni, hogy elvegyék tőlem. De ne ez legyen a téma. Mi volt itthon míg mi nászúton voltunk?-kérdeztem mosolyogva.

-Ne is kérdezd.-nevetett fel Lisa.

-Na meséljetek.-vigyorogtam rájuk. A csajok mindent elmondtak amin nekem is nevetnem kellett. Elmondták, hogy CC és Ashley részegen majdnem megcsókolták egymást.

-Oh bakker. Biztos jó volt.-vigyorogtam rájuk.

-Hé Susan gyere csak egy kicsit.-kiabált nekem Jake.

-Megyek.-kiabáltam vissza majd felálltam és hozzájuk mentem.

-Mizu?-kérdezte Jinxx.

-Minden rendben.-mosolyogtam rá.

-Hallottuk mi történt.-mondta CC.

-Mire gondolsz?-kérdeztem vissza.

-A két csajra.-válaszolta komolyan.

-Jah hát igen. Ez van sajnos.-sóhajtottam fel.

-Tudod, hogy Andy téged szeret. Ugye?-nézett rám Ashley.

-Persze, hogy tudom. Én is nagyon szeretem őt.-mosolyogtam rá.

-Na ez a beszéd.-karolt át a nyakamnál CC vigyorogva.

-Amúgy ma lesz egy kis házi buli.-mondta Ashley.

-Hol?-kérdeztem mosolyogva.

-Itt. Mi szervezzük.-vigyorgott CC.

-Szuper. Legalább berúghatok.-tapsikoltam mint egy kisgyerek.

-Ez hiányzott nekünk.-öleltek meg a srácok.

-Ti is nagyon hiányoztatok.-mosolyogtam rájuk.

-Akkor ma berúgunk.-mondtam vigyorogva.

-Ki fog berúgni?-állt meg mellettem Andy majd adott egy csókot.

-Mindenki.-válaszoltam mosolyogva.

-De te nem ugye?-nézett a szemembe mosolyogva.

-Csak egy kicsit.-fordultam felé majd a nyakánál öleltem át.

-Neeeem.-mondta mosolyogva.

-Picit kéééérleeeeek.-néztem rá kölyök kutya szemekkel.

-Ajh jól van. De figyelni foglak végig.-puszilt meg.

-Rendben. Imádlak.-csókoltam meg.

-Hánykor lesz?-kérdeztem a srácokat.

-Úgy gondoltuk, hogy olyan 7 fele lesz.-mondta Jake. Az órámra néztem és már 18:00 volt

-Basszus már 6 óra van. Lányok gyertek segíteni.-kiabáltam majd elkezdtem a szobánkba rohanni a csajokkal együtt. Hallottam ahogy a fiúk elkezdtek nevetni rajtam. Hamar megfürödtem majd a mit a lányok kikészítettek ruhát azt vettem fel. A hajamat és a sminkemet is elkészítették majd én is segítettem a többieknek. 7 órára készen lettünk így beszélgettünk.

Ez az én ruhám:

m_5af10ff072ea880657a1aead.jpg

 

Abby ruhája:

x1wj6zkodmq11.jpg

Lisa ruhája:

215090701f490a82581d2fd47c3ac624.jpg

 

Emily ruhája:

hailee-steinfeld-at-2017-mtv-video-music-awards-in-los-angeles-08-27-2017_4.jpg

 

 

Zajra lettünk figyelmesek lentről.

-Megjöttek a vendégek.-mondta Abby. Az ablakba álltam és láttam, hogy a fiúk is és voltak öltözve és már a vendégekkel beszélgettek. Mi is lementünk majd üdvözöltünk mindenkit. Andy szája tátva maradt ahogy meglátott engem és ahogy láttam a többi srácnak is. A fiúk hozzánk jöttek majd mindenki a saját párját ölelte meg.

-Csodálatos nő vagy.-ölelte át a derekamat.

-Te meg csodálatos férfi.-csókoltam meg mosolyogva.

-BULIZZUUUUNK!-kiabáltak fel a srácok amin elkezdtünk nevetni. Elkezdődött a buli és az ivászat. Nagyon jól éreztük magunkat. Sokat táncoltunk és nevettünk. A lányokkal táncoltam amikor észre vettem, hogy Andy egy szőke macával táncol aki teljesen hozzá simul. Nem tetszett nekem ezért mérgesen mentem oda. Megfogtam a csajnak a haját majd elhúztam tőle.

-Engedj már el te r*banc.-mondta majd elengedtem amikor tisztes távolságra voltunk a többiektől. Andy, Chris és Ashley utánunk rohantak. Neki akartam menni a csajnak de Andy elém állt.

-Kicsim. Nyugodj meg. Ne csinálj jelenetet.-ölelt magához, hogy megnyugodjak.

-Te véded ezt a kurvát?-kérdeztem tőle idegesen. Eltávolodtam tőle, hogy a szemébe tudjak nézni.

-Nem dehogyis védem. Én téged akarlak védeni.-nézett végig a szemembe.

-Látom.-mondtam sírva.

-Csajos nyugodj meg.-jöttek hozzám a többiek is.

-Ti is azt a lányt véditek.-néztem rájuk majd elrohantam. A városba mentem sétálni, hogy kiszellőztessem a fejemet. Többször is hívott Andy de nem vettem fel. A srácok is kerestek de nekik sem válaszoltam.

-Susan.-hallottam meg egy ismerős hangot.

-Szia.-köszöntem neki letörve.

-Egyedül vagy?-kérdezte meglepődve.

-Igen.-válaszoltam pityeregve.

-Andy?

-Otthon. Mennem kell.-mondtam majd elmentem. Egyedül akartam lenni most. Egy padhoz érve megálltam majd leültem és néztem a tavat ami sötétbe borult. Egyszer csak egy kocsit hallok megállni a parknál fékcsikorgással majd ajtó csapkodásokat.

-Hol lehet.-idegeskedett Andy.

-Haver nyugi. Megtaláljuk.-mondta Ashley. Olyan helyen ültem ahol nem látott senki sem.

-Hé srácok sziasztok.-köszönt nekik Jared.

-Jared. Nem láttad Susant?-kérdezte Andy.

-Éppenséggel láttam.-válaszolta.

-És hol?-kérdezte CC.

-Arra ment.-válaszolta. Hallottam, hogy valaki elkezd az irányomba futni és a sötétben pedig az elemlámpa fénye volt látható. Előttem nem messze megállt Andy. Láttam az arcán az aggódást.  A földet figyeltem amikor rám világított.

-Susan.-szólított a nevemen.

-Mit akarsz?-kérdeztem tőle.

-Oh hála az égnek.-sietett hozzám majd lerakta mellém a lámpát és magához ölelt.

-Annyira aggódtam érted. Kérlek ne csináld ezt még egyszer. Azt hittem, hogy valami bajod esett (eltolt egy kicsit magától, hogy a szemembe tudjon nézni) nem akarlak elveszíteni. Szeretlek téged Susan.-simitotta meg az arcomat.

-Akkor miért védted azt a lányt? És miért engedted, hogy hozzád simuljon?-néztem én is végig  a szemeibe.

-Édesem én egyetlen egy lánytól sem akarok semmit se. Te vagy az életem. A feleségem. És nem hagyom, hogy ezt bárki és bármi is tönkre tegye. Csak irántad érzek erős köteléket. És más nem is kell.-mondta végig a szemembe nézve. Sírva a nyakába borultam és szorosan magamhoz öleltem amit ő viszonzott is.

-Annyira sajnálom Andy. Én nem akartam jelenetet csinálni.-kértem tőle bocsánatot.

-Semmi baj kicsim. Megértelek. Nem tetszett neked ahogy nekem sem. De örülök is, hogy így reagáltál rá.-puszilt meg.

-Nem tudom, hogy miért voltam ilyen.-bújtam hozzá.

-Csss most már nyugodj meg kicsim.-puszilt bele a hajamba.

-Minden oké?-jött hozzánk Ashley.

-Igen. Mehetünk haza.-mondta Andy én pedig bólintottam egyett és vissza mentünk.

 

 

*LISA SZEMSZÖGE*

 

-Ash hova mentek?-kérdeztem tőle amint láttam, hogy rohannak valahova.

-Susan elrohant és megyünk megkeresni.-mondta majd kirohantak. Tudtam, hogy a csaj miatt futott el. Mérgesen mentem a csajhoz majd megpofoztam őt.

-Te meg mit képzelsz magadról?-háborodott fel a csaj.

-Még hogy én mit képzelek magamról? TE mit képzelsz magadról. Ide jössz és másnak a férjéhez simulsz? Te normális vagy?-akadtam ki.

-Azt hiszed, hogy tetszel Ashleynek? Meg a kis hisztike Andynek? Ne bízd el magad.-gúnyolódott.

-Igenis minket szeretnek. És ha Andy nem szeretné Susant akkor nem vette volna el.-ordibáltam a csajra.

-Szerintem meg Andynek tetszett amit látott. Tudom, hogy felizgult rám és ezt ki is fogom használni.

-Ezt akkor buktad.-hallottam meg Andyt a hátam mögül. Megfordultam és láttam, hogy Susan összetört és Andy magához ölelve próbálta nyugtatni. Ashley rám nézett és látta, hogy ideges vagyok így hozzám jött és magához ölelt.

-És én igenis szeretem Lisát. Ahogy Andy is Susant. Nem tudom, hogy te ezeket honnan vetted.-mondta Ashley a csajnak.

-Andy ne csináld már. Tudom, hogy tetszett.-indult el Andy fele a lány.

-Ne merj ide jönni.-nézett rá mérgesen Andy.

-Andyy.-kényeskedett tovább.

-Meg akarom ütni.-mondtam halkan majd elindultam felé de Ashley vissza húzott magához.

-Kicsim nem éri meg.-nézett a szemembe majd nyugtatásképpen megcsókolt.

-Nyugodj meg.-mondta a csókunk után.

 

*SUSAN SZEMSZÖGE*

 

Lisa a csajnak akart menni de Ashley vissza húzta magához. Andy végig magához szorítottés nyugtatgatott de nem igazán ment neki. A többiek is hozzánk jöttek majd megálltak mellettünk.

-Még mindig zaklat ez a cafka?-kérdezte CC.

-Igen.-válaszolta Andy.

-Fiúk komolyan szeretitek ezeket a nem tudom miket?-kérdezte majd lenézően nézett rajtunk végig....főleg rajtam.

-Na ide figyelj. Most már nekem kezd elegem lenni belőled. NEKED semmi közöd az életünkhöz. Menj és keserítsd meg másnak az életét de minket hagy békén. És kibaszottul ne merj még egyszer ide jönni. Most pedig húzd el innen a beledet míg szépen mondom.-akadt ki CC. Ilyennek még sosem láttam. A csaj ijedten ment el én pedig összecsuklottam.

-Susan mi a baj?-gugolt le mellém Andy.

-Szédülök.-mondtam és nem mertem kinyitni a szememet mert forgott velem a világ.

-Gyere felviszlek.-mondta Andy majd éreztem, hogy menyasszonyi stílusba felemelt és a szobába mentünk. Adott kekszet és vizet amit meg is ettem és ittam. Egy kicsit jobban is lettem. Segített átöltözni pizsomába majd ki akart menni de utána szóltam.

-Andy ne menj el kérlek.-mondtam neki majd felültem.

-Feküdj vissza kicsim. Mindjárt jövök.-mondta egy kicsit mosolyogva. Bólintottam majd vissza feküdtem. Pár perc múlva hallottam, hogy vissza jött majd bezárta az ajtót és éreztem, hogy befeküdt mellém. Betakarózott ő is majd a takaró alatt magához húzott és úgy aludtunk el.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr315211548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása