Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

2. rész

2018. október 04. - Hugica23

 

-Andy mit csinálsz?-hallottam meg kint egy hangot.

-Majd nemsokára megyek én is utánatok.-kiabállta az ajtóm előtt.

-Mi van? Az ajtómnál van?-kérdeztem magamtól. Pár perc múlva valaki kopogott.

-Megyek.-töröltem meg a szememet majd az ajtóhoz csoszogtam és kinyitottam azt. És az ajtómban pedig.......

 

-Szia.-köszönt nekem azon a dögös hangján.

-Szi-szia.-köszöntem vissza félve.

-Öhm bemehetek?-kérdezte egy féloldalas mosoly kíséretében.

-I-igen persze.-engedtem be a házamba. Mosolyogva jött be majd szétnézed és a nappaliba mentünk miután bezártam az ajtót. Leült a kanapéra én pedig mellé egy kisebb helyett kihagyva.

-Szép ház. Egyedül laksz itt?-nézett rám azzal a kék szemeivel amikbe máris elvesztem.

-Igen teljesen egyedül.-válaszoltam félénken.

-És hogyhogy egyedül?

-Ide vettek fel a suliba és csak én költöztem ide.

-Mondjuk nagy lány vagy már.

-Igen.

-Hány éves is vagy?-kérdezte tőlem és teljesen felém fordult. Az illata viszont megőrített olyan jó volt és az a mosoly meg az a szem és az a hang. Nagyott nyeltem majd nagy nehezen válaszoltam rá.

-21.

-Ez remek.-mondta mosolyogva. Biztos észre vette rajtam, hogy nagyon tetszik.

-Tetszem neked?-kérdezte csábosan.

-Mi? Ne-nem dehogy.-vágtam rá egyből. Andy csak mosolyogott majd teljesen közel ült hozzám így éreztem minden porcikáját. A kezét óvatosan felemelte és az arcomra tette majd elkezdte simogatni. Arcunk is közel volt egymáshoz így éreztem a leheletét.

-Szerintem tetszek neked.-suttogta a fülembe majd a nyakamat kezdte el puszilgatni amitől engem kirázott a hideg.

-Andy...ké-kérlek.-kezdtem el dadogni. Felkuncogott majd eltávolodott a nyakamtól. Ujjával végig simított az ajkaimon majd a szemembe nézett. A szivem majd kiugrott a helyéről annyira zakatolt.

-Megcsókolhatlak?-kérdezte azon a dörmögő hangján. Nagyott nyeltem amire elmosolyodott. Kicsit bólintottam amit ő látott és lassan elkezdett felém közeledni majd az ajkunk összeért. Óvatosan csókolt és gyengéden. Pár perc múlva elválltunk egymástól.

-Még ma fogjuk egymást látni.-állt fel majd kisétált a házamból. Egy hatalmasat nyeltem. Mikor észbe kaptam akkor elkezdtem készülődni de még mindig sokk alatt voltam. 

-Andy nagyon jól csókol. És egyszerűen imádom őt.-gondoltam magamban. Csináltam magamnak egy kis sminket majd felhívtam Emilyt.

 

-Szia készen vagy?-köszönt majd kérdezte tőlem.

-Szia igen most fogok elindulni.

-Okés mi is nemrég indultunk el.

-Abby nem jön?-kérdeztem amikor bezártam a bejárati ajtót majd elindultam lassan.

-De ő is itt van.

-Szuper akkor majd ott talizunk.

-Rendben szia.

-Szia.-raktuk le a telefont majd elraktam a zsebembe és mentem tovább. 

 

-Andy vajon miért csókolt meg? Csak a szexet akarja? Vagy esetleg egy kapcsolatot velem? Nem, nem hiszem, hogy pont velem akar majd egy rendes komoly kapcsolatot. Az is lehet, hogy csak játszott velem és most jót röhögnek a haverjaival. Nem akarok csak egy játékszer lenni neki. Én......én.......azt hiszem, hogy......beleszerettem. Istenem mit fogok én most csinálni. És, hogy értette azt, hogy ma még fogunk találkozni? Lehet, hogy ott lesznek a buliban ők is?! -gondoltam magamba mire oda értem a helyszínre. Köszöntem a csajoknak majd bementünk és egyből megtámadtuk a pultott majd kértünk ki Whiskyt. Nem tudom hány pohárral ittunk meg de még akkor sem voltunk részegek. A csajokkal elmentünk táncolni és sokat nevettünk meg hülyéskedtünk. Elnéztem az egyik sarokba ahol ismerős srácok ültek és akkor megláttam ŐT. Lefagytam teljesen de próbáltam takarásba lenni.

 

-Hé ott vannak a Black Veil Brides srácok.-mondtam Emily. Benne látszott, hogy volt ahogy a másik kettőben is.

-Menjünk oda hozzájuk.-mondta Abby.

-Én nem megyek oda.-mondtam Lisával együtt.

-Jó de mi oda megyünk.-mondta Abby majd a srácokhoz mentek. Még jó, hogy tudtam szájról olvasni. 

 

*SZÁJRÓL OLVASÁS*

 

-Sziasztok csajok.-köszöntek nekik.

-Sziasztok.-köszöntek vissza majd leültek.

-Mizu?-kérdezte tőlük Jinxx.

-Semmi. Bulizunk és be vagyunk baszva egy kicsit.-válaszolta Abby.

-Ketten jöttetek csak?-kérdezte Andy.

-Nem még itt van két barátnőnk.-válaszolta Emily.

-Kik?-kérdezte Andy majd előre dőlt.

-Susan meg Lisa.-Abby.

-És ők hol vannak?-kérdezte Andy mosolyogva.

-Ott.-mutattak felénk mire láttam, hogy Andy rám nézett majd elkezdett vigyorogni.

 

*VÉGE*

 

1 percre Lisára néztem majd vissza és láttam, hogy nincs ott Andy. Megijedtem, hogy nem látom ott de ekkor valaki megölelt hátulról és magához húzott. 

-Istenem ez a parfüm.-gondoltam magamba és nyeltem egy nagyot.

-Mondtam, hogy még ma fogunk találkozni.-suttogta a fülembe. Éreztem leheletét a nyakamon amitől a hideg is kirázott.

-Mi-mit akarsz?-kérdeztem félénken tőle.

-Táncolni veled.-suttogott tovább.

-Nem tudok.-mondtam neki egyszerűen.

-Szerintem meg nagyon is tudsz.-fordított maga fele és a derekamnál magához húzott. Felnéztem rá pont a gyönyörű szemeibe amikbe már megint elvesztem. Pont egy lassú számot tettek be amire elkezdtünk lassuzni.

-Ké-kérdezhetek valamit?-néztem a szemeibe lassan.

-Igen.-válaszolta mosolyogva.

-Mi-miért csókoltál meg?-kérdeztem tőle félénken.

-Azt ne mond, hogy nem volt jó.-lepődött meg.

-De jó volt nagyon. Csak félek.-hajtottam le a fejemet, hogy Andy ne lássa azt, hogy sirok. De észre vette.

-Hé mi a baj?-emelte fel a fejemet és a szemembe nézett.

-Semmi.-mondtam neki majd lassan elhúzódtam.

-Hé látom rajtad.-mondta majd közelebb jött hozzám.

-Azt hiszem most haza megyek.-mondtam majd meg sem várva a válaszát gyorsan kirohantam a klubból. Kiérve megcsapott a hideg levegő ezért karba tettem a kezemet de nem értem vele semmit. Lassan elkezdtem hazafele sétálni. A parknál jártam amikor megállt mellettem egy kocsi.

-Susan.-szállt ki Andy aki a sofőr volt majd hozzám rohant és elém állt.

-Hagy menjek haza. Kérlek.-mondtam neki sírva. Igen egész úton sírtam.

-Nem engedem, hogy egyedül menj bárhova is.-fogta meg a kezemet gyengéden.

-Gyere velem Susan. Kérlek.-mondta hallkan Andy.  A szemébe néztem és láttam az aggódást de nem tudom, hogy miért aggódik ennyire értem. Már ha értem aggódik.

-Hova?-kérdeztem remegő hangon.

-Elviszlek magamhoz.

-Ne Andy. Kérlek.-kezdtem el tőle húzódni de nem engedte.

-Nem csinálok veled semmit sem. Megígérem. Ha csak te nem kéred majd.

-Ígérd meg. Könyörgöm.-néztem a szemébe félve.

-Megígérem.-ígérte meg nekem. Bólintottam majd elmentünk a kocsihoz és beültünk majd elindultunk Andyhez. Féltem nagyon, hogy fog velem csinálni bármit is hiszen jártam már így. De remélem, hogy ő nem ilyen. Nem kocsikáztunk sokat és már a házánál is voltunk. Nagyon féltem kiszállni és ezt észre is vette.

-Nyugodj meg. Csak beszélgetünk.-nyugtatott mosolyogva.

-Jól van.-mondtam majd kiszálltunk. Andy lezárta a kocsiját majd kinyitotta a ház ajtaját és bementünk. Beérve megcsapott az ő illata. Leöltöztünk majd a nappaliba mentünk és leültünk a kanapéra.

-Mond el, hogy mi a baj?-kérdezte tőlem kedvesen.

-Nem merem.-mondtam hallkan.

-Bennem megbízhatsz.-fogta meg a kezemet.

-Andy miért csinálod ezt velem?-kérdeztem tőle.

-Mégis mit?-értetlenkedett.

-Tuti rájöttél, hogy tetszel nekem. Ezer százalék és nem tudom, hogy mi volt az a csók nálam. Nem azt mondom, hogy nem volt jó mert sosem kaptam még csókot. De félek, hogy csak játszol velem.

-Figyelj igen rájöttem, hogy tetszem neked. Láttam rajtad de amikor megcsókoltalak akkor éreztem is. És nem akarok veled játszani. De 1 hónapja szakítottam és még szeretnék várni ezzel. Addig megakarlak ismerni.-mondta Andy. Elgondolkoztam rajta és jobb is ha először megismerjük egymást mivel nekem még sosem volt barátom.

-Rendben benne vagyok.-mondtam hallkan. Kinyílt az ajtó és a srácok meg a barátnőim léptek be. Kicsit részegek voltak.

-Hát itt meg mi folyik?-kérdezte Jinxx.

-Semmi beszélgettünk.-válaszolta Andy.

-Játszuuunk.-kiáltott fel Abby.

-Felelsz vagy Mersz.-mondta Emily.

-Benne vagyunk.-mondta Jake. Andyre néztem aki mosolyogva meghúzta a vállát. Jinxx már hozott is egy üres üveget majd körbe ültük az asztalt. Én teljesen Andy mellett ültem és éreztem ahogy az egyik kezét átteszi a vállam felett és így húz magához. Kirázott a hideg az érintésétől de jó volt nagyon. Biztonságban érzem magamat.

-Én pörgetek.-mondta Emily majd pörgetett. Az üveg Jinxx-nél állt meg.

-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Jake.

-Felelek.-válaszolta Jinxx.

-Ki tetszik neked a lányok közül?

-Talán Emily.-mondta Jinxx. Emily pörgetett és most Andy-nél állt meg.

-Felelsz vagy mers?,-kérdezte Jinxx a kékszeműtől.

-Hm most felelek.-válaszolta mosolyogva.

-Betoji.-mondta Jinxx és erre mindenki felnevetett.-Na szóval van itt a csajok közt olyan aki tetszik neked?-kérdezte.

-Igen van.-válaszolta mosolyogva. Sokat pörgettünk és rengeteget nevettünk. Most megint Andy-nél állt meg.

-Felelsz vagy Mersz?-kérdezte Jake.

-Merek.-válaszolta.

-Csókold meg Susant.-mosolygott ránk. Megijedtem de Andy a két keze közé fogta az arcomat majd megcsókolt. Én vissza csókoltam amire elmosolyodott majd pár perc múlva elváltunk egymástól. Még játszottunk meg beszélgettünk.

-Csajok indulni kéne.-néztem a lányokra.

-Hova?-kérdezte tőlem Andy.

-Haza.-válaszoltam.

-Nem, nem.-állt meg Andy mellett Jake.

-Miért nem?-kérdezte Emily.

-Mert nem fogunk így haza engedni titeket.-állt a két srác mellé Jinxx is.

-De...-kezdte el Abby.

-Semmi de.-mondta Ashley.

-Hihetetlen, hogy milyen hamar kijózanodtak.-gondoltam magamban.

-Jól van. Győztetek.-ültem le a kanapéra.

-Akkor a felosztás úgy lesz, hogy velem lesz Emily, Jinxxel lesz Abby, Andyvel lesz Susan, Ashley-vel pedig Lisa. Chris te meg a barátnőddel alszol.-osztotta ki Jake, hogy ki kivel fog aludni.

-Hát ez remek. Én Andyvel édes istenem. Pont azzal kell aludnom akibe szerelmes vagyok.-gondoltam magamba. A csajok elmentek ahogy a fiúk is csak Andy maradt lent velem. Leült mellém és csak nézett engem.

-Valami baj van?-kérdezte tőlem.

-Nem dehogyis. Csak olyan furcsa ez az egész.-dőltem hátra sóhajtva.

-Micsoda?-kérdezte tőlem Andy.

-Az, hogy ti a suliba menők vagytok. Mindenki így hív titeket de viszont híresek is vagytok. És pont itt ülök az egyik menővel aki ráadásul...bocsánat, hogy így mondom...kurva jó énekes a bandájával közös házban. Én aki egy lúzer vagyok és még jó, hogy a csajok a barátnőim lettek.-mondtam el neki az igazat.

-*felkuncog* Ez nagyon aranyos volt tőled. De nem vagyunk mi se menők se híresek. Csak nekünk ilyen a stílusunk és azt csináljuk amihez értünk és amit szeretünk persze.-mondta mosolyogva.

-Tudod amikor még nem éltem itt akkor is ismertelek már titeket úgy nagyábból.

-Komolyan?

-Igen mivel a rajongótok vagyok de nem akarok úgy viselkedni mint egy őrült.

-Hát ezt nem gondoltam volna rólad.

-Hogy a rajongótok vagyok?-néztem a szemébe.

-Igen.

-Pedig igaz.-mondtam egy kicsit mosolyogva.

-Ez szuper. És ki a kedvenced?

-Itt ül mellettem.-mondtam elpirulva.

-Awh de édes vagy.-ölelt magához mosolyogva.

-A kedvenc számom meg....mindegyiket imádom de talán amit jobban szeretek az a Ribcage meg a Goodbye Agony.

-Jó hallani. Gyere menjünk fel.-mondta mosolyogva majd felállt és felém nyújtotta a kezét amit félénken el is fogadtam majd felmentünk az ő szobájába.

-Szeretnél fürdeni?-kérdezte tőlem Andy.

-Igen.-válaszoltam elpirulva.

-Rendben akkor adok neked egy pólót meg egy gatyát.-mondta majd a szekrényéhez ment és vett ki egy hosszú fekete pólót meg egy gatyát majd hozzám jött és nekem adta.

-Köszi.-köszöntem meg mosolyogva. Megmutatta a fürdőt ami neki van külön majd bementem. Nagyot sóhajtottam majd elkezdtem zuhanyozni. Az ajtó persze be volt zárva. Kint hallottam Andy hangját meg egy másik fiú hangot. Hamar kész lettem majd felvettem azt amit adott. A póló amit adott hála istennek hosszú volt. Majdnem a térdemig ért. Félénken kimentem és Jake volt bent és beszélgetett Andyvel. Amikor kimentem akkor felém kapták a tekintetüket. Andy végig nézett rajtam majd megnyalta a száját.

-Akkor én megyek és hagylak titeket.-ment ki Jake. Andy felállt majd hozzám jött.

-Feküdj le nyugodtan. Nemsokára jövök én is.-suttogta a fülembe majd megpuszilt és egy gatyával a kezében ment a fürdőbe. Én lefeküdtem az ágyra és elkezdtem telefonozni. Bejelöltem a srácokat. Majd facebookoztam még egy kicsit. Pár perc múlva Andy jött ki egy szál gatyába és látszott a teste teljesen és a tetkói is. A lélegzetem is elállt és köpni-nyelni nem tudtam amit észre is vett.

-Jól vagy?-kérdezte kuncogva majd lefeküdt mellém a másik oldalra.

-I-igen. Azt hiszem.-mondtam ki nagy nehezen ezeket. Kikapcsoltam a netemet majd leraktam a telefont. Egyszer csak Andy felém került amitől megijedtem. A két kezével a fejem mellett támaszkodott.

-Tetszik amit látsz?-kérdezte suttogva tőlem és olyan közel volt hozzám az arca, hogy majdnem összeért az ajkunk.

-Igen.-mondtam ki nagyon hallkan de szerintem hallotta.

-Mennyire?-kérdezte vigyorogva.

-Nagyon.-válaszoltam a kérdésére. Szaporábban vettem a levegőt és a szívem is a torkomba dobogott.

-Szeretnéd, hogy megcsókoljalak?-kérdezte suttogva. Pár centire volt az ajkunk egymásétól.

-Andy.....kérlek.-suttogtam.

-Szeretnéd?-jött egy kicsit közelebb. Nagyot nyeltem és próbáltam válaszolni.

-Szeretném.-mondtam hallkan. 

-Akkor megkapod.-mondta mosolyogva majd gyengéden és szenvedélyesen elkezdett csókolni engem. Még szűz vagyok de érzem, hogy akarom őt. Viszont nem akarok egy egy éjszakás kaland lenni neki. Én többet szeretnék attól meg a barátságtól. Pár perc múlva elváltunk egymástól majd mosolyogva rám kacsintott és lefeküdt mellém majd bekapcsolta a tévét. Én is lefeküdtem rendesen majd hátat fordítottam neki és csak néztem a falat és gondolkoztam, hogy most mi van.

 

*REGGEL*

 

Kiabálásra keltem fel. Nem akartam kinyitni még a szememet így úgy csináltam mintha aludnék még.

-Chris add vissza azt a kurva piát.-ordította Jake.

-Nem adom.-ordította Chris is nevetve.

-Ne mondjam még egyszer.-Jake. A csajok csak nevettek rajtuk.

-Mi a fasz van ezekkel.-kelt fel Andy. Éreztem, hogy óvatosan felül majd megpuszilt lassan és kiment a szobából. Lassan felültem az ágyban és csak néztem ki a fejemből.

-Mi bajotok van nektek?-hallottam meg Andy hangját lentről.

-Ez a köcsög faszfej elvette a piámat.-mondta kicsit idegesen Jake.

-Chris add már vissza neki bazdmeg. Muszáj reggel veszekedni?-szólt rá Andy.

-De ünnep rontók vagytok.-hallottam meg Christ is.

-Édes istenem.-hallottam meg a folyosón Biersack-ot majd bejött a szobába és bezárta az ajtót. Amikor meglátta, hogy ébren vagyok akkor rám mosolygott és vissza feküdt mellém. Megfogott engem is és magához ölelt így én is feküdtem megint. Hozzá bújtam és beszívtam a jó illatát

-Jóreggelt Susan.-mondta azon a dörmögő hangján.

-Jóreggelt.-mondtam mosolyogva.

-Hogy aludtál?-kérdezte és lenézett rám mosolyogva.

-Jól de egy kicsit fáj a fejem.-válaszoltam  a kérdésére.

-Mennyit ittál tegnap?-kérdezte tőlem és végig simított az arcomon.

-Nem olyan sokat mint a többiek.

-Szeretnék veled megbeszélni valamit.-mondta kedvesen de egy kicsit komolyabb hangnemben.

-Mit?-kérdeztem tőle és felültünk.

-Amíg te aludtál addig én gondolkoztam este.

-És min?-kérdeztem tőle félve.

-Mi lenne ha találkozgatnánk és jobban megismernénk egymást?-nézett a szemembe.

-Vagyis te randira gondolsz?

-Igen valami olyasmire.-mosolyodott el.

-Biztos vagy te ebben?-kérdeztem tőle szomorúan.

-Igen. Miért?-láttam a szemében az ijedtséget.

-Andy.-szálltam ki az ágyból majd elkezdtem lassan járkálni.-A suliban mindenki elhord engem mindennek. Kurvának, ribancnak, libának és luzernek.-kezdtem el megint sírni. Andy kipattant az ágyból majd hozzám jött és magához ölelt.

-Nekem te egy tökéletes és gyönyörű nő vagy.-puszilta meg a fejem bubját.

-Köszönöm Andy.-öleltem én is őt. Olyan jól esik, hogy ilyen velem. Csak nehogy fejre essek.

-Tudod mit?-engedett el, hogy a szemembe nézhessen.

-Mit?-néztem én is a szemébe.

-Adok nektek 4 jegyet a koncertünkre ami tartalmazza a VIP-t is. Gyertek el. Ma este lesz és szeretném ha eljönnétek. És suliba nyugodtan gyertek oda hozzánk. Ha óra van akkor is ülhettek hozzánk. Bandázzunk és legalább megismerjük egymást.-mondta mosolyogva.

-Rendben ez jól hangzik. De öltöznünk kéne. Elfogunk késni a suliból.-mondtam mosolyogva. Bólintott majd külön helységben gyorsan felöltöztünk és lementünk.

-Helló belló.-vigyorgott ránk Chris.

-Ne gondolj rosszra.-mondta neki Andy majd a konyhába ment.

-Én nem is. Nem olyan vagyok.-vigyorgott tovább Chris.

-Persze, hogy nem.-mondták egyszerre a fiúk. Mi lányok hangos nevetésbe törtünk ki. Andy is kijött a konyhából így indulhattunk a börtönünkbe. Gyalog mentünk és sokat beszélgettünk. A kisbolthoz érve megálltunk.

-Menjetek nyugodtan csajok nemsokára mi is megyünk.-mondta Andy amikor elővette a cigijét. A lányokkal bólintottunk majd elindultunk a suliba. Közben mindent elmondtam nekik amit Andyvel beszéltem. Nagyon örültek neki ahogy én is persze de furi lesz megszokni.

-Jó napok elé nézünk.-mondta Abby vigyorogva.

-Jah igen.-vigyorgott Emily is. Leültünk egy padra és beszélgettünk majd pár perc múlva láttam, hogy bejöttek a fiúk is. Tényleg nagyon menők és vagányak ami jól áll nekik.....főleg Andy-nek. Megláttak minket majd elindultak felénk.

-Ide jönneeeeeeek.-mondta Lisa vigyorogva. A szívem egyre hevesebben kezdett el verni.

-Mizu csajok?-kérdezte Ashley.

-Semmi. Egy kicsit leültünk.-válaszolta Abby mosolyogva. Egy fiú jött a srácokhoz félve.

-Fiúk megint azzal az osztállyal leszünk amelyikkel tegnap.-mondta majd gyorsan elhúzott tőlünk. Mi ezen felnevettünk. És most esik le, hogy megint velünk lesznek egésznap. Így 10-en elindultunk a terembe. Beérve a többiek nagyot néztek  és az iskola "vagány csaja" is tátott szájjal nézett minket. A csajokkal leültünk a helyünkre ahogy a srácok is leültek a sajátjukra. Bejött a tanár és leült a helyére.

-Na gyerekek úgy nézz ki, hogy egész héten össze vagyunk vonva a másik osztállyal és lehet, hogy még jövőhéten is így leszünk. Nem tudjuk még mi sem, hogy meddig.-mondta Mr. Carpone.

-Ezaz.-ordítottak fel a fiúk mi lányok pedig csak kacagtunk rajta.

-Szabad foglalkozás lesz egész nap de csak addig amíg csendben lesztek.-mondta majd elkezdte a saját dolgát csinálni. A csajok hátra fordultak hozzám és Emilyhez majd elkezdtünk beszélgetni.

-Ez tök jó így.-mondta Abby vigyorogva.

-Igen az.-vigyorogtak a csajok.

-Legalább megismerhetjük őket jobban.-mondta Emily hallkan ujjongva. Láttam , hogy felállt Deborah majd elindult felénk.

-Ajaj jön a boszorkány.-mondtam hallkan majd az asztalunkhoz húzott egy széket és leült. A fiúk ezt végig nézték és figyeltek is minket.

-Mi van csajok a menőkhöz csapódtatok?-kérdezte gúnyosan.

-És ha igen akkor is mi közöd van hozzá?-kérdezte Lisa.

-Nehogy azt higgyétek, hogy van hozzátok kedvük. Nekik nem olyan lányok kellenek mint amilyenek ti vagytok.-mondta vigyorogva. De letörölném a képéről azt a vigyort.

-Akkor milyen? Azt hiszed, hogy minden fiú olyan mint a barátocskád?-kérdeztem tőle idegesen. Éreztem ahogy figyelnek a srácok minket.

-Oh elfogom érni azt, hogy ne foglalkozzon veled Andy. Sőt, hogy egyikőtökkel se foglalkozzanak a fiúk.-mondta gúnyosan. Az órából pár perc volt hátra de én felálltam a telefonommal együtt és kimentem és becsaptam az ajtót. Leültem az udvaron egy padra és felhúztam a térdemet majd átkaroltam és ráhajtottam a fejemet sírva. Ki is csengettek és az iskola újra hangos lett a diákoktól. Majd a telefonom rezgéssel jelzett, hogy írt valaki nekem messengeren. Megnéztem és Andy volt az.

 

Andy: Susan hol vagy? Aggódok érted kérlek mond el, hogy hol vagy.

Susan: Udvar.

Andy: Megyünk oda hozzád.

Susan: Kik?

Andy: A srácokkal és a csajokkal.

 

Ennyi volt nem írtam nekik. Lépteket hallottam majd valaki leült mellém és magához ölelt. Éreztem Andy illatát szóval ő volt az.

-Cssss ne is törődj velük.-mondta Andy és a karomat simogatta.

-Elegem van belőle. Mindent magának akar. Tönkre tesz mindent.-mondtam még mindig sírva.

-De ezt nem fogja tönkre tenni.-mondta Jinxx.

-Nem olyan tökéletes mint azt ahogy ő gondolja.-mondta Jake is.

-Minket nem fog magának megszerezni. Nem kell nekünk egy ilyen lány.-mondta Chris.

-Tényleg mindig ezt csinálja.-mondta Emily.

-Most nem fogja elérni a célját. Mi mindig itt leszünk melletetek. Nem vagytok olyan mint az a csaj.-mondta Ashley.

-Ti különlegesek vagytok. Tudjátok mit? Üljetek oda hozzánk.-mondta Andy nekünk.

-Biztos?-kérdezte Abby.

-Igen. Gyertek oda hozzánk. Beülünk teljesen hátra és az csak a mi helyünk lesz.-mondta Jake.

-Rendben.-mondta Lisa.

-Mi bemegyünk. Majd gyertek ti is.-mondta Jinxx és a lányokkal együtt elmentek. Csak Andy és én voltunk kint.

-Susan ne add meg neki azt az örömöt, hogy így lásson.-mondta Andy és a szemembe nézett majd letörölte a kigördült könnyeimet.

-De nekem ez rosszul esik. Nem tudok erős maradni pedig az akarok lenni.-mondtam szipogva.

-Hé te egy erős csajszi vagy csak még nem tudsz róla és még nem jött elő. De tudom, hogy belül az vagy.-mondta mosolyogva. Megnyugtató a jelenléte és a hangja is....vagyis mindene. Felálltunk és megölelt engem.

-Köszönöm Andy.-öleltem vissza mosolyogva. Elengedtünk egymást majd Andy megint megcsókolt. 1 percig tartott majd elindultunk a termünk fele. Andy végig a derekamat átkarolva jött mellettem. Beérve mindenki tátott szájjal nézett minket...bele értve Miss Tökéletest is. Csak a barátaink voltak boldogok amikor megláttak. Teljesen hátul ültek. Toltak össze 5 padot és ott foglaltak helyett. 2 hely volt nekünk kihagyva majd mi is csatlakoztunk hozzájuk és kezdődhetett a bandázás. Deborah felénk fordult és végig minket nézett.

-Ne feledd. Ne adj neki annyi örömöt, hogy elrontsa a kedvedet.-suttogta a fülembe Andy. Átkarolt engem.

-Megfogadom a tanácsod.-mondtam hallkan mosolyogva.

-Gyere ide.-húzott magához én pedig hozzá bújtam mosolyogva. Andy boldogan puszilt meg ami jó volt nagyon.

-Hé haver ti együtt vagytok?-kérdezte Jinxx tőlünk hallkan mivel óra volt.

-Nem haver. MÉG nem.-nyomta meg a "még" szót. Felnéztem rá ő meg mosolyogva nézett le rám vagyis a szemembe.

-Pedig cukik lennétek.-mondta Emily mosolyogva.

-Emily. Veletek mizu?-kérdeztem a többieket.

-Csak ismerkedünk.-válaszolta Emily mosolyogva.

-Még.-mondták egyszerre a fiúk amin mind felnevettünk. Minden órán így ültünk és beszélgettünk. Deborah próbált a srácokhoz közel kerülni de ők nem hagyták magukat. Kicsengettek az utolsó óráról is és mi így 10-en elindultunk haza fele. Az iskola előtt viszont valaki elkapta a kezemet. Hátra néztem és Deborah volt. A többiek is megálltak majd mellém jöttek.

-Te kis ribanc. Mit képzelsz te magadról, hogy csak úgy Andy közelébe vagy? Szeretem őt és nem fogom hagyni, hogy lenyúld tőlem az én kis helyes énekesemet. Szóval jobban jársz ha távol tartod magadat tőle.-mondta mérgesen majd megakart ütni de Andy elkapta a kezét és elém állt védelmezően.

-Na ide figyelj. Nem vagyok se én se a többiek semmiféle tárgy, hogy csak úgy elvehess valakitől. Nem is vagyok veled és nem is leszek mert mást szeretek nem téged. És semmi jogod nincs ahhoz, hogy bárkit megüthess vagy piszkálj. Tudod te, hogy hány haverunk van akiket te is jól ismersz? És akik azt mondták, hogy soha a büdös életbe nem lennének veled?! Meg is értem őket. Vannak tőled normálisabb lányok is. Azt hiszed, hogy nem veszem észre azt, hogy mire megy ki a játék? Te csak azért akarsz velünk lenni, hogy menő meg híres lehes. Na azt lesheted, hogy mikor fogsz minket kihasználni. És nem akarom mégegyszer elmondani, hogy nem akarlak se a közelünkbe se a csajok közelében látni. Remélem felfogtad azzal a kis agyaddal.-mondta idegesen Andy majd felém fordult és rám mosolygott majd megcsókolt.

-De Andy...-kezdte el Deborah de közbe vágott  Andy.

-Menjünk innen.-ölelt át majd elindultunk haza.

-Ezt jól elintézted haver.-pacsiztak le Andy-vel.

-Idegesített már nagyon amit ez a csaj csinált.-mondta Andy.

-Minket is.-mondta Jinxx.

-Csajok nincs kedvetek átjönni hozzánk?-kérdezte Ashley.

-Miért is?-kérdezte Emily, Jake-t ölelve.

-Hát tegnap is jól elvoltunk és csinálnánk egy kis mozizást.-mondta mostmár Jake.

-Ez jó ötlet. De srácok ma van koncertünk is.-mondta Andy mellettem.

-Majd utána gondoltuk.-mondta Chris.

-Susan?-néztek rám a csajok és a srácok is.

-Nem is tudom.-mondtam sóhajtva. Andy megállt majd a két keze közé fogta az arcomat és felemelte, hogy a szemembe tudjon nézni. Elvesztem a kék szemeibe olyan gyönyörűek.

-Figyelj jól éreznéd magad velünk. Gyertek el a koncertünkre és utána csinálunk egy kis mozis estét nálunk.  És amúgy is mondani szeretnék majd neked valamit meg talán lesz még egy kérdésem is.-mondta végig a szemembe nézve. Sírni akartam. Hogy miért? Azért mert rohadt helyes pasi Andy Biersack.

-Rendben benne vagyok.-mondtam mosolyogva. Andy is elmosolyodott majd megpuszilta az arcomat és hozzájuk mentünk. A csajok ujjongtak és a fiúk is vigyorogtak mint a tejbetök de tovább mentünk. Elmentünk a srácokhoz és lepakoltuk a cuccainkat majd hamar ettünk valamit és indultunk is a koncert helyszínre mivel próbálniuk kellett. 

-Csajok nem tudom, hogy miért de nagyon izgulok valamiért.-mondtam nekik és ez tényleg így volt. Ha izgulok akkor izzad a kezem egy kicsit és nagyon melegem lesz.

-Talán azért izgulsz mert kiváncsi vagy már arra, hohy Andy mit akar mondani.-mondta Emily. A lányoknak a szemük csillogott a boldogságtól.

-Igen lehet.-mondtam és elkezdtem tördelni a kezemet. Kis idő múlva a srácok az öltözőben voltak velünk együtt.

-Andy kérdezhetek valamit?-néztem rá félénken. Ő mosolyogva nézett a szemeimbe.

-Nyugodtan.-válaszolt kedvesen.

-Mit szeretnél nekem mondani?-kérdeztem meg tőle bátortalanul.

-Nyugi majd megtudod nemsokára.-mondta vigyorogva. Egy férfi szólt be, hogy mindjárt kezdenek ezért elindultunk a színpadhoz. A srácok felrohantak mi lányok pedig a színpad mellett nézhetjük végig az egészet. Elkezdődött a koncert és mi is tomboltunk a többi rajongóval együtt. Bele vagyok teljesen buzulva Andy-be. Eljátszottak 3 számot majd Andy kezdett el beszélni a rajongókhoz.

-Van itt egy olyan személy akit nagyon megkedveltem. Lassan 2 hónapja, hogy ide költözött. Akarok neki mondani valamit úgyhogy azt szeretném megkérni tőle, hogy jöjjön fel ide hozzám.-mondta Andy majd rám nézett mosolyogva az én szívem meg zakatolni kezdett. Nem mertem megmoccani és ezt Andy is észre vette de csak vigyorgott rám majd hozzám jött  a színpad oldalán ahol nem látnak a rajongók minket.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem mosolyogva.

-Lá-lámpa lázas vagyok.-bögtem ki nehezen.

-Nyugi nem kell semmit sem csinálnod. Gyere.-fogta meg a kezemet majd bíztatóan rám mosolygott és így ketten mentünk ki a színpadra. Felálltunk a kis fekete emelvényre, hogy mindenki lásson minket. A rajongók hangosan sikítottak mire Andy felém fordult és végig a szemembe nézett.

-Szóval Susan. Nagyon de nagyon megkedveltelek. Igaz ezelőtt 2 hónapja nem is ismertelek de viszont mindig láttalak és folyamatosan téged néztelek és el kell, hogy mondjam neked, hogy.....-itt tartott egy kis szünetett nekem meg nem sok kellett ahhoz, hogy el ne sírjam magam a várakozás miatt. A rajongókra nézett mivel nagyon csendbe voltak. Mindenki várta, hogy kimondja azt amit szeretett volna majd újra a szemeimbe nézett és folytatta.-....hogy beléd szerettem. Szóval azt szeretném kérdezni itt mindenki előtt, hogy megtisztelnél-e azzal, hogy a barátnőm leszel?-tette fel a kérdést belőlem meg előtört a sírás. Boldog voltam de nagyon. Sírás közben muszáj voltam legugolni mivel a lábaim elkezdtek remegni. Andy is legugolt hozzám és magához ölelt.

-Remélem, hogy ezek öröm könnyek?-kérdezte tőlem és hallottam a hangján, hogy mosolyog.

-E-ezek azok.-kezdtem el dadogni. Hagyta, hogy egy kicsit megnyugodjak majd vissza felálltunk.

-Szóval mit válaszolsz?-kérdezte a mikrofonba tőlem majd felém tartotta azt.

-IGEN IGEN IGEN!!-mondtam a mikrofonba majd elvette mivel a nyakába ugrottam, erre mindenki elkezdett ujjongani és tapsolni.

-Szeretlek nagyon Susan.-öleltük egymást szorosan.

-Én még jobban Andy.-öleltem őt majd pár perc múlva elváltunk egymástól mosolyogva. Jinxx-en is volt egy kis mikrofon és ő abba beszélt.

-Csók! Csók! Csók! Csók!-kezdte el Jinxx majd a srácok is be szálltak, utána a lányok és végül a rajongók kántálták ezt egyszerre és még a biztonsági őrök is be szálltak. Egymásra mosolyogtunk majd Andy megcsókolt amit én viszonoztam is. A közönség visongott. Majd 1 perc múlva elválltunk egymástól. Arcon pusziltam majd lementem a színpadról, hogy tudják folytatni a koncertet.

-Uramisten Susan. Gratulálok.-ölleltek meg boldogan a csajok. Megint elkezdtem sírni a boldogságtól.

-Olyan boldog vagyok.-mondtam sírva.

-Látszik.-mondták vigyorogva. Lenyugodtam egy kicsit és kezdődött az egyik-mondom egyik-kedvenc számom amit elkezdtem Andy-vel énekelni. Láttam, hogy Andy most másabb. Sokkal boldogabb ha jól látom és remélem, hogy a szemem nem hazudik.

 

Imádom azt a rekedtes hangját, azt a testett és mindenét. Olyan szívdöglesztő és boldoggá tett, hogy én lehetek a barátnője. 

-Köszönjük srácok. Kibaszott jó közönség vagytok és kurva jó este volt. És köszönöm neked is Susan, hogy a barátnőm lettél. Nagyon de nagyon sokat jelentesz nekem. Sziasztooooooook!!-köszöntek el tőlük a koncert végén majd lerohantak. Andy hozzám jött és újra magához ölelt amit én szorosan viszonoztam is.

-Ez életem leges legjobb napja.-mondtam az ölelésében.

-Lesz még több is.-szorított egy kicsit az ölelésén.

-Gyere Rómeó még át kell öltöznünk és ezt meg kell ünnepelnünk.-mondta Jake. Elváltunk egymástól majd megcsókolt utána rám nézett.

-Mindjárt jövünk.-kezdett el rohanni a folyosón.

-EZAZ!! A LEGJOBB CSAJ AZ ENYÉM!!-kiabállta majd ugrott egyett a levegőben és bement az öltözőbe.

-A legjobb pasi az enyém.-mondtam vigyorogva.

-Csajok ott kéne aludni a fiúknál.-mondta Lisa.

-Ha megengedik.-mondta Emily.

-Szerintem náluk az ünneplés azaz alkohol fogyasztás.-kuncogott Abby.

-Amiből minket sem hagynak ki.-mondtam vigyorogva majd elkezdtünk nevetni.

-Amúgy ti szerelmesek vagytok a fiúkba?-kérdeztem tőlük.

-Lebuktunk?-nézett ijedten Lisa.

-Akkor ezt igennek veszem.-mondtam kuncogva. Még sokat beszélgettünk a csajokkal.

 

**ANDY SZEMSZÖGE**

 

Tegnap a srácokkal megbeszéltem, hogy a koncert elején felhívom Susant és elmondom neki az érzéseimet mindenki előtt. Egésznap izgatott voltam de eltudtam rejteni ezt. A koncerten 3 dal után felhívtam Susant és elmondtam neki, hogy mit érzek iránta és megkérdeztem tőle, hogy lesz-e a barátnőm. Féltem a válaszától mert tényleg bele szerettem. Elkezdett sírni de IGEN-t mondott. Olyan boldog voltam akkor. Megcsókoltam a színpadon majd lement. Szuper kis koncert volt.  A végén oda mentem egyből Susanhoz és megöleltem őt amit viszonzott is.

-Ez életem leges legjobb napja.-mondta az ölelésemben..

-Lesz még több is.-szorítottam egy kicsit az ölelésemen de persze nem úgy, hogy meg is fuljon.

-Gyere Rómeó még át kell öltöznünk és ezt meg kell ünnepelnünk.-mondta Jake. Elváltunk egymástól majd megcsókoltam utána rá néztem.

-Mindjárt jövünk.-rohantam a folyosón.

-EZAZ!! A LEGJOBB CSAJ AZ ENYÉM!!-kiabálltam  majd ugrottam egyett a levegőbe boldogan és bement az öltözőbe.

-Gratulálok haver.-pacsiztak le velem a srácok.

-Ajh köszönök mindent skacok.-köszöntem meg majd kezdtünk el öltözni.

-Ez alap haver. Mi egy családott alkotunk és a családba bele tartoznak mostmár a csajok is.-mondta Jinxx.

-Ez igaz.-helyeselte Jake, Chris és Ashley is velem együtt.

-Ti éreztek valamit a csajok iránt?-kérdeztem tőlük mosolyogva.

-Azaz igazság, hogy én igen.-mondta Jinxx.

-Kinek melyik csajszi tetszik?-kérdeztem tőlük vigyorogva.

-Nekem Emily.-Jake.

-Abby.-Jinxx.

-Lisa.-Ashley.

-Én meg ismerkedek egy Stephanie csajjal.-válaszolta Chris.

-Hát ez szuper.-tapsikoltam boldogan.

-Erre koccintunk.-töltött ki mindekinek egy kis pálinkát Jinxx. Nagyon picit ittunk persze mivel még haza is kéne menni.

-A CSAJOKRA!-ordítottuk egyszerre majd lehúztuk. Égett ahogy végig ment a pia az egész testemen.

-Na menjünk.-mondta Jake majd megfotuk a cuccunkat és kimentünk. A csajok egy kisebb kört alkotva álltak és beszélgettek miközben minket vártak.

 

**SUSAN SZEMSZÖGE**

 

-Nektek amúgy melyik fiú tetszik?-kérdeztem tőlük mosolyogva. Vigyorogtak de válaszoltak.

-Jake.-válaszolta Emily.

-Jinxx.-Abby.

-Ashley-Lisa.

-Akkor mondjátok el nekik.-mondtam mosolyogva. Az öltözőből nevetést hallottunk.

-A CSAJOKRA!!-kiabállták a srácok elég hangosan majd pár perc múlva a cuccukkal együtt jöttek ki. Nem fordultam hátra mivel tudtam, hogy ők jönnek. Két kezet éreztem a derekamon körbe fonódni majd az illető meg is puszilt aki nem más volt mint Andy.

-Indulhatunk?-kérdezte tőlünk Jinxx.

-Te pálinkát ittál?-kérdezte Abby.

-Nem ittunk sokat csak koccintottunk.-válaszolta Jinxx.

-De viszont veletek fogunk ünnepelni.-mondta Jake.

-Okés.-mondtuk egyszerre a lányokkal.

-Menjünk.-mondta Ashley. Andy mellém állt majd átkarolta a derekamat és úgy mentünk ki a többiekkel együtt. Kiérve megcsapott a hideg és elkezdtem remegni. 

-Mi a faszért nem hoztam magammal egy felsőt?-kérdeztem magamban. 

-Fázol?-kérdezte tőlem hallkan és jobban ölelt magához.

-Kicsit.-válaszoltam. Megálltunk egy nagy kocsinál amit Andy egy gomb nyomással ki is nyitott. Berakta a cuccát a csomagtartóba majd vett ki egy felsőt és vissza lezárta a kocsi hátulját majd hozzám jött.

-Ezt vedd fel.-mosolygott rám majd segített felvenni. Össze húztam magamon és Andy-t figyeltem aki a zsebéből vett elő egy gyújtót és egy cigit majd meggyújtotta és a kocsinak dőlve elkezdte azt szívni. Komolyan mondom, hogy ez a pasi nagyon dögös tudd lenni és....szexiiiiiii.

-Gyere ide.-mondta mosolyogva majd a szabad kezét kitárta én pedig elpirulva hozzá mentem és magához ölelt.

-Szeretlek Andy.-furtam a fejemet a mellkasába amire felkuncogott.

-Én is nagyon szeretlek Susan.-puszilta meg a fejem bubját. Hozzánk jöttek a többiek és egy kisebb kört alakítottak ki majd elkezdtünk beszélgetni.

-Ki jön velünk?-kérdezte Andy a többiektől kifújva a füstött.

-Én megyek.-mondta Jake.

-Emily?-nézett a csajra Andy. 

-Megyek.-mondta mosolyogva.

-Okés elszívom és megyünk.-mondta Andy miközben elkezdte a hátamat simogatni, hogy ne fázzak.

-Akkor ma buli.-mondta Jinxx.

-Azaz.-mondták a többiek.

-Indulhatunk.-taposta el Andy a csikkett majd mindenki abba a kocsiba ült amelyikkel megy majd. Én előre ültem az anyós ülésre Andy mellé, Jake és Emily pedig hátra. Andy át ment a másik oldalra majd be ült ő is. Bekötöttük magunkat majd beindította a kocsit és már indultunk is hozzájuk. A kocsiban olyan Andy illat volt amit úgy imádok. Egész úton a srácok beszélgettek és néha mi lányok is mondtunk valamit. A turnéról volt szó végig. 

-Annyira szeretnék menni velük de nem akarok a nyakukon lógni. Főleg nem az Andy-én és az amúgy sem lenne fer ha csak engem vinnének a barátnőimet pedig itt hagynák. És nem hiszem, hogy elférnénk egy olyan buszon.-gondoltam magamban. Kis idő múlva megérkeztünk a fiúkhoz. Kicsatoltuk magunkat majd kiszálltunk. A többiek bementek a házba én pedig megvártam Andy-t. Lezárta a kocsit majd hozzám jött és kézen fogva mentünk be mi is. Levettük a cipőnket majd a konyhába mentünk ahol a srácok már a piákat töltötték kifele a csajok pedig kapcsoltak zenét. Majd mindenki a konyhába volt már és mindenkinek a kezében volt egy kis pohár amiben pálinka volt. Igen az én kezembe is volt olyan méreg. Nem szeretem de most egyszer nem árthat.

-Oké akkor emeljük a poharunkat Andy-re és Susan-ra. Akik pont, hogy össze is illenek.-mondta Jake.

-Tedd hozzá ezt a remek koncertet is.-mondta Andy aki végig engem ölelt a szabad kezével.

-Ne felejtsétek ki ezt a családot is.-mondta Chris mosolyogva.

-Na akkor, Andy-re és Susan-ra, a koncertre és a mi kis családunkra.-mondta Jinxx vigyorogva. Koccintottunk majd lehúztuk egyből.

-Fuuuujjj.-mondtam egyszerre a csajokkal majd egyből ittunk rá rostost. A fiúk meg csak kacagtak rajtunk.

-Ez szörnyű volt.-mondta Em.

-Nem is. Majd megszokjátok.-mondta vigyorogva Jake és magához ölelte a lányt.

-Soha többet.-mondta Abby.

-Miért a buliba mit szoktatok inni?-kérdezte Andy.

-Sört.-válaszolta Lisa.

-Az is van.-mondta Ashley. Kimentünk a nappaliba és elkezdtünk táncolni. Én persze csak Andy-vel táncoltam és sokszor csókolóztunk is. Nem tudom, hogy hány óra lehetett de mi még mindig buliztunk. Andy elbeszélgetett Chrissel valamiről. Én pedig unatkoztam egy kicsit így fogtam magam és kimentem a kertbe megint felső nélkül. Megnéztem a telefonomon az órát ami 01:00-át mutatott. 

-Szuper.-gondoltam magamban. Az ajtónál álltam háttal és semmit sem láttam bent. Pár perc múlva két kéz ölel át a derekamnál fogva hátulról.

-Miért nem vagy bent velünk?-kérdezte suttogva tőlem miközben a nyakamat kezdte el csókolgatni Andy.

-Melegem volt.-mondtam sóhajtva. Nem akartam még elsietni ezért szóltam neki.-Andy...kérlek....ne.-mondtam ki nagy nehezen.

-Rendben.-mondta kuncogva.-Csak kíváncsi voltam, hogy mit reagálsz erre.-puszilt meg mosolyogva.

-És mire számítottál?-kérdeztem tőle majd az ölelésében felé fordultam és átöleltem a nyakánál fogva.

-Pont erre.-mosolygott rám. Lassan közeledett felém majd megcsókolt. Imádom a csókját és minden porcikáját.

-Haver.-jött hozzánk Jinxx. Elváltunk egymástól majd rá néztünk.

-Mond.

-A srácokkal beszélni szeretnénk veled.-mondta mosolyogva.

-Megyek.-mondta a haverjának.

-Majd fent leszünk.-mondta majd bement. Andy rám nézett mosolyogva.

-Gyere be meg ne fáz.-puszilt meg mosolyogva.

-Jól van.-mondtam majd bementünk a nappaliba.

-Mindjárt jövök.-csókolt meg majd felmentem a srácokhoz.

-Csajok mi van veletek?-kérdeztem tőlük mivel ki vannak a nappaliban terülve.

-Egy kicsit sokat ittunk.-mondta Emily.

-Kicsit nagyon. Ne igyatok többet.-mondtam nekik.

-Nem fogunk.-mondta Abby. Én a konyhába mentem majd leültem és csináltam magamnak egy szendvicset majd leültem és megettem utána már csak vártam a fiúkat. Pár perc múlva láttam Ashleyt aki Lisát veszi az ölébe majd gondolom felvitte a szobába. Mindegyik fiú össze szedte a részeg barátnőimet majd felvitték. Andy bejött hozzám a konyhába mosolyogva majd megállt mellettem és megpuszilt.

-Baj van?-kérdeztem tőle és a szemébe néztem.

-Nem nyugodj meg. Csak valamit megbeszéltünk a srácokkal de ma ezt ti is megtudjátok.-kacsintott rám.

-Rendben.-pusziltam meg.

-Gyere menjünk aludni.-fogta meg a kezemet majd felálltam és vele együtt felmentem a szobájába. Majd reggel letusolok. Hamar átöltöztünk majd lefeküdtünk. Andy magához húzott én pedig hozzá bújtam és így a karjaiban aludtam el.

 

*REGGEL*

 

Arra ébredtem fel, hogy valaki simogatja az arcomat gyengéden és érzem, hogy engem nézz közben. Lassan kinyitottam a szememet és Andyt láttam meg mellettem ülve és felöltözve.

-Jóreggelt baba.-puszilt meg mosolyogva.

-Jóreggelt szerelmem.-mosolyogtam rá  én is.-Mennyi az idő?-kérdeztem meg tőle majd felültem ami nem volt jó ötlet mert megfájdult a fejem.

-Mindjárt fél11.-válaszolta.

-Oh basszus a fejem.-fogtam meg a fejemet.

-Fáj?

-Igen.

-Adok neked gyógyszert.-mondta majd megpuszilt és kiment. Lassan kimásztam az ágyból majd elmentem tusolni ami jól esett. Felöltöztem majd a hajamat csak kifésültem. Lementem lassan a konyhába ahol a többiek tartózkodtak. Nevettek valamin nagyon. Andy a pultnak volt támaszkodva, karba tett kezekkel de amikor meglátott akkor egy pohár vízzel és egy szem gyógyszerrel jött hozzám.

-Köszönöm.-vettem be a gyógyszert majd ittam rá vizet.

-Gyere egyél egy kicsit.-puszilta meg a homlokomat. Bólintottam egy kicsit majd leültem hozzájuk. Nem ettem valami sokat csak egy szendvicset.

-Pihenjünk.-mondta Jake. Mindenki egy emberként bólintott majd a nappaliba mentünk ahol mindenki helyet foglalt. Én Andy mellett ültem akihez hozzá bújtam ő pedig ölelt engem. A többiek is egy lány mellett foglaltak helyett és úgy ültek ahogy mi. Jake bekapcsolta a tévét majd egy jó filmre nyomta és azt kezdtük el nézni. Andy a karomat simogatta és néha meg puszilt. Kis idő múlva már nem fájt a fejem hála istennek.

-Fáj még a fejed?-kérdezte hallkan tőlem Andy.

-Nem.-válaszoltam mosolyogva majd ránéztem és tényleg nem fájt.

-Jake itt az idő.-mondta neki Andy. Ő csak mosolyogva bólintott majd kikapcsolta a tévét és az említett tárgy elé állt.

-Naaaa most kezdődött egy jó film.-nyavajgott Emily.

-Mindjárt nézzük tovább. Csak figyeljetek.-mondta Ashley. A csajok és én nagyon figyeltünk Jake-re de Andy is mellé állt ahogy Ashley, Jinxx és Chris is melléjük állt. A lányokkal össze néztünk majd vissza vezettük a tekintetünket a srácokra. Ők csak vigyorogtak rajtunk mivel nem értettük, hogy miről van szó.

-Szóval tegnap este leültünk a srácokkal beszélni. 2 dolog jött szóba. Az egyik a turnénk.-kezdte el Andy.

-De tegyük hozzá, hogy szeretnénk ha mind a kettőre az IGEN lenne a válaszotok.-mondta Jake.

-Szóval jövőhéten kezdődik a turnénk ami elég sokáig fog tartani. És mivel nagyon megkedveltünk titeket, és én megszerettem egy lányt aki a barátnőm. Szóval arra gondoltunk, hogy mi lenne ha velünk tartanátok?-néztek minket a srácok. A lányokkal se köpni, se nyelni nem tudtunk.

-Szóval azt akarjátok, hogy tartsunk veletek?-kérdezte Abby.

-Igen.-válaszolta Jinxx vigyorogva.

-És, hogy fogunk elférni a buszotokban?-kérdezte Emily amit én is fel akartam nekik tenni.

-Elég nagy az a busz.-mondta Jake.

-Elfogunk férni mindannyian.-mondta Andy.

-Jó ezt majd megszeretnénk beszélni.-mondta Lisa.

-Rendben.-mondta Andy.

-Mi a második?-kérdeztem a srácokat.

-Ha netán jösztök velünk amit nagyon remélünk akkor arra gondoltunk, hogy a turné után ide költözhetnétek hozzánk.-mondta Jake. 

-Öhm megbeszélhetem a csajokkal?-kérdeztem hallkan.

-Persze. Mi addig felmegyünk.-mondta Andy majd felmentek. A csajok egyből körém ültek.

-Mi legyen?-kérdeztem magam elé bámulva még mindig meglepődve.

-Én nagyon szeretném mindkettőt.-mondta Abby.

-Én is.-mondta Emily.

-Mi is. De azért azt is nézzük, hogy ne legyünk teher.-mondta Lisa.

-És azt, hogy később ne mondják azt, hogy rossz döntés volt ez. És, hogy persze ne bánják majd meg később.-néztem rájuk.

-Ez igaz.-bólintottak a csajok. Sokat beszélgettünk és eldöntöttük, hogy mi lesz.

-Fiúk!.-kiabállt fel Abby. Fentről lépteket hallottunk majd a srácok jelentek meg a nappaliban.

-Szóval?-nézett minket Andy.

-Jól meg gondoltátok ezeket?-kérdezte tőlük Emily.

-Igen.-válaszolták egyszerre a srácok. Felálltam majd feléjük forultam.

-Sajnálom fiúk.-mondtam szomorúan mire ők is elszomorodtak.

-DE BENNE VAGYUNK.-mondtuk egyszerre a csajokkal nevetve. A fiúk megkönnyebülten néztek minket.

-Komolyan?-kérdezte Jake mosolyogva.

-Igen.-válaszoltuk. Andy hozzám jött majd felkapott, pörgött velem egyett majd vissza lerakott és megcsókolt. 

-Ünnepelhetünk?-kérdezte Jinxx.

-Jaj nee.-mondtam egyszerre a csajokkal amire a fiúk felnevettek.

 

 141535224-160-k503502.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr6214269401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása