Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

4. rész

2018. október 10. - Hugica23

 

-Kérdezhetek valamit?-törte meg a csendet Andy miközben hallkan sétáltunk vissza a buszhoz ketten.

-Persze te bármikor.-mosolyogtam rá.

-Ha vége lesz a turnénak akkor eljössz velem valahova?

-Hova?

-Szeretnélek bemutatni a szüleimnek.-mondta Andy.

-Ko-komolyan?-kérdeztem tőle. Egy kicsit azért félek.

-Igen. Mindig kérdezik, hogy mikor mutatlak be nekik.-válaszolta a kérdésemre.

-Huha. És mi van ha nem fogok nekik tetszeni?

-De fogsz. Hiszen nem is ismernek és már szeretnek téged.-mondta mosolyogva. Hamar a buszhoz értünk majd egyenként elmentünk zuhanyozni. Majd pizsomában feküdtünk az ágyba és néztük a tévét.

 

**A TURNÉ UTOLSÓ KONCERTJE**

 

A fiúk felrohantak a szinpadra és a rajongók egyből elkezdtek sikítani. Mi lányok pedig a szinpad mellett álltunk ahol rendesen láttuk a srácokat. 

-Hello MIAMI!!!!!-ordított Andy a mikrofonba.-Sajnos ez az utolsó koncertünk a turnén ami nem volt hosszú. Szeretném ha ez mindenkinek emlékezetes lenne ez a nap. Érezzétek jól magatokat. Kezdjük is el bulit.-mondta majd elkezdték játszani a Fallen Angels számot. Csinálni akartam Andyről képet mivel most is csináltam jó sokat a srácokról de egyett szerettem volna csak Andyről készíteni. Egy nagy darab férfihez mentem.

-Bocsánat csinálhatnék pár képet innen előről a srácokról?-kérdeztem tőle kedvesen.

-Ön kicsoda?-kérdezte tőlem kedvesen.

-Andy Biersack barátnője vagyok.-válaszoltam a kérdésére.

-Persze. Sok lány ezt mondja.-mondta a férfi.

-De én az igazat mondom.-eközben 2 dalt is eljátszottak.

-Ne haragudjon hölgyem.-mondta a férfi. Felnéztem Andyre aki végig engem nézett. Látta, hogy nincs valami rendben ezért a színpad széléhez jött ahol mi vagyunk én pedig oda akartam menni.

-Hölgyem.-állított meg, hogy nehogy oda tudjak menni hozzá.

-Engedje csak ide.-mondta neki Andy. Oda engedett hozzá.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem és a férfitől.

-Csak az, hogy szeretnék csinálni így elöről is képet rólatok de nem engedd oda meg nem hiszi el nekem, hogy a barátnőd vagyok.-mondtam Andynek a problémámat.

-Nyugodtan ide engedheti. Ő a barátnőm és a csajok is velünk vannak.-mondta a férfinek aki csak bólintott.

-Köszönöm hercegem.-köszöntem meg neki mosolyogva. Andy lefeküdt hasra a színpadon majd adott egy csókot a számra utána felállt és folytatta a koncertezést. Én megálltam pont a színpad előtt középen és a telefonommal csináltam képeket. Van rengeteg kedvencem.

_mg_3702.jpg

 _mg_3738.jpg

 

andyblack_londonkoko_bengibson06.jpg

 

 Utolsó két szám is lement és egy fényképész csinált róluk képet úgy, hogy háttal voltak a rajongóknak.

-Nagyon szépen köszönjük Miamiiiiiiiiii.-ordította Andy majd intettek nekik és lejöttek. A srácok hozzánk jöttek és mindenki megcsókolta a kedvesét.

-Gyertek menjünk az öltözőbe.-mondta Jinxx. Mindenki megfogta a szerelmét majd így együtt az öltözőbe mentünk. Mi lányok leültünk a kanapéra míg a fiúk öltöztek. Időközben megismerkedtünk Stephanie-val is és vele is jó barátságba lettünk. Szóval most már 10-en vagyunk. Amikor készen lettek a srácok akkor mind az 5 fiú kezébe volt 2 kis pohár amibe volt egy kis pálinka majd hozzánk jöttek és mi lányok kaptunk egyet. Felálltunk majd a párunk mellé álltunk. Andy átkarolt hátulról engem én pedig neki dőltem.

-Akkor emeljük a poharunkat erre a remek turnéra ami igaz rövid volt de szuper.-mondta Ashley és mindenki felemelte a poharát.

-És említsük meg a szerelmünket is.-mondta Andy aki megpuszilt mosolyogva. Koccintottunk majd lehúztuk egyből.

-Na még eggyel.-mondta Jake mosolyogva majd töltöttek még egy kicsit a poharunkba. Azt is lehuztuk majd leraktuk a poharakat. Nem szoktam inni ezért egy kicsit hamar meglátszott ez rajtam.

-Menjünk a buszhoz és gooooo haza.-mondta Ashley. Én nem birtam menni és ezt Andy is észre vette rajtam.

-Megártott a két pohár pálinka mi?-fogott meg majd segített menni nekem.

-Csak egy picikét.-mondtam és éreztem ha Andy nem segítene nekem menni akkor tuti, hogy dülöngélve mennék.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Susan nem nagyon tudott menni a két pohár pálinka után ezért segítettem neki. Hamar vissza értünk a buszhoz. Lassan tudott felmenni ezért felkaptam mennyasszonyi stílusba majd felvittem és bementem vele a szobánkba bezártam az ajtót a lábammal majd az ágyhoz mentem és leraktam őt.

-Tudod Andy. Én kezdettől fogva szerelmes vagyok beléd. És most azt kell, hogy mondjam, hogy rohadt szexy vagy most is meg mindig is,  és nagyon akarom veled.-mondta nekem Susan.

-Kicsim neked nagyon megártott ez a két pálinka. Nem fogom kihasználni a helyzetet hiába akarlak én is. De majd máskor.-mondtam neki majd megpusziltam.

-De én akarom.-kezdet el nyavajogni mint egy kisgyerek.

-Majd megkapod akkor. Aludj egyett és ha felkelsz akkor megkapod.-mondtam neki mosolyogva és eltürtem egy tincset a füle mögé.

-Rendben.-mondta majd becsukta a szemét. Én addig leültem a kanapéra és megint elkezdtem egy dalt írni ami az eszembe jutott. Pár perc múlva kimentem és ahogy látom minden lány kidölt a srácok pedig a konyhába ültek és ettek. Én is csatlakoztam hozzájuk és evés közben beszélgettünk.

-Hát srácok mi szerencsések vagyunk.-mondta Jake mosolyogva de hallkan.

-Nagyon is.-mondta Jinxx.

-Csodálatos csajaink vannak. Akik nem a hírnevünkért szeretnek.-mondta Ashley.

-És hozzánk fognak költözni.-mondtam vigyorogva a fiúknak.

-De szuper lesz istenem.-mondta Jake.

-Mindig velünk lesznek. Eltudjátok ezt hinni?-tapsikolt hallkan CC.

-Nehezen.-mondtuk egyszerre amire hallkan felnevettünk.

-Ha vissza értünk akkor elkéne őket vinni valahova.-vetette fel az ötletét Jake.

-Nekünk már van programunk.-mondtam nekik.

-Micsoda?-kérdezte Jinxx.

-Bemutatom a szüleimnek. Szóval oda megyünk hozzájuk majd.-válaszoltam a kérdésére.

-Lehet nekünk is ezt kéne tennünk.-gondolkozott el Ashley.

-1 napot ott leszünk náluk.-mondtam nekik.

-Felkészült már Susan szerinted?-kérdezte Jake.

-Igen.-válaszoltam mosolyogva. Még sokat beszélgettünk amikor megálltunk valahol. Kinéztünk és egy pihenő helyen votlunk.

-Ne haragudjatok srácok ha egy kicsit pihenek.-mondta nekünk John a  sofőr.

-Semmi baj nyugodtan pihenj.-mondtuk neki mosolyogva. Elment a kabinjába pihenni.

-Megyek ki cigizni. Ti jösztök?-néztem a többiekre.

-Aha kimegyünk egy kicsit.-válaszolta Ashley. Kimentünk majd neki dőltem a busznak és rágyújtottam. Beszélgettünk még amikor azt vettük észre, hogy valamelyik lány kirohan a buszból a másik oldalra majd elkezd hányni. Mivel sötét volt ezért nem láttuk, hogy melyik az. Ashley ment megnézni, hogy melyik csaj az.

-Andy. Susan az. És nincs valami jól.-kiabállt nekem. Elnyomtam a csikket majd hozzájuk mentem. Be volt dőlve és hányt. Megálltam mellette majd az egyik kezemmel össze fogtam a haját míg a másikkal a hátát simogattam.

-Többet nem ihatsz 1 pohárnál semmiből.-mondtam neki  és csak simogattam a hátát.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

Kihánytam magam ezért felegyenesedtem. Andy maga fele fordított majd aggódva nézett engem.

-Jobban vagy?-kérdezte tőlem édesen.

-Egy kicsit.-válaszoltam nehezen.  Arrébb mentem majd legugoltam és a fejemet fogtam.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem Andy és legugolt elém.

-Kínos.

-Micsoda?

-Az, hogy így láttál.-néztem fel rá könnyezve.

-Baba ez ne legyen kínos neked. Rosszul voltál ennyi. Nehogy emiatt rosszul érezd magad mert hánytál.-fogta meg a kezemet. Elővett a zsebéből egy papirzsepit majd megtörölte a számat és kidobta a kukába.

-Rendben.-mondtam sóhajtva.

-Gyere menjünk vissza a buszba mosd meg a szádat és egy kicsit majd kiülünk ide.-mondta nekem. Én csak bólintottam majd felálltam és Andyvel együtt vissza mentem. Bementem a mosdóba majd kimostam a számat majd vissza kimentem. Andy a hátamra terített egy felsőt ami az övé majd leült mellém és magához ölelt.

-Jobban vagy csajos?-jöttek hozzánk a srácok.

-Igen.-válaszoltam egy kicsit mosolyogva.

-Szuper.-mondta Jake mosolyogva. Elkezdtek valamiről beszélni de nem figyeltem mert álmos voltam. Egyszer csak arra kelek fel, hogy valaki lerak az ágyra majd betakar.

-Andy.-mondtam ki a nevét hallkan majd kinyitottam a szememet és rá néztem. A kanapéra tette a két felsőt majd vissza jött az ágyhoz és lefeküdt ő is majd betakarózott.

-Aludj nyugodtan.-puszilt meg édesen. Hozzá bújtam majd hamar el is aludtam.

 

********************************************

 

-Andy!-keltették hallkan fel a barátomat aki nyöszörögve de felkellt.

-Mi az?-kérdezte hallkan.

-Mindjárt otthon vagyunk. Pakoljatok össze.-mondta Chris neki hallkan.

-Okés.-mondta majd hallottam, hogy kiment Chris.

-Ajh istenem.-hallottam ahogy felült majd felállt és elkezdett pakolászni. Nyöszörögve fordultam meg majd aludtam volna még de éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy majd valaki elkezdi simogatni az arcomat. Nem keltem fel ezért más módszerhez folyamodott még hozzá ahhoz, hogy elkezdte csókolgatni a nyakamat amitől kirázott a hideg. Erre viszont felkuncogott de folytatta.

-Andy. Ha nem hagyod abba akkor rád mászok.-mondtam morogva.

-Majd ha haza értünk.-suttogta mosolyogva és kuncogva..

-Ugye tudod, hogy felizgattál?-kérdeztem tőle majd lassan felültem és ásítottam egyett.

-Igen?-kérdezte egy féloldalas mosollyal az arcán ami a halálom. Bele boxoltam a vállába egyett majd kimásztam volna az ágyból ha Andy nem húz vissza és felém nem mászik. Majd folytatta a nyakam csókolgatását.

-Andy kérlek.-mondtam sóhajtozva. Áttért az ajkaimra majd szenvedélyesen csókolt. Beletúrtam a hajába és meghúztam amire felnyögött egy kicsit. A csókunkat a kopogás zavarta meg. Gyorsan szétválltunk majd felültünk.

-Készen vagytok?-kérdezte Jinxx tőlünk.

-Igen.-válaszolta Andy. 

-Én még be se pakoltam.-pattantam fel de ami kint volt holmim azt nem találom sehol sem.

-Nyugi kicsim. Én már elpakoltam mindent helyetted is.-ölelt magához majd megint elkezdett kínozni.

-Na jó.-mondtam majd az ágyra löktem és felé másztam majd vadul kezdtem el őt csókolni amit viszonzott is. Majd a pólóját kezdtem el felfele húzni de megállított majd elvállt tőlem.

-Nyugi.-mondta vigyorogva a szemembe nézve.

-Andy rohadtul akarlak.-mondtam neki amikor felült.

-Próbáld meg kibírni míg haza nem érünk.-mondta mosolyogva majd megpuszilt.

-Ajh az nehéz lesz.-mondtam sóhajtva.

-Megérkeztünk.-kiabállta Jinxx. Megfogtuk a bőröndjeinket majd leszálltunk a buszról. Elmentünk a kocsiig majd Andy bepakolta a börőndöket a kocsijába majd lezárta a csomagtartót és rágyújtott. Én kinyitottam az anyósülés felöli ajtót majd beültem míg ő cigizett. Megállt előttem felém fordulva majd rám mosolygott.

-Nagyon akarod igaz?-kérdezte tőlem vigyorogva.

-Igen.-válaszoltam a kérdésére.

-Cuki vagy.-mondta majd megpuszilt. Megcsörrent a telefonja. Mosolyogva vette fel.

 

****Telefonbeszélgetés****

 

-Szia anya.-köszönt mosolyogva a telefonba mire rám kacsintott.  Elszívta a cigijét ezért beült a kormány mögé majd bezártuk a ajtókat is így hallottam mindent.

-Szia fiam. Haza értetek?

-Igen most a percen szálltunk le a buszról.

-Mikor jösztök?

-Majd holnap ha nem baj.

-Persze, hogy nem baj. Pihenjetek is. Hosszú volt ez nektek.

-Igen anya nagyon hosszú volt. De viszont élveztük nagyon.

-Rendben akkor pihenjetek. Vigyázzatok magatokra.

-Ti is anya. Szeretlek titeket.

-Mi is szeretünk. Jah és üdvözöljük a barátnődet.

-Átadom.

-Szia.

-Sziasztok.-rakta le a telefont.

 

****Telefonbeszélgetés vége****

 

-Anya üdvözöl.-mondta mosolyogva nekem.

-Köszönöm én is őt. De majd átadod neki.-mosolyogtam vissza rá. 

-Na menjünk.-indította be a kocsit majd elindultunk haza.

-A többiek hol vannak?-kérdeztem tőle.

-Azt mondták, hogy majd később jönnek. Szóval lesz időnk egymásra.-kacsintott rám majd az utat nézte. Előkaptam a telefonomat és csináltam róla egy képet.

 

d94e12089bcff725efb5171edd824664.jpg

 

 Pont rám nézett én pedig kiskutya szemekkel néztem rá.

-Mit csináltál?-kérdezte mosolyogva majd vissza nézett az utra.

 -Semmit.-válaszoltam én is mosolyogva. A lábamat feltettem a műszerfalra és Andy pedig a kezét a combomra tette és én ezt is lefényképeztem hamar.

 

59e80a6c4c81612280112c15445081f7.jpg

Kis idő múlva haza is értünk a srácok házához persze. Kiszálltunk majd kivettünk a bőröndünket és bementünk. Nekem nehéz volt a bőröndöm ezért szenvedve vittem be. Felakartam vinni a szobába de nem sikerült. Andy jött le a lépcsőn majd megfogta a bőröndömet.

-Majd én felviszem.-mondta mosolyogva majd könnyen felment vele. Én is felbattyogtam fáradtan és kidöltem az ágyon. Majd vissza felültem mert láttam, hogy Andy elkezdett öltözni. Ahogy megláttam a felső testét akkor a...lélegzetem is elállt. Felálltam és amikor vette volna felfele a másikat akkor megfogtam azt és a bőröndre dobtam majd neki estem. Szenvedélyesen és vadul csókolóztunk. Elkezdett tolni engem majd az ágyhoz érve rá estünk és Andy volt felül. Elkezdte a nyakamat csókolgatni majd levette rólam a felsőmet és a hasamat is kényeztette a csókjaival. Nem bírtam tovább ezért fordítottam a helyzeten és én voltam felül. Most én kezdtem csókolgatni mindenhol majd újra Andy került felém.

 

(A TÖBBIT A FANTÁZIÁTOKRA BÍZOM: majd legközelebb részletezem)

 

 -Menjünk el a holmidért.-mondta Andy az aktus után.

-Rendben.-mondtam mosolyogva majd megcsókoltam utána felálltunk és felöltöztünk. Minden fontos dolog nálam volt a kistáskámba. Kimentünk majd újra a kocsiba ültünk és elindultunk a házamhoz. Hamar odaértünk majd kiszálltunk. Míg Andy lecsukta a kocsit addig én kinyitottam a házat és bementem.

-Istenem mennyi emlékem van itt.-mondtam sóhajtva amikor Andy is bejött.

-Emlékszem amikor bejöttem hozzád. Te meg voltál lepődve nagyon és olyan édes voltál akkor.-ölelt meg hátulról.

-Igen mert nem tudtam, hogy miért jöttél.

-Már akkor is tetszettél nekem.-mondta hallkan amire felnéztem rá.

-Te is nekem.-suttogtam én is. Egymásra mosolyogtunk majd felmentünk az emeletre és elkezdtünk dobozokba pakolni.

-Itt a felmentő sereg!!.-ordibállták a többiek. Lementünk hozzájuk mosolyogva.

-Hogyhogy itt vagytok?-kérdeztem tőlük mosolyogva.

-Jöttünk segíteni.-válaszolta Jake

-Oh de szuperek vagytok.-tapsikoltam vigyorogva.

-Na akkor a srácok itt lent pakolnak. Lisa és Steph lent maradnak segíteni nekik. Andy te is lent segítesz. Emily, én meg Susan fent pakolunk.-osztotta ki a feladatott Abby mindenkinek és egyből hozzá is láttak.

-És ti mikor pakoltok?-kérdeztem a csajoktól amikor már fent tevénykedtünk.

-Meg beszéltük, hogy ma neked segítünk költözni, holnap nekem, utána Emilynek és így tovább.-mondta Abby mosolyogva.

-Vagyis mindennap költözik valaki.-mondta Emily vigyorogva.

-Szuper.-mondtam mosolyogva.

-Okés és, hogy visszük el ezt a sok cuccot?-kérdezte Lisa mosolyogva amikor már tele volt a szobám dobozokkal.

-Ez jó kérdés.-mondta Abby. 

-Megkérdezem Andyt.-mondtam majd lementem a nappaliba. Ott is tele volt dobozokkal amikbe az én cuccaim voltak. A fiúk a konyhába pakoltak ezért oda mentem.

-Öhm srácok. Hogy fogjuk elvinni ezt a sok cuccot?-kérdeztem tőlük amikor rám néztek.

-Berakjuk a kocsikba meg egy kisbuszba.-válaszolta Chris.

-Uh ezt a sokat?-néztem körbe és mindenhol volt doboz.

-Nyugi kicsim mi már elintéztük.-mondta Andy. Egy dobozzal a kezében jött hozzám majd megpuszilt és kiment majd lerakta a nappaliba azt.

-Ti készen vagytok?-kérdezte Jake tőlem.

-Igen már csak apróságok vannak kint.-válaszoltam a kérdésére.

-Akkor Jake és én lehozzuk a cuccokat.-mondta Andy majd így hárman felmentünk a szobába és a fiúk elkezdték levinni a cuccaimat.

-Megyünk le segíteni a srácoknak.-mondta Emily és Abby.

-Okés.-mondtam mosolyogva. Ők lementek Lisa meg én még ami kint maradt azt kezdtük el pakolni a két fiú eközben minden dobozt levitt. De még volt fent. Vettem volna fel egy kis dobozt de nem volt jó ötlet mivel a derekamba nyillalt.

-Susan jól vagy?-rohant hozzám Lisa.

-A derekam.-mondtam neki és próbáltam kiegyenesedni de nem ment. Könnyek gyűltek a szemembe és Lisa ezt észre vette. Segített elmenni az ágyhoz de nem tudtam leülni.

-ANDY! GYERE GYORSAN!-kiabállt le neki a barátnőm. Hallottam ahogy felrohant és amint meglátott engem hozzám rohant majd legugolt elém.

-Baba mi a baj?-kérdezte tőlem aggódva.

-Fel akartam venni azt a kis dobozt, hogy levigyem de hirtelen hajoltam le és bele nyillalt a derekamba.-mondtam neki sírva.

-Hívni kell orvost.-mondta Lisa.

-Igen az lesz.-mondta Andy majd tárcsázta a számot. Elmondta, hogy mi van és 5 percen belül kint is van. Minden cuccom a dobozba került és már csak arra vártak, hogy elvigyük őket ha ez nem jött volna közbe akkor már meg lett volna. A többiek is megálltak pihenni de Andy mondta nekik, hogy kezdjék el vinni a cuccaimat és ha jobban leszek akkor mi is segítünk. Pár perc múlva kijött az orvos. Megnézte a derekamat majd adott fájdalomcsillapitótt a derekamba majd elment. Pár percet vártam, hogy hasson az orvosság.

-Na jobb?-kérdezte tőlem Andy.

-Igen.-válaszoltam mosolyogva majd felálltam. Mentem volna felvenni megint azt a kis dobozt de Andy megállított.

-Te semmit sem emelhetsz fel. Inkább nézz körül, hogy nehogy itt hagyunk valamit.-mondta Andy majd felvette a dobozkát és lement vele. Én azt tettem amit mondott és mindenhol körbe néztem. Sehol sem találtam kint a cuccaim közül ezért lementem a nappaliba ahol a fiúk pakoltak kifele a kocsikba.

-Jobban vagy csajos?-kérdezte Jinxx tőlem.

-Igen.-válaszoltam mosolyogva a kérdésére.

-Van még valahol doboz?-jött be Andy a nappaliba.

-Ez a kettő van már csak.-mondta Chris.

-Ez még az én kocsimba befér.-válaszolta Andy.

-Akkor vigyük ki.-mondta Chris majd megfogták a két dobozt és kivitték Andy kocsijába. Én megálltam a ház előtt és néztem őket. Berakták hátra majd bezárta Andy az ajtót majd rám nézett.

-Jössz?-kérdezte tőlem mosolyogva.

-De még be is kellene zárni a házat.-mondtam neki.

-Azt majd én megcsinálom.-vette el a kezemből a kulcsot Lisa.

-Köszönöm.-öleltem meg mosolyogva majd Andyhez mentem aki segített beszállni a kocsiba majd bezárta az ajtót utána ő is beült a kormány mögé. Be indította a kocsit majd elindultunk hozzájuk. Hamar oda értünk majd kiszálltunk. Náluk 3 nagy darab ember segített kivenni Andynek a dobozokat. Míg ők pakolták befele addig én elkezdtem kifele pakolni belőlük. Először a szobába kezdtem el a munkát. Szépen össze hajtva minden ruhámat a szekrénybe raktam. 1 óra elteltével kész lettem a szobában mindennel majd mentem le folytatni a munkámat. De meglepetésemre a többiek már elkezdték de azért beszálltam én is. Estére lettünk kész mindennel és mindenki fáradtan ült le a nappaliba.

-Na ez mozgalmas nap volt.-mondta Emily.

-Az volt.-mondták a fiúk is sóhajtva.

-De azért egy kis ivás belefér.-mondta Jinxx vigyorogva.

-Jaj ne.-álltam fel majd felmentem a szobába majd kimentem az erkélyre és leültem pihenni. Jó volt kint lenni most. Pár perc múlva Andy jött ki hozzám egy szál cigi kíséretében majd ő is leült mellém.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem és kifujta a füstött.

-Semmi nincs csak fáradt vagyok.-válaszoltam a kérdésére majd hozzá bújtam.

-Elhiszem. Hosszú volt ez a nap.-mondta majd megpuszilt.

-Biztos nem fogod ezt megbánni?-kérdeztem tőle majd felnéztem rá.

-Soha nem fogom megbánni kicsim. Nyugi.-csókolt meg édesen.

-Rendben.-mondtam mosolyogva majd ásítva.

-Menj fürödni nyugodtan.-nézett a szemembe.

-Megyek.-álltam fel majd lehajoltam hozzá és megcsókoltam utána a szobába mentem. Elővettem a pizsomámat ami egy hosszú felső volt és egy bugyi majd a fürdőbe mentem és elkezdtem zuhanyozni. Pár perc múlva készen is lettem majd kimentem a fürdöből és lefeküdtem. Andy is bejött az erkélyről majd ő is ment zuhanyozni de ő is hamar készen lett. Majd helyett foglalt mellettem. Olyan furcsa, hogy most már ez az én otthonom is.

-Min gondolkozol?-kérdezte tőlem mosolyogva majd felém fordult.

-Furcsa kimondani, hogy ez az én otthonom is.-válaszoltam a kérdésére majd én is felé fordultam mosolyogva.

-Meg fogod szokni.-csókolt meg amit én viszonoztam is egyből. Pár perc múlva valaki kopogott ezért szétválltunk.

-Gyere.-mondta Andy az illetőnek. Az ajtón pedig Jake jött be meg Jinxx.

-Bocsi, hogy zavarunk de ugye tudod, hogy majd át kell Susant iratnunk ide.-mondta Jake a haverjának.

-Igen tudom. Holnap megyünk és elintézzük.-mondta mosolyogva.

-Jól van csak ennyit akartunk. Jó hancurozást.-mondta perverzen Jinxx.

-Fogd be.-mondtam egyszerre Andyvel amire felnevettünk.  A két srác is kiment majd bezárták az ajtót.

-Aludjunk.-mondta Andy mosolyogva majd megcsókolt utána lefeküdt én pedig hozzá bújtam és így aludtunk el.

 

*MÁSNAP*

 

Arra keltem fel, hogy nem érzem magam mellett Andyt. Kinyitottam a szememet és tényleg nem feküdt mellettem. Két kis bőrönd volt a szobában amit nem tudtam mire vélni. Lent a nappaliba nem csak a srácok meg a csajok hangját hallottam hanem másokat is.

-Jól van Montionless.-mondta Andy valakinek.

-Valaki felkelti Susant?-kérdezte Jinxx.

-Majd én.-válaszolta Chris. Felöltözve mentem a nappaliba.

-Álmodba.-mondtam neki vigyorogva.

-Ohhhhh neeee mááááár. Miért nem kelthettelek fel?-durcizott be Chris.

-Várj vissza megyek és lefekszek. Csak előtte iszok kávét.-mondtam neki kacagva.

-Nem kell vissza menned már.-mondta durcisan majd leült. Észre vettem, hogy egy másik banda is itt van. A konyhába mentem majd öntöttem ki magamnak kávét és elkezdtem inni.

-Mindjárt jövök.-mondta Andy majd láttam, hogy bejött hozzám.

-Szia hercegnőm.-állt meg előttem majd megpuszilt.

-Szia hercegem.-köszöntem neki mosolyogva.

-Hogy aludtál?-kérdezte tőlem.

-Remekül. De nem voltál mellettem amikor felkeltem.-szomorodtam el.

-Ne haragudj baba. De elkellett intéznem valamit.

-Rendben. Amúgy miért van a szobánkba az a két bőrönd?-kérdeztem tőle majd elmostam a poharamat.

-Majd megtudod. De öltözz fel mert indulunk. Én addig lehozom a bőröndöket.-puszilt meg majd a nappaliba ment.

-Fiúk ő itt Susan Morgan a barátnőm. Susan ők itt a Motionless In White.-mutatott be egymásnak minket.

-Szia én vagyok az énekes Chris Cerulli (Motionless).-mutatkozott be a front ember.

-Ryan Sitkowski gitáros.

-Vinny Mauro dobos.

-Ricky Olson basszusgitáros.

-Joshua Balz zongora.-mutatkozott be mindenki.

-Örülök, hogy megismerhetlek titeket.-mondtam mosolyogva nekik.

-Mi is örülünk.-mondták ők is mosolyogva.

-Csajos menj öltözni.-mondta Jinxx.

-Jól van na.-mondtam sóhajtva majd felvettem a cipőmet az előszobában és egy kis mellény féleséget majd megálltam a nappaliba. Andy már lent volt a két bőrönddel majd felöltözött és ki vitte a kocsiba azokat utána vissza jött.

-Na srácok majd talizunk még.-mondta Andy majd kezet fogott mindenkivel.

-Sziasztok.-köszöntek el tőlünk.

-Sziasztok.-köszöntünk el mi is tőlük majd kimentünk és beszálltunk a kocsiba majd elindultunk valamerre.

-Hova megyünk?-kérdeztem tőle majd rá néztem.

-Át iratunk téged.-mondta Andy mosolyogva.

-És ahhoz kellenek a bőröndök?-kérdeztem tőle.

-Neeeeem de majd meglátod.

-Jól van.-mondtam sóhajtva. A városba megálltunk egy hatalmas épület előtt majd kiszálltunk és kézen fogva mentünk be. Elintéztük az átiratást majd aláírtam pár papírt és készen is voltunk. Kinyitotta a kocsit én pedig beültem Andy meg a papirokat rakta be.

-Maradj itt. Mindjárt jövök.-csókolt meg majd bezárta az ajtót és egy boltba ment be. Pár perc múlva pár lány állt meg a bolt előtt és előkapták a telefonjukat majd csináltak rajta valamit. Majd elkezdtek izgatottak lenni és az ajtón pedig Andy lépett ki. Rájuk mosolygott de mindent hallottam, hogy miket mondtak.

-Andy csinálsz velem képet?-kérdezte az egyik. Csak 5-en voltak hála istennek.

-1 perc lányok.-mondta Andy nekik mosolyogva majd a kocsihoz jött és kinyitotta az én oldalamon az ajtót. A kezembe adott 2 energiaitalt és a pénztárcáját is elrakta.

-Hamar csinálok velük képet utána jövök.-puszilt meg édesen.

-Nyugodtan.-mondtam mosolyogva. Vissza bezárta az ajtót majd a lányokhoz ment és elkezdett velük fotózkodni és adott nekik aláírást is.

-Andy nagyon szeretlek.-mondta egy fekete hajú csaj neki. Féltékeny lettem nagyon de nem csináltam semmit sem hiszen csak rajongók.

-Köszönöm csajok. De most mennem kell.-mondta Andy a lányoknak.

-Neeee.-mondták a csajok.

-Bocsi sziasztok.-köszönt el a lányoktól majd elindult a kocsi fele de követték. Andy át ment az ő oldalára majd beült a volán mögé és bekötötte magát.

-Andy hagy üljek be hozzád! Dob ki ezt a csajt és fogadj be engem! Andy szeretlek! Legyél velem kérlek! Andy én jobb vagyok mint ez a lány! -kiabállták a lányok. Hallottam, hogy Andy elkezdi gyorsabban venni a levegőt ami azt jelenti, hogy kezd mérges lenni. Beindította a kocsit majd gyorsan elhajtottunk onnan. Rá néztem és láttam, hogy ideges nagyon és így nem szeretem ha vezet.

-Andy húzodj le.-mondtam neki nyugodtan.

-Nem!-mondta idegesen.

-Andy Biersack húzódj le ezzel a kurva kocsival.-mondtam neki egy kicsit felemelt hanggal majd félre állt és leállította a kocsit. Kicsatolta magát majd kiszállt és bevágta az ajtót majd arrébb ment. Kicsatoltam én is az övemet majd kiszálltam és elindultam felé. Bele akart vágni egy fába de én gyorsan megfogtam a kezét és elé álltam, hogy ne ártson magának.

-Andy. Ké-kérlek nyu-nyugodj meg.-mondtam neki  félve. Ő rám nézett meglepődve és a tekintetünk találkozott. Megenyhült és magához ölelt amit én viszonoztam.

-Sajnálom Susan. Nem akartalak megijeszteni.-kért tőlem bocsánatott Andy.

-Nem baj. Kérdezhetek valamit?-motyogtam a mellkasába.

-Persze.

-De ugye nem leszel ideges?

-Nem leszek.-mondta majd elengedtük egymást.

-Miért lettél ideges?-tettem fel neki a kérdést.

-Azért mert te vagy az életem és nem szeretem ha ilyeneket mondanak, hogy "Ő jobb nála", "Én jobban szeretlek mint ő" , "Nem illik hozzád"....stb. Nekem te kellesz én téged szeretlek. Más nem kell.-mondta Andy. Meghatódtam és megcsókoltam őt. Gyengéd volt ez a csók majd pár perc múlva elválltunk egymástól.

-Menjünk.-mondta mosolyogva én pedig bólintottam majd vissza mentünk a kocsihoz és beültünk majd tovább folytattuk az utunkat. Kis idő múlva egy házhoz kanyarodtunk be majd Andy leállította a kocsit.

-Andy. Hol vagyunk?-kérdeztem tőle.

-Anyáéknál.-válaszolta mosolyogva.

-Öhm...és miért kell a bőrönd?-néztem rá félve.

-Azért mert itt fogunk aludni.

-Hogy mi?

-Nyugi.

-Hány napot leszünk itt?

-Csak ma meg holnap.-fogta meg a kezemet.

-Oh atyám.-dőltem előre majd a homlokomat a műszerfalra tettem.

-Nem esznek embert baba. Gyere jó lesz hidd el.-mondta majd megpuszilt amikor felültem.

-Jól van.-mondtam sóhajtva majd kiszálltunk. Andy kivette a két bőröndött is majd be csengetett. 1 perc múlva kinyílt az ajtó és egy csinos szőke hajú nő nyitotta ki.

-Andy!!!-kiálltott fel majd megölelte boldogan.

-Hiányoztál.-ölelte Andy az asszonyt.

-Te is nekem. Hagy nézzelek.-mondta majd végig nézett rajta.-De sokat változtál. Oh gyertek beljebb.-beljebb mentünk majd Andy lerakta a falhoz a két bőröndött majd lehúztuk a cipőnket és beljebb mentünk. Szép kis házban laknak. Az apukáját is megölelte amit jó volt látni majd rám néztek. Andy kinyújtotta felém a kezét én pedig félénken megfogtam és mellé mentem.

-Anya, apa ő itt a barátnőm Susan Morgan.-mutatott be nekik.

-Szia én Chris Biersack vagyok.-fogott velem kezett az apukája.

-Örvendek.-mondtam mosolyogva.

-Én pedig Amy Biersack.-ölelt meg az édesanyja.

-Örülök, hogy megismerhetem magukat.-mondtam mosolyogva majd Andyhez bújtam.

-Mi is örülünk de tegezz nyugodtan minket.-mondta mosolyogva az édesapja.

-Rendben.-mondtam mosolyogva.

-És mióta vagytok együtt?-kérdezte Amy amikor a konyhába voltunk. 

-Nemsokára 3 hónapja.-válaszolta Andy.

-És hol találkoztatok?-tevékenykedett tovább Amy.

-Még a suliba. Egyszer elmentem hozzá és beszélgettünk utána este egy buliba is taliztunk. Ő elindult haza de féltettem ezért utána mentem és elvittem hozzánk és ott is beszélgettünk. Majd adtam neki és a barátnőinek jegyet és eljöttek a koncertünkre és ott a szinpadon megkértem, hogy legyen a barátnőm. És így kezdődött el az egész. A suliban.-mesélte el Andy mosolyogva.

-Oh ez aranyos. Kértek kávét?-kérdezte tőlünk Amy.

-Igen köszönjük.-válaszolta Andy mosolyogva. Amy öntött ki egy kis kávét majd elénk rakta és leült velünk szembe Chrissel együtt. Még sokat beszélgettünk és megkedveltem őket. Megvacsoráztunk majd segítettem elmosogatni az anyukájának miközben sokat beszélgettünk majd felmentem az emeletre. Tudtam melyik Andy szobája mivel megmondta majd bementem és bezártam az ajtót. Vettem elő pizsomát majd a fürdőbe mentem ahol Andy készült fürdeni. Hallotta, hogy bementem majd hátra fordult és rám mosolygott.

-Nem kéne már, hogy legyen rajtad ruha.-mondta vigyorogva és perverzen.

-Háááát nincs aki segítsen levenni ezeket.-vigyorogtam rá.

-Majd én segítek.-jött hozzám szexin majd megcsókolt miközben segített levenni a ruhámat. Behúzott a zuhanykabinba ahol már folyt a víz majd újra megcsókolt.

-Andy.-állítottam le őt.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem meglepődve.

-Nem szeretném úgy csinálni, hogy itt vagyunk a szüleidnél.

-Miért nem?

-Mert félek, hogy benyitnak.

-Baba bezárom az ajtót.-mondta mosolyogva.

-Úgy már benne vagyok.-mondtam én is mosolyogva. Hamar megfürödtünk majd a szobába egymásnak esve estünk az ágyra.

 

**MÁSNAP**


Kint beszélgetést és nevetgélést hallottam. Felültem majd nyújtóztam egy nagyot és csak ültem az ágyban.

-Megyek megnézem Susant.-hallottam meg Andy hangját lentről.

-Jól van én meg csinálok kávét.-mondta Amy. Hallottam, hogy jött felfele majd amikor bejött akkor egyből mosoly ült ki az arcára amikor meglátott. Bezárta az ajtót majd leült mellém és megcsókolt.

-Jóreggelt kis hercegnőm.-mondta mosolyogva.

-Neked is hercegem.-mondtam mosolyogva a szemébe.-Mióta vagy fent?-kérdeztem tőle.

-9 óta.-válaszolta mosolyogva majd megpuszilt.

-És most mennyi az idő?-kérdeztem tőle.

-10 óra.

-Miért nem keltettél fel?

-Mert hagytalak aludni meg aranyos voltál.-válaszolta Andy azon a bariton hangján.

-Mondtam már, hogy mennyire imádlak téged?

-Hát mindennap elmondod.-mondta kuncogva. Kitakaróztam majd rá ugrottam mire ő a hátára esett az ágyon és én voltam felül.

-Imádlak. Egyszerűen nem tudom, hogy ki mutatni meg elmondani azt, hogy mennyire imádlak téged.-néztem végig a szemébe és elkezdtem könnyezni mert tényleg imádom őt. Felültem az ölében és ő is felült majd magához ölelt szorosan.

-Miért sírsz baba?-kérdezte tőlem és a szemembe nézett.

-Azért mert imádlak. És belehalnék ha elveszítenélek.-néztem én is a szemébe.

-Jaj baby. Nem fogsz sosem elveszíteni és én is imádlak. Nem kell ezért sírni.-ölelt megint magához én pedig a mellkasába furtam az arcomat. Simogatta a hátamat és dúdolt, hogy megnyugodjak. Pár perc múlva sikerült  célja.

-Öltözz fel baba.-mondta majd megpuszilt. Bólintottam majd kimásztam az öléből és szedtem elő magamnak tiszta ruhát majd elkezdtem öltözni. Amíg én öltöztem addig Andy megcsinálta az ágyat. Bementem a fürdőbe majd fogat mostam és a hajamat is megcsináltam majd vissza mentem a szobába.

-Gyere menjünk le.-ölelt magához Andy majd megcsókolt.

-Menjünk.-mondtam a csókunk után. Összekulcsolta a kezünket majd lementünk és kimentünk az udvarra. Leültünk a szüleihez és elkezdtünk beszélgetni. Még jobban megismertük egymást. Andy rágyújtott majd tovább beszélgettünk. A szülei bementek pár percre én pedig csináltam képet hamar. A lábam Andy ölében volt.

-Andy nézz ide egy kicsit kérlek.-mondtam neki mire ő rám nézett.

43434688_2131268940468305_5955441948016771072_n.jpg

-Köszöntem.-pusziltam meg majd vissza dőltem. Vissza jöttek a szülei egy tányér sütivel majd azt majszolva beszélgettünk tovább.

-Jó boldognak látni téged kisfiam.-mondta Amy vigyorogva.

-Örülök, hogy egymásra találtatok.-mondta Chris is mosolyogva.

-Én is örülök, hogy rá találtam.-nézett rám mosolyogva Andy. Én is rá mosolyogtam majd felültem rendesen mellé ő pedig magához ölelt.

-Én még jobban örülök, hogy te vagy nekem.-pusziltam meg boldogan.

-Awh de aranyos-mondta az anyukája majd láttam, hogy könnyezett.

-Amy nyugodj meg. Látod boldog a fiad. És ez legyen is így.-mondta Chris mosolyogva majd megölelte a feleségét.

-Igen tudom. Nah megyek kaját csinálni.-állt fel az anyukája majd bement.

-Megyek segíteni.-álltam fel én is majd megcsókoltam Andyt utána  Amyhez mentem és segítettem neki.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Susan bement anyának segíteni kaját csinálni én pedig kint maradtam apával és beszélgettünk.

-Amy nagyon megkedvelte Susant.-mondta mosolyogva apa.

-Igen tudom és örülök neki. És te mit mondasz rá?-néztem rá.

-Én is kedvelem. Nagyon aranyos és szép lány. Hozzád illik nagyon.

-Köszönöm apa. Susan nagyon félt ettől a dologtól.

-Mitől?

-Tőletek.

-De miért? Nem esszük meg.

-Én tudom. De attól félt, hogy nem fogjátok őt kedvelni.

-Megmondhatod neki, hogy kedveljük őt.

-Meg fogom mondani.

-És a karriered, hogy megy?

-Szuperül. A bandám nagyon jó. És nem rég volt egy 1 hónapos turné féleség ahova a csajok is jöttek.

-Csajok? Milyen csajok?

-Hát Susan meg a barátnői.

-A barátnőit is vittétek magatokkal?

-Igen mivel a srácok csajai.

-Vagyis járnak ők is Susan barátnőivel?

-Igen. Mutatok egy csoport képet.-mondtam majd elővettem a telefonomat és megkerestem a csoportképet.

-Wow. Szépek.

-Igen. Szóval ő itt Jake és a barátnője Emily, ez Jinxx és az ő barátnője Abby, Ashley és Lisa, és ők pedig Chris meg Stephanie.-mutattam be neki őket.

-Szóval ezek a lányok Susan barátnői és a fiúk pedig a te haverjaid és a bandatársaid.

-Igen apa.-mondtam mosolyogva. A ház fele néztem és láttam, hogy jön felénk az én hercegnőm.

-Kész a kaja.-mondta mosolyogva.

-Rendben mindjárt megyünk.-mondtam majd megpusziltam. Elpirulva ment vissza a házba.

-Nagyon szeret téged. Látszik a szemében.-mondta apa vigyorogva.

-Én is nagyon szeretem őt.-sóhajtottam fel.

-Ne veszísd el őt. És senkinek ne higgyél csak neki ha kettőtökről van szó. És vigyázz rá nagyon.

-Megfogadom a tanácsodat apa. Mindig is neki fogok hinni és mindig is fogok rá vigyázni.-mondtam mosolyogva. Felálltunk majd lassan elindultunk mi is a házba.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

Segítettem Amynek a kaját csinálni miközben jó sokat beszélgettünk. Hamar készen lettünk. Majd mentem és szóltam nekik. Pár perc múlva jöttek is majd helyett foglaltunk és elkezdtünk vacsorázni.

-Ez isteni.-mondta mosolyogva Andy.

-Susan csinálta.-vigyorgott Amy.

-Komolyan?-kérdezte Chris.

-Igen.-pirultam el mosolyogva.

-Ez nagyon finom.-mondta Chris és vett még a sütimből ahogy Andy is.

-Ügyes vagy baba.-puszilt meg édesen a szerelmem.

-Köszönöm.-köszöntem meg vigyorogva. Megkajáltunk majd segítettem mosogatni után csatlakoztunk a fiúkhoz a nappaliban.

-Susan szoktál inni szeszes italt?-kérdezte tőlem Chris. Na most mit válaszoljak. 

-Hát...öhm....nagyon ritkán ha például ünneplünk valamit csak akkor.-válaszoltam és még jobban Andy ölébe bújtam amire ő felkuncogott.

-Komolyan?-nézett a fiára Chris.

-Igen apa ez így van ahogy ő mondja. Nem szokott inni , se bulizni annyira.-válaszolta az édesem.

-Amy ide hozod?-nézett a feleségére Chris. Amy felállt majd elment pár perc múlva pedig 4 kispohárral és egy wishkys üveggel tért vissza. Lerakta az asztalra majd mind a 4 kispohárba öntött wishkyt és adott nekem egyet meg Andynek is utána ők is a kezükbe vették.

-Akkor koccintsunk a boldogságra és a sikerre.-mondta Chris. Felálltunk és koccintottunk majd lehúztuk.  Én még mindig utálom a pálinkát és a wishkyt.

-Mi megyünk aludni.-mondta Andy amikor leraktuk a poharakat.

-Rendben. Aludjatok jól.-mondta Amy mosolyogva.

-Ti is.-mosolygott rájuk.

-Jóéjt.-köszöntek el.

-Jóéjt.-köszöntünk el mi is majd kézen fogva felmentünk a szobába majd bezárkóztunk.

-Ajh, hogy én mennyire utálom még mindig a pálinkát meg a wishkyt.-mondtam majd gyorsan ittam az alma levemből. Andy csak nevetett rajtam majd hozzám jött és megölelt hátulról.

-Kedvelnek téged.-mondta mosolyogva majd elkezdte puszilgatni a nyakamat.

-Én is kedvelem őket.-mondtam mosolyogva.

-Megyek zuhanyozni. Jössz velem?-nézett rám vigyorogva.

-Csak ha nem csinálsz semmit sem most.-vigyorogtam én is.

-Nem ígérek semmit sem.-kacsintott rám. Ezen csak kuncogtam majd mindketten pizsivel együtt mentünk a fürdőbe. Andy a zuhanyzóban beállította a vizet én pedig addig leöltöztem.

-Hmm de gyors vagy.-mondta amikor látta, hogy már nincs rajtam semmi. Kinyújtottam rá a nyelvemet majd bemásztam a zuhanykabinba és elkezdtem zuhizni. Andy is csatlakozott hozzám. Megcsókolt majd készen is lettünk. Megszárítottuk magunkat majd felöltöztünk és lefeküdtünk. Egy kicsit néztük a tévét amikor megszólalt Andy telefonja.

-Haló.-vette fel a készüléket a szerelmem.

-Szia. Jacob vagyok. Hol vagy most?-hallottam meg a menendzserük hangját a telefonban.

-Anyáéknál. Miért?

-Meddig leszel ott?

-Holnap már megyünk haza.

-Okés szuper. Öhm az van, hogy neked és a fiúknak elkéne majd menni 1 hétre.

-Hova?

-Kalifornia. Ott kellesz majd koncertet adnotok, autogrammot osztanotok és valamilyen jótékonysági koncertet is kellesz adnotok majd. De viszont van egy baj is.

-És mi lenne az?

-A csajok most nem mehetnek veletek.

-Kurva jó. Rendben holnap korán haza megyünk és szólók a srácoknak. Mikor kellene indulnunk?

-Holnap este egy kis busz fog értetek menni a házatokhoz.

-Jól van. Köszi, hogy szóltál. Szia.

-Szia.-rakta le a telefont Andy.

-A faszomba.-mondta hallkan mivel én már félig aludtam. Nem akartam most sírni ezért hamar sikerült is elaludnom.

 

**MÁSNAP**

 

Már 8 órakkor fent voltunk. A bőröndünk már a kocsiban volt. Mi is kint álltunk és köszöntünk elfele a szüleitől.

-Köszönjük, hogy itt voltatok.-ölelte meg Amy a fiát mosolyogva.

-Jó volt itt lenni.-mondta Andy. Elengedték egymást majd hozzám fordult.

-Örülök, hogy megismerhettelek Susan. Legyetek nagyon boldogok és vigyázzatok egymásra.-öleltek meg engem is.

-Rendben.-mondtam mosolyogva.

-Sziasztok.-köszöntek el amikor a kocsihoz mentünk.

-Sziasztok.-ültünk be a kocsiba majd Andy beindította és elindultnuk. Még utoljára integettünk nekik majd elhagytuk a környéket. Nem akartam a tegnap esti telefon beszélgetésre rá kérdezni.

-Milyen volt itt lenni?-törte meg a csendet Andy.

-Jó volt. Legalább kikapcsolódtál egy kicsit a koncertek előtt.-válaszoltam rá.

-Hogy érted?-kérdezte tőlem. 

-Hiányozni fogsz nagyon Andy.-hajtottam le a fejemet.

-Fent voltál igaz?-kérdezte tőlem és a hangjában szomorúságot hallottam.

-Igen.-sóhajtottam fel, hogy nehogy elsírjam magam.

-Vinnélek téged Susan hidd el. De most sajnos nem jöhettek velünk.-mondta Andy.

-Tudom.-mondtam majd újra az ablakon néztem kifele. Hamar haza értünk majd kiszálltunk. Rossz kedvüen léptem be a nappaliba ahol a többiek ültek.

-Sziasztooooook.-köszöntek nekünk boldogan.

-Sziasztok.-köszöntem lehajtott fejjel.

-Susan kérlek.-állt meg előttem Andy majd felemelte a fejemet és egymás szemébe néztünk.-Ne legyél ilyen kérlek.-kérlelt engem és láttam, hogy neki is fáj ez.

-Jól van.-erőltettem egy mosolyt az arcomra.

-Haver mi történt?-kérdezték a fiúk tőle. Ő elmondta, hogy mi van amikor megcsörrent megint Andy telefonja.

-Pakoljatok. Hamarabb kell indulnunk.-mondta Andy. A  fiúk bólintottak majd felmentek a csajokkal együtt. Én a konyhában voltam és kávét ittam miközben eleredtek a könnyeim.

-Baba.-ölelt meg hátulról Andy mire jobban rám jött a sírás.

-Tudom, hogy csak 1 hétről van szó. De olyan sokáig nem leszel velem.-mondtam már szinte suttogva.

-Kicsim valahogy ki fogjuk bírni. Én sem örülök ennek. De mindennap foglak hívni téged.-mondta majd belepuszilt a hajamba. Elmostam a kispoharamat majd felmentem Andyvel. Elkezdett pakolni egy kis bőröndbe. Míg ő pakolt addig én az ablakba ültem lehajtott fejjel. Hallottam, hogy Andy felsóhajtott majd hozzám jött és leült mellém az ablakba.

-Hé.-fogta meg a kezemet mire felnéztem rá.

-Szeretlek.-mondtam végig a szemébe nézve.

-Én is szeretlek téged hercegnőm.-csókolt meg amibe bele adott minden érzelmét. Majd felálltunk és lementünk mivel megjött a kisbusz.

-Helló fiúk.-köszönt nekik Jacob. Letörve mentem ki majd megálltam a járdán. A fiúk berakták a cuccaikat majd mindenki a barátnőjéhez ment. Hozzám jött Andy én pedig szorosan magamhoz öleltem és beszívtam az illatát.

-Nagyon fogsz hiányozni.-mondtam neki pityeregve amikor elválltunk egymástól.

-Te is nekem de kérlek ne sírj.-törölte le a könnyeimet.

-Ne haragudj.-kértem tőle bocsánatot.

-Miért haragudnék?

-Azért amiért sirok most. Pedig csak 1 hétről van szó. De nem fogok annyit kibírni nélküled Andy. Nem akarok a nyakadon lógni de én nagyon szeretlek téged.-néztem végig a szemében

-Srácok induljunk lassan.-szólt Jacob.

-1 perc.-mondta Andy majd felém fordult.-Figyelj sosem éreztem azt, hogy a nyakamon lógnál. Sőt inkább örülök neki, hogy mindig velem vagy mert tudom, hogy szeretsz és tudom, hogy jól vagy és biztonságban. Ki bírjuk ezt az 1 hetet rendben?-fogta az arcomat a két keze közé.

-Rendben.-mondtam sóhajtva majd megcsókoltuk egymást. Csókunk után még utoljára megöleltük egymást majd beszálltak a kisbuszba. A csajok hozzám jöttek majd átöleltek engem én pedig elkezdtem zokogni.

-Valahogy átvészeljük ezt az 1 hetet. Rendben?-állt meg előttem Lisa amikor már elmentek.

-Nem fog menni. Már hiányzik.-rohantam be a házba majd fel futottam a szobába és bezárkóztam. Lefeküdtem az ágyra és bőgtem szó szerint. Majd pár perc múlva jött egy üzenetem. Megnéztem és Andytől jött.

 

Ki fogjuk bírni ezt az 1 hetet baba. Tudom, hogy erős csaj vagy. Imádlak.

A te herceged: Andy

 

A könnyeimtől nem láttam de válaszoltam rá. Nagy nehezen leírtam neki amit szerettem volna majd elküdltem.

 

Lehet, hogy erős vagyok. De ez ki fog rajtam. Máris hiányzol. Mikor jössz vissza hozzám?

 A te hercegnőd: Susan

 

Ennyi újra elkezdtem zokogni és már levegőt is alig kapok a sírástól.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

-Kár, hogy nem jöhetett velem Susan. Máris hiányzik a csókja, az illata, a tekintete,a mosolya és mindene.-gondoltam magamba miközben néztem kifele az ablakon.

-Haver jól vagy?-kérdezte Jinxx tőlem.

-Igen persze.-válaszoltam sóhajtva majd a telefonomat kezdtem el birizgálni.

-Nekünk is nehéz haver. De hogyha csak a munkával foglalkozunk akkor hamar el fog menni.-mondta Jake.

-De én nem akarok csak a munkára gondolni. Hiányzik. Bár itt lehetnének.-mondtam nekik.

-Srácok ha gondoljátok akkor pénteken a koncertetekre elhozatom a lányokat.-fordult hátra Jacob.

-Hamarabb nem lehetne?-kérdezte Chris.

-Nem tudom. Attól függ, hogy nektek mi a hamarabb.-Jacob.

-Csütörtök vagy szerda.-válaszolta  Ashley.

-Jó megoldom, szerdán jöhessenek ide. De nem szólhattok nekik.-mondta majd előre fordult. Egy kicsit azért jobb kedvem lett.

-Na akkor csak 2 napot kell kibírnunk.-mondta Ashley. Hamar megérkeztünk a szállásunkra majd lepakoltunk. Ma még nem megyünk sehova ezért feltudom hívni Susant. Tárcsáztam a számát de nem ő vette fel hanem Lisa.

 

-Szia Andy.-köszönt a telefonba Lisa.

-Szia. Susan hol van?-kérdeztem tőle aggódva.

-A szobátokba.

-És te hol vagy, hogy nálad van a telefonja?

-A nappaliba vagyok és azért van nálam mert lent hagyta. De felviszem neki.

-Okés köszi.-mondtam majd vártam.

-Susan bemehetek?-hallottam meg Lisa hangját.-Okés.

-Nah?

-Amúgy csak szólók, hogy amióta elmentetek azóta itt sír. De bemegyek és oda adom a telefont neki.

-Rendben köszi.-hallottam ahogy odaadta a telefont a szerelmemnek.

-Hozol gyógyszert? Szétmegy a fejem.-mondta gondolom Lisának.

-Igen hozok.-válaszolta majd kiment.

-Haló.-szólt bele kisírt hangon.

-Susan jól vagy?-kérdeztem tőle aggódva.

-Andy?

-Igen kicsim én vagyok.

-Hiányzol.-kezdett el megint sírni.

-Ne, ne, ne sírj. Baba erősnek kell lenned. Pár nap és veled leszek.

-De én most akarom, hogy velem legyél.

-Kicsim kérlek nyugodj meg.

-Ne-nem tu-tudok.

-Baba. Ajh mit csináljak, hogy megnyugodj.-túrtam idegesen a hajamba.

-Ne-nem tu-tudom. 

-Kicsim mindjárt vissza hívlak. Elintézek valamit gyorsan.

-Ne haggy itt kérlek.

-1 perc. Rendben?

-Jól van.-mondta majd leraktam és hívtam a menendzserünket.

-Mond Andy.-vette fel a telefont.

-Muszáj, hogy ide jöjjenek a lányok.-mondtam idegesen.

-Haver nem tudom őket ide hozatni ma.

-Jacob old meg. Azt akarom, hogy még ma vagy holnap itt legyenek.

-Okés holnapra itt lesznek.

-Köszi. Szia.-raktam le a telefont majd vissza hívtam Lisát.

-Szia Andy.

-Szia Lisa. Figyelj pakoljatok be magatoknak 1 hétre való ruhát. Holnap jösztök ide de Susannak ne mondjátok el.

-Okés meg lesz. 

-Segítsetek Susannak is.

-Nyugi.

-Jól van. Szia.

-Szia.-raktuk le a telefont majd vissza hívtam Susant aki fel is vette.

-Baba megnyugodtál?

-Kicsit.

-Nemsokára velem leszel. De tegyél meg értem valamit.

-Érted bármit Andy.

-Igyál egy bögre meleg teát, engedj magadnak meleg vizet majd a tea után és feküdj benne egy kicsit. Ha gondolod akkor felhívhatlak. De utána aludni.

-Rendben Andy. Megteszem.

-Jól van menj igyál teát és majd hívj ha a kádba vagy már.

-Okés.

-Addig is szia. Csók hercegnőm.

-Csók hercegem.-raktuk le a telefont. Én is ittam teát majd lezuhanyoztam és vártam, hogy írjon Susan.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

Lementem és ittam egy bögre teát majd vissza felmentem és engedtem a kádba vizet.  Írtam Andynek aki felhivott és még beszélgettünk egymással majd mentünk aludni.

 

*Másnap*

 

A lányok már korán fent voltak és engem is felkeltettek. Ittam kávét de nem akartam sehova se menni.

-Susan ülj be abba a kocsiba.-parancsolt rám Lisa. Feladtam a harcot és beültem a kocsiba majd a többiek is követtek és elindultunk valahova. 1 órája utaztunk amikor láttam, hogy Lisa ír valakinek de nem tudom, hogy kinek. Andy se hívott engem és nagyon hiányzik nekem. Pár perc múlva egy nagy épület előtt álltunk meg

-Hol vagyunk?-kérdeztem a lányoktól.

-Kikapcsolódunk egy kicsit.-válaszolta Emily majd elindultunk. Egy hosszú folyosón mentünk végig. Majd megálltunk valahol és vártunk valamire.

-Most mire várunk?-kérdeztem még mindig rossz kedvűen.

-Susan nyugi már. Kikapcsolódunk.-mondta Lisa mosolyogva.

-Andyhez akarok menni.-mondtam könnyezve. Pár perc múlva egy ismerős illatott éreztem meg.

-Itt vagyok.-suttogta bariton hangon. Megfordultam és Andy állt a hátamnál.

-ANDY!!-ugrottam a nyakába sírva mire ő szorosan ölelt magához és a nyakamba furta a fejét ahogy én is tettem.  A csajok is a párjuk nyakába ugrottak. Erősen öleltem magamhoz Andyt és soha nem akartam elengedni őt.

-Itt vagyok baba.-motyogta a nyakamba.

-Hiányoztál nagyon.-engedtem el nagy nehezen.

-Te is nekem.-csókolt meg édes.

-Skacok menjetek próbálni.-szólt nekik Jacob. Elválltunk a barátunktól majd felmentek a szinpadra. A fiúk valamit beszéltek majd ránk néztek.

-Csajok gyertek fel.-mondta Andy a mikrofonba. Mi össze néztünk majd lassan felmentünk.

-Üljetek le ide a szinpadra nyugodtan. Ne álljatok ott.-mondta Ashley. Mi mosolyogva bólintottunk majd a lányok mentek leülni én pedig nem bírtam ki, hogy ne csókoljam meg Andyt.

-Na menj baba.-mondta vigyorogva. Én is a csajokhoz mentem majd leültem hozzájuk oldalra és a falnak dőltem majd elkezdődött a koncert.

-De jó lenne itt ülni a koncerten is.-mondtam sóhajtva miközben a srácokat néztük.

-Jó lenne bizony.-mondták a csajok is sóhajtva.

-Az utolsó szám a "Goodbye Agony" lesz.-mondta Andy a mikrofonba majd elkezdték ezt játszani. A csajokkal végig énekeltük az összes számukat. A próba végén a fiúk elmentek inni valamit mi lányok pedig beszélgettünk.

-Jó lenne megváltozni külsőleg. Nekem szőke haj kéne meg egy kis smink.-mondtam a csajoknak.

-Igen jó lenne.-mondták a csajok is.

-Hé én át tudlak változtatni téged.-mondta egy csaj.

-Öhm oké.-mondtam. Megfogta a kezemet majd egy öltöző fele kezdett el húzni. Bementünk és leültetett a székbe majd munkához látott. Amikor készen lett akkor az állam is leesett.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr8814285843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása