Black Veil Brides

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

Rossz fiúba vagyok szerelmes!

3. rész

Turné!

2018. október 06. - Hugica23

Ha az emberek beszólnak a kinézeted és az öltözködésed miatt, akkor már tényleg nincs mit kezdeniük magukkal. Ez azt jelenti, hogy benned sokkal több minden van!!

~Andy Biersack~

 

**1 HÉT ELTELTÉVEL**

 

-Gyertek induljunk.-mondta a sorfőr nekünk. Hajnali 4 óra van és mi már a cuccainkat a busz oldalába tettük de ami fontos nekünk azt kint hagytuk és felszálltunk a buszra.

 

43102625_888290511561237_1371320458464460800_n.jpg

 

-De szuper ez a kis busz.-mondta Abby mosolyogva.

-Kicsi?-kérdezte tőle Jinxx.

-Jaj érsd jóra.-boxolt bele a válába. Stephanieval is össze ismerkedtünk így jó barátnők lettünk.

-Kinek melyik az ágya?-kérdezte Emily.

-Baloldalt alszik Jake alul és Jinxx felül, jobb oldalt pedig CC alul és Ashley felül.-válaszolta Andy.

-És te?-néztem Andy-re értetlenül. Mosolyogva felállt a kanapéról majd hozzám jött és megfogta a kezemet majd elmentünk az ágyak közt és egy ajtónál álltunk meg. Andy kinyitotta azt majd bementünk ahol egy kisebb szoba féleség tárult elém. Volt bent kanapé a sarokba, egy kis szekrény és dohányzó asztal majd a másik sarokban volt egy két személyes ágy és az ágy mellett szintén egy kis szekrény féleség jah és lámpa is volt bent.

-Azta.-mondtam tátott szájjal míg többször is szemügyre vettem a kis helységet.

-Tetszik?-kérdezte tőlem Andy majd hátulról megölelt engem.

-Igen. Itt csak te alszol?-kérdeztem tőle.

-Mostmár te is itt fogsz velem.-suttogta.

-Szép kis helység.-mondtam mosolyogva.

-Menj és próbáld ki az ágyat.-vigyorgott rám. Mosolyogva bólintottam majd az ágyra ültem . Nagyon puha volt és kényelmes. Elterültem rajta amit nem kellett volna mert álmos lettem.

-Látom álmos vagy.-ült le mellém Andy mosolyogva.

-Igen egy kicsit.-ültem fel hozzá majd a vállára hajtottam a fejemet és átkaroltam a karját.

-Mi az?-kérdezte tőlem mosolyogva majd megpuszilt.

-Olyan boldog vagyok veled Andy. El sem tudod képzelni, hogy mennyire imádlak téged. Az életemnél is jobban imádlak.-mondtam neki suttogva. Magához ölelt én pedig beszívtam a parfümje illatát.

-Én is nagyon boldog vagyok veled Susan. A világ legboldogabb emberévé tettél engem. Te vagy nekem a legfontosabb és nem akarlak soha a büdös életbe elveszíteni téged. Köszönöm, hogy vagy nekem.-mondta ezeket a szép dolgokat nekem amin meghatódtam és elkezdtem sírni.

-Én köszönöm Andy, hogy a barátnőd lehetek. És nekem is csak te vagy a fontos.-pusziltam meg boldogan.

-Ne sírj.-törölte le a könnyeimet boldogan.

-Szeretlek.-mondtam a szemébe nézve végig.

-Én is szeretlek.-csókolt meg. Hosszas csókolózásba kezdtünk amit a többiek zavartak meg.

-Álmos vagyok.-mondtam ásítva.

-Aludj nyugodtan.-simított végig az arcomon.

-Nélküled nem tudok elaludni.

-Mindjárt jövök én is baba.-bólintottam majd felállt és kiment. Én felfeküdtem az ágyra majd felnéztem facebookra és írtam ki valamit Andynek.

 

43099034_171920787027705_9179460308400340992_n.jpg

 

 

Mosolyogva olvastam el a hozzászólásokat majd becsuktam a szemem és elaludtam. De nem aludtam olyan mélyen mivel mindent hallottam és éreztem. A telefon a kezembe volt még mindig. Hallottam, hogy kinyílt az ajtó majd bejött rajta valaki.

-Majd beszélünk haver.-mondta Andy valakinek és vissza bezárta az ajtót hallkan. Lesüppedt mellettem az ágy így gondoltam leült mellém, majd óvatosan kivette a kezemből a telefont és lerakta az asztalra utána lassan lefeküdt mellém és betakarta magát majd engem is, és megpuszilt majd magához ölelt. Én meg hozzá bújtam és ennyi volt.

 

********

 

-Kicsim ébresztő.-mondta hallkan Andy. Felkeltem és kipihent voltam. Nyújtóztam egy nagyott amit Andy kuncogva nézett  végig.-Hogy aludtál?-kérdezte mosolyogva.

-Melletted mindig jól tudok.-mosolyogtam rá majd felültem és Andy ölébe hajtottam a fejemet mire ő elkezdte simogatni az arcomat és piszkálni a hajamat.

-Hol vagyunk?-kérdeztem tőle.

-New York.-mondta mosolyogva. Az ajtón Ashley jött be.

-Andy menni kéne próbálni.-szólt be Andy-nek majd ki is ment.

-Menjünk.-hajolt le hozzám majd megcsókolt. Felültem majd Andy-vel együtt felálltam és kimentünk majd a többiekkel együtt elmentünk a színpadhoz. Andy a srácokkal elment egy folyosó féleségre és ott álltak pár percet majd valamit magukhoz vettek és elindultak felénk. Energiaital volt náluk de Andy-nél kettő volt.

-Tessék baba.-adott egyett nekem.

-Köszönöm.-köszöntem meg mosolyogva majd magamhoz öleltem.

-Szeretlek.-mondta a fülembe hallkan.

-Én is téged nagyon.-engedtük el egymást. Egy sátorba mentünk és ott álltunk. Én titokba csináltam gyorsan Andyről egy képet.

 

t02200347_0474074812172449414.jpg

 

Redbull feliratos pohárba itták az energiaitalt és közben beszélgettek. Majd elraktam a telefonomat és csak őt néztem. Pár perc múlva elkezdődött a koncert. A rajongók hatalmas sikításba kezdtek amikor felszaladtak a szinpadra.

-Hello New York!-ordította Andy a mikrofonba mosolyogva.

-Szerencsések vagyunk csajok.-mondtam mosolyogva miközben végig Andy-t néztem.

-Az nem kifejezés.-mondták mosolyogva.

-Ma lesz egy meglepetésem egy számomra nagyon fontos személynek.-mondta a mikrofonba majd rám kacsintott.

-Mire készülsz Biersack?-kérdeztem magamtól miközben néztem a koncertet. Lement a "Wake Up", "Heart Of Fire" és a "Fallen Angels", "Rebel Love Song", "My Way", "Lost it all","Goodbye Agony", "In The End", "The Legacy", "Die For You", "Ribcage" és a "21 guns". Az utolsó szám ha jól emlékszem akkor a kedvencem a "When They Call My Name".

-Az utolsó szám a When They Call My Name lesz amit a barátnőm nagyon szeret. Susan kérlek gyere fel ide hozzám.-nézett rám Andy mosolyogva. Félve bár de lassan felmentem és megálltam mellette elől. A rajongók egy emberként kezdtek el sikítani. Andy megcsókolt majd a derekamat átölelve beszélt a rajongókhoz.

-Mint tudjátok 1 hónapja, hogy Susant megkérdeztem a színpadon, hogy lesz-e barátnőm amire persze igent mondott és ezzel boldoggá tett engem. Még mindig ugyanúgy imádom őt ahogy eddig és készültem neki egy kis meglepetéssel a srácok és a csajok segítségével.-mondta a rajongóknak.-Susan szeretnélek megkérni, hogy maradj itt fent velem egy kicsit és majd nézz hátra.-mondta nekem a szemembe. Én csak bólintottam mosolyogva. Andy elment egy férfihez én meg egyedül maradtam elől ezért leültem az állványra és vártam. Jinxx és Jake jött hozzám majd megálltak előttem.

-Mire készül?-kérdeztem Jinxxtől amikor észre vettem, hogy valami vászon féleséget kezdtek el rendezni a színpad hátulján.

-Meglepetés.-mondta mosolyogva Jinxx.

-Addig játszunk valamit.-mondta Jake is mosolyogva.

-Chris kezdj el valamit játszani.-szólt oda neki Jake. Ő csak bólintott majd elkezdett egy ütemet játszani majd a gitárosok is elkezdték pengetni a húrt. Meguntam az ülést ezért felálltam.  Pár perc múlva Andy jött fel egy száll rózsával. A srácok befejezték és elkezdték a When They Call My Name dalukat játszani. A kivetítőn elkezdtek képeket vetiteni. Andy pedig elkezdett énekelni. Régi képeket mutattak rólam és Andyről. A megismerkedésünkről is mutattak képeket. Minden egyes pillanatról. Amikor az iskolába még nem is ismertük úgy egymást de viszont mindig szemezgettünk, amikor náluk aludtunk legelőször, az egésznapos bandázásról és amikor Andy megvédett Deborahtól. A házibuliról készült képek, az első csókom Andyvel és amikor a színpadon megkérte, hogy legyek a barátnője. Már az elején elkezdtem sírni amikor ezt elkezdték. Andy átölelt a szabad kezével a derekamnál fogva én pedig hozzá bújtam és úgy néztem végig a diavetitést és hallgattam a koncertet. A rajongók is hangosan elkezdték énekelni a dalt. Amikor hátra néztem akkor láttam, hogy sokan meghatódtak velem együtt és videóztak meg énekeltek is. Vissza néztem a szinpadra. Amikor nem énekelt akkor rám nézett és elmosolyodott majd még jobban ölelt magához. A végén mégjobban sírtam és most rendesen öleltük meg egymást. Pár perc múlva nyugodtabb voltam és a rajongók felé fordultunk.

-Csajok gyertek fel kérlek és ti is gyertek ide srácok.-mondta a mikrofonba. Mindenki hozzánk jött és megöleltük egymást. A rajongók csak sikítottak és képeket meg videókat készítettek rólunk. Elengedtük egymást majd a rajongók fele fordultunk. 

-Boldog 1 hónapot haver. És még sok boldogságot továbbra.-mondta Jinxx mosolyogva nekünk.

-Gyerünk mindenki ordibállja egyszerre jó hangosan azt, hogy boldog 1 hónapot.-mondta Jake a rajongóknak.

-1.-kezdte Chris.

-2.-folytatta Jake.

-3.-ordították a lányok.

-BOLDOG 1 HÓNAPOT!!!!-ordította mindenki torka szakadtából. 

-Elkérhetem a mikrofont?-kérdeztem sírva Andy-től.

-Persze.-válaszolta mosolyogva majd a kezembe adta én pedig a számhoz emeltem.

-Huha. Először is nagyon de nagyon szeretlek téged Andy. Te vagy a mindenem és nagyon fontos vagy nekem. Boldog vagyok veled. És nagyon de nagyon szépen köszönöm ezt a csodálatos meglepetést. Azta.....imádlak téged teljes szívemből. A másik pedig nagyon de nagyon köszönöm szépen nektek skacok és mi tényleg egy nagy családott alkotunk így együtt amibe az armyk is bele tartoznak.-mondtam a srácoknak majd a rajongók felé fordultam.-Hatalmas tapsot a fiúknak és magatoknak.-ordítottam a mikrofonba és mindenki elkezdett tapsolni. Vissza adtam Andynek a mikrofont és megöleltem.

-És meg egy hatalmas tapsot Susannak és a csajoknak.-mondta most Andy és megint tapsoltak.

-Szuperek voltatok srácok. Ez egy ujjabb felejthetetlen koncert lett. Sziaaaasztooook!-köszöntek el a srácok mi lányok pedig integettünk és lementünk együtt. Leérve a szinpadról Andy nyakába ugrottam boldogan mire ő magához ölelt.

-Köszönöm Andy.-motyogtam a nyakába.

-Én köszönöm, hogy boldoggá teszel.-nézett a szemembe mosolyogva. Megcsókoltuk egymást és éreztem azt az érzést amit csak iránta éreztem eddig és fogok is. Csók után egymás szemébe néztünk miközben a homlokunkat egymásénak döntöttük.

-Mondanom kell valamit.-mondtam hallkan.

-Mond csak.-nézett végig a szemembe.

-Akarlak.-suttogtam neki a szemébe nézve. Ő csak elmosolyodott majd megpuszilta a homlokomat majd a fülemhez hajolt.

-Majd este baba.-suttogta a fülembe majd megpuszilta a nyakamat utána megfogta a kezemet és hátra mentünk az öltözőbe. Bementünk és Andy elkezdett öltözni majd amikor készen volt akkor a táskájába tette a cuccait és kimentünk.  A többiek már elmentek a buszhoz és mi is kézen fogva sétáltunk a jármű fele. Berakta a buszba a cuccát az enyémmel együtt majd ki ültünk még egy kicsit  amikor rajongók jöttek hozzánk.

-Andy kérhetek autogrammot és egy közös képet?-kérdezte egy csaj mosolyogva.

-Én is! Én is!-mondták a többiek. 

-Persze.-válaszolta mosolyogva Andy majd felállt és hozzájuk ment. Nem voltak tőlem messze épp, hogy pár lépés távolság volt közöttünk. Elkezdett aláírást kiosztani és képeket csinálni velük.

-Nagyon aranyosak vagytok a barátnőddel.-mondta az egyik amire elmosolyodtam.

-Köszönjük szépen.-köszönte meg boldogan.

-Nagyon jó volt a koncert Andy. És aranyos volt a meglepetés is.-mondta a másik.

-Örülök neki, hogy jól éreztétek magatokat.-mondta mosolyogva. A többieknek is ki kellett jönni ezért volt csoportos kép is.

with-andy-1_large.jpg

 

 Kis idő múlva Andy vissza ült mellém és magához ölelt. Most volt rajtam is felső hála istennek.

-Tökéletes volt ez a nap.-mondtam neki miközbe a csillagokat néztük együtt egymáshoz bújva.

-Igen és mindennapom ilyen veled. Tökéletes.-puszilt meg mosolyogva.-Gyere menjünk be.-mondta mosolyogva. Bólintottam majd felálltunk és bementünk a buszba. A többiek ki voltak feküdve és aludtak. Andyvel a kis szobába mentünk majd bezárkóztunk oda de előtte elmentünk fürdeni. Pizsomába feküdtünk az ágyba és ittuk a jó meleg teánkat és közben beszélgettünk.

-Kérdezhetek valamit?-néztem rá.

-Persze.

-Ezt a költözést komolyan gondoltátok?-néztem végig rá.

-Nagyon is.

-És ki hol aludna?

-Hát te tuti, hogy velem alszol a szobánkba. Jake, Emilyvel ; Jinxx, Abbyvel és Ashley pedig Lisával. Chris pedig a csajjal.

-Szobánk?-néztem rá mosolyogva.

-Igen az én szobám már a tiéd is.-ölelt magához.

-De furcsa kimondani. Közös szoba és közös élet.-gondolkoztam el ezen.

-Meg fogod szokni bébi.-rakta le a csészéket a szekrényre majd felém kerekedett.

-Még mindig akarod?-kérdezte suttogva miközben a nyakamat kezdte el csókolgatni gyengéden.

-I-igen-mondtam ki hallkan. Sóhajokkal jutalmaztam a tettét.

-Akkor megkapod.-mondta majd megcsókolt és bele adott minden érzelmét. Egy kicsit eltoltam magamtól.

-É-én még ne-nem....-kezdtem el de egy csókkal elhallgattatott majd újra elvállt tőlem egy kicsit.

-Tudom nagyon jól, hogy szűz vagy még.-mondta mosolyogva nekem.

-Honnan tudtad?-kérdeztem tőle meglepődve.

-Emily elmondta nekem.-mondta mosolyogva.

-És még így is akarsz engem?

-Jaj baba persze, hogy akarlak. Ez nem szégyen kicsim inkább legyél büszke magadra, hogy 21 évesen szűz vagy még. És, hogy nem feküdtél össze senkivel. De nem is arra megyek. És ha most nem szeretnéd én akkor is boldog leszek veled és továbbra is imádni foglak.-mondta végig a szemembe nézve.

-Köszönöm Andy de én így is akarlak.-mondtam mosolyogva.

-Akkor meg lesz.-mondta mosolyogva. Elkezdett csókolgatni majd lassan lekerültek a ruhák is.

-Óvatos leszek kicsim.-nyugtatgatott Andy.

-Rendben.-mondtam sóhajtva. Először fájt de utána lassacskán átvette az élvezet.

 

*REGGEL*

 

Reggel a kávé illatára keltem fel.  Magam mellé néztem és láttam, hogy Andy nincs mellettem. Felültem az ágyon majd kimásztam és felöltöztem majd befujtam magamat a kedvenc parfümömmel utána megcsináltam az ágyat és kimentem.

-Jóreggelt.-köszönt nekem Jinxx mosolyogva.

-Jóreggelt.-viszonoztam a mosolyát.

-Tessék van frissen készített kávé.-adott egy kis pohár kávét.

-Köszönöm. Andy hol van?-néztem rá.

-Itt van kint a többiekkel.-válaszolta mosolyogva majd elkezdett kajálni. Lassan kimentem és Andy a busznak dőlve cigizet.

-Itt van Csipkerózsika.-mondta vigyorogva Emily mire mindenki felém kapta a fejét. Andy mellé mentem aki egy csókkal köszönt nekem majd magához ölelt.

-Jóreggelt.-mondták a többiek.

-Nektek is.-mosolyogtam rájuk majd ittam a kávémat.

-Hogy aludtál?-kérdezte tőlem Andy mosolyogva.

-Remekül.-mosolyogtam rá mire ő kacsintott egyett.

-Mi volt ott este?-kérdezték a lányok perverzül.

-Semmi.-forgattam meg a szemeimet mosolyogva majd vissza mentem a buszba és elmostam a bögrémet. 

-Okés srácok nemsokára autogram osztás lesz úgyhogy menjetek oda abba a sátorba és üljetek le.-hallottam meg kint egy férfi hangját.

-Rendben megyünk.-mondta Chris.

-Kicsim.-állt meg Andy az ajtóban. Megálltam az utolsó lépcsőfokon így egy magasságba voltam vele.

-Most akkora vagyok mint te.-mondtam mosolyogva.

-Nemsokáig.-mondta majd levett és pördült velem egyett majd lerakott.

-Hova kell menned?-kérdeztem tőle mosolyogva.

-Autogrammot kell osztogatnunk. Bezárom az ajtót és megyünk mi is.-mondta Andy majd megpuszilt. Nálam volt a telefonom így Andy bezárhatta a busz ajtaját majd kézen fogva mentünk mi is a sátorhoz. A lányok a színpad előtt álltak és beszélgettek míg a fiúk a sátornál ültek le egy hosszú asztalhoz és a kezükben volt egy toll. Majd csak azt vettük észre, hogy lányok ezrei rohannak a sátorhoz és néhány fiú is volt köztük.

0.jpg

 

 Gyorsan csináltam a srácokról képet ahogy az asztalnál ülnek. Pont Andy ült szélen így láthattam őt végig.

 

31894448_229488834477096_4757078083100475392_n.jpg

 

Nem messze tőlük megláttam egy italos bódét. Megszomjaztam ezért megnéztem, hogy volt e nálam pénz és volt.

-Csajok nem veszünk valami innivalót?-kérdeztem tőlük.

-De igen.-mondták mosolyogva majd elindultunk a bódé fele. Éreztem végig Andy tekintetét magamon de nem néztem arra.

-Képzeljétek el. Tegnap Jinxx megkérte, hogy legyek a barátnője.-kezdett el ugrálni Abby vigyorogva.

-Aaaaaaa gartulálok.-öleltük meg a lányokkal együtt boldogan. Vettünk egy üveg sört és megittuk.

-Azért vigyázzatok az ivással csajok.-jött hozzánk Andy mosolyogva.

-Nem ittunk sokat. Csak egy üveg sör volt.-mondta Emily mosolyogva.

-Rendben.-mondta Andy mosolyogva.-Gyertek a sátorhoz.-mondta nekünk. Összekulcsolta a kezünket majd  vissza mentünk a sátorhoz. Andy vissza ült majd folytatódott az osztogatás és a fényképezkedés. A hátuknál a sátorban volt elég hely ezért a lányokkal leültünk oda törökülésbe és hallkan beszélgettünk, hogy ne zavarjuk őket.

-De jó lenne ha tőlem is megkérdezné Jake, hogy leszek-e a barátnője.-suttogta nekünk Emily.

-Nekem is jó lenne.-mondta sóhajtva Lisa.

-Hé csajok ami késik az nem múlik.-mondtam mosolyogva.

-Kérdezhetek valamit?-nézett rám Emily vigyorogva.

-Aha.-mondtam mosolyogva.

-Lefeküdtél már Andyvel?-kérdezte hallkan de hallottam és kiköptem a vizet ami a számba volt. A lányok csak elkezdtek nevetni rajtam nekem meg égett a fejem. A fiúk hátra néztek majd ránk mosolyogtak utána vissza fordultak.

-Erre majd válaszolok. De most mindjárt jövök.-álltam fel a helyemről majd leporoltam magamat és elmentem tőlük. A szinpadnál megláttam egy ismerős lányt és amikor felismertem akkor ideges lettem. Amikor meglátott akkor vigyorogva jött hozzám.

-Szia Susan. Hogy vagy?-kérdezte kényesen.

-Jobban lennék ha nem lennél itt.-mondtam neki idegesen.

-Oh te. Itt vannak a fiúcskák is?-kérdezte tőlem.

-Nem ők nincsennek itt.-tettem karba a kezemet.

-Oh dehogynem. Hiszen ott ülnek. Hmmmm istenem milyen jó pasi Andy. És milyen jó lehet az ágyban.-kezdett el ábrándozni.

-Na ide figyelj te kis kurva. Ha egy ujjal is hozzá mersz érni , vagy ha a közelébe vagy, vagy akár csak hozzá mersz szólni akkor esküszöm, hogy kitépem az összes hajadat. Remélem megértetted.-sziszegtem a fogaim közt.

-Megfogom szerezni magamnak Andyt.-mondta gúnyosan majd elment. Belőlem meg előtört a sírás de mivel nem akartam, hogy lássák ezt a többiek vagy akár a rajongók ezért elrohantam egy eldugodt helyre. Majd ott a falnak dőlve lecsusztam és zokogtam.

 

 

*ANDY SZEMSZÖGE*

 

 

Még tartott az autogramosztás amikor azt láttam, hogy Susan felállt és elment. Láttam, hogy megállt egy helyen majd egy csaj hozzá ment.

-Hé ki lehet az a lány?-kérdeztem a csajoktól akik arra néztek amerre én.

-Nem tudjuk.-válaszolták. Már az utolsó rajongó is elment és mi elkezdtünk beszélgetni.

-Susan!-kezdtek el rohanni a lányok. Láttam, hogy merre rohannak. Össze néztünk a fiúkkal majd felpattantunk és mi is elkezdtünk futni. Egy eldugott helyen volt. Megláttam ahogy a falnak dőlve zokogott.

-Susan mi a baj?-kérdezte tőle Emily.

-Itt volt Deborah.--mondta zokogva. Gyorsan hozzá mentem majd leültem mellé és magamhoz öleltem őt.

-Mit akart?-kérdeztem tőle miközben a karját simogattam, hogy megnyugodjon.

-A-azt mondta, hogy elfog tőlem venni téged.-mondta zokogva.

-Atya ég az a cseléd.-állt fel dühösen Abby.

-Nyugi kicsim. Semmi pénzért nem lennék vele és amúgy sem fog tudni elvenni mert én téged szeretlek teljes szívemből.-mondtam neki majd megfogtam a kezét és össze kulcsoltam az enyéimmel.

-Andy nem olyan akit könnyű megszerezni. Itt vagy neki Susan és téged szeret csak. Más lányok nem is érdeklik.-ölelte magához Jinxx a barátnőjét.

-Igaza van Jinxx-nek.-mondtam a síró barátnőmnek.

 

*SUSAN SZEMSZÖGE*

 

-Kérlek ne hagy el engem Andy. Te vagy a mindenem és nem akarlak elveszíteni. Most érzem azt, hogy boldog vagyok.-temettem a két kezem közé az arcomat.

-Susan nyugodj meg.-mondták a többiek nekem.

-Ashley megkérhetlek arra, hogy hozzál egy üveg vizet?-kérdezte meg kedvesen Andy a haverját.

-Természetesen.-mondta majd elindult.

-Megyek veled.-ment utána Lisa. A többiek is leültek hozzánk és próbáltak nyugtatgatni engem de nem nagyon ment. Pár perc múlva Ashley és Lisa is vissza tért majd helyett foglaltak ők is majd ide adták az üveg vizet.

-Utálom nagyon Deboraht. Tiszta szívemből gyülölöm.-mondtam még mindig sírva. Andyhez bújtam és úgy nyugodtam meg valamennyire. 

-Figyelj Susan ne foglalkozz azzal a kis ringyóval. Itt van neked Andy aki tiszta szívéből szeret téged. Igaz Andy?-mondta majd kérdezte a barátomat Lisa.

-Persze, hogy igaz. Teljes szívemből szeretlek téged ne félj. Mindig melletted leszek.-puszilt meg Andy engem.

-Én is téged Andy.-mosolyogtam rá egy kicsit.

-Na tessék mosolyogni.-mondta nekem Andy vigyorogva. A fiúk elkezdtek kötekedni egymással majd a lányok is beszálltak én pedig csak nevettem rajtuk. Majd én is beszálltam de úgy beszóltam nekik, hogy a lányok igazat adtak nekem ezért a fiúk elkezdtek minket kergetni mi meg menekültünk előlük nevetve.

-Jól van csajok feladjuk.-mondta lihegve Andy. Mi is megálltunk és hátra néztünk ahol a fiúk lihegve állnak egy helyben.

-Ááááá de gyengék vagytok.-mondta nevetve Abby is.

-Majd meglátjuk, hogy ki hol lesz gyenge.-mondta perverzen Chris.

-Uuuuuuu.-mondtuk egyszerre amin megint felkacagtunk.

-Na jó higgadjunk le.-mondta Jake is mosolyogva.

-Elfáradtam.-mondtam majd oda mentem Andyhez és megöleltem amit ő is viszonzott.

-Menjünk vissza a buszhoz.-mondta Jinxx. Mindenki bólintott majd vissza mentünk. Andy kinyitotta majd a csajok felmentek a fiúk meg kint megálltak és Andy pedig elkezdett cigizni.

-Menj fel kicsim. Mindjárt megyünk mi is.-mondta majd kifújta a füstött.

-Rendben.-csókoltuk meg egymást majd felmentem a lányokhoz. A lányokkal elbeszélgettünk amikor a sofőr jött hozzánk.

-A fiúk hol vannak?-kérdezte tőlünk.

-Itt vannak kint.-válaszolt Emily. Bólintott majd megállt az ajtóban és szólt nekik, hogy lassan indulunk. 

-Megyek pihenek egy kicsit.-mondtam a csajoknak majd felálltam és a kis szobába mentem majd bezártam az ajtót és elhelyezkedtem az ágyon. Elkezdtem olvasni amikor jött egy üzenetem messengeren Deborahtól. Rá mentem és elolvastam. 

-Megint kezdi. Ezt nem hiszem el.-gondoltam magamba idegesen. Hallottam a fiúk hangját a buszon így gondolom, hogy már indulunk is tovább.

-Susan?-kérdezte Andy a csajokat.

-Ott van bent.-válaszolta Abby.

-Köszi.-köszönte meg majd hallottam ahogy elindult hozzám. Kinyílt az ajtó majd bejött és mosolyogva vissza bezárta majd hozzám jött és leült mellém.

-Valami baj van?-kérdezte tőlem amikor az ölébe ültetett.

-Nem.-mondtam majd kifujtam a levegőt.

-Susan. Nekem nem tudsz hazudni.-mondta és végig a tekintetemet kereste.

-Igazad van. Nem tudok neked hazudni és nem is akarok. De inkább megmutatom neked.-szálltam ki az öléből majd leültem mellé és elvettem a szekrényről a telefonomat majd beleléptem a messengerbe, rámentem Deborah-ra és Andy kezébe adtam a telefonomat. Először azt olvasta el amiket én írtam neki.

 

1_5.jpeg

 

 -Ezt ügyesen elintézted baba.-mondta nekem majd mosolyogva megcsókolt.

-Köszönöm de félek Andy.-mondtam és éreztem, hogy kigördült pár könnycsepp.

-Írhatok neki ebből? Meg engeded?-kérdezte tőlem édesen.

-Persze csak nyugodtan.-mondtam majd néztem, hogy miket ír neki. A fejemet a vállára hajtottam és úgy figyeltem.

-Idióta ez a csaj.-mondta Andy.

1_10.jpeg

1_6.jpeg

 

-Lefogjuk állítani kicsim. Ne aggódj.-mondta majd magához ölelt.

-De hogy?-kérdeztem tőle az ölelésében.

-Nem tudom. De megoldjuk.-tolt el egy kicsit magától, hogy a szemembe tudjon nézni.

-Csókolj meg.-mondtam neki hallkan ő pedig édesen csókolt meg. Kezdtem egy kicsit vad lenni amit észre vett és a csókunkba mosolygott majd elváltunk.

-Ne haragudj.-hajtottam le a fejemet.

-Én nem haragszom kicsim. Sőt még tetszett is.-mondta amire én elpirultam ő pedig felkuncogott erre.

-Hosszú lesz az út?-kérdeztem tőle.

-Eléggé úgyhogy pihenj nyugodtan.-mondta majd megpuszilt.

-Rendben. Ugye majd te is jössz?-néztem a szemeibe.

-Persze.-mondta mosolyogva. Bólintottam majd négykézláb a helyemre másztam de viszont Andy nem bírta ki azt, hogy ne csapjom a fenekemre.

-De  jó volt.-mondta vigyorogva.

-Mocsok.-nyújtottam ki rá a nyelvemet.

-Majd meglátjuk valamelyik este, hogy milyen mocskos is vagyok én.-suttogta a fülembe majd megpuszilt.

-Perverz.-mondtam kuncogva.

-Dehogy is.-mondta nevetve.-Na aludj nyugodtan.-puszilt meg majd felállt és a kanapéhoz ment majd leült. A kezébe vett egy tollat és egy füzetett majd valamin elkezdett gondolkozni miközben dudolászott. Ezt hallgatva be is aludtam.

 

*ANDY SZEMSZÖGE*

 

-Idegesít, hogy az a cseléd zaklatja Susant. Írnom kellett neki az övéből, hogy álljon le de kétlem, hogy be fogja fejezni. De le kellesz valahogy állítanom.-gondoltam magamban. Susan az ágyon feküdt és pihent én pedig a kanapén ültem és próbáltam egy dalt össze hozni. Elkezdtem dudolászni hátha eszembe jut valami. 1 sort tudtam leírni.  A kanapén Susan fele fordulva ültem le. Hátra dőltem és az alvó lányt nézve jutott eszembe egy dal. Eszembe jutott egy jó dal amit egyből le is írtam majd a hasam egy korgással jelzett, hogy ennem kéne. Felálltam majd leraktam mindent utána az ágyhoz mentem és betakartam Susant majd hallkan kimentem. Hamar ettem majd leültem a többiekhez és elmondtam nekik mindent.

-Hogy kéne leállítani?-kérdeztem a többiektől.

-Nem tudjuk.-mondta Jake. Mindenki elkezdett gondolkozni majd Chris felszólalt.

-Mi lenne ha eljátszanád hogy szereted. Megvárod, hogy bízzon benned és ha látod hogy már bízik benned akkor dobod őt. Így hátha befejezné.-mondta Chris.

-Ez nem jó.-mondta Abby.

-Miért?-kérdezte Chris.

-Gondolj Susanre is.-mondta a szőkeség.

-Igaza van. Nem akarom elveszíteni őt.-adtam a csajnak igazat.

-És ha felhívnád? Úgy talán le lehet koptatni.-mondta Emily.

-Az talán beválhat. De kinek van meg a száma?-néztem körbe rajtuk.

-Megkérhetem a bátyjámat hogy szerezze meg nekem.-mondta Lisa.

-Az jó lenne.-mondtam sóhajtva. Bólintott majd felhívta a bátyját.

-Szia. Kérhetek egy szivességet?

-.......!

-Deborah Clark telefonszámat megtudod nekem szerezni?

-......!

-Hát még ma jó lenne.

-....!

-Okés köszi. Szia.-rakta le a telefont. Kérdőn néztünk rá.

-1 perc és küldi.-mondta. Letelt az 1 perc és el is küldte. Lisa lediktálta nekem a számát majd ki hangosítottam.

 

Telefonbeszélgetés*********

 

-Hallo Deborah Clark.

-Szia Andy vagyok.

-Végre már hogy felhívtál.

-Na ide figyelj. Egyszer már elmondtam neked, hogy hagyd békén Susant. Mindenkit hagy békén bele értve engem is. Nem fogom miattad elveszíteni azt a lányt akit igazán szeretek. Semmit  sem fogsz elérni. És nem akarom mégegyszer elmondani neked. Ne akard megtudni, hogy milyen vagyok ha felidegesítenek. És most mondom el utoljára, hogy hagy mindenkit békén. Ha meg tudom hogy valamelyikünkre rá szállsz akkor nem állok ki jót magamért. Te az én szemembe és a többiekébe egy senki vagy aki csak a f*szra megy meg a hírnévre. Sosem voltak igaziak az érzéseid. De minket nem érdekelsz. És nagyon remélem, hogy fel fogtad azzal a kicsi agyaddal. Ne zaklass minket se senkit. Csá.-nyomtam ki idegesen a telefont.

 

*****Telefonbeszélgetés vége *****

 

-Na ha ezek után se fejezi be akkor nem tudom, hogy mi van azzal a csajjal. Én tuti befejezném egy ilyen után.-mondta Abby.

-Megijedtél Andytől?-kérdezte Jinxx a barátnőjétől.

-Meg.-válaszolta majd hozzá bújt.

-Nyugi titeket nem bántalak. Nektek nem kell félni ellenben vele.-mondtam mosolyogva. A szobában hallottam, hogy Susan nyöszörög ezért felálltam majd bementem hozzá és bezártam az ajtót. Láttam, hogy sír de viszont csukva volt a szeme így gondoltam, hogy álmodik valamit. Lassan lefeküdtem mellé a hátamra majd magamhoz öleltem, hogy megnyugodjon.

-Nem. Ő az enyém. Nem engem. Hagyd őt békén. Andy. Andy. Hol vagy. Andy.-motyogta mire megrándult a keze. Végig simítottam az arcán amire felkellt és kisírt szemekkel nézett rám.

-Csss nyugodj meg. Itt vagyok veled és nem megyek sehova.-suttogtam neki és gyengéden elkezdtem a karját simogatni.-Mit álmodtál?-kérdeztem hallkan.

 

**SUSAN SZENSZÖGE**

 

-Mit álmodtál?-kérdezte tőlem Andy hallkan.

-Azt, hogy sikerült neki elvennie tőlem.-válaszoltam a kérdésére. Jól esett, hogy itt van nekem és, hogy őszintén szeret engem.

-Ez csak álom volt kicsim. Ne félj nem fog sikerülni neki semmi.-mondta Andy majd homlokon puszilt.

-Remélem.-mondtam neki szipogva.

-Aludj vissza. Itt leszek veled.-suttogta a fülembe majd bele puszilt a hajamba.

-Kérhetek valamit?

-Persze.

-Énekelsz nekem?-néztem fel rá.

-Mit szeretnél, hogy énekeljek?-nézett a szemembe majd egy hajtincset a fülem mögé türt.

-A When They Call My Name.

-Ennyire tetszik ez a szám?-mosolygott rám.

-Igen. Mindegyiket imádom de ez valamiért megfogott nagyon. Imádom benne a hangodat.-válaszoltam a kérdésére.

-Akkor elénekelem neked.-puszilt meg.

-Köszönöm.-pusziltam meg én is őt. Elhelyezkedtem majd becsuktam a szememet és hallgattam ahogy Andy elkezdett nekem énekelni azon a bariton mély dörmögő hangján amibe bele szerettem. 

-Aludj jól.-puszilt meg amikor befejezte az éneklést. Betakart minket és ő is elaludt. 

 

*1 óra múlva*

 

Telefon csörgésére kelltem fel. Andy nem feküdt mellettem ezért kimásztam az ágyból. Meg kerestem a csörgés forrását és Andy telefonja csörgött. Csak egy szám volt. Nem akartam felvenni ezért kimentem hozzájuk. Mindenki ült valahol és beszélgettek. Andy egy ágyon ült ahol csak lábát láttam kinyújtva. Chris rám nézett majd Andynek biccentett aki felült és rám nézett.

-Gyere ide.-mondta mosolyogva. Hozzá mentem majd leültem mellé és a kezébe adtam a telefont ami megint elkezdett rezegni. Felhúzta a szemöldökét majd felvette.

-Andy.-szól bele egy ismerős kényes hang. Andy rám nézett én pedig nem tudtam, hogy mi van, hogy honnan tudja a számát és, hogy miért hívta. Rossz előérzetem volt ezért a szobába mentem majd felültem az ágyra és elkezdtem sírni. Felhúztam a térdemet majd átkaroltam a két kezemmel és ráhajtottam a fejemet.

-Kopj le a faszomba már.-mondta dühösen Andy.-Na jó blokkolom a számát.-mondta. Pár perc múlva bejött és bezárta az ajtót.-Kicsim.-szólt nekem Andy majd leült  mellém.

-Haggyál.-mondtam neki sírva de nem néztem fel rá.

-Kicsim kérlek hagyd, hogy elmagyarázzam.-mondta amikor teljesen közel ült már hozzám.

-Honnan tudja a számod? Miért hivott fel? Miért?-néztem mostmár rá. Egy fehér atléta szerűség volt rajta a haja pedig jobb oldalra volt fésülve. Nagyon dögös volt ha most nem lenne ez akkor biztos megcsókoltam volna.....amire persze nagyon vágyom.

-Elmondom neked.-mondta sóhajtva. -Ez úgy volt, hogy Lisa bátyja megszerezte a telefonszámát mivel én kértem meg rá. Elegem lett abból, hogy zaklat téged és végett akartam ennek vetni. Amikor megadta a számát akkor felhívtam és kihangosítottam. Te pont aludtál. És elmondtam neki, hogy szálljon le rólad és mindenkiről mert úgy se, fogja elérni a célját mert nem olyan vagyok. Nekem van egy csodálatos barátnőm és egy csodálatos kapcsolatom vele amit nem akarok elveszíteni. Mondtam neki, hogy ne tudja meg, hogy milyen vagyok akkor amikor felidegesítenek. De most nem tudom, hogy miért hivott de blokkoltam a számát.-mondta végig a szemembe nézve Andy.  Láttam, hogy igazat mondott.

-Igazat mondasz?-kérdeztem tőle pityeregve.

-Igen kicsim igazat mondok. Sosem hazudnék neked és nem is fogok.-válaszolt a kérdésemre.

-Ne haragudj, hogy csak úgy bejöttem.-kértem tőle bocsánatott. Mosolyogva magához ölelt majd megpuszilt utána csak ölelt.

-Nem haragszom kicsim.-mondta édesen. Már nem sírtam csak a szemem kezdett el fájni. Pár perc múlva bejött Jinxx ezért Andy a kanapéhoz ment majd valami nagyon fontos dolgot kezdtek el beszélgetni és valamilyen papírt néztek.

-Kicsim.-szólt nekem Andy mire felnéztem rá a telefonomból.

-Mi az?-kérdeztem tőle mosolyogva.

-Nem baj ha rágyújtok bent?-kérdezte tőlem édesen.

-Nem nyugodtan. Csak nyisd ki az ablakokat.-válaszoltam mosolyogva.

-Rendben.-mondta kuncogva. Kinyitotta az ablakokat majd rá gyújtott ami olyan szexy volt. Hogy ha nem lett volna bent Jinxx akkor tuti, hogy rá másztam volna.

 tumblr_inline_n6iwjmgqss1qj50mk.gif

 

A hasam korgással jelzett, hogy ennem kéne ezért felálltam majd kiment a konyhába. Csináltam magamnak tojást és ittam hozzá kávét majd  elmostam magam után mindent és leültem a többiekhez.

-Minden oké?-kérdezte tőlem Emily.

-Persze.-válaszoltam mosolyogva.

-Ugye nem vesztetek össze?-kérdezte Ashley tőlem.

-Nem dehogy. Nem fog minket szétválasztani az a kis ribanc.-mondtam nekik mosolyogva.

-Helyes.-mondta Jake.

-Túlságosan is bele vagyok buzulva Andybe.-mondtam mire felnevettünk hiszen mindenki tudja ezt és még a vak is látja.

-Látszik is.-mondta CC vigyorogva.

-Nem kicsit.-mondta Jinxx is amikor kijött.

-Ah megyek fürdeni.-álltam fel majd a szobába mentem és vettem ki másik ruhát meg tiszta fehérneműt. Andy a kanapén ült és valamilyen papír volt nála amit kitöltött. Hozzá mentem mire felnézett rám én pedig lehajoltam hozzá és megcsókoltam őt. Meglepődött de vissza csókolt mosolyogva. Pár perc múlva elválltunk egymástól.

-Imádlak hercegem.-mondtam a szemébe nézve végig.

-Én is téged hercegnőm.-csókolt meg megint.

-Megyek fürdeni.-suttogtam neki majd elmentem a kis fürdő helységbe. Bezárkóztam oda majd elkezdtem zuhanyozni. Kimostam a hajamat is ami olyan jól esett

-Skacok azt mondta Jacob, hogy a kövi megállónál ahova most megyünk ott elfogunk tölteni pár napot. Szóval úgy csináljatok mindent.-mondta Jake a többieknek.

-Szuper.-örültek meg a csajok.

-Akkor elmehetünk bulizni is ha oda értünk.-mondta Jinxx.

-Igen.-ordítottak fel a többiek majd felnevettek amire én is. Megszárítottam magamat mindenhol rendesen majd felöltöztem a tiszta ruhámba. Felöltözve és a cuccaimmal együtt a szobába mentem. Andy kint ült a többiekkel de végig éreztem a tekintetétt magamon. Elpakoltam a cuccomat majd kimentem a többiekhez és leültem Andy mellé aki egyből magához ölelt.

-Na akkor ki van benne egy jó kis buliba?-kérdezte CC vigyorogva. Mindenki felrakta a kezét.

-Akkor ma este buliiiiii!!!!!!!!-ordította Abby és Emily is mire mindenki felnevetett rajtuk. Kis idő éreztem, hogy a busz megállt majd a sorőf hátra jött hozzánk.

-Megjöttünk.-mondta John. Mindent elmondott, hogy meddig maradunk és, hogy mikor lesz a koncert.

-Akkor mindenki készülődjön.-mondta Ashley mosolyogva. Mindenki elkezdett készülödni. Andy és én a szobába mentünk majd magunkra zártuk azt. Egy kis villany égett a szekrényen. Kerestem egy jó szettet amikor éreztem, hogy Andy felkap mennyasszonyi stílusba majd lerak az ágyra és felém mászik.

-Mondtam már, hogy imádlak?-kérdezte tőlem mosolyogva.

-Szinte minden nap.-mondtam nevetve mire ő is elkezdett nevetni. Majd homlokon puszilt engem.

d48114170f49fc212c50f40dad9e9080.gif

 

Utána rátapadt az ajkaimra és szenvedélyesen kezdett el csókolni engem amit én egyből viszonoztam is.

 

887bae11c1d57a2e09fa3bfa043f1d26.gif

 

 -Andy mennünk kéne a buliba.-mondtam neki a csókunk után mosolyogva.

-Menjünk.-adott még egy utolsó csókot majd felálltunk és elkezdtünk öltözni. A kedvenc szettemet vettem fel amit annyira imádok valamiért. Andy végig nézett rajtam amikor készen lettem én pedig elpirulva hajtottam le a fejemet.

-Dögös vagy ebbe. Nem hiszem, hogy bírni fogok magammal.-suttogta a fülembe amikor magához húzott.

-Én is így vagy ezzel.-mondtam mosolyogva majd kimentem a szobából.

 

Ezt vettem fel:

367151091b0d075e0a88b9774fa2f08f--indie-scene-outfits-band-outfits.jpg

 

 Kimentünk a buszból majd Andy össze kulcsolta a kezünket majd elindultunk a többiek után. Felhívta Jinxx-et és megkérdezte, hogy melyikbe vannak. Elmondta mi meg oda mentünk. Beérve rengetegen voltak és részegek mind. Megszorítottam Andy kezét aki szintén erősen fogta a kezemet és úgy mentünk a többiekhez. Nagy nehezen de megtaláltuk őket majd leültünk hozzájuk. Ittunk egy kicsit de nem akartunk sokat inni. Főleg én mert nem akartam részeg lenni. Sokat beszélgettünk és nevettünk majd kis idő múlva hozzánk jött egy srác és leült mellém.

-Szia cica. Jössz táncolni?-kérdezte tőlem részegen.

-Kösz nem és nem vagyok a cicád.-húzodtam Andy fele.

-Oh gyere már.-fogta meg a kezemet. 

-Most azonnal engedd el.-mondta Andy dühösen és ellökte tőlem a srácot.

-Jól van na haver.-mondta majd elment.

-Ki akarok menni egy kicsit.-mondtam Andynek.

-Kimegyek veled.-mondta majd felálltunk és kimentünk. Egyből elkezdtem fázni de most nem az érdekelt hanem a csuklóm mivel elkezdett fájni nagyon. Megnéztem és egy nagy lila folt volt a csuklómon. Andy is észre vette majd a kezébe vette az enyémet majd szemügyre vette a fájó területet.

-Fáj?-kérdezte tőlem aggódva.

-Igen.-válaszoltam majd egy kicsit megnyomta amire felszisszentem ő pedig az arcomra kapta a tekintetét.

-Menjünk vissza a buszhoz.-mondta és megfogta a másik kezemet.

-Bulizni akarok.-állítottam meg Andyt. Rám nézett és láttam, hogy gondolkodott valamin majd elindultunk vissza a többiekhez. Andy betolt engem Ashley mellé majd Andy a másik oldalamra ült le.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem Lisa amikor észre vette, hogy fogom a csuklómat.

-Egy srác megszorította a csuklómat és most fáj.-válaszoltam rá.

-Mindjárt megyünk vissza a buszba.

-Okés.-mondtam mosolyogva. Beszélgettünk és nevetgéltünk majd kis idő múlva felálltunk és vissza mentünk  nagyon nehezen a buszhoz.

-Ülj le ide.-mondta Andy majd  megfogta a derekamat és leültetett a kanapéra. Lisa egyből egy elsősegély dobozzal jött hozzám majd elkezdte ő is szemügyre venni a csuklómat.

-Tudod mozgatni?-kérdezte tőlem. Elkezdtem mozgatni ami ment de fájt egy kicsit. A többiek vagy ültek vagy álltak és néztek minket. Andy állt előttem karba tett kézzel és aggódó tekintettel nézte a kezemet.

andy_black_american_satan_b4b62e6b8feb204f329c1700ab8c6c4a.gif

 

-Kész is.-mondta Lisa amikor bekötötte a csuklómat majd elrakta a kis dobozkát.

-Ugye nem tört el neki?-kérdezte Andy a barátnőmtől.

-Ne aggódj Andy. Helyre fog jönni csak egy kicsit megrándult.-nyugtatta meg a szerelmemet Lisa.

-Köszönöm Lisa.-köszöntem meg mosolyogva.

-Ez csak természetes.-mosolygott rám majd leült mellém és megöleltük egymást.

-Haver minden rendben lesz. Helyre fog jönni a csuklója.-mondta neki Chris nyugtatásképpen.

-Szét kellett volna vernem a fejét.-mondta idegesen és ökölbe szorította a kezét. Én felálltam majd óvatosan hozzá mentem és magamhoz öleltem, hogy megnyugodjon. Talán sikerült mert vissza ölelt és a vállamra rakta a fejét.

-Azzal semmit sem oldottál volna meg.-mondta Jinxx.

-Ne legyél ideges szerelmem. Nincs komolyabb bajom mert ott voltál velem és megvédtél.-mondtam neki hallkan. Nem szeretem ha ideges vagy ha szomorú...ahogy most sem szeretem, hogy ideges és kigördült pár könnycsepp a szememből.

-Jól van megnyugszom.-puszilt meg majd a szemembe nézett és megdöbbent amikor látta, hogy sirok.

-Miért sírsz?-kérdezte tőlem amikor letörölte a könnyeimet.

-Ne haragudj és ti se.-mondtam majd bementem a szobába és leültem az ágy szélére és sírtam.

-Valami rosszat csináltam?-kérdezte Andy gondolom a többiektől.

-Nem dehogyis csak annyira szeret téged, hogy.....-kezdte el Abby de nem tudta kifejteni magát.

-Hogy?-kérdezte Jinxx.

-Nem szereti azt látni, hogy ideges vagy, vagy esetleg szomorú. Ez fáj neki mivel annyira szeret téged, hogy ez neki fájdalmat okoz és most azért kezdett el sírni. Boldognak akar látni téged mindig és sosem akar se idegesnek se rossz kedvűnek látni.-mondta Emily az igazat neki.

-Értem. Be megyek hozzá.-mondta hallkan majd hallottam, hogy bejött hozzám és leült mellém majd megfogott és az ölébe ültetett majd magához ölelt.

-Nyugodj meg kicsim.-simogatta a karomat nyugtatásképpen.

-Sosem akarom azt, hogy rossz kedvű legyél, vagy ideges, vagy, hogy boldogtalan.-mondtam neki szipogva.

-Nem miattad vagyok ideges baba.

-Akkor mi miatt?-néztem fel rá.

-Azért vagyok ilyen mert az a féreg ezt tette veled. Nem akarom, hogy legyen bármi bajod is. Megakarlak védeni minden bajtól.-mondta és végig a szemembe nézett. Nem bírtam megállni ezért megcsókoltam őt amit viszonzott is egyből. Majd a csókunk egyre vadabb kezdett lenni. Andy felállt velem együtt majd lerakott az ágyra és felém kerekedett. Majd megtörtént aminek megkellett.

 

*MÁSNAP*

 

-Hé gerlepár ébresztő!-kiabállták a srácok a szobában. 

-Ajh mi bajotok van?-kérdeztem nyöszörögve tőlük. Andy is felkellt majd rájuk nézett ő is.

-Ma lesz egy díjátadó most hivott nemrég Jacob.-mondta Jake vigyorogva.

-Szuper.-mondta Andy.

-Na készülődjetek.-mondta Jinxx vigyorogva majd kimentek.

-Ah basszus.-mondta Andy majd lassan felült. Én is felültem majd leültem mellé az ágy szélére.

-Fáj a szemem.-mondtam és fogtam a fejemet.

-Felöltözünk és adok neked gyógyszert. Rendben?-puszilt meg.

-Okés.-mondtam majd felöltöztünk csinosba. Én egy egyszerű de szép fekete ruhát vettem fel majd csináltam magamnak egy kis sminket a hajam pedig le volt engedve. A tükörbe néztem magam. Egyszer csak azt látom a tükörben, hogy Andy a hátam mögött áll tátott szájjal és engem nézz. Öltönyben is kibaszottul jól nézett ki. Megfordultam majd hozzá mentem.

9014dfb55d523d92b39e7ac1ec06e9a7.jpg

-Csodaszép vagy.-mondta ki végre majd megcsókolt.

-Te is remekül nézel ki.-mondtam mosolyogva.

-Te majd a csajokkal fogsz jönni baba.-mondta a szemembe nézve.

-Nem mehetek veled?-kérdeztem tőle szomorúan.

-Sajnos most nem. De majd ott talizunk.-mondta majd megcsókolt. Bejött Ashley majd elhúzta tőlem a hercegemet.

-Ashley Purdy én kinyírlak.-kiabálltam utána amire mindenki felnevetett. A srácok elmentek és nem sokkal később mi is utánuk mentünk. Gyalog mentünk mivel nem volt messze. Oda érve megláttuk kint a srácokat és Andy persze, hogy cigizett.

tumblr_m59t92daoe1r93zizo1_500.gif

 

 Én megálltam egy helyen a csajokkal együtt és csak a szerelmünket néztük. Andy észre vett majd rám mosolygott és végig nézett rajtam, én pedig elpirulva mentem hozzá.

-Nem fázol?-kérdezte tőlem mosolyogva majd megölelt.

-Nem annyira.-válaszoltam mosolyogva a kérdésére. Egy férfi volt velünk.

-Mindjárt megyünk be.-mondta majd szívta a mérget.

-Jacob mikor lesz koncertünk?-kérdezte Jinxx tőle.

-Holnap. Úgyhogy ne bulizzatok sokáig majd.-mondta a férfi. Andy elszívta a cigijét majd bemehettünk végre a hatalmas épületbe. Egy asztalnál 10 szék volt. Elöl ültünk le. Én persze Andy mellett foglaltam helyett és a combján lévő kezét megfogtam mire ő össze kulcsolta az enyémmel. Elkezdődött a díjátadó amin rengeteg banda kapott valamiféle díjat. Majd jött a legjobb banda kategória amibe a fiúkat is jelölték.

-És a legjobb banda kategória nyertese nem más mint ......(egy kis hatásszünet)........mint a BLACK VEIL BRIDES.-ordította egy nő a mikrofonba. A csajokkal felpattantunk és sikítottunk majd a fiúk felálltak és mindenki megcsókolta a szerelmét majd leültünk a srácok pedig felmentek a színpadra. Átvették a díjat és Andy tartott egy kis beszédet.

-Huh. Nagyon szépen köszönjük mindenkinek, hogy ránk szavaztatok. De a legjobban köszönjük a csajoknak (itt ránk mutatott mosolyogva), és az armyknak. Egy párszor elmondtuk már de most is megemlítem, hogy mi egy hatalmas családot alkotunk. Sokat jelent nekünk ez a díj és az, hogy ennyien szerettek minket. Mégegyszer köszönjük szépen . Imádunk titeket.-mondta Andy majd lejöttek a szinpadról. Boldog voltam, hgy ők is nyertek egy díjat. Vége lett a díjátadónak és a fiúknak el kellett menni fényképezkedni. Mi is mentünk velünk de megálltunk oldalt, hogy ne legyünk a képbe. Gyorsan csináltam egy képet róluk a díjjal együtt.

bvb_at_kerrang_awards_by_andy6sglove-d5onc4g.jpg

 

 Majd kimentünk a kocsihoz és ott megálltunk. Nem volt kedvem bulizni most kivételesen.

-Andy.-szóltam neki. Rám nézett majd hozzám jött és a derekamnál fogva magához húzott.

-Neked van kedved bulizni?-kérdeztem tőle és a mellkasára tettem mindkét kezemet.

-Nem igazán. Neked?-nézett a szemembe.

-Nekem most nincs kedvem.

-Andy! Andy! Andy!-kiabállták a rajongók a nevét.

-Osztok ki pár autogrammot meg csinálok pár képet a rajongókkal és megyünk vissza a buszba. Rendben?-döntötte a homlokát az enyémnek.

-Rendben. Én itt foglak várni.-mondtam mosolyogva. Megcsókoltuk egymást majd Andy a rajongóikhoz ment. Én meg csak néztem őt.

1.jpg

3.jpg

 

 Hosszú volt a sor és rengetegen voltak. Akit eltudott érni azzal csinált közös képet vagy aláírt neki valamit Megállt mellettem Jacob a testőr és a menendzser is egyben.

-Andy letelt az idő.-szólt oda a fiúnak.

-Okés megyek.-mondta mosolyogva.

-Ne Andy ne menj még.-mondták egy páran.

-Ne haragudjatok csajok. Maradnék de a menendzsernek szót kell fogadnil. Majd gyertek el a koncertünkre és hátha tudunk csinálni majd képeket veletek. Sziasztok.-mondta nekik majd elköszönt tőlük és elindult felém.

-Végre már.-mondta hallkan amit csak én hallottam. Átölelte a derekamat majd gyalog elmentünk a buszhoz de közben sokat beszélgettünk út közben.

-Fáj a csuklód?-kérdezte tőlem.

-Nem.-mondtam mosolyogva. Megpuszilt majd mentünk tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfiubavagyokszerelmes.blog.hu/api/trackback/id/tr514281267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása